Pusė to nuopelno tenka marketingui...
Che, sakyčiau - 80 proc.
Nope, nope ir dar kartą nope. Ryškiai žmonės, kurie tai rašo, nesuvokia, kas yra marketingas... tai yra būtent filmas, kuriam marketingas buvo praktiškai nereikalingas, pakako įprastinių treilerių. Ir ne marketingas kaltas, kad nemaža dalis žmonių ėjo pakartotinai į kiną žiūrėti filmo.
Jeigu norit 2009 m pelningo filmo, kurio didžioji dalis tenka marketingui, atkreipkit dėmesį į New Moon
Kaip jau buvo minėta, kiek aukštėliau, treileriai yra viena iš marketingo priemonių. Plius, visi tie "draugas numetė linką per skaipą", taip pat yra marketingo vaisiai.
Kartu su filmu buvo kuriamas ir žaidimas, marketinginiais ar ne tikslais.. Nevertinsiu to.
Nežinau kiek kartų mačiau trelerį per TV (nors per daug tikrai nesistengiu žiūrėt), kur aibę kartų buvo sakoma, kad Avataras yra nuostabus, su nuostabia 3D grafika, su nuostabia istorija, sukurtas nuostabaus režisieriaus ir t.t.
Bet čia tik mažytė dalelytė, to, kas vyko pasaulyje. Ką rodė per visus pasaulio komercinius TV kanalus, kiek internete buvo reklamos...
Nesu marketingo žinovas, bet kaip paprastas pilietis pastebėjau tai, ką pastebėjau ir mano vertinimu tai buvo gan didelė marketingo kampanija.
O jei žmonės to pačio filmo eina žiūrėti antrą kartą, tai jie arba neturi ką veikti arba filmas tikrai geras. Čia jau kaip kam.