Virshelis - be abejo svarbu, ypach jei ziuresi is marketingo puses. Juk jis ir jame esanti knygos anotacija - pagrindine leideju komunikacijos priemone su nieko apie knyga nezinanciu skaitytoju. Tad savaime aisku, kad virselio paskirtis - pritraukti demesi, suintriguoti potencialu pirkeja.
Su Eridano virseliais situacija ko gero nera pati geriausia, a ne
Didziaja ju dali galima rasti internete - butu neblogai, jei, skaitytojas, juos zinodamas galetu susikurti kazkokias asociacijas (connotations), kurios paskatintu ji pirkti knyga, taciau akivaizdu, jog nesistengiama to daryti arba ne visai ta linkme stengiamasi.
Anyways mano kuklia nuomone leidejas virseli turi ruosti taip pat demesingai, kaip ir pati produkta. Jo, kaip komunikacijos priemones isnaudojimas gali zenkliai padidinti knygos pardavimus