Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Mafija. Penki su puse: registracija.
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=17&t=1409
Page 1 of 2

Author:  Ferox [ 2004-11-25 18:06 ]
Post subject:  Mafija. Penki su puse: registracija.

Kadangi mūsų forumas gražiai buvo nulaužtas išvalydamas visą registraciją į penktąją sesiją, aš pradedu šitą procesą iš naujo. Atsiprašau tų, kurių zirzia del uždelsto starto, but it's not really my fault.
Kadangi praėjusį kartą daugumą žaidėjų sutiko išbandyti naujas taisykles, aš to paties balsavimo nekartosiu.
18 pirmų narsuolių žaidža. Susirinkus mažiau žaisime, pagal 15 žaidėjų shizzar variantą.
Toliau seką galutinis antrų taisyklių variantas:
TAISYKLĖS

Žaidžia 18-20 žmonių. Kai grupė suformuota, meistras išsiuntinėja visiems dalyvaujantiems jų roles. Ši informacija yra slapta ir bet koks jos viešinimas baigiasi žaidėjui tragišku nelaimingu atsitikimu.
Žaidimas vyksta paros režimu "Diena-naktis". Apie fazės pradžią paskelbia meistras. Kiekvienos fazės metu visi žaidėjai vykdo tas funkcijas, kurias jiems nusakytos žemiau pateiktame rolės aprašyme.
Visos rolės dienos fazės metu balsuoja už vieno iš žaidėjų nulinčiavimą. Balsavimas turi būti atliktas raudona spalva ir pariebintai. Tas asmuo, už kurį nubalsuoja dauguma, miršta. Tuo atveju, jei keli žaidėjai surenka po vienodą skaičių balsų, laukiama kol savo balsą pakeis vienas nubalsavusių ar svarstykles nusvers dar neprabalsavęs. Toks balsas yra lemiamas ir iškart po jo atliekama egzekucija.

Veikėjai:
Vampyrų klanas (2-4 žaidėjai) Jų misija ir gyvenimo būdas - žudyti žmones ir naikinti vilkolakius. Kiekvienas vampyras žino, kas yra kiti vampyrai, ir negali jų atakuoti naktį, kaip negali įkasti ir sau pačiam. Kiekvieną naktį vienas vampyras PMu nurodo meistrui, ką suvalgys šiąnakt (jei pageidauja, gali aprašyti ir medžioklės smulkmenas, priešingu atveju jas prikuria meistras). Nurodytasis personažas miršta. Jei buvo deklaruotas veikėjas, į kurį pagal taisykles taikytis negalima (pvz.: klano draugas, miręs veikėjas), meistras apie tokią klaidą neįspėja ir veiksmas priimamas kaip negaliojantis. Kuris vampyras kurią naktį medžioja, nustatoma pagal jo numerį: pirmasis vampyras medžioja pirmąją naktį, antrasis - antrąją, trečiąją naktį medžioja trečiasis vampyras (arba pirmasis, jei jie tėra du) ir t.t. Jei vienas iš vampyrų nulinčiuojamas, eilė pasislenka į viršų: pvz., jei nužudytas antrasis vampyras, pirmasis lieka pirmuoju, trečiasis tampa antruoju, ketvirtasis - trečiuoju. Taip, tokiu būdu gali nutikti taip, kad kažkuris vampyras liks nepamedžiojęs, nes peršoks savo eilę.

Vilkolakių klanas (2-4 žaidėjai) Jų tikslas panašus į vampyrų – sunaikinti visas personas nepriklausančias vilkolakių klanui: vampyrus ir žmones. Jiems taikomos lygiai tokios pačios taisyklės kaip ir vampyrams. Vampyrų ir vilkolakių pradedant žaidimą yra po lygiai.

Kunigas (1)

Kunigas kiekvieną naktį siunčia vieno gyventojo vardą meistrui. Meistras praneša, kokią rolę turi šis gyventojas. Jei kunigas pataikė į vieno iš klanų atstovų ar nekromantą – surengiama naktinė velnių varymo procedūra ir veikėjas miršta.

Vyšybala (1)
Jis tiesiog prilupa kiekvieną naktį po vieną gyventoją (taip pat ir pirmąją naktį). Priluptasis gyventojas gali balsuoti linčo metu, bet negali atlikti savo funkcijos naktį (jei tokių turi).

Nekromantas (1)

Jis turi imunitetą klanų atstovų atakoms: jei vampyras/vilkolakis padeklaruoja, kad kanda nekromantui, meistras nieko nepasako dieną apie vampyrų/vilkolakių veiksmus. Nekromantas irgi nesužino, kad jam buvo bandyta kąsti. Kol gyvas nekromantas, visi negyvi dori piliečiai turi pusę balso, kurį deklaruoja violetine spalva pariebintai. (Prie balso jie gali pridėti komentarą, tačiau diskusijose jie nedalyvauja. Kaitalioti balsą mirusiems, tam, kad būtų galima dalyvauti diskusijose – draudžiama.)

Asmens sargybinis (1)
Kiekvieną naktį, įskaitant pirmąją, asmens sargybinis padeklaruoja kurį žaidėją saugos naktį. Jei saugomas žaidėjas naktį yra atakuojamas, ataka neįvyksta, atakavęs žaidėjas apie tai informuojamas, o asmens sargybiniui pranešama kiek atakų buvo, tačiau nei veikusios rolės, nei žaidėjai neskelbiami. Saugotas žaidėjas bet kokiu atveju nieko nesužino. Sargybinis negali kelias naktis iš eilės saugoti to paties žaidėjo. Vieną kartą per žaidimą sargybinis gali naktį saugotis pats.

Dori gyventojai
Vienintelė jų funkcija - balsuoti linčo teismo metu. That's it. Tik tokiu atveju, jei ryte lieka tik vienas doras gyventojas ir vienas klano atstovas, laimi miestelio gyventojas.

Kaip gaunama EXP

Patirties taškai (EXP) gaunami pagal žemiau pateiktą meniu. Šie taškai išlieka tol, kol žaidėjas neišleidžia jų pirkiniams. EXP negali būti panaudota tą patį žaidimą, kai pelnytas.

Doras pilietis, nužudytas naktį, gauna EXP, lygų nakties numeriui.
Vampyras, nužudęs vilkolakį, gauna 3 EXP, nužudęs kunigą 5 EXP.
Vilkolakis, nužudęs vampyrą, gauna 3 EXP. nužudęs kunigą 5 EXP.
Bet kas, nužudęs vyšybalą, gauna 2 EXP.
Visi laimėjusieji gauna po 10 EXP.
Visi žaidusieji gauna po 1 EXP

Ką galima daryti su EXP

Už EXP taškus galima pirkti visokias gerybes (jų kiekis augs)

10 EXP: balso padvigubinimas. Vienam balsavimui galima "nusipirkti" papildomą balsą. Galima pirkti tik vieną balsą kiekvienam balsavimui. Deklaruojamas šis pirkimas dienos metu atvirai, tai įtraukiama į pariebintai rašomą balsavimo frazę. Mirę dori gyventojai balso dvigubinti negali.

20 EXP: kekšės nusisamdymas. Nakties fazės metu žaidėjas tai deklaruoja PMu ir nurodo žaidėją, į kurį taikosi. Jei pataikomą į veikėja, kuris turėjo veikti tą naktį, jo veiksmas nucounterinamas - personažui pranešama, kad jis atsisakė savo piktų kėslų, nesugebėjęs atsispirti pagundai apturėti gero sekso. Dieną neskelbiama, kas tapo kekšės sugulovu šią naktį. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.

30 EXP: prikėlimas. Naudojama tik esant gyvam nekromantui. Meistrui nurodomas miręs žaidėjas, kurį meistras PMu paskelbia nekromantui. Šiam sutikus (vėlgi PM) žaidėjas iš ryto prikeliamas ir apie atliktus ritualus paskelbiama viešai. Jei nekromantas nesutinka prikelti, atgaunama 20 sumokėtos EXP. Pats nekromantas EXP už prikėlimą negauna. Per vieną partiją įmanomas tik vienas prikėlimas. Pageidaujamas prikėlimas deklaruojamas naktį, tai gali atlikti ir mirę veikėjai.

30 EXP: assassinas. Assassinas nužudo samdytojo nurodytą personažą, jei tik taikinys nėra saugomas asmens sargybinio. Assassino samdymas delaruojamas naktį PMu. Mirę gyventojai šito veiksmo atlikti negali.

Author:  Aether [ 2004-11-25 18:18 ]
Post subject: 

Registruojuosi :lol:

Author:  Zapadlo [ 2004-11-25 18:18 ]
Post subject: 

As registruojuosi

Author:  Karakurt [ 2004-11-25 18:27 ]
Post subject: 

pakartoju registracija

Author:  sarua [ 2004-11-25 18:58 ]
Post subject: 

vel reigistruojuos ir su savimi eilini karta sub-zero reginu

Author:  Dox [ 2004-11-25 20:58 ]
Post subject: 

count me in

Author:  lamett [ 2004-11-25 21:52 ]
Post subject: 

mane irgi iskaiciuokit

Author:  LoB [ 2004-11-25 22:05 ]
Post subject: 

i'm in

Author:  euphorbium [ 2004-11-25 23:30 ]
Post subject: 

jungiuosi

Author:  MorchiuS [ 2004-11-25 23:32 ]
Post subject: 

miaw

Page 1 of 2 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/