Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Fighting person transformacija i NPC
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=1438
Page 5 of 6

Author:  Rakot [ 2012-10-16 16:36 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Rakot (Valar) wrote:
Zodziu kaip padaryti kad mertvekas ne butu banalus, o taptu "light version" zaidimo dalimi ir nebutu atskirtas kaip vaakumas nuo vykstancio zaidimo.
nezinau kaip dar apibudinti ideja

Author:  gijas [ 2012-10-16 16:41 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

na sumerlende žmonės čia pat prisikeldavo, bet tipo turėjo pusvalandį poilsio mieste. Jei pasaulis fantasy tai kažkas tokio gali veikt, kad žmonės greitai prisikelia ir nereiks nuobodaus mertviako.

Author:  Narfuin [ 2012-10-16 16:41 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

pagal shita tavo apibrezhima - "ghost'u" ideja yra visishkai tinkama.
yra yra nebanali t.y. nebuvo placiai naudojama
yra "light version" zhaidimo dalis t.y. zhaidejas vis dar gali dalyvauti zhaidimo eigoje, bet jo galimybes yra smarkiai ribotos
nera atskirta kaip vakuumas nuo vykstancio zhaidimo t.y. "mires" zhaidejas egzistuoja tam paciam pasaulyje ir nereikalauja papildomo "virtualumo" ar "meistru resurso"


todel ir sakau - reikia arba konkreciau ishreishkti savo tiklsus, nu arba tiketis kad kazhkas atspes ka butent tu nori, kad tau sugalvotu

Author:  Ju7 [ 2012-10-16 18:21 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Rakot (Valar) wrote:
zinok nebloga mintis is tikruju, tai kaip tik imanoma priristi prie zudyko psichines bukles ar dar kazko. Sakykim sunus nuzude teva, ir tevo zmekla ateina perduoti savo linkejimus zudikui, tas ale apsivalgo kazkokiu nuodingu uogu ir mirsta. Biski misterijos inesa.

Bet tai gali buti vienetiniai atvejai
as galvojau tik apie paprasta buvima ir minimalu gyvuju trugdyma. bet dvasiu kerstas irgi cool. dar ivest ghost busteriu-shventiku profesija ar smth ^^

arba how's - remtis androido geimo elementu. ir kiekvienam charui tureti parashyta po pora jo veikejo tolimesniu gyvenimo papildymu. ir geime leisti rinkti gera ir bloga bagazha. kaip levelupui buna renkami killai, orku kiaushiniai, pinigai... o kiti zhaidejai tau gali rinkti bloga bagazha (arba tavo teamui jei yra daug zaideju). ir mirus ji paskaiciuoti. ir depending on the result arba gauti bonusu, suzinoti naujos infos arba atvirksciai gauti minusu, priesu, gandu apie save paskleidimo. nereikia nauju charu (nebent tai yra suplanuota kad kazkas mirsta forever), neprarandi zhaidimo ir gyveni atsakingai ^^

Author:  Rakot [ 2012-10-16 23:38 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

opa opa. tikrai pastebejimas geras! gera ideja sugeneruota, tikrai imanoma ir butina pritaikyti

Author:  xtorr [ 2012-10-17 13:08 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

as turiu klausima, kas jau per tokios paslaptys gali buti komandose? ar cia labiau is roleplay puses "paslaptys"? bo summerlande buvo matai ir eini zudyti ir kazkokiu paslapciu nepanaudosi, gi nebus "sita visa komanda turi weakness to bet kokia zala is ginklu" :D...nebnt sakykim gali pasakyti kur komanda slepia savo pinigus ar seip magiskus itemus arba kuris pinigus nesiojas, bet turbut tas zmogus neitu kautis, o del slepimo jei kazkas apiplestu tai butu gan didelis dick move. As tikrai suprantu jei esi veikejas kuris visa laika praleidzia "mieste" ir jau ten visi gali sukti intrigas (maciau daug plot points bet nesigilinau i juos summerlande) bet lauke tai eini ir zudai ir nera kazkokios vendetos :/ Gal paslatys gali grynai jau svarbius NPC (pvz kalvis) itakoti, sakykim suzinojus kazka gali ji blackmailinti arba gali mazdaug visu NPC nuomone apie tave pagereti ar pablogeti (todel kyla, krenta kainos arba su tavimi isvis pradeda nebendrauti)

Author:  Rakot [ 2012-10-17 14:59 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

cia viskas nuo zaidimo siuzeto ir soc taisykliu priklauso, kas buvo summerlande sakykim kitam zaidimui pritaikyti neimanoma, arba atvirksciai
todel tokio tipo ideja man kaip tik tinka, ja imanoma pritaikyti pvz su dvasinem personazo savybem

Author:  Ju7 [ 2012-10-18 14:05 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

faitiniam charui galima elementariai duoti +- hitui arba hp.

ir kaip jau sake, priklauso nuo siuzheto ir dramos :kramtyti:

Author:  RyszardRudy [ 2012-10-22 3:04 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Ju7 wrote:
ir dar aprengti baltai, arba isdazhyti veidus baltai ir tada jie kaip ghost'ai vaiksciotu ir tyliai stebetu. kartais leisti skleisti garsus, arba judinti daiktus ir kitaip vaidentis ^__^
Siūlau kaip šratasvaidyje su savim nešioti kažkokią žyminčią aprangą. Maišelis, kuriame yra agroplionkė - ji lengva, šiek tiek permatoma (arba padaryk skilęs) ir užima mažai. Kai personažas mišta - jis kaip Karlsonas daro iš savęs vaiduoklį. :D
http://www.youtube.com/watch?v=eA3NorD2uMA

Author:  NEON_as [ 2012-10-25 16:04 ]
Post subject:  Re: Fighting person transformacija i NPC

Užsidėjus ant savęs agro plėvelę:

1.Tai neatrodys autentiškai (Galima sakyti,kad atrodys net kvailokai)
2.Bus karšta,o kur dar šarvai ir pan.
3. Ji pakankamai nelanksti ir varžo judesius.
4.Suplyš,o kas tada?
5.Reikia,kad būtų iš tolo matoma,jog žmogus miręs,o ne permatomą plėvelę dėtis...

Page 5 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/