Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Fighting person transformacija i NPC
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=1438
Page 3 of 6

Author:  Asmodei [ 2004-12-14 14:08 ]
Post subject: 

zaidimas "Grafiste" turi vakanciju sarasa .........

Author:  Rakot [ 2012-10-12 9:37 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Pakelsiu tema, nes pasirodo yra aktuali ir siems laikams, todel once again -

"Va pagalvojau jei tarkim mirus daugiadienese zaidynese turi mertviatnike sedet 4 valandas, tai galima butu padaryt kad atsedejus 1 valanda galima zaisti uz gryna NPC (valstieti, rudakasi, pirkli, sventika irt.t.) bet jokiu ginklu, jokio armoro.
Taip tie zidejai, kuriems rupi ne vien tik skerdynes, galetu atzaidinet koki valstieti, vietoj to, kad sedetu kokioj duobej. Praejus nurodytam laikui jis galetu vel grizti i zaidima kaip naujas kovinis personazas.

Ka apie tai mano larpo visuomene?"

Author:  Narfuin [ 2012-10-12 10:58 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

pagrindine problema yra ta, kad suzhinoti dalykai nera anuliuojami, kai personazhas mirshta.
daug mazh su labai didelem problemom mes priejom to, kad zhmones nekershija savo zhudikams po atgimymo, bet kad jie pamirshtu ishdavystes/paslaptys - to dar nera. O tokia "transformacija" skatina tokiu nauju paslapciu atsiradyma

Author:  Rakot [ 2012-10-12 12:08 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Bet jeigu zaidejas tapma NPC, jis tampa "techniniu" personazu sakykim sukurianciu "atmosfera"\ arba isduodanciu kazkokius questus \ arba vykdanciu tam tikrus sistematiskai pasikartuojancius veiksmus, negali buti priristas prie "praeito gyvenimo", nes tampa kaip ir techninis personazas priklausantys meistrams, o ne sau, ir del to vykdo veikla jam skirta kaip meistrui, o ne kaip personazui.

Vat is sitos pozicijos

Author:  Narfuin [ 2012-10-12 12:12 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

taip. viskas super. vykdo veikla. nepririshktas - wonderful.
bet jis shneka su kitais. girdi kitus. ir tai ka suzhino - negales po to nenaudot.
+ jei nera aishku skiriamuju momentu shitu dvieju "ispostasiju" - tai visada bus
" - o! sveikas kalvi!
- ash jau ne kalvis, o mega dao burtininkas"

Author:  RyszardRudy [ 2012-10-13 23:32 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Na, tokiu atveju reikia gerai perrengti žmogų. Gal net veido bruožą pakeisti. Žodžiu padaryti iš jo Kirkorovą - мастер перевоплощения.
Bet dėl senų skriausimų nori nenori, sunku bus pamiršti. Kartais tai gali tęstis net kelius žaidimus.
Rakotai, pats žinai tai gerai. Ypač kai kažką užmigdai, apvogei, palieki žūti, o vėliau kitame žaidime tas asmuo vengia visą tavo komandą.

Author:  Rakot [ 2012-10-15 16:28 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Dar kankina mane pirmo klausimo pagrindas - kaip padaryti zaidejui iiilga (sakykim 2 val.) poilsi mertviake ko idomesni, ir susieta su einanciu zaidymu. Aisku pasiulymai eiti ten malkas parupinti tavernai, arba sugeneruoti laikina orku gauja mane ne tenkina. Reikalingos idejos kaip aktyvintii "mirusi" zaideja, kad jis atliktu kazkokia uzduoti ir zaidimui bendrai skirta ir sau asmeniskai idomu, bet tuo paciu laiku butu pilnavertiskai mires kaip personazas-dalyvis.

brainstorm plz :wink:

Author:  gijas [ 2012-10-15 17:01 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

o kam tada apskritai žudyt tokiam laikui, jei nori kad jis nebūtų miręs?

Author:  Narfuin [ 2012-10-15 17:09 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

define, kokie pas tave yra mertviatniko tikslai?

Author:  Rakot [ 2012-10-15 20:24 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Bendras tikslas yra toks - kad zaidejas, ypac turintis kazkoki svarbu personaza zaidynese turetu ko maziau galimybiu mirti. Aisku jo mirti padaro sunkiau ivykdoma kovines zaidyniu taisykles, visokiausi etiniai\kulturiniai apribojimai ir pan., bet vistiek jis gali mirti, ir toks fors-mazoras visai imanomas....
Ir vienas is tu apribojimu yra tas, kad mires zaidejas tures ilgai sedeti mertviake - grubiai 2-3 valandas. Tai psihologiskai veikia - "nenoriu sedeti mertviake taip ilgai, todel pasistengsiu saugoti savo gyvybe". Taip, jis saugosis maksimaliai, bet deja - zusta. Jis nusimines eina i mertviaka suprasdamas kad: a) gyvenimas baigesi ir jam reikes "grubiai" sedet prie palapines ir nieko neveikti tas 2-3 val. ir b) zaidimas vyksta toliau ir jis labai stipriai per tas valandas "iskrenta" is jo. Patys zinot kad taip ir yra, ir ateinant vel i pasauli su nauju personazu reikia pakankamai daug laiko kad panaikinti ta informacine "skyle"...
Todel ir kyla ideja sukurti kazka, kad zmogus nuejus i mertviaka: a) sugebetu per tas valandas "neiskristi" is zaidimo, o tesiog prarasti ir uzmirsti savo personaza ir tai kas siejo personaza su pasauliu, tuo metu turint galimybe stebeti ivykius zaidime toliau, b) neeiti banaliu keliu, prasant pas meistra organizuoti banalu eventa laikinam personazui vienam kazkokiam veiksmui.

Gal but galimas variantas - pomirtinio pasaulio modeliavimas (hm :issigasti: ), gal but dar kazkas....

Reikalingos tinkamos idejos mertviakui

Page 3 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/