Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Dykviete: renimacija ar eutanazija
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=17&t=3986
Page 1 of 2

Author:  nadyras [ 2007-03-29 9:45 ]
Post subject:  Dykviete: renimacija ar eutanazija

Taigi, esme ta, kad vienas is zaideju (manau jis cia prasines pats) noretu pasitraukti is zaidimo. As pats matau, kad kartais zaidimas biski "buksuoja". Ir matau keleta klaidu, kurias padariau:
  • *tempas ir pauzes - tokia realybe ir turbut nebus kitaip, bet trukdo
    *uzsitempe reikalai Ukure ir ypac ejime iki jo - veiksmo nevyksta ;)
    *paskirstymas vaidmenimis
    *dar? pasiulykyt jus
Susikloscius tokiai padeciai, siulau:
  • *keiciam viena zaideja ir tempiam toliau
    *numarinam zaidima (po kurio laiko pasiulysiu koki kita)
Laukiu nuomoniu

Author:  Dox [ 2007-04-02 14:45 ]
Post subject: 

Nesmagu, bet sprendziant is aktyvumo reiketu raukti ideja. Tiesiog del tempo pasimirsta kai kurios esmines detales (pries keikviena posta nepersiskaitysi juk viso zaidimo is naujo)., ko pasekoje, gaunasi tu paciu dalyku perklausimai, galbut nesusinekejimai.

Post-apocaliptine tema valdo. Gaila neina normaliai pazaisti pagal ja :(

Author:  Aether [ 2007-04-02 15:52 ]
Post subject: 

Pritariu Dox, lėtas tempas, plius tylos laikotarpiai nieko teigiamo žaidimui nepriduoda.

Author:  Nightmare [ 2007-04-03 9:23 ]
Post subject: 

Tempas, bent iki dideliu sustojimu, man visai patiko. Kaip ir istorija. As labiau uz gaivinima.

Author:  MudzhyJ [ 2007-04-03 23:01 ]
Post subject: 

Tempas kaip tempas, bet jei meistras ne karto i savaite neatraso tai jau mirtis buna. Pries atgaivinima geimo pasiskaiciau viska is naujo, atradau daug idomybiu, galvojau su nauja jega driokstelesim. Is pradziu taip ir buvo, bet po to vel totali mirtis.
Is geimo pasitraukiu, tad gaivinti/marinti lieka spresti jums.
Aciu uz zaidima ir meistrui, ir zaidejams. Is pradziu buvo tikrai linksma bei idomu :)

Author:  nadyras [ 2007-04-04 13:35 ]
Post subject: 

Tai akivaizdu, kad marinam zaidima.

Noreciau paprasyti visu dalyvavusiu atsakyti i 3 klausimus. Galite cia, galite pm, galit emeilu:
1. Kokie buvo zaidimo trukumai, klaidos
2. Kokie zaidimo privalumai, kas patiko
3. Ar zaistumete kitame frpg? Jei taip, kokiomis salygomis. Jei ne - kodel.

Dar gal ka pasiulysite, pastebesite. Laukiu feedback ;)

Author:  Dox [ 2007-04-04 16:36 ]
Post subject: 

Tia kad ner ko slept. Galima apklausele graziai ir cia ivykdyti =)

1. Zaidziau per trumpai ir ne nuo pradziu, kad kazka labai galeciau rimtai prideti. Bet siaip kelios pastabeles.
Vienintelis priekaistas GM, tai aktyvumas. Nebuvo jis blogas, bet kartais prieidavom iki tokiu situaciju, kad tereikedavo pasisakyti tik GMui, ir to tekdavo laukti kad ir savaite. Didziausias stabdys frpg dazniausiai buna koks vienas kitas ne itin aktyvus zaidejas, bet tikrai ne GM. Tempas tikrai tinkamas, tik kartais tiesiog budavo dienu, iki savaiciu net, kai veiksmas strigdavo. Tada idomu koks aktyvumas (ne postinimo daznumas, bet aktyvumas kiap veikeju priimant sprendimus ir galbut net nelaukiant GM, sprendziant ir issprendziant vienokias ar kitokias iskulusias problemas (nors man asmeniskai priimtiniau, kai GM pranesa ar veiksmas pavyko/nepavyko, ir tik tada veiksmas rutuliojasi toliau)) yra reikalaujamas is zaideju?
Taip pat svarbu ir kokie zaidejai dalyvauja, tad frpg sekme ne visada nuo GM priklauso ;) =) Idomiausias veikejas buvo Mudzhyj, tad dekui jam, tikrai smagu buvo pasiskaityti kaip prabildavo jo personazas. Daugiau tokiu kaip jis zaidima padarytu dar ispudingesni.

2. Patiko settingas. Post-apocaliptine tema (jei ne ji nebuciau jungesis :) ). Patiko kaip vystesi siuzetas. GM moka suintriguoti. Visalaik nedave ramybes (o tai gerai), tas jausmas, o kas bus toliau? :) Idomu buvo sekti iki pasiekiant miesta.. tiksliau tada kai as pradejau zaisti X) Bo po reanimacijos zaidimas atrode kazkoks ne toks. Kai pradeda begti zaidejai, kitiems galvoje kazkas uzsiciklina, kad kazkas negerai (nesvarbu, kad ano pateikta isejimo priezastis buvo laiko neturejimas).

3. Kitame zaisciau! Idomus siuzetas (GM irode kad kazka tokio gali pagaminti =) ), idomiu zaideju (personazu) grupe - to uztenka, kad as noreciau prisijungti.

p.s. sunku siaip normaliai isivaziuoti, cia mano atveju, i personaza kito zmogaus, kai pradedi zaisti nuo vidurio. Tad geriausias dalykas pradeti nuo pat pradziu ir tureti tvirta nuolatine grupe... kas frpg yra retas dalykas =)

Author:  Aether [ 2007-04-04 18:25 ]
Post subject: 

1. Didžiausia problema - kartas nuo karto atsirandančios ilgos pauzės. Visa kita (išskyrus taip, kad niekaip man su tuo ekologu susitvarkyti nepavyko, bet čia jau mano problema ;) ) buvo gerai, kaip GM'ui priekaištu dėl meistravimo nėra.
2. Patiko: settingas, storyline'as, kartais ironiški/sarkastiški GM'o postai ;)
3. Būtinai, jei tik bus nors menkiausia galimybė. Ypač turint omeny, kad egzistuoja tokia tema kaip: viewtopic.php?t=3417 ;)

Author:  nadyras [ 2007-04-04 19:03 ]
Post subject: 

Siuo metu galvoje sukasi steampunk - kiberpunk - fantasy ideja. Triju stiliu misinys ;)

Author:  kestas [ 2007-04-04 23:17 ]
Post subject: 

kas yra steampunkas?

Page 1 of 2 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/