Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Grafstvo VI Apokalipsis
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=2220
Page 2 of 8

Author:  Gothic_wolf [ 2005-10-20 16:41 ]
Post subject: 

Nedalyvavau ankstesnese Grafystese, bet labai noreciau sudalyvaut sitoj, taciau pritariu issakytoms nuomonems kad Spalio 30 gal kiek netinkama diena, juk vis gi velines. :| Be to, gal galit kas nors taisykles lietuviskai parasyt?

Author:  null [ 2005-10-20 19:29 ]
Post subject: 

Taisyklės leituviškai. atleiskite už netikslumus vertime, kai ne ta nuotaika, dar ne to pridarau :o

Vaidmenų žaidimas “Grafystė VI”
Data: spalio 30
Susirinkimo vieta: Žalgirio stotelė, 35-36 autobuso žiedas, 11 val
Veiksmo vieta: Žaliųjų ežerų poligonas, žaidimo įmoka 1 Lt

Siužeto įvadas: Dolbanas ordinas užvėrė vartus į barbarų šalį, ordos likučiai buvo sunaikinti kovoje dėl artefakto. Likusieji gyvi po kovos su orkais kviečia Ardeshą įvest tvarką. Nuo šiol Vilko ordinas – Grafystės sargybiniai.

Įvadas žaidėjams: ŽAIDIMAS LABIAU ORIENTUOTAS Į “ATŽAIDINĖJIMĄ”, NEI KOVAS. Meistrai pasilieka sau teisę keisti siužetą žaidimo metu. Meistro žodis – žaidėjui įstatymas, jo nepaisantis važiuoja namo nesulaukęs žaidimo pabaigos. Smulkias problemas sprendžia žaidimo technikai: žemesnieji demonai, žyniai.
Nepamirškite, kokiame pasaulyje vyksta veiksmas. Jei pasirinksite “šviesiojo” vaidmenį, nusiteikite, kad prie jumi kabinėsis, paskelbs jūsų medžioklę ir t.t. Jei būsite itin “navarotnas” personažas, irgi to paties laukite. Jei norite žaisti vaidmenis nuo valstiečio iki riterio, vežkitės papildomus kostiumus, šarvus.
Žaidime yra galimybė išmokti naujų profesijų, mokymasis gali trukti nuo ciklo iki dviejų, tai lems profesijos sudėtingumas.
Visi dalyvavę trečiojoje Grafystėje išsaugo savo roles (meistrai paspaude “savegame”)

Laisvi vaidmenys: elfai, orkai, valstiečiai, goblinai, troliai, druidas, bardas, kalvis.
Mertviatniko žaidime nėra, “lavonai” tampa meistro nuosavybe. “Lavonai” nekalba, pasitraukia iš mūšio lauko ir sėdi nuošalyje, kol pasibaigs visas smagumas (kova ar žaidybinė scena). Gyvieji pirma apieško ‘lavoną” ir tik po to jis drįsta artintis prie meistro.
Žaidėjai, katruos meistrai išprievartaus atlikti specifinį vaidmenį, tai padarę, grįžta ten, kur juos pričiupo, ir tęsia SAVO vaidmenį.

Smūgių sistema: šiame žadime Jūsų hitai nepriklausys nuo šarvų. Mažiausiai turėsite 1 hitą, daugiausiai – 10, nors galima magiškai prisipumpuoti ir iki 15. Anie pasidalija sekančiai:
1. grafienė, miestiečiai, valstiečiai, elfų mergos – 1 hitas.
2.grafas, žyniai, ragana, pirklys, bardas, druidas, goblinai – 2 hitai.
3. sargybiniai, banditai, seniūnas – 4 hitai.
4. pulkaunykas, vadeiva, elfų karys, reindžeris, gnomai – 6 hitai.
5.riteriai, žemesnieji demonai, troliai, orkai, chaoso kariai – 8 hitai.
6. žemesnieji demonai, chaoso kariai, vilko ordinas – 10 hitų (monstrai).
Drįstu priminti, kad jeigu neatrodysite taip, kaip jūsų pasirinktas personažas, vaidinsite tą, į ką būsite panašūs (mano tetą, greičiausiai).

Kostiumai, šarvai, ginklai: Meistras turi teisę uždrausti bet kurį tamstų gaminį ar kostiumą. Tokių išbrokytų dalykų negalima nešioti ir naudoti žaidime. Daiktai ir gaminiai turi atitikti savo paskirtį ir būti pakankamai saugūs tiek pačiam žaidėjui, tiek ir aplinkiniams. Šarvus nešioti gali tik koviniai personažai. Ir tik riteriai gali nešioti trečiosios klases šarvus beigi 1.5 rankos kalaviją (1.35 metro ilgio).
Ginklų ir šarvų sąrašas:
1. trumpas kardas, kirvis, buožė, kuoka – 41-70 cm
2. ilgas kardas, kirvis ir tie patys – 71-110 cm
3. pusantrarankis kalavijas – 1.11-1.35 cm (savininkas turi įrodyti, kad moka juo švaistytis ir viena ranka (tik riteriams)).
4. Ietis, alebarda – lygi savininko ūgiui (gali naudoti tik sargybiniai)
5.peilis, kinžalas – iki 40 cm
papildomi:
1a. trumpas lankas – iki 109 cm
2a. ilgas lankas – 110-180 cm
A kategorijos ginklai žaidimo pradžioje atiduodami pirkliui. Tam, kad jais naudotųsi, žaidėjai turi vieną ciklą mokytis jį valdyti (kas jau spėjo tai padaryti, galėjo čia neskaityti). Kitokie ginklia nebus praleidžiami. Visi ginklai daro po 1 žalos tašką. Pusantrarankiu kalaviju kertamos rankos ir kojos.
Magiškai galima ginklą užpumpuoti iki trijų magiškų žalos taškų. O žaidime gali pasitaikyti specifinių ginklų, katrie darys ir po 10.

1. odiniai (linoleuminiai) šarvai
2. žiedmarškė, metalu armuotos odos (linoleumo) šarvai
3. kirasa, žvynuotis, plokštiniai metalo šarvai. Metaliniai antrankiai ir ankojai apsaugo nuo atitinkamų galūnių nukirtimo.

Kautynių taisyklės; draudžiami beginklės kovos veiksmai. Visi smūgiai turi būti suduodami su amplitude, atsivėdėjus. Pataikymo zona – viskas, išskyrus tai, kas nėra priešas, o taip pat ir jo galvą, klyną, riešus, pėdas. Kas sudavė į galvą ar klyną – pats gaišta ant vietos. O kas pakišinės po priešo ginklu nekovines kūno dalis, laikomas netekusiu sąmonės 2 minutes. Žaidybiniai veiksmai, kaipo gerklės perpjovimas ar apsvaiginimas negali būti atliekami kautynėse, tą galima padaryti prisėlinus prie oponento, padėjus ranką tam ant peties irgi pasakius taip, kad anas girdėtų – “pjaunu”, “apsvaiginu”, tam reikia turėti su savim atitinkamą instrumentą. Tokie veiksmai, kaip surišimas, konvojavimas, apieškojimas, tardymas atliekami žodžiais, turite nupasakoti savo veiksmus aukai, o šioji turi į juos reaguoti taip, tarsi jie vyktų iš tiesų. O jeigu žodžiai oponento neveikia, padarykite viską iš tikro.

Medicina: ‘sužeistiesiems’ turi būti suteikta pirmoji pagalba – sutvarstymas. Jei tai nepadaroma per 5 minutes, žaidėjas netenka po 1 hitą per 5 min. Pirmąją pagalbą gali teikti bet kuris kovinis personažas. Bendras medicinines žinias turi žyniai, ragana, reindžeris, jie gali tvarstyti žaizdas, dėti įtvarus ant sulaužytų kūno dalių. Jei pirmąją pagalbą suteikė šie personažai, sveikata atsistato 1 hitas per valandą.

Magija žaidime egzistuoja amuletų ir artefaktų pavidalu. Užkeikimai dar tik pradeda atsirasti, tai jų retai ir pasitaiko. Amuletai veikia vieną ciklą, po to juos reikia pakrauti. Artefaktai yra ypatingi dalykai, apie juos sužino tik ypatingi personažai. Visi ‘magai’ turi su savim turėti burtų knygą tuščiais puslapiais, kuriuose bus įrašyti užkeikimai.
Žinomi burtai:
Užkerėti daiktą gali Azeshas
Išnykimas – priversti žaidėją išnykti gali Azeshas arba Demonas, žaidėjas gauna laikiną rolę ir 5 hitus.
Gydymas – Žyniai gali sugrąžinti visus žaidėjui trūkstamus hitus
Laiko sustabdymas, perkūrimas, išmintis – tik galingiausiuose artefaktuose būna
Portalas, antroji gyvybė, paralyžius – būdingi artefaktams
Dvigubas pliusas (+H +DMG), nesunaikinamumas, apsauga nuo ginklo, ypatingo pažeidimo – būdinga specialiems amuletams
Magiški hitai, ginklo patobulinimas, naktinis matymas – amuletai

Užkeikimai:
1 lygis: GYDYMAS, ledo strėlė, ugnies kamuolys
2 lygis; teleportacija, demono iškvietimas, demono valdymas, voratinklis (pautienė), žaibas, atstatymas

2 AMULEŠ TAISYKLĖ: žaidėjas gali nešioti tik vieną užtaisomą amuletą, jei randate dar kitą magišką užtaisomą daiktą, abu ant vietos susinaikina.

Pasiekiami įgūdžiai:
Naktinis matymas
Medžiotojas
pisorius
biurokratas
lankininkas
ietininkas
magijos nuojauta
magijos atpažinimas
baimės įvarymas

galimos bjaurastys:
vienaakis
vienarankis
urodas
narkomanas
pijokas
glušas
durnas
kažko nepakenčiantis

Pretenduojantys būti ypatingais personažais žaidėjai turi iš anksto atsiųsti paraiškas arba asmeniškai su meistru susitarti iki žaidimo. Visi statiniai bus žymimi spalvotomis juostomis ar pažymėta virve pagal statinio kontūrą (jei statinys vis dėlto iš medžio, ant jo turi būti lentelė su pavadinimu)
Pilis – pilka juosta
Namai – balti
Sienos – mėlynos
Šventykla – juoda
Irštva – raudona
Laukai – žali
Fermos – rudos
Slėptuvę – užmaskuota duobė su gėrybėmis
Statinių savininkai tegu geriau atsiveža juostos ar pažymėtos atitinkama spalva virvutės (ir tegu nepamiršta aiškinti kiekvienam orkui, ką tie šniūreliai reiškia). Tam, kad kažkąpastatytumėt, reikia medžiagų ir darbininkų. Pilyje turi būti sostas, šventykloje – altorius. Irštva turi atrodyti kaip koks laužas.
Kaimas: lauke gali išaugti iki 10 javų stiebų per valandą (tas priklausys, kirk meistras bus pagiringas – susmeigti šakeles į žemę) irgi iki 3 avių per valandą (du kankorėžiai, sujungti pagaliuku).

Ciklą sudaro 2 valandos, per ciklą žaidėjas turi suėsti arba tą šakelę, kuri vizduoa javą, arba kankorėžį (pusę avies).

Beje: rūkyti galima tik mieste ir irštvoje, o nerūkantys turi dargi stebėti, kad rūkalius gerai užgesintų byčioką. Nesiaubti miško. Ir jau jokiu būdu negerti irgi nesinarkašinti.

vertimo C null :wink:

Author:  Keeper [ 2005-10-20 20:53 ]
Post subject: 

null wrote:
Laisvi vaidmenys: elfai, orkai, valstiečiai, goblinai, troliai, druidas, bardas, kalvis.
dwarfu kartais nepraleidai!?.... :curse:


o siaip, didelis dekui null, uz vertima! :badger:

Author:  Laiqua [ 2005-10-20 21:51 ]
Post subject: 

Padėka už išvartymą... tfu, išvertimą ;) :garbinti:
Dabar jau galima pradėt galvoti ir apie dalyvavimą. Bet aš vis dar sakau, kad geriau daryti žaidimą savaite vėliau.

Author:  Kronas [ 2005-10-20 22:13 ]
Post subject: 

Visa savo didinga esybe lenkiuosi neprilygstamajam pisoriui Null uz jo nepakartojama taisykliu vertima is orku kalbos i zmoniu :garbinti:

Author:  smeli [ 2005-10-20 23:55 ]
Post subject: 

vertimas nebutinai tikslus - perkasiciau tik viena vieta ir is karto netikluma radau

amulesh taisykle :)
patikslinu:
antro amuleto uzsideti neggalima pries tai vieno nenusiemus, surasti ju galima kiek nori :)

asmodei, tu geriau zionai, pasakyk gal ir as ne taip supratau :)

Author:  null [ 2005-10-21 10:00 ]
Post subject: 

jo, ir atsiprasau moderatoriu, kad savo kreivais pirstais du kartus nupostinau ta rasliava.
As galvoju sudalyvauti, jei tik ligos ir paleistuvyste manes nepaguldys,
bet noreciau zinoti viena daikta:
kas buvo iki tol? Jei as nuspresiu atvaziuoti svelnia tauria butybe (orku) buti, tai ar as tiesiog siaip - grybavau po miskeli, islendu, ziuriu - Grafyste stukso. Eisiu ja ir nusiaubsiu. Ar kazkas vyko iki tol, ir as ne siaip sau atsiduriau. Asmodejau, miklink pirstelius ir greitai man backgrounda :wink:

Author:  euphorbium [ 2005-10-21 17:06 ]
Post subject: 

Asmodei wrote:
rolevaja igra " Grafstvo VI "
data provedenija: 30/oktiabria/2004
:lol:
siaip tai siuzeta tikrai butu ydomu suzinoti.

Author:  LegacY [ 2005-10-21 22:08 ]
Post subject: 

Butu saunu jai kas pasakytu "kada" bajgtusi sios zajdynes?? :P

Author:  Asmodei [ 2005-10-24 13:43 ]
Post subject: 

2 null, aciu uz pagalba. taisiklese irgi pasakita, jai nori apgreida tai vesk sunkaja artilerija ;)))) jai zaidimo metu sugebesit rast reikalingu dalyku, galesit nors 5 kategorijos sarvus uzsidet ;))

2 all , zaidines perkeltos savaite i preki no nuroditos datos.

intro: kadaise buvo pasaulis kur buvo daug visokiu devu, bet viena karta atejo jodasis devas Azeshas ir visus jas isvijo. tik tolimesnese sios zemes vetose liko svesu butibiu, bet labai mazai. taigi seme pasaulije karaleuja blogis. yra tik vienas devas - Azeshas. zaidimo kontinente yra 5 karalystes, dar vena juroje. karalystes: Zmoniu, orku, dwarfu, drakonu, tamsiuju elfu ir druidu(zmones).
ankstesnese grafistese: to be continuje, sorry kolkas laiko neusteko parasit.

Page 2 of 8 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/