Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Fighting person transformacija i NPC
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=1438
Page 4 of 6

Author:  Eretik [ 2012-10-16 10:20 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

kai kuriuose zaidimuose, mertviatniku tu gali tik dziaugtis, nes pagaliau gali paturet minutele ramybes :D

Author:  Narfuin [ 2012-10-16 10:41 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Rakot (Valar) wrote:
Bendras tikslas yra toks - kad zaidejas, ypac turintis kazkoki svarbu personaza zaidynese turetu ko maziau galimybiu mirti.
Mertviaku shito tikslo nepasiekti.
tam, kad pamatyt taisykles, kuriu tikslas duoti "ko maziau galimybiu mirti" - paziurek i 235 taisykles. Ten mes butent shito ir norejome. Bet su mertviaku tai neturi nieko bendro. Jei nori duoti mazhiau galimybiu numirti - turi galvoti apie mirties, o ne "pomirtinio gyvenimo" taisykles.
taigi arba duok nauja mertviatniko tiksla, arba tu ne ta problema sprendi:))

Author:  Rakot [ 2012-10-16 14:31 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Rakot (Valar) wrote:
sukurti kazka, kad zmogus nuejus i mertviaka: a) sugebetu per tas valandas "neiskristi" is zaidimo, o tesiog prarasti savo personaza ir tai kas siejo personaza su pasauliu, tuo metu turint galimybe stebeti ivykius zaidime toliau (nes - kitas personazas tikrai, turi zinoti padeti siam momentui), b) neeiti banaliu keliu, prasant pas meistra organizuoti banalu eventa laikinam personazui vienam kazkokiam veiksmui.
as ziurejau 235 taisykles. As tesiog ne visai tinkamai issireiskiau. atsiprasau. vat tai ko man reikia

Author:  Ju7 [ 2012-10-16 14:46 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

o kaip variantas - jei zmogus nenori naujo charo, po mirties ir atsedejus mertviatnike leisti likti tuo paciu? tik atimti itemus ir levelius jei jie buvo, zodziu kaip geimuose be save'u :?
beje latvijos larpe bus panasus variantas, kai personazas nemirsta. zesim kaip veiks 8)

Author:  Rakot [ 2012-10-16 15:04 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Ju7 wrote:
o kaip variantas - jei zmogus nenori naujo charo, po mirties ir atsedejus mertviatnike leisti likti tuo paciu? tik atimti itemus ir levelius jei jie buvo, zodziu kaip geimuose be save'u :?
beje latvijos larpe bus panasus variantas, kai personazas nemirsta. zesim kaip veiks 8)
variantas butu geras jei zaidimo scenarijus sakykim ne priristas prie literaturos ir literaturiniu heroju, kurie negali prisikelti jeigu mire :(

Author:  Narfuin [ 2012-10-16 15:06 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

sukurti kazka, kad zmogus nuejus i mertviaka: a) sugebetu per tas valandas "neiskristi" is zaidimo, o tesiog prarasti savo personaza ir tai kas siejo personaza su pasauliu, tuo metu turint galimybe stebeti ivykius zaidime toliau (nes - kitas personazas tikrai, turi zinoti padeti siam momentui), b) neeiti banaliu keliu, prasant pas meistra organizuoti banalu eventa laikinam personazui vienam kazkokiam veiksmui.

po mirties ish karto ishleisk zhmogu atgal i zhaidima. Atimk ish jo galimybe shneketi, naudotis ginklais ir buti mushio viduri. Duok jam nepazheidzhiamuma shitam laikui.
tikslai pasiekti.

Author:  Ju7 [ 2012-10-16 16:01 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

ir dar aprengti baltai, arba isdazhyti veidus baltai ir tada jie kaip ghost'ai vaiksciotu ir tyliai stebetu. kartais leisti skleisti garsus, arba judinti daiktus ir kitaip vaidentis ^__^

Author:  Rakot [ 2012-10-16 16:25 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

techinskai jo, zaidybiskai, mano atvejuje - nesamone.

Ok. Tada toks variantas.
Personaza nuzude jis nuejo i mertviaka. Mertviakas - sumodeliuotas pomirtinis pasaulis. Visi zmones pasaulyje yra tikintieji tik i skirtingus dievus. Po mirties jie tarsi ateina pas savo dievus (dievai modeliuojami statuetemis, medinem statulom ir pan). Mertveke yra meistras atsakingas uz mertveko veikla mirusiuju priemima i pomirtini pasauli ir nauju personazu ivedima i realu pasauli.
Ka imanoma sugalvoti sitoje vietoje, kad vel gi mertviakas butu ne tik logine pabaiga ir logine pradzia bet ir loginis buvimas jame, kai visiskai sunaikinama viena gyvenimo istorija ir pradedama kita. Tuo pat metu vyksta zmogus su meistro pagalba analize buvusio gyvenimo, dabarties ir ateinancio gyvenimo.

Zodziu kaip padaryti kad mertvekas ne butu banalus, o taptu "light version" zaidimo dalimi ir nebutu atskirtas kaip vaakumas nuo vykstancio zaidimo.

Author:  Rakot [ 2012-10-16 16:25 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Ju7 wrote:
ir dar aprengti baltai, arba isdazhyti veidus baltai ir tada jie kaip ghost'ai vaiksciotu ir tyliai stebetu. kartais leisti skleisti garsus, arba judinti daiktus ir kitaip vaidentis ^__^
zinok nebloga mintis is tikruju, tai kaip tik imanoma priristi prie zudyko psichines bukles ar dar kazko. Sakykim sunus nuzude teva, ir tevo zmekla ateina perduoti savo linkejimus zudikui, tas ale apsivalgo kazkokiu nuodingu uogu ir mirsta. Biski misterijos inesa.

Bet tai gali buti vienetiniai atvejai

Author:  Narfuin [ 2012-10-16 16:29 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

tu arba pilnai uzduoti duok arba ash pas:)

nes kitaip prasideda "techinskai jo, zaidybiskai, mano atvejuje - nesamone." %))

Page 4 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/