Iš atsiliepimų skaičiaus ir jų pobūdžio matau, kad žaidynės pasisekė. Ir tai yra svarbiausia
Ačiū visiems žaidėjams ir kolegoms meistrams, su kuriais tikrai smagu buvo ruoštis šiam įvykiui. Bičiuliai, atrodo, turim potencijos
O dabar - keli įspūdžiai ir pastebėjimai.
Kalbant apie ginklus ir jų "disbalansą" - nematau priežasčių skųstis. Kaip ir bet kokiose žaidynėse, didžiausią įtaką turėjo žaidėjų nusiteikimas, o ne ekipuotė. Štai, pavyzdžiui, Medis - atvažiavo ginkluotas ietimi (kur ten pašokinėsi prieš AEGus, ane?), bet kiek kartų pro laukinių stovyklą praėjome, nesusidarė įspūdis, kad Medis ar kiti kolegos, kurie net iš viso neginkluoti buvo, nors kiek nuobodžiautų. Tskant, tūsą darėsi sau patys.
Mes, reideriai, lygiai taip pat. Turint omeny, kad buvome nuolat medžiojami reindžerių, atrodytų, galėtume daugiausiai inkšti, bet ne - mums buvo smagu nuolat jausti spaudimą, sėlinti kaip žiurkėms požemiais į savo slėptuvę, apiplėšinėti greitai ir mikliai, kol "policija neatvažiavo" ir desperatiškai, iš saugaus atstumo, ženklais rodyti reindžeriams, ką manome apie juos ir jų demokratiją. Taigi, kolegos, ginklai - toli gražu dar ne viskas. Nuotaika, įsijautimas į siužetą, vaidmenį ir situaciją - va čia tai svarbūs dalykai.
Kai kurias problemas būtų padėjęs išspręsti kiek didesnis poligonas, bent jau toks, kad reideriai iš savo slėptuvės negirdėtų, ką kalbasi tarpusavyje laukiniai ar kur nuo vienos kalvelės gali matyti viską. Kita vertus, labiau suspausta erdvė pridėjo žaidimui daugiau dinamikos ir vertė nesustoti.
Mutantams - pagarba už kostiumus, man patiko. Tuo tarpu daugelio komandų ar pavienių žaidėjų (ne išimtis ir reideriai) išvaizdai buvo galima ką prikišti. Ateityje reikėtų prieš žaidimą įmesti daugiau vaizdinės medžiagos - nuotraukų, iliustracijų, kur būtų gerai matyti, ko meistrai tikisi ir reikalaus iš žaidėjų.
Galiausiai, atrodo, turiu paaiškinti tą incidentą, kuris baigėsi įspėjimu dviem žaidėjams. Aš to nelinkęs laikyti paprasčiausiu nesusipratimu - įspėjimas buvo skirtas už elgesį, kuris parodo, kad žaidėjui visiškai pašvilpti ant roleplay, kad jo . Jau nekalbant apie tai, kad ką tik "nusišovęs" personažas savo komandos draugei nešaukia "tu irgi nusižudyk, nepasiduok". Toks elgesys gadina žaidimą, atmosferą, trukdo kitiems žaidėjams tinkamai atlikti savo vaidmenis ir skatina munchkinizmą. Su tuo turi būti kovojama, nes, mano giliu įsitikinimu, dėl tokių ir panašių veiksmų larpas pas mus yra toks, koks yra.
Nepaisant šios dygios smulkmenos, visa kita buvo labai neblogai. Dar kartą dėkui visiems