Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-16 11:26

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 511 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-10 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 2003-04-10 19:16
Posts: 524
Location: Baghdad
EXP po septynių sesijų mažėjimo tvarka:

Karakurt 36
Sukurys 29
Sarua 26
Aether 23
Ferox 16
Pjovejas 16
Sub-zero 16
Darkwind 13
Jonas 13
Dox 10
Eimukas 10
Euphorbium 8
Jonh_cookie 7
Kaze 5
Shizzar 5
Gijas 4
Draiveris 3
MorchiuS 3
Zapadlo 3
Masiania 2
Kestas 2
LoB 2
Shapeshifter 2


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-24 0:37 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
EXP po aštuonių sesijų mažėjimo tvarka:

1. Karakurt 37
2. Ferox 35
3. Aether 31
4. Sukurys 29
5. Jonas 21
6. Masiania 21
7. Sub-zero 16
8. Euphorbium 12
9. Eimukas 10
10. Dox 10
11. gnusmas 8
12. Sarua 7
13. Jonh_cookie 7
14. Shapeshifter 6
15. Kestas 6
16. Kaze 5
17. Shizzar 5
18. Gijas 4
19. Draiveris 3
20. MorchiuS 3
21. Zapadlo 3
22. LoB 2
23. Jauja 1

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Last edited by shizzar on 2005-04-08 16:19, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-08 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 2005-01-21 12:11
Posts: 362
Location: Sankt-Peterburgas
Dar kartelį perskaičiau taisykles ir neaptikau ko ieškojau t.y., taisyklės, kuris laikomas nulinčiuotu jei balsai pasiskirsto tolygiai. Kažkurioj taisyklių kompiliacijoj berods mačiau nuostatą, jog tuo atveju laikomas nulinčiuotu tas, kuris pirmiau surinko galutinį taškų skaičių. Ar nebūtų tikslinga taisykles tokia ar panašia nuostata papildyti, kad būtų taupomas žaidimo laikas ir išvengiama patinių situacijų?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-08 16:33 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
O koks patas? Lygiosios, visi nueina miegoti ir naktį kažkam čirkšt per gerklę - kitą dieną viskas aišku :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-08 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 2005-01-21 12:11
Posts: 362
Location: Sankt-Peterburgas
Na tai tada reikia taisyklės, jog esant lygiosioms niekas nemiršta. Shizzar paskutiniojoj sesijoj, kaip visi ir matė, įvedė precedentą su pratęstu balsavimu, tačiau nemanau, kad tai korektiška.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-09 21:39 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
1. Karakurt 38
2. Ferox 37
3. Aether 36
4. Jonas 31
5. Sukurys 29
6. Masiania 25
7. Sarua 18
8. Sub-zero 16
9. Shapeshifter 15
10. Euphorbium 13
11. Pjovėjas 11
12. Eimukas 10
13. Dox 10
14. gnusmas 9
15. Jonh_cookie 7
16. Kestas 6
17. Kaze 5
18. Shizzar 5
19. Gurdas Varikas 5
20. Gijas 4
21. Draiveris 3
22. MorchiuS 3
23. Zapadlo 3
24. Darkwind 3
25. Jauja 2
26. LoB 2

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-28 22:34 
Offline

Joined: 2005-01-10 19:27
Posts: 891
Location: vilnius
exp uz desimta sesija:

aether 44
ferox 44
masiania 43
karakurt 40
jonas 31
sukurys 29
shizzar 22
sarua 21
draiveris 21
pjovejas 16
shapeshifter 13
gnusmas 13
euphorbium 13
kestas 10
sub zero 16
eimukas 10
dox 10
povilas 7
gurdas varikas 7
john cookie 7
jauja 6
kaze 5
gijas 4
lob 3
morchius 3
zapadlo 3
darkwind 3

_________________
musu utilitariniame pasaulyje titanai tam ir egzistuoja, kad butu galima patogiai stoveti ant ju peciu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-05-03 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 2005-01-21 12:11
Posts: 362
Location: Sankt-Peterburgas
Taigi, dėl viso pikto uždeklaruoju taisykles, kuriomis vadovaujuosi 11-oje sesijoje. Tai Ferox'o 7'ai sesijai parengta taisyklių kompiliacija su mano kosmetinėmis pataisomis.

TAISYKLĖS

Žaidžia 10-20 žmonių. Kai grupė suformuota, meistras išsiuntinėja visiems dalyvaujantiems jų atsitiktiniu būdu parinktas roles. Ši informacija yra slapta ir ją platinti draudžiama.
Žaidimas vyksta paros režimu "Diena-naktis". Apie fazės pradžią paskelbia meistras. Kiekvienos fazės metu visi žaidėjai vykdo tas funkcijas, kurias jiems nusakytos žemiau pateiktame rolės aprašyme.
Visos rolės dienos fazės metu balsuoja už vieno iš žaidėjų nulinčiavimą. Balsavimas turi būti atliktas raudona spalva ir pariebintai. Tas asmuo, už kurį nubalsuoja dauguma, miršta. Tuo atveju, jei keli žaidėjai surenka po vienodą skaičių balsų, užmušamas pirmasis savo balsus susirinkęs personažas.

Veikėjai:
Vampyrų klanas (1-3 žaidėjai) Jų misija ir gyvenimo būdas - žudyti žmones ir naikinti vilkolakius. Kiekvienas vampyras žino, kas yra kiti vampyrai, ir negali jų atakuoti naktį, kaip negali įkasti ir sau pačiam. Kiekvieną naktį vienas vampyras PMu nurodo meistrui, ką suvalgys šiąnakt (jei pageidauja, gali aprašyti ir medžioklės smulkmenas, priešingu atveju jas prikuria meistras). Nurodytasis personažas miršta. Jei buvo deklaruotas veikėjas, į kurį pagal taisykles taikytis negalima (pvz.: klano draugas, miręs veikėjas), meistras apie tokią klaidą neįspėja ir veiksmas priimamas kaip negaliojantis. Kuris vampyras kurią naktį medžioja, nustatoma pagal jo numerį: pirmasis vampyras medžioja pirmąją naktį, antrasis - antrąją, trečiąją naktį medžioja trečiasis vampyras (arba pirmasis, jei jie tėra du) ir t.t. Jei vienas iš vampyrų nulinčiuojamas, eilė pasislenka į viršų: pvz., jei nužudytas antrasis vampyras, pirmasis lieka pirmuoju, trečiasis tampa antruoju, ketvirtasis - trečiuoju. Ši taisyklė taikoma tokiu būdu, kad dėl klano nario nužudymo neatsirastų tarpo deklaracijose, t.y. jei dieną žūsta 2-as vampyras, kuris pagal eilę turėtų balsuoti ateinančią naktį, anksčiau sąraše 3-iuoju numeriu pažymėtas vampyras automatiškai perkeliamas į 2-ąją vietą ir deklaruoja savo balsą. Jei vienas kitą vienu metu atakuoja skirtingų klanų atstovai, užskaitomos abi deklaracijos, t.y. miršta abu veikėjai. Jei vienas kitą atakuoja kunigas ir klano atstovas, klano atstovo balsas cancel'inamas ir jis miršta nuo egzorcizmo seanso, o kunigas lieka gyvas.

Vilkolakių klanas (1-3 žaidėjai) Jų tikslas panašus į vampyrų – sunaikinti visas personas nepriklausančias vilkolakių klanui: vampyrus ir žmones. Jiems taikomos lygiai tokios pačios taisyklės kaip ir vampyrams.

Kunigas (1)
Kunigas kiekvieną naktį siunčia vieno gyventojo vardą meistrui. Meistras praneša, kokią rolę turi šis gyventojas. Jei kunigas pataikė į vieno iš klanų atstovų ar nekromantą – surengiama naktinis egzorcizmo seansas ir veikėjas miršta. Šios rolės naktinis rezultatas yra pranešamas visiems žaidėjams (kunigui „nepataikius“ taikinio vardas nenurodomas)

Vyšybala (1)
Jis tiesiog prilupa kiekvieną naktį po vieną gyventoją (taip pat ir pirmąją naktį). Priluptasis gyventojas gali balsuoti linčo metu, bet negali atlikti savo funkcijos naktį (jei tokių turi). Sumušimas efektyvus, tik sekančią, bet ne tą pačią.

Nekromantas (1)
Jis turi imunitetą klanų atstovų atakoms: jei vampyras/vilkolakis padeklaruoja, kad taikosi į nekromantą, meistras nieko nepasako dieną apie vampyrų/vilkolakių veiksmus. Nekromantas irgi nesužino, kad jam buvo bandyta kąsti. Kol gyvas nekromantas, visi negyvi dori piliečiai turi pusę balso, kurį deklaruoja violetine spalva pariebintai. (Prie balso jie gali pridėti neriboto ilgio komentarą, tačiau diskusijose jie nedalyvauja. Kaitalioti balsą mirusiems, tam, kad būtų galima dalyvauti diskusijose – draudžiama.)

Asmens sargybinis (1)
Kiekvieną naktį, įskaitant pirmąją, asmens sargybinis padeklaruoja kurį žaidėją saugos naktį. Jei saugomas žaidėjas naktį yra atakuojamas (į jį taikosi bet kurios rolės veikėjas), ataka neįvyksta, atakavęs žaidėjas apie tai informuojamas, o asmens sargybiniui pranešama kiek atakų buvo, tačiau nei veikusios rolės, nei žaidėjai neskelbiami. Saugotas žaidėjas bet kokiu atveju nieko nesužino. Sargybinis negali kelias naktis iš eilės saugoti to paties žaidėjo. Vieną kartą per žaidimą sargybinis gali naktį saugotis pats.

Kekse (0-1)

Kiekviena nakti, iskaitant pirmaja, kekse kazka suvilioja. Jei ji pataiko suvilioti personaza, kuris turejo veikti ta nakti, jo veiksmas nucounterinamas - personazui pranesama, kad jis atsisake savo piktu keslu, nesugebejes atsispirti pagundai aptureti gero sekso. Diena neskelbiama, kas tapo kekses sugulovu sia nakti.

Nekromanto mokinys (0-1)

Kol gyvas nekromantas, sis personazas neturi jokiu funkciju ar galiu. Kai nekromantas mirsta, sis personazas tampa nauju nekromantu. Nekromanto mokinys nezino, kas yra nekromantas.

Iliuminati agentas (0-3)

Visais atzvilgiais sis personazas yra dorasis pilietis. Vienintelis ypatumas - jis turi tiksla ne tik isgyventi. Jei zaidime susiklosto kazkokia situacija, kuri PMu buvo padiktuota zaidejui, jis gauna tam tikra EXP kieki. Jei jus nieko nesupratote is to, kas parasyta sio veikejo aprasyme, nieko baisaus - Iliuminati neegzistuoja, uzmirskite ir skaitykite toliau.

Dori gyventojai
Vienintelė jų funkcija - balsuoti linčo teismo metu. That's it. Tik tokiu atveju, jei ryte lieka tik vienas doras gyventojas ir vienas klano atstovas, laimi miestelio gyventojas.

Kaip gaunama EXP

Patirties taškai (EXP) gaunami pagal žemiau pateiktą meniu. Šie taškai išlieka tol, kol žaidėjas neišleidžia jų pirkiniams. EXP negali būti panaudota tą patį žaidimą, kai pelnytas.

Doras pilietis, nužudytas naktį, gauna EXP, lygų nakties numeriui. Vampyras, nužudęs vilkolakį, gauna 4 EXP, nužudęs kunigą 5 EXP.
Vilkolakis, nužudęs vampyrą, gauna 4 EXP. nužudęs kunigą 5 EXP.
Bet kas, nužudęs vyšybalą, gauna 2 EXP.
Kunigas įvykdęs egzorcizmo aktą gauna 4 EXP.
Sargybinis sustabdęs vieną naktinę ataką gauna 3 EXP.
Visi laimėjusieji klano atstovai gauna po 10 EXP.
Visi laimėjusieji klanui nepriklausantys žaidėjai gauna po 15 EXP.
Visi žaidusieji gauna po 1 EXP.
Meistras turi teisę išdalyti pasirinktiems žaidėjams tam tikrą EXP kiekį atsižvelgdamas į jų indėlį į bendrą diskusiją žaidimo metu ir vaizdingas deklaracijas.

Ką galima daryti su EXP

Už EXP taškus galima pirkti visokias gerybes (jų kiekis augs)

5 EXP: balso padvigubinimas. Vienam balsavimui galima "nusipirkti" papildomą balsą. Galima pirkti tik vieną balsą kiekvienam balsavimui. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę. Mirę dori gyventojai balso dvigubinti negali.

5 EXP: tapatybės nustatymas. Žaidėjas abiejų fazių metų gali pasiųsti žinutę meistrui su nustatymo prašymu ir taikinio vardu. Meistras sekančios fazės pradžioje atsiunčia taikinio rolę. Panaudojama vieną kartą per sesiją.

7 EXP: balso patrigubinimas. Jei veikėjas šio savo balso dar nebuvo padvigubinęs, jis gali deklaruoti jo patrigubinimą. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę. Mirę dori gyventojai balso dvigubinti negali.

7 EXP: kekšės nusisamdymas. Nakties fazės metu žaidėjas tai deklaruoja PMu ir nurodo žaidėją, į kurį taikosi. Jei pataikomą į veikėja, kuris turėjo veikti tą naktį, jo veiksmas nucounterinamas - personažui pranešama, kad jis atsisakė savo piktų kėslų, nesugebėjęs atsispirti pagundai apturėti gero sekso. Dieną neskelbiama, kas tapo kekšės sugulovu šią naktį. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.

14 EXP: assassinas. Assassinas nužudo samdytojo nurodytą personažą, jei tik taikinys nėra saugomas asmens sargybinio. Assassino samdymas delaruojamas naktį PMu. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.


Last edited by Shapeshifter on 2005-05-04 17:07, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-05-03 16:58 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
O asmens sargybinio nebegalima samdytis?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-05-03 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 2005-01-21 12:11
Posts: 362
Location: Sankt-Peterburgas
Šioje sesijoje ne. Exp kiekiai nerealūs sukaupti, tad aš esu linkęs skatinti jos išleidimą (tam yra pakankamai būdų), o ne perpaskirstymą tarp žaidėjų, kas ir įvyktų samdant asmens sargybinį. Be to, tai papildomai motyvuos (tikiuosi) asmens sargybinį padirbėti smegenimis spėliojant kas gi galėtų būti einamosios nakties klanų aukos, kad už jų apsaugą gautų taisyklėse numatytą exp.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 511 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited