Forumas.Fantastika.lt http://forumas.fantastika.lt/ |
|
Fighting person transformacija i NPC http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=1438 |
Page 2 of 6 |
Author: | smeli [ 2004-12-09 18:38 ] |
Post subject: | |
vakanciju galima prirasyt kiek nori bet kokiu taciau musuose scenariju lape meistrams iprasta nieko valstieciams nenumatyti arba numatyti tai ka realybe numate realiems valstieciams nu dzin, paciu meistru problemos |
Author: | Kronas [ 2004-12-09 19:15 ] |
Post subject: | |
Na as ir sakau kad NPC nera labai idomu atzaidinet nes beveik visos zaidynes yra orientuotos i kovinius personazus, taciau jei butu nemazai kurie atzaidinetu, bet spaustu meistrus, tai meistrai butu priversti apgalvot ir NPC gyvenima. |
Author: | SNOWCOW [ 2004-12-09 19:34 ] |
Post subject: | |
visu pirma baikim svaistytis terminais PC ir NPC, pereikit gi pagaliau nuo RPG prie LARPG! , bo nuo to viskas ir prasideda. Beje, patys maistotes, nes pasak jusu NPC- kaimietis, o PC - butinai kovinis personazas. Mano siulymai ishspresti problemai 1 sudaryt detalias vakancijas 2 meistrai turi padaryti toki scenariju, kuriame vietos butu visiems ir kad jie visi butu patenkinti zaidimu. 3 zaidejai turi patys galvoti, kaip jiems dar labaiu pasizaisti |
Author: | smeli [ 2004-12-09 22:06 ] |
Post subject: | |
>bet spaustu meistrus nieko cia nepaspausi, meistrasm turi buti idomu daryt zaidima ir jei jiems mastyti apie valstieciu gyvenima neidomu tai gali apsisikt kniupscias vienintelis dalykas ka as noreciau isgauti - tai meistru prisipazinimas i ka orientuotas tas ir anas zaidimas pvz. Iraniro zlugimas: 1. tamsiuku kova su svieisukais + elfu miestas su rpg elementais valstieciais galit but taciau tai jau jusu problemos jei zaidime neturesit ka veikt 2. zaidimas orientuotas i lengvai apsirengusius elfu lankininkus o ne i sunkiai sarvuotus orku pestininkus. todel jei jus uzsidejote ant saves kruva metalo tai jus esate pat sau zloblnas baklanas, potna apsikakojusi pele. 3. zaidimas vyks munchkinu zaidimo principu: munchkinai nezaidzia vadinasi zaidimas nevyksta va po situ 3 punktu zmogus zinotu kur eina ir jokio oblomo jam nebutu 2. |
Author: | tadas [ 2004-12-09 23:30 ] | |
Post subject: | ||
jo, vakanciju butinai reikia..
O kas cia blogo??? Meistras zhino ka jis suplanavo, o tu nezinai, vadinas nezinai kodel jis taip suplanavo.... What a f... problem?kad nebutu: 7pelkiu miesto 10 miestieciu ir 15 miskiniu kaip per magogo 1. GAL nustokime daug reikalauti ish meistru o ish saves pareikalaukime? Aishku ash suprantu kai zhaidejas su legenda patvirtinta su apranga atatinkama, o jo ivertinimas kaip bicho kuris su languotais marshkiniais ir dzinsais atzaidineja elfa, bet... Turekita sazines! |
Author: | sarua [ 2004-12-10 1:03 ] |
Post subject: | |
Atleiskit, bet isikishiu savo larp`e nieko nezhinanchia nosi. Kaip gali buti transformacija i NPC jaigu NPC yra ne zhaidejo valdomas personazhas(chia in crpg) arba ne zhaidejo atzhaidzhiamas personazhas, tokiu kaip suprantu ishvis larp`e negali buti. Ar klystu? |
Author: | lamett [ 2004-12-10 1:20 ] |
Post subject: | |
larp'e NPC buna dvieju rusiu: a) tai ne zaidejas, neturintis itakos zaidimui (ziurovai ar pan.) b) turintys itakos, pvz poligono perkelimui, zaidimo sustabdymui (girininkai ar zalieji NPC) |
Author: | smeli [ 2004-12-10 9:38 ] |
Post subject: | |
larp NPC nuo PC skiriasi tuo kad NPC grieztai vykdo meistru nurodymus PC zaidzia taip kaip jam paciam atrodo patogiau |
Author: | Asmodei [ 2004-12-10 14:03 ] |
Post subject: | |
2 snowcow trecia punkta padarik pirmoju, ibo meistras neturi galvoti tik apie atskirus personazus, jis turi galvoti apie visa zaidima. jai as ziuresiu tik i vena zaideja kad jam butu patogu zaist ir jis turetu ka veikt, atsiprasau, bet tai veno zaidejo zaidines galiu pradet serija zaidimu kur vesiu vena grupe, bet tai jums kainos ne 2 litus. |
Author: | smeli [ 2004-12-10 14:15 ] |
Post subject: | |
>ibo meistras neturi galvoti tik apie atskirus personazus o apie pagrindines zaidimo dalyviu grupes jos paprastai turi buti nurodomos vakanciju sarase |
Page 2 of 6 | All times are UTC+04:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |