Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-11-19 7:04

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 3 4 »
Author Message
PostPosted: 2005-03-09 16:11 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
Zaidimo tikslas atzaidineti blogus larperius, chytinima, netikusius kostiumus ir ginklus ir siaip visokius LARP marazmus.

Taisykles:
1.Kostiumai
Kostiuma galite apsivilkti bet koki isskyrus "civilio". Kuo lievesnis kostiumas, tuo geriau ji ivertins meistrai. Kuo ryskesni kedai tuo geriau, didziausia zaidybini bonusa duos mirksintys svieselemis kedai kai zaidejas eina, vienok kostiumai nors ir privalo tureti kruva ultrasiuolaikiniu detaliu, taciau kazkokiu tai budu turi buti panasus i senovinius. Tarkim senoves riterio metaline pirstine derinama su naujojo lietuvio treningine uniforma duos jums ne maziau sarviniu tasku nei pilna senoves riterio sarvuote, o greiciausia - daugiau.
Jei jus esate geras larperis ir neturite tinkamo kostiumo sioms zaidynems - nenusiminkite, o geriau aplankykite sveriamu devetu rubu krautuves.

2. Sarvuote
Kuo lievesni sarvai tuo daugiau hitu jums duos - vienintele salyga SAUGUMAS. Pavyzdziui saldytuvas su ispjovomis kojoms , rankoms ir galvai duoda maksimalu kieki hitu. Sveikintini sarvai is puoduku, alaus buteliu kamsteliu bei moterisku rankinuku (taip, galima ir is moterisku apatinuku). Nepamirskite kad nors saldytuvas ir efektingas sarvas, bet kartoniniu deziu sarvai kur kas lengvesni ir efektyvesni.
Kad zaidejas butu suinteresuotas apsisarvuoti - ivedami "chytinimo taskai". T.y. uz kiekviena sarvuotes detale jus gausit tam tikra kieki "chytinimo tasku". Juos galesite sekmingai nuodoti kovoje ir ne tik, apie tai skaitykite zemiau.

Taipat papildomi taskai gali buti skiriami uz ginchijimasi su, kovos metu su kitais zaidejais sprendziant hitu gavimo klausimus. Gincijimasis turi buti argumentuojamas. Jei meistrui argumentai patinka - papildomi taskai skiriami.


3. Ginkluote
Idealus kardas arba kitaip tariant EXCALIBURas siose zaidynese bus bet kuris kreivas (kuo kreivesnis tuo geriau) sakalys apvyniotas storu porolono ir izoliacijos sluoksniu. Vienintelis reikalavimas ginklams yra saugumas. Kuo ginklas ispudingesnis, munchkiniskesnis - tuo daugiau jis nuima hitu.
Skydai. Skydai duoda papildomus HITUS! Todel brangus munchkinai gaminkite skydus. Durys nuo rusio meistru nuomone yra idealus skydas siam zaidimui.


4. Kovos taisykles
Visi nemunchkiniski (normalus LARPG) ginklai nuima 0.5 hito (taip, cia tam kad butu daugiau hemorojaus su jais) o visi likusieji nuima 1 ir daugiau hitu.


5. Magija
Ipatingiems munchkinams bus suteiktos magiskos galios. Maga galesite atpazinti is specialaus kalpako ant galvos (taigi jei jus norite buti magu - darykite kalpakus). Yra trys magiski spellai: "burn", "freez" ir "heal"
"Burn" - tai visiems zinomas fairbolas. Daro zala priklausomai nuo fairbolo dydzio - galimi dvirankiai fairbolai. Fairbolas - tai porolono ritinys apvyniotas raudona medziaga ar kazkas panasaus. Daroma zala sako pats magas.
"Freez" - tai uzsaldymo spelas. Kaip ir fairbolas tik melynos spalvos. Kuo didesnis freezbolas tuo ilgiau zaidejas privales nejudeti kol baigsis spelo galiojimo laikas - laikas sako pats magas.
"Heal" - isgydo prarastus hitus. Healbolas toks pat kaip ir firebolas ar freezbolas tik baltos spalvos. Isgydytu hitu kiekis priklauso nuo jo dydzio. Si kieki pasako pats magas.

6. Chytinimo taskai
Uz siuos taskus jus galite daryti daugiau zalos, gauti maziau zalos (1 chytinimo taskas = 1 hitas)
Pavyzdziui Valhalos kovotojas kerta jums kardu ir sako "5 hitai". Jus jau praradote 30 hitu, ir jums liko tik 4, tokiu atveju jus galite panaudoti savo chytinimo taskus ir atimti Valhalos kovotojo padaryta zala ne is savo hitu kiekio, o is chytinimo tasku kiekio.
Atitinkamai jus galite kirsti kardu tam paciam Valhalos kovotojui bet vietoje to, kas susukti "1 hitas" jus pridedate savo chytinimo tasku norima kieki ir saukiate pavyzdziui "9 hitai!"
Chytinimo taskus galima naudoti atitinkamai ir magijoje.
Isleisti chytinimo taskai atsisato automatiskai po 1 taska per valanda.
Jei jusu manymu zaidejas chytina per daug (daugiau nei turi chytinimo tasku) tai po kovos kreipkites i meistra - toks zaidejas praras visu chytinimo taskus, darys tik 1 zalos ir tures tik 1 hita!!!
Chytinimo taskai gaunami ne tyik zaidimo pradzioje, bet ir gali buti uztarnauti zaidime. KUO geriau atzaidinesite bloga roleplejeri tuo jums bus lengviau tai daryti ateityje!!!

7. Mertviatnikas.
Numires zaidejas uzsideda balta hairaitika ir eina i savo stovikla ir pisti prota dar gyviems zaidejams visokia nezaidimine informacia.
Is to zaidejai turi suprasti jog jis mires ir arba kesti toliau, arba ieskoti meistro kad tasai susitvarkytu su situacija


8. Meistravimas
Meistrai atitinkamai irgi meistrauja panasiu stiliumi - scenarijus kuriamas pakeliui i poligona, meistrai daro ka nori, surasti juos sunku, neretai jie gincijasi tarpusavyje nesutardami del teisingo sprendimo. Atimineja is jusu taip sunkiai uzsitarnautus chytinimo taskus ir kitaip issidirbineja... visai kaip tikruose zaidimuose.
Taciau skirtingai nuo tikro zaidimo jus galite meistrams nepaklusti isleisdami tam tikra kieki "MUNCHKINO TASKU". Sis kiekis duodamas veikejo susikurimo pradzioje ir neatsinaujina. Papildomus MUNCHKINO taskus galima uzdirbti KVESTUOSE!
Jei meistras duoda jums kokia pastaba, jus galite paklausti kiek MUNCHKINO tasku ji kaunuoja ir isleide nurodyta ju kieki (meistras atsizymi si kieki pas save) jus galite ignoruoti meistro nurodyma.
Pavyzdziui jus nuzude - jus atejote i mertviatnika ir sakote kad jus cia nebusite. Meistras sako kad jums tai kainuos XXX.YYY MUNCKINO tasku, jei jus tiek turite - meistras uzsiraso (o jus nurasote juos nuo savo saskaitos) ir keliaujate lauk is mertviatniko vel gyvas ir sveikas ir ATSIMENANTIS viska kas buvo iki mirties.

PAGRINDINE Taisykle "Meistras visada teisus" galioja tik jei jus neturite reikiamo kiekio MUNCHKINO tasku. Pradini MUNCHKINO tasku kieki gali padidinti munchkiniska legenda, geriausia su iliustracijomis.


BEJE - siu Taisykliu neperskaitymas laikomas privalumu!!!

PS.PS.PS. Jei meistras neatvyktu i zaidima tai darykite ka ismanote. Taip gali nutikti jei lyja, krusha varo, boingai kala i poligona, zemes drebejimas Seskines kalnagubryje ir panasios problemos.


9. Rases:
Rases nustatomos paprastai - haitaitiku spalvu atpazinimo metodais. Daltonikams (bet kuris munchkinas isleides reikiama kieki MUNCHKINO tasku gali buti meistru laikomas daltoniku) visos rases yri visiskai vienodos.

Melynas hairaitikas - elfai. Elfai turi du hairaitikus prisiristi prie ausu
Geltonas haitaitikas - hobitai, turi du kairaitikus prisiristi prie koju
Oranzinis hairaitikas - dworfai, turi prisiristi viena toki prie barzdos
Zmogaus odos spalvos hairaitikas - zmones, neprivalomas
Juodas hairaitikas - meistras arba demonas, kas is principo yra vienas ir tas pats
Baltas hairaitikas - Gliukas, nezaidziantis asmuo
Raudonas hairaitikas - orkai, uzsiristi reikia ant burnos, kad is jos nedvoktu, arba jei is jos nedvokia tai niekas nezinotu kad nedvokia, o galvotu kad dvokia bet uzsirisote tam kad nedvoktu.

Oficialus zaidyniu keiksmazodziai: ruskij narodnyj MAT

Vakancijos:
Zaidimo siuzetas priklausys nuo jusu pasirinktu roliu, todel galite rinktis ka tik norite. Pavyzdziui galite visi buti karaliais kilmingais, arba valstieciais kovingais, labiausiai meistru skatinama bus role "Zborgas" (kas nezino kas tai yra - kreipkites i meistrus zaidimo metu). Be abejo galima sukurti Zborgu komanda, vienok del zaidimo balanso butu geriau kad butu dvi priesiskos Zborgu komandos.

Meistrus uz akiu galite vadinti oziais arba prancuzijos revoliucijos gaisrininku simboliais, siame zaidime tai leidziama ir sveikintina (bet meistru akivaizdoje nepatartina).

Zaidimas - nemokamas, bet sponsoriai - welcome!

Veiksmo vieta - Pavilnio poligonas
Zaidimo pradzia 10:00
Zaidimo data - kai atsils orai (t.y. dar nenustatyta)

Meistras Smeli.
Klausimai welcome
Ruoskites mieleji, zajavkes rasykite tiesiog cia arba man PM


Papildymas 2005.11.17

Nepamirskite kad skyday yra nepramusami, o ju galima tureti neribota kieki, ir galima kabuinti juos ir ant nugaros ir ant galvos uzsideti ir ant priekio, visur. skydu dydis neribojamas, svarbu kad jie butu panasus i skydus, turetu rankeneles ir pan.

Atvykote i poligona, taciau neturite jokio munchkinisko kostiumo?
Nebeda! Jus galite nubegti i krautuvele ir nusipirkti izoliacijos.
Apvyniokite izoliacija tas vietas kurios jusu manymu turi buti autentiskos siam zaidimui. Jei ispudingai apsivyniosite, pvz pora sluoksniu porolono + izoliacija tai meistras butinai jums duos daug hitu. Kitaip tariant kuo daugiau izoliacijos tuo daugiau hitu.


Papildymas 2005.11.18

Uz kiekviena nuzudyta veikeja, zaidejas gaus daug expos. Kueia bus galima konvertuoti i cytinimo, munchkinimo taskus, arba net hitus!
Jei zaidejas zudo del expos o ne del kitu priezasciu - jis privalo puldamas garsiai saukti "EKSPAAAA!!!!"


Last edited by smeli on 2005-11-18 15:53, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-10 13:07 
Offline

Joined: 2004-04-25 0:51
Posts: 102
Jega :) nieko panasaus dar nesu mates ;D

_________________
Sing loud for the sunshine, pray hard for the rain,
show your love to the lady nature,
and she will come back again..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-15 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-20 21:40
Posts: 608
Location: Morija
Kokia zaidyniu data?

_________________
My axe is my soul!
www.wargames.lt


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-24 18:15 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
pagal dabartini zajavkiu kieki (0) jokio siuzeto nesigaus.
o tiesiog pasitusinti galima ir prie larperiu boksto


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-03-26 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 2004-05-09 13:56
Posts: 359
Location: Vilnius
as dalyvausiu. jeigu bus patogi data netrugdanti mokslams.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-01 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 2004-04-27 14:00
Posts: 363
Location: Vilnius
Na jeigu "bokovyje udary ne idut" tai gal ir as atwarysiu=] :roll: :roll:

_________________
Dei virtus inest nobis ! Best of the best


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-01 10:22 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
nesupratau... kokie smugiai?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-01 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 2004-04-27 14:00
Posts: 363
Location: Vilnius
ne cia tiesiog per zaidynes kova uz buvi buvo toks bajeris , =]kas dalyvavo masovkese zino=]

_________________
Dei virtus inest nobis ! Best of the best


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-01 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 2004-10-22 15:17
Posts: 343
Location: ...sviestas...
Smeli, cia rimtai toki daikta darysi, ar tau balandzio pirmoji visus metus trunka? :o
as tai mielai prisijungciau. Munchkinui gi turi buti galima lupti priesininkus is visos sveikatos su "paminkstintu" ginklu perapsaugotas ir neapsaugotas kuno vietas, ir tai vadinasi "kontroliuojamasis zaidybinis fechtavimas" :lol:
mano megstamas kovos budas :wink:

_________________
Duok, valdove, kilpinėlį eiklų, taiklų, kalaviją kieto plieno, kalvėj lietą, kirvį aštrų, ilgakotį, kuoką sunkią pakyloti duok, valdove...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2005-04-02 9:58 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
zaideju veiksmai susije su baudziamojo kodekso straipsniais meistru nenagrinejami, juos nagrineja kriminaline policija


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 3 4 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited