eilini karta pagrindinis veiksmu rezultatas liks mano rankose. Stai, kad ir pavojinga situacija (galima mirtis) bus sprendziama d20. Cia nera jokio ipatingo survive skillo kuris pridetu jums ten +5 laimes taskus.
tokioje situacijoje visi vienodi.
Zinoma labiau vertinami "geri zaidejai" ( is kart atsiprasau uz nusistatyma bet man yra labai svarbus aukstas RP lygis ). Tebunie taip : grupe netiketai uzgriuva dangus. Jonas, Petras, Juozas(nevykes zaidejas) ir Jurgis pakliuva i sia baise beda. Kiekvienam ju yra metamas d20 :1-5 mirtis , 5-10 sunkus suzeidimas, 10 - 15 suzaidimas su pasekmem ( kuo arciau 15 tuo lengvesnis suzeidimas ) 15-20 laimingas zaidejas lieka gyventi. Bet
jeigu zaidejo RP yra atsilikes ir netenkima manes bei kitu galimas neigiamas efektas pvz -2 ar panasiai.
kovos eigoje naudosiu d20 kaip jusu sekmingumo kriteriju, pagal jusu apibudinta veiksma ( kuo geriau aprasytas veiksmas, tuo daugiau mano palankumo sulauksite ), taciau toks veiksmo aprasymas kaip "duriu peiliu priesui" bus vertinamas neigiamai ir gaus didely sekmingumo apkarpyma.
lygiai tai pat d20 spres ir jusu isgyvenimo ir ginybos klausima uzpuolus priesininkui, bet pries tai turesite aprasyti ginybini veiksma, jeigu as deklaruociau, kad jus puola.