Veikėjai, šarvai ir gyvybės taškai (GT).
1. Registracijos metu nustatomas vaidmuo ir kiek GT turi žaidėjas.
2. Rūdakasys - jokiu šarvu - 1 GT.
3. Šešėlis (shadow), banditas – kirasa, grandininiai šarvai dengiantys iki klubu, sunkūs odiniai šarvai su antdilbiais ir antblausdziais – 2 GT.
4. Sargybinis, samdinys – nepilnas pleitas, žvynyniai šarvai, grandininiai šarvai dengiantys klubus – 3 GT.
5. Gomezas, rūdų baronai (arba koks kitas ypatingas vaidmuo) - pilni plokstiniai šarvai su kalciūga po jais gali siekti iki 4 GT.
6. Burtininkai privalo turėti aprangą, kad aiškiai galima butų juos atskirti ir jei nori lazdą. Lazda žalos nedaro, bet gali būti panaudota gynybai. Burtininkas turi 1 GT.
7. Veikėjas neturintis žaidybinės aprangos, gali dalyvauti tik kaip žiūrovas.
Poligonas ir įtvirtinimai
Numatomos dvi stovyklos Senoji ir Naujoji, jei susirink daug žaidėju gali būti įkurta trečioji Neutrali stovykla. Kadangi ką nors statyti neturime leidimo, tad įtvirtinimai bus žymimi virvėmis ir šakomis. Virvėmis pažymėtas įtvirtinimas yra medinis, virvėmis+šakomis – akmeninis (dviem stovykloms “mediniai” įtvirtinimai jau bus paruošti). Naudoti žalius medžius įtvirtinimams ir laužui GRIEŽTAI draudžiama.
Statyti palapines ir deginti laužus galima. Norint užsikurti laužą būtinai reikia įrengti laužavietę.
“Mertviatnikas”
1. Miręs žaidėjas užsiregistruoja pas meistrą ar jo paskirtą žmogų.
2. Turi praeiti 1 val., kol žaidėjas vėl galės dalyvauti žaidime.
3. “Mertviatnike” esantys žaidėjai privalo vykdyti meistro arba jo paskirto žmogaus nurodymus.
4. Už mirtį nuo savikirčio, savižudybės ar bado bei už sukčiavimą laikas “mertviatnike” gali būti prailgintas iki 2 val.
5. Už gerai atliktas užduotis buvimo “mertviatnike” laikas gali buti sutrumpintas iki 30 min.
6. Po “mertviatniko” žaidėjas gali pasirinkti į kurią komandą sugrįžti.
Kautynės:
1. Visi ginklai daro 1 žalos.
2. Pažeidžiama zona visas kūnas, išskyrus galvą, tarpukojį, plaštakas ir pėdas. Pataikius į galvą ar tarpkojį nuimamas vienas hitas PATAIKIUSIAM. Jei smūgis į galvą ar į tarpkojį buvo stiprus PATAIKĘS veikėjas miršta.
3. Kaunantis yra draudžiama smūgiuoti ar stumdytis rankomis ir kojomis, laikyti, sukti ar laužti kito žaidėjo galūnių ar kaklo, taranuoti kūnu, taip pat stumdytis ar smūgiuoti skydais.
4. Kaunantis galima: pagauti ir laikyti už kito žaidėjo ginklo nekovinės dalies (jei atsitiko taip, kad pagavimas nepavyko, ir žaidėjas pagavo kito žaidėjo ginklo kovinę dalį, žaidėjas, pagavęs ginklą, gauna 1 žalos ir turi iškart paleisti netinkamai pagautą ginklą arba toliau gaus Ž.); taranuoti skydą skydu.
5. Gerklės perpjovimas – perbraukiama peiliu arba durklu per kaklą ir sakoma “PERPJOVIAU” (nuo gerkles perpjovimo apsaugo tik tie šarvai, kurie realiai nuo to apsaugo). Perpjovus gerklę veikėjas miršta.
6. Apsvaiginimas – atliekamas palieciant nugarą nekovinę ginklo dalimi ir pasakoma “APSVAIGINTAS” (šalmas apsaugo nuo apsvaiginimo). Apsvaigintas žaidėjas netenka samonės kol letai nesuskaiciuoja iki 150. Apsvaiginimas nenuima GT. Norint nužudyti apsvaigintą veikėja reikalingas pribaigiamasis smūgis.
7. Veikėjas turintis 0 gyvybes netenka sąmonės, kaip ir apsvaiginimo metu. Jei po 5 min. jo neužmuša iki galo, jis gali atsistoti ir svyruodamas eiti, dalyvauti musuje jis nebegali. Jei yra vėl gauna smūgį, tada vėl netenka sąmonės. Žaidėjas turintis –2 ir mažiau gyvybės laikomas mirusiu ir kol vykstą mūšis nejudėdamas guli ant žemės, pasibaigus mūšiui po 5 min. keliauja į “mertviatniką”.
8. Ginklų ir šarvų realiai paimti negalima, galima nuimti tik chipus. Šarvai ir ginklai be chipo laikomi sugadintais ir visiškai nedaro žalos ir neapsaugo. Ginklą galima pasitaisyti pas kalvi. O šarvus nusipirkti pas pirklį, pagal atliekamą vaidmenį. O ginklą gali nusipirkti bet kas, kas turi pinigu.
9. Mūšio metu rinkti panaudotas strėlės draudžiama. Jas galima bus susirinkti po mūšio.
Ginklai :
1. Visi ginklai turi būti paminkštinti.
2. Ginklai iš 10 metrų atstumo turi būti panašu į savo analogus tikrovėje.
3. Lankai su strėlėmis bus testuojami ant jų savininkų be šarvų. Nepamirškite jų paminkštinti
4. Meistrai nepraleis nesaugių ginklų.
5. Visi ginklai daro vienodai žalos – 1.
Padegimai:
1. Padegimai atliekami fakelais.
2. Padegta vieta pažymima raudona juostele.
3. Pastatas laikomas sudegusiu jei visi 4 jos kampai pažymėti raudonomis juostelėmis ir praėjo 10 min. nuo padegimo pradžios.
4. Pririšęs pirmą juostelę padegėjas pradeda šaukti GAISTRAS.
5. Jei tvirtovėje yra šulinys ir vienas laisvas asmuo, galintis nubėgti iki šulinio ir padegtos vietos, jis gali užgesinti ugnį.
Bendri dalykai:
1. Meistras visada teisus.
2. Jei meistras neteisus žiūrėti pirmą punktą.
3. Taisyklių žinojimas privalomas.
4. Prieš pradedant žaidimą bus trumpa atestacija.
5. Nežinantis taisyklių žaidėjas bus išsiustas namo (geriausiu atveju galės dalyvauti kaip žiūrovas).
Ekonomika
1 ciklas 2 valandos ( laikas už kuri reikia atsiskaityti 12:00-21:00 pirma diena ir antrą dieną nuo 8:00 iki žaidimo pabaigos)
1 rūdakasys per ciklą turi dirbti vieną val. Už tai gauna 60 rūdos.
Kad gautu pakankamai maisto senoji stovykla už barjero turi išsiūsti 80 rūdos.
Gauti plienui – 50 rūdos.
Šešėliai negauna pinigų iš baronų.
Sargyniai gauna 10 rūdos iš Gomezo už rūdakasių apsaugą.
Rūdakasiai gauna iš Gomezo 5 rūdos pasilinksminimams, o šachtininkai 10 rūdos.
Profesijos
Rūdakasiai gali turėti šias profesijas:
Šachtininkas – gauna +10 rūdos.
Žemdirbys – padirbęs 10 min gauna 1 maisto.
Kalvis – gali padaryti naują kardą iš plieno.
Isradejas - gali patobulinit ivairius irankius ir pastatus.
Šešėliai ir banditai gali turėti šias profesijas:
Smuklininkas – parduoda realu arba zaidybini maistą už žaidyninius pinigus.
Medžiotojas – medžioja bėgiojančius žvėris arba stato spąstus per ciklą į vienus spąstus papuola (o gal ir ne) 1 maisto. Gali pakliūti ir kailio. Per ciklą galima paspęsti tik vienus spąstus.
Pirklys – pardavinėja ginklus ir šarvus bei maistą.
Burtai:
Burtininkai negali naudotis lankais ir arbaletais. Magija veikia tokiu budu: garsiai saukiamas burto pavadinimas ir palieciamas taikinys arba pataikoma is konkorezio. Tad nepamirskite pasirupinti kad konkoreziu pas jus netruktu. Kiekvienas burtininkas pradeda su tam tikru kiekiu jam zinomu burtu (ju kiekis kaip ir manos kiekis gali būti padidinti uz grazu kostiuma.) Zaidimo metu burtininkas gali išmokti nauju burtu. Burtininkai ne visagaliai todel ciklo metu jie gali išnaudoti tik 10 manos arba kitaip sakant panaudoti 10 burtu is pirmojo rato (vienas burtas – viena mana), 5 burtus is antrojo rato ir 1 is treciojo, isnaudojas mana burtininkas nebegali burti, bet uz tam tikra mokesti jis gali pasimelsti savo dievui šventykloje ir taip atsistatyti mana.
Ugnies burtininkai
Juos galima rasti Senojoje stovykloje. Gali pasirodyti, kad jie neturi jokios valdžios, bet neapsigaukite su ju galia skaitosi visi. Ugnies burtininkas gali naudoti visus tris ugnies burtu ratus, kuriuos moka.
BURTAI:
Pirmasi ratas:
Ugnine strele – jei pataikoma taikinys gauna 1 zalos (galima apsisaugoti skydu) Kaina - 1 manos.
Letumas – taikinys, ar taikiniai gali judeti tik vaiksciodami. Kaina - 1 manos.
Antrasis ratas:
Ugnies kamuolys - jei pataikoma taikinys gauna 2 zalos (negalima apsisaugoti skydu) Kaina - 2 manos.
Berzerkas – taikinys tampa berzerku ir atakuoja visus aplink. Trukme 10 min. Kaina - 2 manos.
Gydymas - išgydo viena zala. Kaina - 2 manos.
Trečiasis ratas
Portalas – teleportacijos burtas. Jis leidžia judeti tarp dvieju tasku per viena sekunde. (burtininkas gali laisvai pasisalinti is kautynių ar kitos nepageidaujamos vietos. Kaina 10 manos.
Vandens burtininkai
Ugnies burtininku atsvara – vandens burtininkai, jie prisijunge prie Naujosios stavyklos. Jie visiskai atvirai palnuoja pabegima ir uzima vadovaujančia pozicija. Vandens burtininkas gali naudoti visus tris Vandens burtu ratus, kuriuos moka.
BURTAI:
Pirmasi ratas:
Ledine strele – jei pataikoma taikinys gauna 1 zalos (galima apsisaugoti skydu) Kaina - 1 manos.
Letumas – taikinys, ar taikiniai gali judeti tik vaiksciodami. Kaina - 1 manos.
Antrasis ratas:
Ledo kamuolys - jei pataikoma taikinys gauna 2 zalos (negalima apsisaugoti skydu) Kaina - 2 manos.
Apakimas – taikinys netenka regėjimo 10 min.
Gydymas - išgydo viena zala. Kaina - 2 manos.
Trečiasis ratas
Portalas – teleportacijos burtas. Jis leidžia judeti tarp dvieju tasku per viena sekunde. (burtininkas gali laisvai pasisalinti is kautynių ar kitos nepageidaujamos vietos. Kaina 10 manos.
Yra taip pat ir pergamentai, kurios gali panaudoti ne tik magai, bet ir paprasti mirtingieji.
Baime – užburtasis pabega.
Transformacija – leidžia tapti vienu is Mirtanos padaru (pergamente bus nurodyta kokiu padaru.)
Negyveliu mirtis – sitas burtas mazai zinomas. Visada buvo tikima, kad atgije numireliai tai pasakos. Bet manoma, kad sitas burtas gali juos sunaikinti.
Kiti burtai:
Sklando gandai, kad yra ir kitu nedokumentuotu burtu.. bet gandai yra gandai.. nors kas juos zino....
Informacija apie kalvi ir isradeja.
Kalvis (butu gerai jei jis turetu plaktuka) gali padaryti :
Nukalti karda reikia 30 min ir 3 plieno.
Padaryti kaustyta tarana tam reikia 5 plieno ir 1 val.
Isradejas gali patobulinti dumples ir plaktuka, rudkasio ar sachtininko irankius, zemdirbio irankius ir pan.
Patobulintos dumples sumazina kardo gaminimo laika 10 min.
Patobulintas plaktukas leidzia naudoti tik 2 plieno gabalus vienam kardui.
Kad patobulinti plaktuka reikia:
Plieno - 5 vnt
Rudos - 10 vnt
Isradejo laiko 1 valanda.
Dumples patobulinti reikia:
Kailiu 2 vnt
Isradejo laiko 1 val.
Patobulintas rudakasio ar sachtininko yrankis leidzia iskasti 10-cia vienetu rudos daugiau
Rudakasio-saxtininko yrankiui patobulinti reikia:
Plieno 1 vnt - vienam irankiui
Rudos 5 vnt - vienam irankiui
Isradejo laiko 30 min vienam irankiui
atobulintas zemdirbio yrankis leidzia gauti du kartus daugiau maisto per cikla.
Zemdirbio irankiui patobulinti reikia:
Plieno 1 vnt. - vienam irankiui
Rudos 5 vnt. - vienam irankiui
Isradejo laiko 30 min vienam irankiui
Galima pagaminti pilno atstatymo gerima, tam reikia
Zinoti recepta (ragas + 5 konkoreziu)
Isradejo laiko 1 val.
Galima patobulini siena iki akmenines (akmeninei sienai pralauzti reikia apkaustytas tarano ir 15 smugiu, medinei - 7 smugiai), tam reikia:
Isradejo darbo laikas reikalingas realiai sutvirtinti sienas sakomis.
Isradejo darbu kainos sutartines.
|