Oneronas tyliai ejo misku. Vietove jam visiskai nepatiko. Jau pries tris dienas jis pajuto pakitimus miske. Medziai atrode isdziuve ir kazkokie issikraipe. Bet jam paskirta uzduotis reikalavo eiti toliau. Aplinkui vis labiau salo. Uz medziu smirinejo kazkokie tamsus seseliai.Staiga jis pajuto kazkur priekyje siluma. Jo susales kunas lyg pats paspartino zingsni. Medziai atrode lyg apdege ar pasidenge stiklu bet jis jau to nepastebejo. Kazkokia jega ji trauke i prieki. Ir stai jis pamate tai kas ji trauke. Gilioje iduboje gulejo juodas kaip naktis akmuo. Rankos pacios issitiese ji imti...
Imperijos magas pasimete. Per trisdesimt metu tokio dalyko jis dar nemate. Per tris dienas oras labai atsalo. Miskas irgi smarkiai pasikeite. Atsirado kazkokiu seselisku padaru kuriu nepajege uzmusti net geriausi imperijos kariai. Kariai vaiksciojo suirze ir pikti. Kazkas juos slege. Tik vienintelis brolis Antonias sugebejo savo maldomis uzburti zveri ir ji uzmusti. Zverys buvo panasus i vilka, bet akys dege raudona liepsna o is nasru kaip dumas sklido pragariskas saltis. Deja istirti jo nespejo. Zverys gana greitai istirpo. Geriau pasakius supuvo. Staiga ji is giliu apmastymu istrauke sargo riksmą Kazkas arteja. Jis pazvelge pro savo boksto langa ir apstulbo. Kazkokia seseliska figura letai artinosi prie vartu. Net kur ji zenge zeme virsdavo ledu. Tamsa po gaubtuvu denge figuros veida.Prie kelio kur ji praeidavo is zemes lyg issokdavo negyveliai kurie krito puolant sia pili. Staiga ji sustojo ir pakele veida. Grazuos veido bruozai rodos iskalti is balto kaip sniegas marmuro, prikauste senojo mago zvilgsti. O tos akys. Jos berods dege melynas kaip ezero ledas liepsna. Tada figura istare: Kezubar, Nazaret, DOMINE. Magas pajuto kaip jo rankos iesko durklo kad sau persipjaut venas. Sukaupes paskutinius valios lasus jis pabande istart apsauginio keseloato skyto burtazodi. Deja. Magija jam nepakluso. Galia perpilde jo kuna. Nekontroliuojama, laukine ir ziauri. Pries pat mirti jis spejo suvokti.- Viska ka mes darem su magija, buvo tik vaiku zaidimai. Mes galvojome kad magija stipri, bet mes klydome. Mes naudojome tik trupinius. Bet dabar magija GRIZO i sita pasauli...
Veiksmo vieta: Saules imperijos pakrastys, Niurusis Glaive miskas. Provincija aprupindavo imperija kailiais ir mediena. Nelabai svarbi provincija. Joje isisdeste 3 miesteliai: Kramertop- kalno miestas(virsunes miestas).Pagrindinis miestas sioje provincijoje. Jame buvo nedidelis imperijos garnizonas. Imperinis embermagas Talis ir imperinis Klerikas Atonias.
Shir forpostas: mazas, bet beveik nepaemamas forpostas meziose kaulu pelkes pakrastyje. Jo vadas elfas Tanis. Forposto paskirtis saugoti provincija is vakaru puses nuo padaru is pelkes ir barbaru.
Ansalon miestas- i ji atklysta prekeiviai is visos provincijos parduoti kailiu, medienos, ginklu ir kitu prekiu. Vadas- Gabrielius Liutasirdys- senasis imperijos paladinas, dabar atleistas is armijos.
Laivos roles:
Ramtopas- Oneronas tamsusis anksciau elfas, dabar magijos ir tamsos isikunijimas. Jo galutine mirtis ir yra visu kitu miestu tikslas. [uzimta]
Embermagas(ugnies magas) Talis. Dabar degantis Talis- ugnies ir chaoso magas, desinioji Onerono ranka.
Klerikas Atonias- Dabar Tamsos klerikas Antonas- nekromantas kairioji Onerono ranka
5-15 tamsos riteriu(kaikurie negyvi ar pusiau negyvi, kaikurie "iskraipyti tamsios magijos".
Shir forpostas- elfas Tanis. Forposto vadas.
5-10 sargu(daugumoje elfai ir/ar lankininkai).
Max 3 magai ir 1 clerikas. [2 magai uzimti]
Ansalono miestas:
Gabrielius Liutasyrdis: Miesto "meras" patyres karis-paladinas. [uzimta]
Neribotas skaicius miestelenu/medkirciu, medziotoju, prekiautoju.
5-10 miesto sargu.
Max 4magai ir 2clerikai.
Tavernos seimininkas.
Neribotas skaicius atvykeliu. Galimi magai ir clerikai.
Magija: Magija sioje provincijoje po Ramtopo zlugimo pradejo veikti keistai ir pavojingai. Bet ji aiskiai tapo galingesne. Burtu
Magai gali buti: Embermagais: (ugnies magais). Drabuziai ryskus(geltoni, raudoni), megsta deveti tiurbanus.
Aquamanceriais(vandens ir salcio magais). Drabuziai melyni ar tamsiai zali. Megsta nesioti akinius(googles ar panasaus tipo.
Geomanceriais(zemes ir metalu magai) Drabuziai juodi ar rudi. Vienisnteliai is magu gali deveti kokia metaline kostiumo dali(nors ir kalciuga, salma ar braceta, bet tik viena dali.)
Stormcalleriais(oro magai). Balti ar pilki. Plazdenantys drabuziai. Megsta daug visokiausiu raisteliu.
Druidais: Magai, energija semiantys is Gamtos gyvybiniu galiu. Ju burtai taip pat susije su gyvybe, gyvaja gamta ir jos kuriniais. Drabuziai - taip pat gamtoje dazniausiai pasitaikanciu spalvu: zhali, juodi, rudi, kai kurie druidai, nemegstantys labai kristi i akis, nesioja skiriamuosius zenklus, priklausomai nuo to, su kokia gyvybe daugiausiai "dirba" - papuosalai su augaliniais ar gyvunu motyvais (lapo formos sege, gyvates formos apyranke ir t.t.).
Ju magija orientuota grynai nekoviniams zaidejams. Negali nesiotis jokio ginklo, sarvu ir pan - tai nenaturalu.
Alchemikais. Drabuziai bet kokio tipo bet labiausiai megsta patogius bet spalvotus drabuzius.
Burtai: Ugnies magams: Ugnies strele 1dmg. Metamas raudonas kamuoliukas. (kuriamas akimirksniu, galima ji laikyti rankuose kiek norima).
Ugnies kamuolis 3dmg. Metamas raudonas kamuoliukas su oranzine ar raudona "uodega" Skydas neapsaugo. Kuriamas apie minute po to iskart metamas. Kuriant butina kad mago rankuse buto tikra liepsna(gali buti degtukai ar ziebtuvelis).
Liepsnojantys kunas. Apgaubia maga liepsna. Kas per ji pataiko artimos kovos ginklu(kardu, durklu, vezdu kirviu), gauna 2dmg. Kuriamas sedint 10 minuciu prie lauzo. Laikosi 15 minuciu. Atzaidizamas raudona ar oranzine juostele ant rankos/galvos.
Degantis ginklas Ant ginklo uzdeda raudona/oranzine juostele. Ginklas daro +1 zalos. Veikimas pastovus. Butinas pasiruosimas. 15minuciu prie lauzo ir mosikuoti padegta sakele.
Geomerio dezintegracija atzaidziamas juoda ir raudona juostelemis ant rankos. Magas tampa berserkeriu ir verziasi i kova kad joje mirtu. Mires isskleidiza rankas ir kiek jo rankos siekia tokiu atstumu visi gauna 10dmg. Magas mirsta. Burto paruosimo laikas 25min.
Aquamanceriams: Ledoksnis 1dmg skydas neapsaugo. Atzaidziamas melynu rutuliuku. Galima laikyti rankoje kiek norima. sukurimas- akimirksniu.
Saltos ziemos bucinis: Atzaidizamas didele sauja sniego. Sniegas turi buti byrus. Pataikius i prieso sarva prieso sarvas neapsaugo nuo smugiu(zaidejas turi tik savo standartinius hitus). Paruosimas: laikyti 2 minutes delne((gali buti su pirstine) sniega.
Ledinis sarvas- Buriamas ant sarvo. Sarvas duoda +1 hita. Atzaidziamas trinant sarva 10minuciu sniegu. Veikimas pastovus. Del pavojaus gyvybei sis burtas turi buti daromas ant nuimto nuo kuno sarvo. Drabuziai ir kailiai nera uzburiami.
Aqua in mataqua: 1dmg ir sustingdina priesininka iki kol i ji pataiko ginklu. Atzaidizamas melynu rutuliuku su melyna ar zalia juostele. Po sukurimo is karto metamas. Pasiruosimas- magas turi tureti rankoves iki alkuniu sniege. Metamas tik karta per 30minuciu.
Ledo pabaisa: Atzaidziamas melynu ir juodu raisciu ant rankos.Magas virsta ledo pabaisa su 8hitais. Sioje busenoje gali tik metyti ledoksnius ir kovoti artimos kovos ginklu. Negali sneketi. Veikimo laikas 30 minuciu. Po sito laiko magas mirsta nuo smegenu apledejimo. Pasiruosimas: Iseiti is pilies kur nors atokiau dvidesimciai minuciu ir grizti jau su raisciais.
Geomanceris: Ašmuo- atzaidziamas juodu ar rudu kamuoliuku. 1dmg. Kuriams akimirksniu. Galima laikyti rankoje
Trigubas ašmuo. Metami is karto 3 kamuoliukai. Kiekvienas daro po 1dmg. Kurimas- 3minutes moskiruoti kardu ar kitu "astriu" ginklu, bet nekovoti. Trigubas ašmuo laikomas rankoje kiek norima.
Žeme gelbek savo sunų: Atzaidziamas padejus rankas ant zemes ir pasakius burtazodi kviecianti zeme i pagalba( žodžiai bus paskyti geomanceriui pm). Visi aplnkiniai negali judinti kojomis kol nors vienam is ju nebus padaryta zala.
Aštri briauna: buriamas ant streliu. Atžaidžiamas uždejus ant streles zalia raišteli. Strele darys +1dmg. Kiekviena strele ruosiama 5min visiškai nejudant.
Stormcalleris: Žiežirba: atzaidžiama baltu ar pilku kamuoliuku- daro 1dmg.Neveikia numireliu. Skydai neapsaugo. Kuriama akimirksniu. Galima laikyti kiek norima.
Grandininis žaibas- ažaidžiamas dviem baltais ar pilkais kamuoliukais suristai puse metro ilgio raiščiu. dmg2 Daro žala visiems ką užkliudo.Negalima laikyti rankose. Paruošimas-5 minučių dainą.
Windwalk: Magas 1minute visiškai nejuda, opo užsirišą balta raišti ir bega kur nori neliečiamas 5minutes. Per tą laika gali šneketi bet negali kovoti.
Door to nothingness: Niekas nežino ką daro šis 25minučių ritualas. Po jo liko gyvas tik vienas magas. Dydysis Quelquolaxas. Beje dydžioju jis tapo butent po jo.
Alchemikas gali pasirinkti vieną iš šitų burtų: ugnies strele, ledokšnis, ašmuo ar žiežirba. Be to jis gali daryti magiškus gerimus- nuo gydymo iki nuodų. Visi gerimai sutartinai su meistru.
Druidas:Apraizgymas (entangle) - druidas issaukia is zemes zoles/vijoklius, kurie apraizgo visu netoliese esanciu priesininku kojas. Jie negali judeti, saudyti, kol veikia burtas arba kol jiems nenuimamas bent 1 HP. Burtas vaidinamas druidui pridejus rankas prie zemes/ismeigiant i ja savo lazda (jei tokia turi) ir garsiai istariant burtazodi. Siam burtui druidas ruosiasi 5 minutes "medituodamas" ramybeje...
Gamtos garsai. Druidas mintimis ir dvasia susilieja su gamta. Is medziu snarejimo, pauksciu ciulbejimo, atsliauzianciu gyvaciu/ateinanciu vilku/mesku etc... druidas suzino viska, kas vyksta aplinkineje dideleje teritorijoje (poligone). Viskas vyksta taip - magas sedi ramybeje ir medituoja 3 min., paskui jis uzsirisa balta raishti ir vaiksto kur nori, klauso ir ziuri ka nori nekliudomas.Aisku, priesai, pamate toki "nematoma" druida, elgsis nenaturialiai, todel svarbios informacijos jis gali suzinoti ir is meistru.
Driade. Druidas, iskilus pavojui jam gali pasislepti, susiliedamas su medziu. Medzio, i kuri "iejes" druidas, negalima nei padegti, nei nukirsti - jis tampa akmens kietumo. Kol naudojasi siuo burtu, druidas visa laika turi laikyti padejes ranka ant medzio (augancio, gyvo) kamieno.
Gyvasis vanduo. Kaip ir clericu gydymo kerai.
Laukine galia. Druidas paspartina gyvybinius procesus organizme, suteikdamas gyvam padarui jega, istverme, nejautruma skausmui etc... Zodziu, booster'is - galima zaidejui duoti +2 HP arba + 2 DMG(laukine galia yra stipriausias druido burtas kuris bus leistas tik 1-2 zaidejams. Atzaidziamas zaliu raisciu ant rankos).
Ugnies magai nevirškina Vandens magu ir dažnai riejasi. O žemes magai nesikalba su oro magais. Visi magai laiko alchemikus "žemesniaja klase".
I druidus labai gerai reaguja visi magai isskyrus ugnies magus kurie nelabai megsta druidus. Druidai megsta viska kas gyva.
Ginklai ir ju kontrole: Ginklai praleidžiami žiurint į jų sauguma ir estetini vaizda. Ginklai turetu buti paminkšti.Aš žinau kad kai kurie esate veteranai bet netgi veteranui kartais nuslysta ranka ir sužaloja kitą žmogu. Prie "paminkstinimo" turiu omenyje kad nebutu "grynai" tekstolitiniu plonu kardu. Estika estetika o alkune vis dar skauda. O jei i galva? Pasitaiko visko... Trumpiau tariant neskite ir vietoje issiaiskinsim.
Padarysime protingiau. Pakabinsime siula tarpmedziu ir ji kaposite pries pat ji stabdydami kad nepaliesti. Pavyks 5 kartuk, ok busite su tokiu koki turite.
Magai gali turėti trumpus ir/ar lengvus kardus. Kitiems nera ginklų apribojimų.
Streles bus bandomos ant jų šeimininkų lankai nestiprus: "larpiniai".
Arbaletams- NE nebent labai nestiprus.
Visi ginklai išskyrus Labai didelius dvirankius kardus ir kirvius daro 1dmg. Didieji ginklai 2dmg.
Skydai:
Max skydų dydis yra ribotas. Skydai ne didesni kaip metro ilgio ir 70cm pločio. Prašytume be durų nuo tualetų
Pilių šturmas: Galite pilims daryti vartus. Pagal vartų kokybe jie turės kažkiek hitų kuriuos bus galima nunešti taranais.
Specialus atvėjis- Shir forpostas. Jis yra ant atramų kurias GALIMA sulaužyti sudavius kažkiek hitų taranu.
Galimos rases: Žmones, kačiažmogiai, elfai, orkai, dwarfai, hobbitai, trolliai.Trumpiau tariant standartinis larpo derinukas. Imanomos Half-something atmainos.
Visi mire žaidynese užsideda baltus hairatnikus ir eina i Ramtopa, kur pakeičia baltus hairatnikus i juodus ir tampa "mindless" zombie 30 minučiu. Zombia gauna +1hita bet ir juda letai. Kovoja normaliais tempais bet be imantrių fintų ir atšokinejimų. Jeigu miršta zombis nepraejus 30minučių jis gali eiti su baltų hairatniku i koki nori miesta ir ten prabuves jamlikusi laika "atgimti"kaip visiškai naujas personažas.
Artefaktai bus.
Questai bus.
Data- greitai(jei pasiseks balandžio 1). Ir čia be jokių juoku:)
Taisykles papildytos bet cia dar negalinis variantas. Visvien nujauciu kad kazka pamirsau...
Papildymas
Clerikai: Meldziasi ir kovoja su dievo vardu lupose. Karta per valanda gali atgydyti po 1hita 3 zmonems. Gali ubintuoti zaizdas" tai atsatato 1hita po 15 minuciu. Zmogus gali buti bintuotas tik karta per valanda.
Clerikai gerai musa zombius. Butent paprastus zombius o ne mirties riterius, Onerona, Tali ar Antona.
Jeigu klerikas pataiko i zombi ir susunka sventa zodi zombis is kart nugaista(sugriuna, supauna, pavirsta dulkem.Neesme).
Sarvuote ir hitai.
Personazas 2hitai.
+1 ar 2 hitai uz odinius sarvus(priklausomai nuo to kiek ir kur dengia).
+3 ar 4 hitai uz kalciuga (irgi priklauso nuo dengiamos zonos ir pinimo).
+5 ar 6 hitai uz Plate ir jam panasuis ( dengiamoji zona ir t.t. kokybe, storis).
+1 PAPILDOMAS hitas uz gera kostiuma, grazu matomai kokybiska sarva.
-1 hitas uz treningus kedus, adidas maikute ir T.T...
Jeigu atsitempsite koki grazu amuletuka ar pan visiskai imanoma kad jis bus silpnai magiskas. Labai grazus daiktas imanoma kad bus labiau magiskas ir galingesnis.
Visi magai zaidynes tures problemu su magija: Glaive tapo "laukines" magijos zona ir pagal 2d6lentele zaidejai prie meistro metys kauliukus. Pagallenteleir klius jiems. Cia gali buti nuo to kad magija tures burti visiskai nejudedami iki to kad stipresni burtai jiems patiems daro zala.
Yra tikimybe kad zaidejai atvyke i glaive bus iskraipyti laukines magijos. Iskraipymamai irgi 2d6 lente. Iskraipymai nuo +1hito iki visisko sielos pardavimo tamsai.
Socialine padetys: Magai yra gerbiami bet per daug neiskeliami. Paprasti zmogeliai ju prisibijo. Magija pasaulyje yra gan dazna ir kazkur tai kas 100 ar 200 (priklauso nuo to kokioje padetyje zvaigzdes ir teritorija kur gime) yra magas. Zymiai labiau gerbiami yra Imperiniai magai kurie dirba kariuomeneje. Jie issyskyria tuo ad devi uniformas kuriu kaklas dengia apatine veido puseiki nosies. ARmijoje jie gerbiami kai oficeriai.
Clerikai labiausiai gerbiamias ir megiamas sluoksnis. Jie gydo zaizdas, ligas, retkarciais netgi sugeba prikelti is mirusiuju. Bet jie negali buti oficeriais ar netgi vaduovauti gynybai ar puolimui. Juos visi megsta. Netgi magai ar kariai.
Kariai: viskas priklauso nuo legendos. Gerbiami galbut biski maziau negu magai, bet ju ir maziau prisibijo(Jug geriau gauti kuoka per galva negu sudegti kaip pagaliukas ar pavirsti ledo statula). Kariius maziau gerbia negu magus bet i jus ziuri draugiskiau.
Prekeiviai: Gerbiami, ant ju laikosi visa Glaive ekonomika. Kariai saugo prekeiviu karavanus ir uz tai prekeiviai jiems moka. Magai priimami i karavana nemokai,(jeigu jie keliauja i ta puse) arba jiems mokamas atlygis jeigu jie yra pasamdomi kad saugotu karavana.
Medziotojai, medkirciai, fermeriai, miesteciai: nelabai gerbiami, bet niekas ant ju nesirauna, kol jie dirba savo darba, daro ji gerai ir nesirauna ant kitu. Siaip gan megiami zmones. Juk turi kazkam kariai pasakoti apie savo nuotykius. Ir magai geriau jauciasi kada ten kur jie praeina zmones isbalsta ir stengiai pasislepti(o kariu taip lengvai neisgasdinsi...
)
Rasiniai santykiai: I zmones visi reaguoja neutraliai:P ir gero ir blogo prisidirbe. Patys zmones irgi neutraliai i visus.(Na kaip kas, aks nors gali nemegti orku, kas nors kaciazmogiu ir t.t)
I Orkus visi (iskyrus trolius) reaguoja negatyviai. Jei ne atvira agresija tai su panieka.
I trolius: Ju prisibijo. Troliai arba yra agresyvus arbakaip mazi vaikai.
Kaciazmogiai: Megsta elfus(elfai juos irgi), dauguma zmoniu i juos reaguoja pozitiviai, Paniekinamai ziuri i hobbitus(hobbitai kaciazmogiu prisibijo).
Elfai: nekencia orku(Orkai DAUG prisidirbe), myli kaciazmogius(musu mazesnieji broliai:) ), I trolius reaguoja kaip i mazus vaikus.
Hobbitai: prisibijo kaciazmogiu, orku, troliu. I kitus reaguoja draugiskai kaip ir kiti i juos.
Undeads: Ju nekencia, bijo arba vos pamate puola. Nors pasitaiko ir keistu "nepavojingu" ir draugisku undeadu, bet cia isimtis.
Dwarfai: Megsta alu, auksa, sarvus. Nemegsta elfu. LAbai nemegsta Orku. Kitus ignoruoja. Jeigu jiems po kojom nesipainioja, nesirauna, netrugdo gerti ir mustis.Is tiesu labai draugiski, nuosirdus ir protingi, bet juos reikia pazinoti geriai ir su jais isgerti daug daug alaus kad tai suprasti.
Uniformos: Imperijoje luomai daznai skyriasi pagal spalvas. Bet cia sostineje. Provincijose taip buna reciau. Spalvos pagal svarba(zemejimo tvarka) Balti rubai su juodu ornamentu-(Imperatorius), Juodi rubai su baltu ornamentu(jo padejejai)- Sidabrinai-(Imperiniai steel knightai ir imperine sargybe)- auksiniai-(aristokratija). Zemesnieji luomai rengiais kaip nori, daznai spalvotai kaip papugos.
Vienintele drabuzine mada-reikalavimas- Visi Imperiniai padaliniai privalo deveti drabuzius su apykaklem dengianciom apatine veido dali iki nosies. Toks buvo imperatoriaus isakymas.Kam to reikia niekas nezino.
Ginklus visi nesioja skirdingu kaip ir sarvus.
Bet imperiniai padaliniai(
) Nesioja be normaliu ginklu, specialius ritualinius kurie parodo ju uzemama posta(beje ju ritualiniai ginklai daznai buna labai stipriais apsauginiais amuletai:) ).
Ekonomika: Vat taip visada. Nori padaryti paprastutes hack&slash zaidynes bet is karto visi reikalauja nekoviniu roliu:) Norit ekonomikos, bus jums ekonomika. Taigi: JI BUS!!!:)
Ansalono mieste bus taverna. Joje bus galima keisti pinigus i "alu" ir maista(maistas nera butinas isgyvenimui, cia daroma jusu malonumui). Zemdirbiai, medziotojai, kal;nakasiai ir medkirciai uz viena darbo valanda gaus atitinkamos prekes cipa kuri gales parduoti tavernos seimininkui arba prekeiviams. Prekeiviai su keliais prekiu cipais gali surengti karavana (is prekeivio ir keleto sargu), kuris nukeliavus uz poligono ribu gauna kazkiek pinigu(zymiai daugiau negu sumokejo). Pinigai reikalingi: pirkti gerimams is alchemiku, gauti ivairius enchantus is magu, pavalgyti ir pagerti tavernoje. Paaukoti imperatoriui(ant altoriaus, uz tai galima gauti bonusu).
Beje siam renginiui jau rasti du riegonaliniai meistrai. Ieskomas trecias:) Kolkas meistru komandda sudaro:
Magog: bendros kontroles ir pagrindinis meistras+questai
Ratliker: Meistra regionalsikas pusiau zaidejas
Taryan: meistras regionalsikas.
Na gi meistrai. Uncle Sam need you!
Beje. Zaidynes mokamos:) mokestys 2lt. Pinigai eis tavernos aprupinimui ir piliu remontui/statybai:)
Renkames stotyje prie macdonaldso 10 ryto. Si sestadieni balandzio 15.