Mafija. Taisyklės.
Registracijos metu meistras nurodo pageidautiną žaidėjų skaičių. Kai grupė suformuota, meistras išsiuntinėja visiems dalyvaujantiems jų atsitiktiniu būdu parinktas roles. Ši informacija yra slapta ir ją platinti draudžiama. Meistras žaidimo pradžioje gali paskelbti visas veikiančias roles, tačiau tai nėra taisyklė.
Žaidimas vyksta paros režimu "Diena-naktis". Apie fazės pradžią paskelbia meistras. Kiekvienos fazės metu visi žaidėjai vykdo tas funkcijas, kurias jiems nusakytos žemiau pateiktame rolės aprašyme.
Visos rolės dienos fazės metu balsuoja už vieno iš žaidėjų nulinčiavimą. Balsavimas turi būti atliktas raudona spalva ir pariebintai. Tas asmuo, už kurį nubalsuoja dauguma, miršta. Tuo atveju, jei keli žaidėjai surenka po vienodą skaičių balsų, balsavimas pratęsiamas iki persvaros pasikeitimo.
Veikėjai:
Vampyrų klanas
Jų misija ir gyvenimo būdas - žudyti žmones ir naikinti vilkolakius. Kiekvienas vampyras žino, kas yra kiti vampyrai, ir negali jų atakuoti naktį, kaip negali įkasti ir sau pačiam. Kiekvieną naktį vienas vampyras PMu nurodo meistrui, ką suvalgys šiąnakt (jei pageidauja, gali aprašyti ir medžioklės smulkmenas, priešingu atveju jas prikuria meistras). Nurodytasis personažas miršta. Jei buvo deklaruotas veikėjas, į kurį pagal taisykles taikytis negalima (pvz.: klano draugas, miręs veikėjas), meistras apie tokią klaidą neįspėja ir veiksmas priimamas kaip negaliojantis. Kuris vampyras kurią naktį medžioja, nustatoma pagal jo numerį: pirmasis vampyras medžioja pirmąją naktį, antrasis - antrąją, trečiąją naktį medžioja trečiasis vampyras (arba pirmasis, jei jie tėra du) ir t.t. Jei vienas iš vampyrų nulinčiuojamas, eilė pasislenka į viršų: pvz., jei nužudytas antrasis vampyras, pirmasis lieka pirmuoju, trečiasis tampa antruoju, ketvirtasis - trečiuoju. Jei vienas kitą vienu metu atakuoja skirtingų klanų atstovai, užskaitomos abi deklaracijos, t.y. miršta abu veikėjai. Jei vienas kitą atakuoja kunigas ir klano atstovas, klano atstovo šūvis atšaukiamas ir jis miršta nuo egzorcizmo seanso, o kunigas lieka gyvas.
Vilkolakių klanas
Jų tikslas panašus į vampyrų – sunaikinti visas personas nepriklausančias vilkolakių klanui: vampyrus ir žmones. Jiems taikomos lygiai tokios pačios taisyklės kaip ir vampyrams.
Kunigas
Kunigas kiekvieną naktį siunčia vieno gyventojo vardą meistrui. Meistras praneša, kokią rolę turi šis gyventojas. Jei kunigas pataikė į vieno iš klanų atstovų ar nekromantą – surengiama naktinis egzorcizmo seansas ir veikėjas miršta. Šios rolės naktinis rezultatas yra pranešamas visiems žaidėjams (kunigui „nepataikius“ taikinio vardas nenurodomas)
Vyšybala
Jis tiesiog prilupa kiekvieną naktį po vieną gyventoją (taip pat ir pirmąją naktį). Priluptasis gyventojas gali balsuoti linčo metu, bet negali atlikti savo funkcijos naktį (jei tokių turi). Sumušimas efektyvus, tik sekančią, bet ne tą pačią.
Nekromantas
Jis turi imunitetą klanų atstovų atakoms: jei vampyras/vilkolakis padeklaruoja, kad taikosi į nekromantą, meistras nieko nepasako dieną apie vampyrų/vilkolakių veiksmus. Nekromantas irgi nesužino, kad jam buvo bandyta kąsti. Kol gyvas nekromantas, visi negyvi dori piliečiai turi pusę balso, kurį deklaruoja violetine spalva pariebintai. (Prie balso jie gali pridėti neriboto ilgio komentarą, tačiau diskusijose jie nedalyvauja. Kaitalioti balsą mirusiems - draudžiama.)
Asmens sargybinis
Kiekvieną naktį, įskaitant pirmąją, asmens sargybinis padeklaruoja kurį žaidėją saugos naktį. Jei saugomas žaidėjas naktį yra atakuojamas (į jį taikosi bet kurios rolės veikėjas), ataka neįvyksta, atakavęs žaidėjas apie tai informuojamas, o asmens sargybiniui pranešama kiek atakų buvo, tačiau nei veikusios rolės, nei žaidėjai neskelbiami. Saugotas žaidėjas bet kokiu atveju nieko nesužino. Sargybinis negali kelias naktis iš eilės saugoti to paties žaidėjo. Vieną kartą per žaidimą sargybinis gali naktį saugotis pats.
Kekšė
Kiekvieną naktį, įskaitant pirmąją, kekšė kažką suvilioja. Jei ji pataiko suvilioti personažą, kuris turėjo veikti tą naktį, jo veiksmas atšaukiamas - personažui pranešama, kad jis atsisakė savo piktų kėslų, nesugebėjęs atsispirti pagundai apturėti gero sekso. Dieną paskelbiama, kas tapo kekšės sugulovu šią naktį.
Nemiegantis pilietis
Šis veikėjas dienos pradžioje gauna žinute nuo meistro su vienu naktį veikusio žaidėjo vardu. Į šią grupę įtraukios teigiamos ir neigiamos rolės bei žaidėjai darę naktines deklaracijas už EXP. Savo vardo nemiegantis pilietis gauti negali.
Dori gyventojai
Vienintelė jų funkcija - balsuoti linčo teismo metu. Tik tokiu atveju, jei ryte lieka tik vienas doras gyventojas ir vienas klano atstovas, laimi miestelio gyventojas.
Kaip gaunama EXP
Patirties taškai (EXP) gaunami pagal žemiau pateiktą meniu. Šie taškai išlieka tol, kol žaidėjas neišleidžia jų pirkiniams. EXP negali būti panaudota tą patį žaidimą, kai pelnytas.
Doras pilietis, nužudytas naktį, gauna EXP, lygų nakties numeriui. Vampyras, nužudęs vilkolakį, gauna 4 EXP, nužudęs kunigą 5 EXP.
Vilkolakis, nužudęs vampyrą, gauna 4 EXP. nužudęs kunigą 5 EXP.
Bet kas, nužudęs vyšybalą, gauna 2 EXP.
Kunigas įvykdęs egzorcizmo aktą gauna 4 EXP.
Sargybinis sustabdęs vieną naktinę ataką gauna 3 EXP.
Visi laimėjusieji klano atstovai gauna po 10 EXP.
Visi laimėjusieji klanui nepriklausantys žaidėjai gauna po 15 EXP.
Visi žaidusieji gauna po 1 EXP.
Meistras turi teisę išdalyti pasirinktiems žaidėjams tam tikrą EXP kiekį atsižvelgdamas į jų indėlį į bendrą diskusiją žaidimo metu ir vaizdingas deklaracijas.
Ką galima daryti su EXP
Už EXP taškus galima pirkti visokias gėrybes. Mirusiems žaidėjams naudotis EXP draudžiama.
5 EXP: balso padvigubinimas. Vienam balsavimui galima "nusipirkti" papildomą balsą. Galima pirkti tik vieną balsą kiekvienam balsavimui. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę.
5 EXP: tapatybės nustatymas. Žaidėjas abiejų fazių metų gali pasiųsti žinutę meistrui su nustatymo prašymu ir taikinio vardu. Meistras sekančios fazės pradžioje atsiunčia taikinio rolę.
7 EXP: kekšės nusisamdymas. Kekšė šią naktį nusiunčiama pas nurodytą žaidėją (žr. kekšės rolę).
Galima naudoti nepriklausomai nuo veikėjo su kekšės role dalyvavimo žaidime.
7 EXP: asmens sargybinis. Asmens sargybinis pasiunčiamas saugoti nurodytą žaidėją (žr. sarginio rolę). Nurodyti save – leidžiama. Galima naudoti nepriklausomai nuo veikėjo su sargybinio role dalyvavimo žaidime.
9 EXP: padedantysis žudikas. Samdomas žudikas bando nužudyti samdytojo nurodytą personažą, jei tik taikinys nėra saugomas asmens sargybinio. Žudiko samdymas deklaruojamas naktį PMu. Pradedantis žudikas ne tik, kad gali nepataikyti (25 %), bet išduoti ir užsakovą (5 %).
10 EXP: balso patrigubinimas. Jei veikėjas šio savo balso dar nebuvo padvigubinęs, jis gali deklaruoti jo patrigubinimą. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę.
18 EXP: samdomas žudikas. Samdomas žudikas nužudo samdytojo nurodytą personažą, jei tik taikinys nėra saugomas asmens sargybinio. Žudiko samdymas deklaruojamas naktį PMu.
|