Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Sumerland II: Salos Širdis
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=4725
Page 1 of 1

Author:  Simas [ 2008-04-09 11:59 ]
Post subject:  Sumerland II: Salos Širdis

Summerland II: Salos Širdis

Žaidynės mokamos. Žmogui - 10 Lt


Data:
2008 Liepos 4-7 dienos (7d. yra nedarbo pirmadienis)
Vieta:
Privati žemė 43 km nuo Vilniaus (tarp Trakų ir Aukštadvario). Nuorodos kaip nuvykti bus čia vėliau.
Trukmė:
Penktadienio vakaras ir naktis - nekovinis žaidimas ir įvadas;
Šeštadienis, naktis ir sekmadienis - nepertraukiamas žaidimas;
Naktis - aptarimas;
Pirmadienis - tvarkymasis ir išvykimas.
Taisyklės:
nuoroda
Registracija, informacija ir klausimai:
legionlarpis@gmail.com
Gijos šiame forume:
"Sumerland II: Salos Širdis" - pasaulio aprašymas ir taisyklės;
"Sumerland II: Salos Širdis - pokalbių tema"- žaidimo aptarimas, klausimai atsakymai ir visa kita
"Summerland II: Salos Širdis - Komandos ir registracijos" - komandų aprašymas ir vakancijos.
Meistrai:
Simonas [Simas] ir Daumantas [V_P_Laime]




Summerland II: Salos Širdis Prašyčiau šioje temoje nekomentuoti, tam yra atskira tema.

Dinamiškas, intriguojantis, linksmas ir nenuspėjamas LARP‘as. Old school principai dar iš Pakruojo LARP‘ų laikų, šiuolaikiniai sprendimai ir kostiumai. Minkšti ginklai, exp rinkimas ir veikėjų tobulėjimas žaidimo metu, keturios skirtingos veikėjų klasės, smagi ir paprasta magija, intriguojanti siužetinė linija, didelis NPC kiekis, aršūs monstrai ir visa tai dar pagardinta gero humoro doze. Nepamirštami įspūdžiai garantuoti!!! (Organizatoriai negarantuoja ar įspūdžiai bus geri, tik sako, kad bus nepamirštami :) ).

Features:

- Nuostabi nauja Pameistrių sistema (Labai ačiū Dywai ir Yvilui už puikią idėja).

- Galimybė žaisti unikalioje komandoje, turinčioje savus tikslus, požiūrį į pasaulį ir siužetinę liniją (Labai ačiū Dywai ir Yvilui už gerą pavyzdį).

- Naujas poligonas: Paparčių paplūdimys, Pelkė, Didysis kalnas, Ogrų giria. Ir tai tik kelios unikalios vietovės naujajame poligone.

- Nauji monstrų ir NPC kostiumai.

- Intriguojanti siužetinė linija.

- Daugybė side quest‘ų ir unikalių item‘ų.

- Pagerintas monstrų ir NPC AI.

- Ta pati, bet pagerinta nekovinė zona mieste.

- Tas pati, bet pagerinta loot‘inimo sistema.

- Paprastesnės ir geriau subalansuotos taisyklės.




Taisyklės su visais patobulinimais ir supaprastinimais bus pateiktos vėliau.

Author:  Simas [ 2008-04-09 12:00 ]
Post subject: 

INTRO

New Rockwood‘as (praėjus pusmečiui po Kataklizmo)

Na taip, senis Kastiljanos uoste gerokai buvo prigąsdinęs, tačiau kas galėjo tikėtis, kad viskas bus dar blogiau. Ir kodėl prakeiktas Kataklizmas turėjo užgriūti ant galvos būtent tada...? Visas Rockwood‘as (pasirodo, jog naujasis miesto meras pervadino tiek salą, tiek miestą) per kelias dienas pavirto pelke. Kai vanduo apsėmė net ir bažnyčios rūsius, prasidėjo evakuacija. Visi, tiek kiaušų rinkėjai, tiek ir vietiniai spruko lyg žiurkės iš skęstančio laivo. Dieve mano, kiek tie niekšai laivų kapitonai plėšė už smirdantį kampelį troškiame laivo triume... Daugelis negalėjo susimokėti ir liko paskęsti kartu su sušikta sala. Paskutinę akimirką pasirodė šliupas kuriam vadovavo Rockwood‘o meras. Taip buvo išgelbėti likę ubagai. Nesakau, kad visi tilpo į tą mažutį šliupą, tikrai taip nesakau. Pradžiai įvyko smagi kova ir kai norinčių skaičius pasiekė šliupe esančių laisvų vietų skaičių, visi sėkmingai sulipo ir išplaukė.
Šypsena veide, už nugarų skęsta sušikta sala, dūšią šildo mintys, jog prakeikti monstrai tuoj taps žuvų maistu ir... Vanduo pradėjo maišytis su dangumi... Neaišku kiek tai truko, svarbiausia, kad tai baigėsi. Nauja sala, New Rockwood‘as, naujas gyvenimas. Jei buvimą Pakraščio salose galima pavadinti gyvenimu.

Rockwood‘o pabėgėliai naujoje saloje įkūrė naują miestą ir pavadino jį New Rockwood‘u. Iš ties originalu... Kartu su jais atplaukė ir keletas kiaušų rinkėjų. Po kelių savaičių New Rockwood‘o įlankoje pasirodė vos bepaplaukiantis barkasas pilnas Hertos paladinų. Paladinams iš paskos, yrančiu plaustu atsibogino gauja Saulės dievo piligrimų. Ne už ilgo prie New Rockwood‘o sienų pasirodė grupė vietinių salos gyventojų. Jų miestas – Lostwood‘as, paskendo kartu su dalimi salos. Dar už mėnesiuko į salos rifus sudužo laivas „Medūza“, likę gyvi jūreiviai taipogi prisijungė prie spalvingos New Rockwood‘o bendruomenės. Vienas pirklys pasakojo, jog ne už ilgo saloje gali pasirodyti dar viena pabėgėlių grupė – naujakuriai iš Imperijos...
Kaip bebūtų keista, bet gyvenimas gana greitai grįžo į įprastą vagą. New Rockwood‘e palaikoma senoji tvarka – mieste įstatymas šventas, už miesto ribų – įstatymų nėra. Nors ryšiai su Imperija beveik nutrūkę, bet kiaušų rinkimo pramonė vėl atgaivinta. Tiesa, trintis tarp įvairių grupuočių auga, nors mieste visi elgiasi kaip tikri geručiai, bet nelaimingų atsitikimų skaičius miške vis auga... Tiesą sakant daugelis tų nelaimingų atsitikimų labai įtartini... Visas suknistas New Rocwood‘as lyg lėtai verdantis katilas, tačiau karštis auga. O dar pasigirdo kažkokios istorijos apie Salos Širdį... Geruoju tai tikrai nesibaigs...

Author:  Simas [ 2008-04-09 12:02 ]
Post subject: 

KOMANDOS

Hertos paladinai (informacija kuriama)

Vietiniai Lostwood‘iečiai (informacija kuriama)

„Medūzos“ jūreiviai (informacija kuriama)

Saulės dievo piligrimai (informacija kuriama)

Naujakuriai (informacija kuriama)*

Gyvybės vandens rinkėjai

Gyvybės vandens rinkėjai – dažniausiai vadinami paprasčiau – Rinkėjai. Tai žmonės kurie pragyvenimui užsidirba rinkdami Gyvybės kristalus.


------------------
*Naujakurių komanda bus žaidime jei prisirinks daugiau žaidėjų.

Author:  Simas [ 2008-04-09 12:03 ]
Post subject: 

Imperijos enciklopedija

Fenomenas – unikalus, niekur kitur nematytas gamtos reiškinys pasireiškiantis tik Pakraščio salose. Salos juda... Lėtai plaukioja, susijungia, išsiskiria, panyra po vandeniu, atsiranda naujos. Kol kas nei magai nei mokslininkai nesugebėjo paaiškinti kodėl ir kaip tai vyksta. Prieš pusmetį pasaulį sukrėtė dar keistesni įvykiai, pavadinti Kataklizmu – didžiulis tvanas ir po jo sekęs žemės drebėjimas Pakraščio salose. Niekas negali tiksliai pasakyti ar tai buvo tikras žemės drebėjimas. Sunkiai paaiškinama liūtis pradėjo semti salas, o neužilgo sekęs žemės drebėjimas visiškai pakeitė Pakraščio salų žemėlapį. (Žodį Fenomenas taiko mokslininkai ir aukštuomenė, paprasti žmonės paprasčiausiai sako, - „tos suknistos Salos juda“).

Gildija – didelė ir įtakinga organizacija vienijanti keturias gildijas: magų, karių, pėdsekių ir žynių. Organizacija padeda paprastiems savo amato atstovams – padeda rasti darbą, apsaugo nuo apgavysčių ar išnaudojimo ir pan. Gildija yra ta organizacija kurios pagalba nauji Gyvybės vandens rinkėjai įsitvirtina Pakraščio salose. Gildijos pagalba vienišas nuotykių ieškotojas gali surasti grupę kuri jį priimtų. Neturtingam nuotykių ieškotojui Gildija paskolins pinigų kelionei į Pakraščio salas. Būti Gildijos nariu apsimoka. Išsižadėk Gildijos ir liksi vienas kaip pirštas.

Gyvybės bažnyčia – populiariausia ir įtakingiausia religija Imperijoje, dažnai vadinama tiesiog – Bažnyčia. Ši religija ne visada buvo labai populiari, dar prieš šešiasdešimt su trupučiu metelių Hertą (žemės ir akmens deivė) garbino tik akmentašiai ar plytininkai. Tačiau viskas pasikeitė, kai Hertos adeptai sugebėjo pagaminti Gyvybės vandenį. Iki tol Gyvybės kristalai buvo trinami į dulkes ir vartojami uostant. Hertos šventikai sugebėjo Gyvybės kristalus pakeisti į skystį – Gyvybės vandenį. Tačiau svarbiausia yra ne nauja forma, o tai, jog dabar reikia keliasdešimt kartų mažiau Gyvybės kristalų, norint išgauti tinkamą dozę. Jei seniau reikėdavo saujos Gyvybės kristalų, tai dabar užtenka vienos kruopelės. Hertos garbintojai niekam neišdavė paslapties, kaip gaminti Gyvybės vandenį (kitų būdų žmonija kol kas neatrado) ir per kelis metus tapo įtakingiausia religija Pasaulyje. Šventasis tėvas Bonifacijus Pirmasis vis dar sėkmingai vadovauja visoms Imperijos religijoms, o tikintieji nuoširdžiai tikisi, jog jo valdymas tęsis dar šimtą metų.

Gyvybės kristalai – kol kas niekas negali pasakyti kaip atsiranda šie nuostabūs mineralai (nebent Gyvybės bažnyčios adeptai, bet jei niekam nieko nesako). Žinoma tik tiek, jog jų nėra jokioje kitoje pasaulio vietoje išskyrus Pakraščio salas. Tai vienintelė pasaulyje žinoma medžiaga iš kurios gali būti pagamintas Gyvybės vanduo. (Gyvybės kristalai yra mokslinis beigi aukštuomenės terminas, paprasti žmonės juos vadina Gyvybės kiaušiniais arba paprasčiausiai Kiaušais).

Gyvybės vandens rinkėjai – dažniausiai vadinami paprasčiau – Rinkėjai. Tai žmonės kurie pragyvenimui užsidirba rinkdami Gyvybės kristalus.

Gyvybės vanduo – esencija išgauta iš Gyvybės kristalų (Gyvybės kiaušinių, Kiaušų). Unikalus vaistas-narkotikas kurio poveikis žmogaus kūnui ir dvasiai toks platus, jog Imperijos mokslininkai bei magai dar neištyrė ir nenustatė visų šios esencijos galimybių. Tačiau kelios pagrindinės šios įstabios esencijos savybės yra žinomos: kūnas tampa atsparesnis ligoms, gydo net įsisenėjusias ligas (pvz.: artritas, podagra, migrena ir daugelį kitų), prailgina gyvenimo laikotarpį (iš pradžių buvo manyta, jog suteikia amžiną gyvenimą, tačiau kol kas nustatyta, jog žmogus, nuosekliai vartojantis Gyvybės vandenį, vidutiniškai gyvena 50-čia metų ilgiau nei įprasta), nepamainomas ingredientas magiškuose ritualuose. Daugelis tiria Gyvybės vandenį ir dar daugiau tiki, kad „teisingai“ viską padarius, Gyvybės vanduo žmonijai suteiks nemirtingumą.

Imperija – didžiausia, galingiausia ir vienintelė civilizuota žmonių valstybė. Jos sienos tęsiasi tūkstančius lygų, o miestų ir miestelių nesuskaičiuotų net ir didžiausias išminčius (bent jau taip šneka kaimiečiai). Imperija skaičiuoja jau 897-uosius metus, ją valdo 3-čia ir sėkmingiausia Dinastija – Tyrai. Jau 297-is metus šlovintieji ir Dievų palaiminti Tyrai valdo Imperiją ir telaimina visi šventieji mūsų išmintingąjį Imperatorių Hektorą Tyrą III.
Vakaruose Imperijos žemės atsiremia į Pasaulio vandenyną ir jame esančias Pakraščio salas, šiaurines sienas skalauja Devynios Audrų jūros, rytuose plyti Didžioji stepė su menkų laukinių gentimis jodinėjančiomis ant nusususių arkliokų. Už Didžiosios stepės yra Nipono valstybė, su kuria palaikomi prekybiniai ir diplomatiniai ryšiai (kvaili barbarai, vienintelis geras dalykas ką jie turi – šilkas). Pietuose Imperijos žemės nuosekliai plečiasi, tačiau Raudonojo kontinento džiunglės ir dykumos bei jose gyvenantys barbarai lengvai nepriima civilizacijos dovanų.

Laukinės žemės – visa Pakraščio salų teritorija, išskyrus įsikūrusias žmonių gyvenvietes. Žmonijai Salose pavyko atkovoti tik lopinėlį žemės, o ir tas lopinėlis yra labai saugomas ir branginamas, nes tai vienintelės vietos kur gali saugiai išsimiegoti. Tuo tarpu Laukinėse žemėse niekada negali jaustis saugus, niekada negali atsipalaiduoti, nes kaip sako patyrę žmonės, - „ten tave ir ras“.

Monstrai – kartu su Gyvybės kristalais Pakraščio salose pilna monstrų... Įvairiausių ir keisčiausių monstrų, net žymus keliautojas Markas Bolas apie tokius nerašė savo knygose. Goblinai, orkai, pelkių monai, maumai, baubai, gailos, laumės, ragės, kauliniai seniai, troliai ir daugelis daugelis kitų. Niekas nežino kiek ir kokių monstrų rūšių yra Salose. Tačiau visi Gyvybės vandens rinkėjai su jais susiduria, nes kur Gyvybės kristalai, ten ir monstrai (kaip sako žinovai, - „kur kiaušai, ten ir... maumas, trolis ar koks kitas biesas“). Bjauriausias dalykas apie monstrus yra ne tai, kad jie nemėgsta žmonių ir bando juos suėsti, o tai, jog niekaip nepavyksta jų išnaikinti. Kaip teigia mokslininkai, monstrai ir Salos turi kažkokį tarpusavio ryšį. Jei žmonės pradeda traukti į Laukines žemes dideliais būriais, juos pradeda pulti minios monstrų, net ir paprasti gyvūnai elgiasi lyg pamišę ir bando žudyti. Kelios salos net nuskendo, kai buvo bandoma iškirsti miškus ir taip išnaikinti monstrus. Antra bėda – kai monstrai ir gyvūnai išprotėja, kažkur padingsta visi Gyvybės kristalai... Galų gale buvo nuspręsta nebekariauti su Salomis, o prisitaikyti. Išskaičiuota, jog jei Gyvybės vandens rinkėjai vaikšto 5-8 asmenų grupėmis, tai monstrai puola įprastai ir neišprotėja. Tačiau didesnės grupės iš karto sukelia baisią agresiją.

Pakraščio salos – salų archipelagas esantis Pasaulio vandenyne. Kol kas tai tolimiausias vakaruose esantis taškas, kur lankėsi žmogus. Išsilavinę žmonės žinoma netiki, jog už Pakraščio salų yra Pasaulio kraštas, tačiau nė vienas laivas, kuris susiruošė į ilgėlesnę kelionę tolyn į vakarus, negrįžo. Pakraščio salų archipelagą sudaro daugiau nei pora šimtų salų (dėl Fenomeno, tikslaus skaičiaus niekas nenustatė). Šios salos yra vienintelė vieta Pasaulyje, kur randami Gyvybės kristalai.
Kelionė iki Pakraščio salų užtrunka apie du mėnesius, tačiau jei orai būna prasti, tai gali užsitęsti ir iki pusės metų.

Author:  Simas [ 2008-04-09 12:06 ]
Post subject: 

Monstrų enciklopedija

Aitvaras
Plačiai žinomi ir dar plačiau bijomi Salų monstrai. Iš išvaizdos primena stuomeningus ir liemeningus žmones veidus paslėpusius už keistų kaukių. Tačiau tie kas iš arčiau Aitvarui į akis žiūrėjo, baimingai drebančiu balsu prisiekinėja, jog geriau jau pačiam šėtonui į akis būtų paveizėję.
Aitvarai būna šneka žmonių kalba, susitarimus visokius daro, tačiau mažai patikrintų pasakojimų apie tai, kad kokiam žmogeliui susitarimas su Aitvaru į naudą būtų išėjęs. Vis tik žmonės prisiklausę istorijų apie Aitvarų suneštus turtus vis tiek į susitarimus su tais eina.
Įpykinti ar dėl kokių, paprastam žmogui nenuvokiamų, priežasčių puola taip aršiai, jog retas sveiką kailį išneša. Dažniausiai tik tie, kurie tolėliau stovėjo, gali papasakoti apie tamsius Aitvarų darbus.
Užtinkami Aitvarai įvairiose vietose. Kaip Salose sakoma – nespjauk per dešinį petį prieš tai per kairį nežvilgtelėjęs, nes dar ant Aitvaro pataikysi.

Baubas
Didelė ir pikta baidyklė. Turi ilgas kaip pagaikščiai rankas, ilgus raukšlėtus pirštus su riestais nagais ir nuolat besivartančias raudonas akis. Sutikę aną pasakoja, jog Baubas vis rodo iššieptus ilgus, smailius, retus tartum kaltai dantis.
Gyvena Baubas įvairiausiose vietose. Sakoma, jog gali jį sutikti tiek pelkėje, tiek miške, kartais net ir į miestą niekadėjas slapčia prasibrauna.
Žinovai pasakoja, jog dažniausiai Baubas mėgsta pulti iš pasalų, o atviros kovos privengia. Tačiau yra žinomas ne vienas atvejis, kai Baubas puolė ir didesnį žmonių būrį. Bjaurus ir purvinas monstras, jo įbrėžtas ar įkastas žmogus dažnai suserga ir nusigaluoja didžiose kančiose.

Gaila
Mokyti žmonės teigia, jog Gaila yr dvasia pikta iš vaiduoklių tarpo kilusi. Kaip yra iš tiesų, žino tik pačios Gailos. Atrodo Gailos lyg vaiduokliai, tačiau sakoma, jog palietus yra tvirtos. Apsirėdžiusios būna pilkais ar baltais drabužiais, plaukai ilgi lig pat juosmens, akys juodos lyg naktis. Pasakoja, jog dantys pas jas aštrūs kaip adatos, o iš žabtų smirda labiau nei iš Trolio užpakalio.
Gailos dažniausiai trainiojasi aplink žmonių gyvenvietes ir mėgsta patykoti silpnesnių. Manoma, jog dažną pradingėlį Gailos miškuose paklaidino ar kur nusmaugė.
Patyrūs rinkėjai sako, jog kovoje Gailos yra pavojingos, nes įprasti ginklai jas menkai žeidžia, o pačios jos žmogų nudaigoti gali gan lengvai.

Goblinas
Goblinai yra menkesnio nei žmogaus ūgio ir sudėjimo bjaurios būtybės. Panašūs į ilganosius, kreivasnukius, žalaiskūrius bjaurius žmogėnus. Gyvena gan skaitlingomis gentimis. Salose jų nemažai ir dažnas yra anus matęs ar su jais bendravęs. Ne retas miestelis net prekiauja su šalimais gyvenančiomis Goblinų gentimis. Pašnekėjus gali pasirodyti, jog Goblinas yra visai nenuovoki ir kvaila būtybė, tačiau verta pasisaugoti, nes šie maži žaliaskūriai yra sukti ir miklūs. Tačiau jei su Goblinu pavyksta susitarti ir apsidrausti nuo jo apgavystės, tai galima ir reikalus sukti ir pačiam jį apgauti.
Būtybės Goblinai kerštingos ir blogą ilgai menančios. Kovoje nėra labai stiprūs, tačiau dažnai ginklus ištepa išmatomis ar kokiais nuodais.

Kaulų senis
Retas yra matęs Kaulų senį, tačiau dažnas apie jį istorijas pasakoja ir dar dažnesnis žino. Iki atrandant Salas žmonės nieko nebuvo girdėję apie panašias būtybes, o dabar Kaulų seniu gąsdinami vaikai ne tik Salose, bet ir Imperijoje. Pasakojama, jog Kaulų senis yra maždaug 6-8 pėdų ūgio būtybė iš toli primenanti žmogų kurio bruožai labai aštrūs. Veidas ir rankos (įtariama, jog visas kūnas) padengti kaulų ataugomis. Dažniausiai būna su ilgais žilais plaukais, o kartais ir barzda. Apsirengęs gamtos spalvų skudurais. Labai stiprus ir pats atsparus, geba naudoti žmonėm mažai suvokiamą magiją.
Patyrūs žmonės šneka, jog sutikus Kaulų senį geriau bandyti tartis su juo geruoju nei kautis. Tačiau vilties vis tiek maža, nes anas yra labai gudrus ir nuovokus, todėl dažną menkesnio protelio bėdulį apmauna ir net po susitarimo prarija.

Maumas
Iki šiol tiek mokslininkai, tiek patyrūs saliečiai ginčijasi ar Maumai yra atskira rasė ar užkerėti žmonės. Paveizėjus, Maumas panašus į smarkiai pasiligojusį žmogų: oda papilkėjusi, kažkoks padžiuvęs, lyg papuvęs, veizolai išsprogę, smirdž lyg išvietėj gyventų. Apsirengęs (jei apsirengęs) visiškais skudurais, kartais dėvi kokią seną žmogiškų šarvų detalę. Tačiau jei aną apžiūrėsi iš arčiau, tai pamatysi, jog akių vyzdžiai pas jį kaip pas katę, dantys aštrūs kaip pas vilką, o ir nagai žvėriški, ne žmogiški.
Protingi žmonės sako, jog Maumai nėra visiškai be proto, anys įžvelgia ir bendruomenės, ir hierarchijos požymių Maumų gaujoje. Kalba, jog Maumai bendrauja kažkaip tarpusavyje. Kad ir ką ten tie balvonai tarpusavyje šnekėtų, ne žmogaus ausiai ta šnekta skirta. O ir žmogaus šnekta ne Maumo ausiai, nes kiek pastebėta, tai Maumas į žmogų kaip į maistą žiūri.
Kaunasi Maumai nagais ir dantimis, kartais kokį ginklą nusičiumpa. Ypač pavojingi, kai į skaitlingus būrius susirenka.

Orkas (arba Didgoblis)
Paprastas žmogus Orką pavadintų tuo pačiu Goblinu, tik didesniu ir stipresniu. Tačiau kiti teigia, jog tai yra atskira rasė ir su Goblinais yr panašūs tik bjauria išvaizda. Stambesnis ir tvirtesnis už Gobliną, kartu ir karingesnis. Kaip ir Goblinai, gyvena gentimis, tačiau galima sutikti ir Goblinų tarpe. Yr ganėtinai gudrūs ir pikti, tačiau savotiškai garbingi. Žinovai sako, jog vienas perpratęs Orkų garbę gali nebesibaiminti jųjų ir gražiai bendrauti. Bėda tame, jog retas kas gali pasigirti pilnai Orką perpratęs...
Kovoje Orkai kaunasi tvirtai ir agresyviai, tai, kad jo skūra žalia, dar nereiškia, jog anas už patyrų karį kardu prasčiau mojuoja.

Pelkių monas
Pelkių monas irgi yr būtybė tik Salose sutinkama. Retas gali pasigirti Pelkių moną matęs. Tačiau žinioj, jog tas yra vienas bjauriausių, kraugeriškiausių ir sukčiausių monstrų visose Salose. Patyresni rinkėjai pasakoja, jog Pelkių monas gyvena pelkėje ir iš jos išlenda tik kokį vargšą nudaigoti. Sakoma, jog jei jau patekai į Pelkių mono nagus, tai nėra tau išsigelbėjimo, belieka tik maldas kalbėti. Kalbama, jog jei koks miestelis ar kaimas Pelkių moną užrūstina, tai nebėra jiems gyvenimo ir lieka tik kiton vieton kraustytis.
Kaip Pelkių monas atrodo, tiksliai papasakoti negali niekas. Vieni kalba, jog tai į didžiulę varlę aštriais dantimis ir ilgais nagais panaši būtybė, kiti, jog jis panašus į žmogų žaliais plaukais ir ilgais kaip kardai nagais. Daug kas ginčijasi, tačiau kol kas niekas neina į pelkes įrodymų ieškoti.

Ragė
Pavadinimas Ragė yra kilęs nuo žodžio ragana. Raganos Imperijoje nuo seno žinomos ir lygiai taip pat nuo seno ant laužų smagiai spirginamos. O štai Ragė yra kitas atvejis... Ragė ne šiaip moteris parsidavusi tamsiosioms jėgoms ir per pilnatį įvairiose orgijose dalyvaujanti. Ragė – būtybė ne žmogiška. Žmonės šneka, jog Ragė pati yra tamsioji jėga. Atrodo ji lyg sena bjauri boba, tačiau spiekos ir zlasties turi daugiau už trolį. Šnekama, jog Ragė gali keisti savo formą. Iš šlykščios senos bobos pavirsti į dar bjauriau atrodančią ir dar šlykštesnę seną bobą su nagais kaip durklais, o dantimis kaip pas krokodilą.
Žinioj, kad Ragė mėgsta ir didžiai vertina žmogieną (ypač vyrų, o jau nekalto bernelio tai niekada neatsisakys). Kalbama, jog su Rage galima susitarti, ypač jei vietoje savęs gali pasiūlyti vieną kitą nekaltą bernelį.

Trolis
Skirtingai nuo bobų pletkų, Salų Troliai po tiltais negyvena (gal ir gyventų, jei Laukinėse žemėse tiltų būtų) ir pinigėlio už praėjimą nereikalauja. Troliai būtybės didelės ir didžiai bjaurios išvaizdos. 6-15 pėdų ūgio ir 300-1000 svarų svorio balvonai iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti nerangūs ir stori, tačiau tai tik apgaulinga išvaizda. Iš tiesų Trolis moka labai spėriai mojuoti vėzdu (ar kokiu ąžuolu su visomis šaknimis išrautu), o ir šiaip guvesnis yr nei atrodo.
Žinovai sako, jog Troliai būtybės paprastos ir kvailokos. Pinigų esą jiems nereikia, tačiau maistą ir alų mėgsta smarkiai. Nespjauja ir į stipresnius gėrimus. Žinioj, jog sėkmei lydint, su Troliu įmanoma susitarti, kad anas tavęs nežudytų. O jei jau susikauni su juo, tai geriau prieš tai maldas sušnekėti ir dar bent tuziną draugų pašonėje turėti.
Salose nemažai istorijų sklando apie taip, kaip vienas ar kitas Trolis viena ranka ištisus rinkėjų būrius išžudė, o anie jo net įbrėžti nesugebėjo.

Author:  Simas [ 2008-04-09 12:07 ]
Post subject: 

Summerland I žaidimo pristatymas (verta pasiskaityti, tiems kas nebuvo)

Kastiljanos uostas, taverna „Girta austrė“, tas suklypęs staliukas šalia ugniakuro...

...dar ąsotėlį sūneli, nes kitaip nieko nebus. Che che che. Sakai papasakoti tau ką mačiau Salose...?

Kaip ir kiti nutrūktgalviai kalės vaikai, negalintys nusėdėti vietoje, išsibeldžiau į Salas. Ne vieną aplankiau, tačiau daugiausiai laiko praleidau Vilisityje ir Redwood‘o saloje. Apie Vilisitį tau daug nepasakosiu, tu gi norėjai išgirsti koks yra rinkėjo gyvenimas ir kaip užkalti babkių, o ne kaip jas smagiai išleisti kartu su paleistuvėmis. Kaip duotis su paleistuvėmis ir maukti iki paryčių, tu pats kuo puikiausiai žinai, che che che. O Vilisitis yra tas Salų miestas, kuris su kiaušų rinkimu neturi nieko bendra, tai kabakų, viešnamių ir lošimo namų vieta. Daugelis kvailių taip ir neišplaukia iš Salų, nes viską prapila Vilisityje. Kad ta vieta prasmegtų su visais...

Taigi, Redwood‘as... Kai laivas atplaukia į Redwood‘o salą, jis prisišvartuoja prie ilgo į vandenį besitiesiančio molo. Kai eini tuo kelių šimtų metrų ilgio gargaru, atrodo, jog patekai į tunelį, abipus stūksančios sienos prislopina net ir vandenyno ošimą. Kam tas suknistas molas reikalingas tu klausi? Che che che. Ogi tam, kad tokie kvaili geltonsnapiai kaip tu turėtų bent mažytį šansą išgyventi... Che che che. Kad sušikti monstrai nesuėstų jų vos išlipusių iš sušikto laivo... Cha cha cha…

Taigi pereini molą, laiptais iškaltais uoloje, užsikabaroji iki Forto vartų. Vietiniai savo kaimiūkštį vadina Fortu, oficialus pavadinimas – Redwood‘o fortas. Dėjau aš ant tų Redwood‘ų!!! Prakeikti kalės vaikai, kad juos skradžiai! Kur aš baigiau? Aaa taip, prie vartų tave pasitinka šerifo žmonės... Kaip tai kokio šerifo? Sušikto Forto sušikto šerifo, sušikto Forto mero sušiktos dešinės rankos. Aišku?! Dar durnų klausimų bus?! Va ir puiku, daugiau nepertraukinėk, nes nebepasakosiu. Tai vat, pasitinka tave tie šerifo žmonės, susimoki tu jiems mokestį už įėjimą. Su mokesčiais snargliau, tu geriau susitaikyk, nes Salose moki už viską. Tie niekšai nuplėštų iš tavęs ir už sušiktą orą kurį kvėpuoji, jei tik sugebėtų apskaičiuoti kiek tu jo sukvėpuoji. Įeidamas į Forta nusiteik mokėti kiekvieną kartą. Kiekvieną sušiktą kartą kai tik įeini. Ir visiškai nesvarbu ar tu ką tik atplaukei, ar grįžti iš šimtojo kiaušų rinkimo, susimokėti turi visada. Vietiniai siurbėlės vadinai tai „vartų mokesčiu“. Taigi jei išeini rinkti, geriau pasiimk kelias monetas, nes jei tau nepasiseks ir nieko nepririnksi tai niekas tavęs atgal neįleis. Tiems šūdžiams vienodai ar tu nudvėsi ar ne.

Taigi, „vartų mokestį“ mes jau susimokėjome, sekantis žingsnis – atiduodi ginklus. Forte ginkluoti gali būti tik vietiniai, ir tai aš nelabai mačiau, kad kas nors išskyrus merą ir jo parankinius turėtų ką daugiau už trumpą kardą. O štai tokie ubagai kaip tu ar aš prie savęs galime turėti tik peilį ar durklą. Visą kitą sargyba laiko prie Uosto vartų, tų pro kuriuos patenki iš laivo, arba prie Lauko vartų, tų kurie veda į Laukines žemes. Kai išeini iš Forto, savo šmutkes atgauni, kai į jį įeini, kartu su „vartų mokesčiu“ jas atiduodi. Toks tas gyvenimėlis, vietiniai nenori, kad rinkėjai bušavotu su kardais. Gali maukti, ėsti, duotis su mergomis, ar bernais, kaip jau tau labiau patinka, tačiau rimtų bardakų geriau nekelk, nes tave greitai sutvarkys. Pas šerifą ne snargliai dirba, vyrukai rimti ir su patirtimi.

Įėjus į patį miesteliūkštį pirmiausia į akis krenta tai, kad visi namai yra labai susigrūdę. Salose žmonės turi mažai vietos, todėl tenka susispausti. Iš karto pastebėsi Bažnyčios šventyklą ir Gildijos pastatą. Bažnyčia, kaip ir Gildija, visuose Salų miestuose turi savo atstovus. Jei dar nesupratai, tai Bažnyčia kontroliuoja ne tik Gyvybės vandens gamybą, bet ir prekybą. Visus kiaušus kuriuos surinksi, parduosi tiems spaudikams, atleisk Herta už piktžodžiavimą. Žinoma, Forte gali susirasti kokį pirklį, kad jis būtų tavo atstovu ir visus sandorius sudarytų už tave. Jis gali išmušti tau didesnį pinigėlį, tik atsargiai, kad neapsuktų ar nepaspruktų viską prastūmęs.

Jei atvarai vienas, tai visada apsimoka užsukti į Gildijos pastatą. Tu juk priklausai Gildijai? Ten visada gausi naujausias žinias apie Forte esančius rinkėjus. Už apvalią sumelę sužinosi visus gandus, pletkus ir svarbia informaciją. Už dar apvalesnę, o dažniausiai už susitarimą mokėti ne tik įprastus mokesčius, bet ir dešimtinę, tave įtaisys į gerą grupę. Aišku gali suktis ir pats, bet žinai kaip būna – ranka ranką plauna. Niekur neprasisuksi nesidalindamas, visi parsidavę... Tfu... Bet toks jau tas mūsų suknistas pasaulis. Šūdžiai, vagys, banditai ir iškrypėliai visur, nuo suknistų Imperatoriaus rūmų iki paskutinio šiukšlyno. Gerai, šalin emocijas, o tu geriau dar vieną ąsotėlį užsakyk.

Dar Forte gali rasti taverną. O kaip gi be jos... Che che che. Tarp kitko, taverna geriau jau tau patiktų, nes tai vieta kurioje tu praleisi daug laiko. Jei nežinojai, tai Forte gatvėse miegoti negalima, o kambarį gali gauti tik tavernoje. Maisto į Fortą įsivežti taip pat negalima... Aš to neminėjau? Nu tai dabar miniu varlianosi tu snargliau. Sušikto maisto ir sušikto gėrimo į Salų miestus įsivežti negalima. Aišku?! Kodėl?! Che che che. Todėl, kad nepatikrintas maistas ar gėrimai gali atnešti sušiktą inflekaciją. Ką? Nu tai aš ir sakau, kad inflekaciją! Ligą kuri gali pakenkti kiaušams. Bent jau taip jie sako... Tačiau aš netikiu tais niekšais nė per nago juodymą. Gal ir patikėčiau, jei jie už skūros ir kanopų troškinį neplėštų tiek, kiek už gerą kiaulės kepsnį. Vienžo, ėsi tavernoje ir mokėsi už tai geras babkes.

Mhm... Ėdesį, gėralą, miegą ir mokesčius apšnekėjome... Che che che. Kas ten dar liko...? Mhm, yra magijos ir žolių krautuvė kur gali gauti visko ko tik reikia norint išsaugoti savo subinę Laukinėse žemėse. Yra kalvė kur kokybė tikrai neprasta. Trumpiau kalbant, Forte gali gauti visko ko reikia, nuo magiško kalavijo iki paleistuvės ir sifilio. Tik mokėk, che che che. O štai jei nemokėsi, tai tu turi problemų... Na, pats supranti....

Nesiparink jie vietiniai atrodys pasikėlę, kai ilgiau ten pasisuksi ir užsitarnausi reputaciją, viskas stos į savo vietas. Gal netgi sugebėsi pats patapti vietiniu. Tiesai tai nėra lengva, leidimą visam laikui apsistoti suteikti gali tik meras, o jis nėra pats dosniausias kalės vaikas pasaulyje. Tiesą sakant, aš manau, jog Robertas Redwood‘as yra vienas kiečiausių ir sukčiausių kalės vaikų Salose. Ne veltui jis dar dvidešimties nesulaukęs tapo meru, o ir tėtukas jo ne veltui pelkėje priburbuliavo.... Vienžo nešok ant mero, sutark su juo ir viskas bus normaliai. Salose nėra blogai. Reikia mokėti už viską, tačiau kur nereikia? Kastiljanoje tu irgi negali miegoti miesto centre ir negausi ėsti už dyką. Taip sakant, nepatinka – varyk atgal į kontinentą arba užsikrušk.

Žmonės Salose naglesni, į snukį greičiau gali gauti, o ir ant šakos užtempti mikliai gali, tačiau ne be priežasties. Prisidirbai – pats kaltas. Vienintelė vieta kur tikrai negali atsipalaiduoti – Laukinės žemės. Tas vietas, sūneli, ne veltui laukinėmis pavadino... Aš jau nešneku apie monstrus, tu jų prisižiūrėjai ir zoologijos sode ir šiaip pezalyniu prisiklausei. Galų gale, patyresni papasakos ar iš vietinių informacijos nusipirksi. Svarbiausia ką turi atsiminti – Laukinėse žemėse negalioja Imperijos įstatymai. Negalioja nė vienas sušiktas įstatymėlis... Taigi ten gali nutikti kas tik nori... Tave gali pripjauti prie pat Lauko vartų ir visiems bus nusiškit. Tiesą sakant ne taip jau ir retai guvūs vyrukai ne patys renka kiaušus, o atiminėja juos iš kitų... Kitas dalykas – neik į Laukines žemes vienas. Visada eik su grupe. Pats vienas savo subinės neapsaugosi nei nuo banditų, nei nuo monstrų. Galų gale vienas net ir sukriošusio senio neapiplėši... Cha cha cha! Žinau aš jus snarglius nekaltais veideliais, ne vienas toks „sąžiningas Imperijos pilietis“ po poros savaičių pats prisijungė prie guvių vyrukų. O ir kas čia blogo? Taigi ne Imperijos keliuose plėšikauji... Cha cha cha! Ten gi įstatymų nėra, tai jų kaip ir nepažeidi... Cha cha cha cha cha cha!!!

Vienžo vaikeli, kad ir ką nuspręstum, saugok savo subinę. Neapsikrėsk sifiliu ir nepragerk visko, ką sukaupsi, sušiktame Vilisityje, nes po to senatvėje kabakuose istorijas pasakosi, o ne savo viloje drybsosi... Che che che...

Author:  V_P_Laime [ 2008-04-17 15:14 ]
Post subject: 

Summerland II: Salos širdis
Taisyklės
Versija 2.03

Nuoroda į gražiai formatuotas Taisykles PDF formatu: VERSIJA 2.03


TURINYS:
Patirtis
Pinigai
Gildija
Lygis
Mirtis ir Nemirtingumas, Pomirtinis jėgos kritimas
Natūralus gijimas, žiežirbų atsistatymas
Maksimalus gajumas
Slaptas gajumas
Ginklų žala
Kerėjimas
Kerai
Klasės
Ginklai
Kovos būdai ir sistema
Šarvai


Naudojami terminai

Gajumas – tuo momentu turimi gyvybės taškai, (mažėja kai jus muša). Regeneruoja natūraliai ar gali būti atstatomi keru „Gydymas“. Kai Gajumas nukrenta iki nulio – mirštate. Gajumas negali viršyti max.Gajumo.

max.Gajumas – Gajumo lygis, kai esate nesužalotas. Max.Gajumas pradžioje priklausys nuo jūsų šarvuotes/išvaizdos, o vėliau žaidime galėsite jį pasikelti už pinigus. Max.Gajumas nėra pastovus dydis, jis gali būti sumažėjęs dėl Pomirtinio jėgos kritimo.

Ginklo žala – skaičius kuriuo ginklas mažina priešo Gajumą pataikius. Ginklo žala gali būti kritusi dėl Pomirtinio jėgos kritimo.

Pomirtinis jėgos kritimas – būsena prisikėlus iš numirusių. Jūsų max.Gajumas ir Ginklo žala prisikėlus yra kritusi perpus. Atsistato po ¼ po kiekvieno bažnyčios varpo dūžio (t.y. po dviejų dūžių atsistato pilnai). Ginklo žala atsistato iškart, o Gajumas iki max.Gajumo turi atregeneruoti ar būti pagydytas.

Žiežirbos – tuo momentu turimi mana taškai, (mažėja kerint). Regeneruoja natūraliai ar gali būti atstatomi keru „Meditacija“.

Max.Žiežirbos – maksimalus žiežirbų lygis kurį galite sukaupti.

Klasė – yra 5 klasės: Kariai, Pėdsekiai, Magai, Žyniai, Pirkliai.

Čipas – Skudurėlis su užrašu prie daikto, nurodantis jo savybes. Apvagiant lavonus paimami tik čipai, o ne realus daiktas.

Žaidiminiai daiktai – visi čipuoti žaidime naudojami daiktai.

Quest daiktai – daiktai naudojami misijų, užduočių sprendime arba ypatingi/galingi artefaktai. Nuo tokių daiktų čipai nenuimami, atimamas daiktas. (čipuota kita spalva)

Dvasia – miręs žaidėjas grįžinėjantis į miestą prisikėlimui. Keliaujant dvasia būtina visus aplinkinius informuoti garsiai „MIRĘS, MIRĘS ...“


Patirtis

Patirties nebėra. Kelti statistikas, pirkti kerus ir lygį teks už pinigus.


Pinigai

Piniginė sistema 1 Auksinas = 10 Sidabrinių = 100 Variokų. Turėkite didelius ir patvarius kapšus, nes neštis vieną auksiną variokais gali būti sudėtinga. Taip pat pasaulyje gali pasitaikyti ir brangiųjų akmenų.

Iš kur tų pinigų uždirbti (jei neesate pirklys):
Pirmiausia žinoma jums užmokės jei į Miestą pristatysite Gyvybės kristalą (Kiaušą). Taip pat galite gauti pinigo vykdydami užduotis (questus). Ir bene paprasčiausias būdas – apvogti lavoną. Apvaginėjant lavoną žaidiminiai pinigai paimami realiai, todėl dažnai neverta jų su savimi nešiotis daug. Galima su savimi turimus pinigus slėpti, bet tada būtina apie tai perspėti ir leistis apieškomam (lavonai nesipriešina) arba atiduoti geranoriškai. Taip pat apvagiant lavoną nuo jo paimami ginklai ir šarvai. Muliažai neimami, imamos tik audinio skiautės (Čipai) žyminčios max.Gajumą ir Ginklo žalą. Jei lavonas turi pasivogęs ginklų ar šarvų (Čipų), jūs juos taip pat paimate – juk neįmanoma paslėpti Trumpiau tariant - lavonas geranoriškai atiduoda visus žaidybinius ir quest daiktus.
Atėję i miestą pavogtus ginklus ir šarvus galėsite parduoti miesto Kalviui-Alchemikui (supirkimo kainos priklausys nuo daikto magiškumo ir Kalvio nuotaikos).

Lavonai, kurie skaitote, labai dar nesijaudinkit, nepaleisim nuogus, skaitykite toliau...


Gildija, Kalvis-Alchemikas

Kaip prikeltam lavonui atgauti savo daiktus: „New Rockwoodo miestas rūpinasi savo gyventojais“. Kiekvienas miręs ir praradęs savo daiktus kiaušų rinkėjas (tu) gali Gildijoje atgauti tokius pačius. Taigi priklausyti gildijai yra labai svarbu, net privaloma.
Taip pat jums reikia žinoti: Kad neatsitiktų, jog jus medžioja, dėl to kad turite galingą ginklą ar šarvus, užsukite pas Kalvį-Alchemistą ir susiekite savo daiktus su savo siela. Susieto su asmeniu ginklo niekas kitas naudoti negali, tik parduoti. Susieti gerokai pigiau, nei vėliau bandyti iš to paties kalvio pirkti naują 6 žalumo ginklą už 500 pinigų. Su siela sieti daiktai superkami pigiau (neatiduokite pinigų konkurentams). Nesusietus su siela daiktus (t.y. Čipus) gali naudoti bet kas, bet kas gali juos su savimi ir susieti.
Pasaulyje gali pasitaikyti galingų magiškų daiktų ar ginklų, kurių neįmanoma susieti su savimi.


Lygis

Licenciją tam tikro lygio žinioms galėsite pirkti Gildijoje.
Keltis lygiu pirmą kartą leidžiama tik kai viena iš charakteristikų, max.Gajumas arba Ginklo žala, pakelta iki galimo maksimumo esamam lygiui.
Atitinkamai keliantis sekančius kartus viena iš charakteristikų, max.Gajumas arba Ginklo žala, turi būti pakelta iki maksimumo esamam lygiui, o kita iki maksimumo praeitam lygiui. (Kerėtojams šiuo atveju vietoj Ginklo žalos kaip kita charakteristika gali būti Visi lygio kerai)
Norint keltis lygiu į kitą klasę max.Gajumas ir Ginklo žala (ar Visi lygio kerai) turi būti pakelta iki maksimumo esamam lygiui.

Taigi yra galimybė būti Mišrios klasės: PVZ trečio lygio jūs galite būti: Magas1+Magas2+Magas3 arba Karys1+Žynys1+Žynys2. Jūs galite turėti arba gerai išvystytą vieną klasę arba turėti kelių klasių pliusus ir minusus:
Mišrios klasės pliusai – naudojama geresnė max.Gajumo, Ginklo žalos, Max.Slapto gajumo, max.Žiežirbų kiekio charakteristika. Gali naudoti ginkus/kerus leidžiamus klasei.
Mišrios klasės minusai – praranda galimybę dėvėti klasei draudžiamus šarvus.
Kerėtojai gauna savo bonusus (Mago ŽB kaupimas daikte, Žynio nemokami kerai)
Mišri Pirklio klasė nei pliusų nei minusų negeneruoja.
(Taigi, pagal visą logiką antrasis iš pavyzdžio galės kerėti kaip Žynys2 tik jei nedėvės grandininių ir plokštinių šarvų, bet max.Gajumas galės būti keliamas iki 80 kaip Kario1, galės naudoti dvirankį ginklą ar skydą).


Mirtis ir nemirtingumas

Nuo tada kai atrasti gyvybės kristalai Didžiausia religija tapo Gyvybės vandens bažnyčia Mirtis ir Nemirtingumas žengia greta.

Kas atsitinka po mirties:
1. Galima mirti ir pradėti nauju žmogumi.
2. Galima nemirti.

Kaip galima nemirti:
1. Jus gali prikelti Žynys keru „Prikėlimas“.
2. Jūs galite prisikelti pats, jei turite Slapto gajumo.
3. Galite atgimti pats Kapinėse užsiregistravę kapinių knygoje.
4. Jus gali prikelti Gyvybės vandens Bažnyčios Vyriausias šventikas (jei yra jūsų kūnas).
5. Jus gali prikelti monstras (saviems tikslams).

* - prie kapinių knygos tam tikru metu gali būti nuoroda Jums (dvasiai) ateiti pas šventiką ir pranešti apie mirtį, greičiausiai tokiu atveju, prieš prisikeliant teks pereiti Mirties kančias (t.y. pažaisti už žemo lygio monstrą).
** - žaidime gali būti spec.daiktų kitokiems prisikėlimo būdams.

Kai jūs mirėte ir aplinkui nėra nei vieno priešo ar draugo galinčio jus prikelti ir jūs neturite Slapto gajumo ... pagulėkite ten bent 5 minutes, apmastykite savo klaidas ir tada galite dvasele grįžinėti tiesiai į Kapines prie Miesto.


Pomirtinis jėgos kritimas

Jei prisikeliate Slaptu gajumu ar keru „Prikėlimas“ jūs neįtakojamas Pomirtinio jėgos kritimo t.y. jūsų max.Gajumas ir Ginklo žala nekrinta. Kerėtojai tokiu atveju prisikelia su tokiu Žiežirbų kiekiu, su kokiu mirė.

Jei jūs prisikeliate po įrašo kapinių knygoje ar Bažnyčios Vyriausiojo šventiko pagalba (t.y. ne savo ar kito žaidėjo ‘gabumų‘ dėka) jūs prisikeliate su 5 Gajumo (Kariai 10 Gajumo) (kerėtojai su ½ Žiežirbų nuo max.Žiežirbų), o jūsų max.Gajumas ir Ginklų žala tampa nukritusi perpus (round up) dėl Pomirtinio jėgos trūkumo. Pagydyti daugiau nei kritęs max.Gajumas yra neįmanoma.
Pomirtinio jėgos kritimo neigiamas efektas atsistato su kiekvienu bažnyčios varpo dūžiu po ¼ jūsų max.Gajumo ir ¼ Ginklo žalos (round up). Ginklo žala atsistato iškart, o Gajumas iki Max.Gajumo turi atregeneruoti ar būti pagydytas.
Taigi turite galimybę atsistatyti max.Gajumą ir Ginklo žalą tik po antro varpo dūžio. Jei varpo negirdite reiškia esate per toli ir Bažnyčios šventiko gyvybinės maldos jūsų nesiekia. Besimeldžiančių bažnyčioje gausa dažnina varpo dūžius, piniginės aukos irgi.

Gajumas iki tuo metu esančio max.Gajumo atsistatinėja natūraliai arba skirtumą galima pagydyti.

Jei po mirties jus apvogė, prisikeliate nuogas ir matyt skubate į Gildiją naujų daiktų (tikiu nepadarėte klaidos – esate gildijos narys).


Natūralus gijimas, atsistatymas

Gajumas atsistato – 5 Gajumo per 15 minučių.
Žiežirbos atsistato – 5 Žiežirbos per 30 minučių.
Slaptas gajumas – 5 Slapto gajumo atsistato per 30 minučių.

Paspartinti gijimą bus galima Gyvybės vandens Bažnyčioje.
Paspartinti žiežirbų atsistatymą bus galima pas Miesto Magą/Žynį.


Maksimalus gajumas

Atplaukę į Pakraščio salas ir apsistoję New Rockvudo forte, po pirmųjų savo išėjimų į laukines žemes tikrai suprasite, kad norint parturtėti yra labai svarbu pradžiai tiesiog išgyventi. New Rockvudo Kalvis-Alchemikas mielai pasiūlys užkalti ant šarvų ar ginklo magiškumą taip padidinant jūsų max.Gajumą ir daromą Žalą.

Prieš žaidimą bus įvertinti jūsų šarvai ir ginklai, o vėliau jau galėsite ant jų kalti magiškumą. Maksimalus leistinas magiškumas priklauso nuo jūsų klasės ir lygio.

MAX Gajumas pagal klasę ir lygį
Lygis............1.....2.....3....4......5
Kario...........80...85...90...95...100
Pėdsekio.....65...70...80...85...90
Mago...........40...50...60...70...80
Žynio...........40...50...60...70...80
Pirklio..........40...50...60...70...80

Žaidime gali būti artefaktų leidžiančių viršyti MAX reikšmes.


Slaptas gajumas

Priklausomai nuo klasės galima anksčiau ar vėliau turėti daugiau ar mažiau Slapto gajumo.

MAX Slaptas gajumas pagal klasę ir lygį
Lygis...........1...2...3...4...5
Kario............-...-...5...5...10
Pėdsekio.....-...5...5...5...10
Mago...........-...-....5...5....5
Žynio...........-...5...5..10..10
Pirklio..........-...-....5...5....5

Slaptas gajumas leidžia nemirti, o pragulėti iki (jus nulūtins) praeis pavojus ir išnaudojus 5 Slapto gajumo prisikelti su 5 Gajumo negaunant Pomirtinės jėgos kritimo efekto.
Ar asmuo turi Slapto gajumo niekaip neįmanoma nuspėti. Kad turi tokio, geriausia slėpti. Slapto gajumo įgūdis labai brangus pinigais. Žyniui (nemišriam) slaptas gajumas kainuoja dvigubai pigiau.
Galima naudoti tik po 5 Slapto gajumo per kart. Galima naudoti ir kai aplink pavojus, bet situacija palanki (įvertinkit ar daug padarysit su 5 Gajumo, o gal Žynys su „Gydymu“ šalia ?)

Kol lavonas nepanaudojo Slapto gajumo, nei nukertant galvą, nei išpjaunant širdį Slaptas gajumas nesunaikinamas. Žala į slaptą gajumą galima tik Žynio 4-o lygio ritualu "Marinimas".

Mirus Slaptą gajumą naudoti nėra privaloma, galite net turėdami Slapto gajumo laukti kol jus prikels žynys ar Dvasia grįžinėti bendra tvarka prisikelti į miestą. Jei jau nusprendėte prisikelti mieste ir pajudėjote Dvasia iš vietos kur mirėte, persigalvoti ir pakeliui panaudoti Slapto gajumo nebegalima.


Maksimali ginklų žala

Galima naudoti du ginklus vienu metu, sekanti lentelė parodo kokia maksimali leistina pagrindinio ir antro ginklo daroma žala priklausomai nuo klasės ir lygio. Karys vienintelis gali naudoti dvirankius ginklus, dvirankio ginklo maksimali žala yra tokia kaip nurodyta pirmam ginklui +1 (Max 10). Ginklų galima turėti komplektą, bet naudoti tik kaip nurodyta (magiškesnių nepakeli).

MAX Ginklo/Antro ginklo žala pagal klasę ir lygį
Lygis.................1............2............3........4........5
Kario...........7(8)/4...8(9)/5...9(10)/6...10/7...10/8
Pėdsekio.........6/4.......7/5.........8/6.....9/7...10/8
Mago...............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
Žynio...............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
Pirklio..............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
* - skliausteliuose nurodoma Kariui Max Dvirankio ginklo žala.

Pavyzdžiui 3-io lygio karys gali turėti 10 žalos dvirankį, du kardus 9 ir 6 žalos bei skydą, o naudoti pagal situaciją, žinia skydo ir dvirankio vienu metu nepanaudosi. Kerėtojams puikus dviejų ginklų variantas: lazda ir kardas ar durklas. max.Gajumo ir Ginklo žalos magiškumo kaina kils geometrine progresija, taigi, kuo didesnį magiškumą norėsi kad Kalvis-Alchemikas užkaltų tuo labai daug pinigų mokėsi.

Žaidime gali būti artefaktų leidžiančių viršyti MAX reikšmes.


Kerėjimas

Kerėtojai galės turėti MAX Žiežirbų kiekį priklausomai nuo lygio.

MAX Žiežirbos pagal klasę ir lygį
Lygis........1.....2.....3.....4.....5
Mago.......15...20...25...30...35
Žynio.......10...15...20...25...30

Magas turi galimybę kaupti Žiežirbas daikte ir vėliau jas naudoti kerint. Įkaupiamų į daiktą Žiežirbų kiekis priklauso nuo mago lygio. Magas turi tik vieną tokį daiktą.

Lygis...................................1....2....3....4....5
Mago žiežirbos daikte:.......5....5...10...10...15

Žynys vieną kartą mūšio metu ar po jo, gali nemokamai (neišleidžia nė vienos ŽB) sukerėti Gydymo ar Prikėlimo kerą priklausomai nuo lygio. Žinoma jis turi mokėti tą kerą. (Už cheatinimą, mūšių inscenizacijas ir panašų požiūrį Dievai dažnai žynius nubaudžia – atima galią kerėti).

Lygis......Žynio nemokami kerai:
1.............Vienas keras
2.............Du kerai
3.............Du kerai*
4.............Trys kerai
5.............Keturi kerai
*- 3-iame lygyje Žynys gali išmokti "Prikėlimas" ir "Gydymas II"

Kad sukerėti kerą reikia pasakyti užkeikimo dvieilį (kurį teks sugalvoti patiems) ir išleisti reikiamą žiežirbų kiekį. Kai kurie kerai ar ritualai gali reikalauti tam tikro laiko atlikimui, dar gi gali reikėti ingrediento ar atlikti specifinius veiksmus, bet visa tai bus aprašyta kerų knygoje ar ritinyje.

Po dvieilio būtina garsiai pasakyti sukerėto kero pavadinimą (jei nepasakoma aiškiai dvieilyje):
„Perbraukiu pirštu per sieną – Gaunu žiežirbą ne vieną“ - Žiežirbų atstatymas;
„Skeliu lūpą į angliuką - Tebūnie Šviesa
"Tu prisidedi į kelnes, nes jau pilnos akys Baimės"



Kerai

Žaidimą tiek Magas tiek Žynys pradeda mokėdamas visus (arba beveik visus) pirmo lygio kerus, Visus kitus kerus reikės pirkti. Kerėtojas negalės pirkti/išmokti aukštesnio lygio kero, nei pats yra. Kerų kainos pagal lygį kyla geometrine progresija. Kero kaina priklauso nuo kerėtojo lygio, o ne nuo kero lygio, taigi jei būdami 3-io lygio norėsite įsigyti 1-o lygio kerą, kurio laiku nepirkote, teks mokėti kaip už 3-io lygio (šiuo atveju apie 5 kart brangiau). Kainas sužinosite vietoje, kainos bus kintamos ir dažnai sutartinės.


Žynio kerai:......Lygis./.Žiežirbos./.Atstumas./.Kerėjimo trukmė
* Gydymas.....................1./.5./.L./.-..................Vienam asmeniui atstato 20 Gajumo.
* Meditacija...................1./.0./.S./.30min............Atstato papildomai 5 žiežirbas. Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Šviesa.........................1./.5./.S./.-.................30 sekundžių kerėtojas gali naudoti žibintuvėlį. Žemo lygio monstrai tamsoje bijo magiškos šviesos.
* Vijoklių pančiai............1./.5./.A./.-.................Būtybės pirmi trys smūgiai daro tik 1 žalos. Keras įtakoja tik skaitinę smūgio žalą, o kitų efektų nenuima. Panaikina Mago kero "Įniršis" efektą.
* Klampus smėlis...........1./.10./.A./.-.................Būtybė 5 sekundėms paralyžiuojama iki pusės, t.y. Negali judinti kojų, o tik sukinėtis per juosmenį, rankos neįtakojamos.
*Kerų sklaida................1./.10./.L./.-..................Paliestus būtybę panaikinami visi tuo metu ją veikiantys magijos efektai, įskaitant ir Mago kerą "Atspara magijai".
* Žiežirbų atstatymas....2./.5./.L./.5min..............Ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis. Žynys įkrauna į kitą kerėtoją 20 žiežirbų. Po tokio ritualo žynys 6 valandas negali dalyvauti "Žiežirbų atstatymo" rituale nei kaip davėjas, nei kaip gavėjas. Ritualas veiksmingas tik jei abu dalyvauja sava valia.
* Prakeikimo sklaida......2./.10./.L./.1min.............Nuima nuo būtybės visus tuo metu ją veikiančius prakeikimus. Pomirtinė būsena nėra prakeikimas.
* Baimė..........................2./.10./.A./.-.................Asmuo 5 sekundes bėga tolyn nuo kerėjusio, vėliau atžaidinėja pagal veikėją. Gali neveikti aukšto lygio monstrų.
* Gydymas.....................3./.5./.L./.-...................Vienam asmeniui atstato 30 Gajumo.
* Meditacija....................3./.0./.S./.15min............Atstato papildomai 5 žiežirbas. Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Prikėlimas....................3./.10./.L./.3min............Ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis. Prikelia iš numirusiųjų. Prikelia su 1/4 Gajumo nuo max.Gajumo ir tiek Žiežirbų kiek turėjo mirštant..
* Nematomumas............4./.10./.S./.-.................Kero veikimo trukmė ne trumpesnė 3 minutėms tolimesnė trukmė neribojama. Kerėtojas tupiasi ir užsidengia rankomis galvą, taip tapdamas nematomas. Kol nematomas yra nepažeidžiamas, bet negali nieko daryti ar judėti. Naudoti ant nematomo kerėtojo "Kerų sklaidą" galima tik jei matei kaip jis kerėjosi "Nematomumą".
* Marinimas....................4./.10./.L./.-.................Palietimas daro 5 žalos. Daro žalą ir Slaptam gajumui, bet tik jeigu nelikę Gajumo. Jei žala daroma Slaptam gajumui, ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis, ritualo trukmė 30 sekundžių. Po ritualo žynys nesužino ar Slaptas gajumas buvo ir ar jo dar liko. Nemišrių klasių Žynių Slaptas gajumas atsparus "Marinimui".

Mago kerai:......Lygis./.Žiežirbos./.Atstumas./.Kerėjimo trukmė

* Žiežirbų kaupimas......1./.0./.L./.30min..................Magas į daiktą įkaupia 5 žiežirbas. Vėliau jas gali naudoti kerėjimui, bet turi turėti daiktą su savimi. Daiktu negali būti ginklas ar rūbas. (Geriausia amuletas, žiedas, akmuo ant lazdos) Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Maž.ugn kamuolys......1./.5./.A./.-.........................5 žalos.
* Šviesa.........................1./.5./.S./.-.........................30 sekundžių kerėtojas gali naudoti žibintuvėlį. Žemo lygio monstrai tamsoje bijo magiškos šviesos.
* Tvirtumas....................1./.5./.L./.-.........................Pirmi 10 žalos asmeniui nemažina Gajumo. Kero veikimo trukmė 1 minutė. Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras, sukerėjus pakartotinai prasitęsia tik trukmė.
* Įniršis..........................1./.5./.L./.-.........................Trys pirmi asmens pataikyti smūgiai daro po plius 5 žalos. Jei smūgiai nesuduodami per 1 minutę keras išsisklaido. Žynio keras "Vijoklių pančiai" neutralizuoja "Įniršį". Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras.
* Atspara magijai...........1./.10./.L./.-.......................Asmuo 1 minutę yra atsparus magijos efektams. Žynio keras "Kerų sklaida" neutralizuoja "Atsparą magijai".
* Ugnies kamuolys.........2./.10./.A./.-......................10 žalos.
* Prakeikimas.................2./.15./.L./.-.......................Prakeiktas asmuo praranda 10 Gajumo. Šis Gajumas neatsistato ir negali būti pagydytas iki "Prakeikimo" nuėmimo. Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras.
* Svaiginimas.................2./.10./.A./.-.....................Asmuo privalo stovėdamas, prispaudęs prie savęs savo ginklus, 5 kartus apsisukti aplink savo ašį. Tuo metu jis yra nežeidžiamas ir nežeidžia kitų. Skaičiuoja garsiai, kero pabaiga kai ištaria penki.
* Žiežirbų kaupimas.......3./.0./.L./.15min................Magas į daiktą įkaupia 5 žiežirbas. Vėliau jas gali naudoti kerėjimui, bet turi turėti daiktą su savimi. Daiktu negali būti ginklas ar rūbas. (Geriausia amuletas, žiedas, akmuo ant lazdos)
* Žaibas.........................3./.10./.A./.-.....................Žala dviem asmenims. Tas į kurį metama gauna 10 žalos, kitas (mago paskirtas) gauna 5 žalos. Jei nepataiko kero į pirmąjį tai antrasis žalos negauna, o pirmasis gauna 5 žalos. Atstumas - turi bent damesti.
* Saugos žiedas.............3./.15./.S./.-.....................Kero trukmė lygiai 30 sekundžių. Magą gali liesti iki 4 draugų ir jie yra "Saugos Žiede". Saugos Žiede esi nepažeidžiamas ir atsparus magijai, bet negali judėti, žeisti ar kerėti į išorę. Esantys žiede kiti kerėtojai gali kerėti ne žalą darančius kerus ant žiede esančių draugų. Kerintysis magas nuo kero pradžios garsiai skaičiuoja nuo 30 iki 1, keras baigiasi kai pasakoma vienas, anksčiau niekas iš žiedo išeiti negali.
* Did.ugn kamuolys........4./.10./.A./.-.....................15 žalos.
* Gajumo vagis...............4./.10./.A./.-.....................10 žalos. Atsistato sau 5 Gajumo.

L – Liesti delnu
A - Atstumas (mesti ir pataikyti)(galima blokuoti skydu)
S - Sau (veikia tik patį kerėtoją)

Skydu galima blokuoti kero pataikymą, jei skydas aktyviai naudojamas (ne už nugaros).

Aukštesnio lygio kerai bus kuriami miesto Mago/Žynio pagal asmeninį užsakymą ir atitinkamą kainą. „Meditacijai“ ir „Žiežirbų kaupimui“ mieste bus speciali vieta trumpinanti ritualo laiką. Už labai gražius kostiumus kerėtojai turi tikimybę gauti išskirtinį, tik jiems žinomą kerą.

Patarimas kerėtojams turėkite dėklus ritiniam ir knygai. Pradžioje gausite visų kerų kuriuos mokėsite Knygą (A5 formatas). O žaidimo metu galėsite įsigyti/gauti vienkartinių ritinių.

Bus prekiaujama vienkartiniais kerų ritinais. Kerėtojas turės atitikti visus reikalavimus kaip ir normaliai kerint, bet nesinaudos Žiežirbos. Kerėjimo iš tokio ritinio metu ritinys suplėšomas. Kainas sužinosite vietoje. Bus miesto Mago/Žynio gaminami ir vienkartiniai ritiniai, kuriuos galės naudoti bet kokios klasės asmuo, ir ritiniai su išskirtiniais kerai pagal jūsų užsakymus (išskirtinis darbas reikalauja išskirtinai didelio atlygio).


KLASĖS

Visi žaidėjai pradeda žaidimą žmonėmis. Žmogaus max.Gajumas (G) – 5 taškai.
Kerėtojai žaidimą pradeda turėdami 10 žiežirbų (ŽB).

Karys
Karys žaidimą pradeda su 5 papildomais max.Gajumo taškais, t.y. bendroje sumoje – 10 G. Kariai gali nešioti visų rūšių šarvus išskyrus Žynių ir Magų apsiaustus. Kariai gali naudoti visus ginklus. Tik kariai gali naudoti skydus. Kariui kelti nepagrindinio ginko žalą bus pigiau (pagrindinis, kur žalos daugiau daro).

Pėdsekys
Pėdsekio atakos iš nugaros daro dvigubą žalą. Pėdsekys savo patirties dėka gali nustatyti kurios gyvūno, augalo ar monstro dalys yra naudingos ir kiek maždaug jos galėtų kainuoti. Pėdsekys gali naudoti visus ginklus išskyrus Dvirankius. Taip pat gali dėvėti visus šarvus išskyrus Plokštinius bei Magų ir Žynių apsiaustus.

Magas
Magas žaidimą pradeda su 5 papildomomis Žiežirbomis, t.y. bendroje sumoje – 15 ŽB. Magai gali dėvėti visus šarvus išskyrus: Trolio odos, Grandininius, Plokštinius. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus. Magai žaidimą pradeda mokėdami visus (ar beveik visus) Pirmo lygio Mago kerus. Gauna Magijos knygą.

Žynys
Žynys žaidimą pradeda turėdamas 10 ŽB. Vieną kartą mūšio metu ar po jo, Žynys gali nemokamai (neišleidžia nė vienos ŽB) sukerėti Pirmo lygio kerą „Gydymas“. (Už cheatinimą, mūšių inscenizacijas ir panašų požiūrį Dievai dažnai žynius nubaudžia – atima galią kerėti). Žyniai gali dėvėti visus šarvus išskyrus Grandininius ir Plokštinius. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus. Žyniai žaidimą pradeda mokėdami visus (ar beveik visus) Pirmo lygio Žynio kerus. Gauna Žynio knygą.

Pirklys
Pirklys žaidimą pradeda su papildomais finansiniais ar prekiniais resursais (tai bus nustatyta prieš žaidimą, atsižvelgiant į kostiumo ir pasiruošimo lygį). Pirklys gali Mieste turėti krautuvę ar specializuotis veikloje (tokiu atveju reikia prieš žaidimą suderinti su meistrais. Gydytojas, Bankininkas ar Kekšyno savininkas – galima Pirklio specializacija). Pirkliai gali dėvėti tik Tunikas ir Odinius bei Trolio odos šarvus. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus.


GINKLAI

Trumpi (durklai, peiliai ir pan.)
Žala – 1
Ilgis – iki 30 cm
Naudoja – visi

Lazdos
Žala – 2
Ilgis – apie 160 cm (priklausomai nuo jūsų ūgio)
Naudoja – visi

Šaunamieji (lankai, arbaletai)
Žala – 3
Nenaudoja – Žyniai ir Magai

Lengvi (špagos, rapyros, trumpi kardai)
Žala – 3
Špagų/rapyrų ilgis – iki 120 cm
Trumpų kardų ilgis – iki 60 cm
Špagų/rapyrų negali naudoti – Žyniai ir Magai

Ietys (dvirankės, vienarankės)
Žala – 4
Ilgis – iki 220 cm
Nenaudoja – Žyniai, Magai ir Pirkliai

Sunkūs (kardai, kalavijai, kirviai, vėzdai, spragilai ir t.t.)
Žala – 4
Ilgis – iki 120 cm
Nenaudoja – Magai, Žyniai ir Pirkliai

Dvirankiai (kalavijai, kirviai, vėzdai, ir pan.)
Ž – 6(7)
Ilgis – nuo 160 cm
Naudoja – tik Kariai

Pastabos
Ginklų ilgis nurodytas su rankena.
Už gerą išvaizdą ginklas gali gauti +1 Žalos. Jei vaizdas prastas, atvirkščiai - gali prarasti.
Pjauti per gerklę galima tik su Trumpais ginklais – Žala x 2 (Pėdsekiai: Žala x 4, jei iš nugaros).

Tekstolitiniai ar metaliniai ginklai - DRAUDŽIAMI. Visi ginklai turi būti paminkštinti. Už estetiškai atrodantį paminkštintą ginklą bus galima gauti + prie Žalos. Naktį kovoti nesaugiais ginklais bus draudžiama.


Kovos būdai irgi sistema

Daromą Žalą skaičiuoja tas kuris ją daro (pvz.: Simas trenkia Loki kalaviju (4 Ž) ir tuo pačiu metu smeigia labai gražiu durklu (2 Ž), jei pataiko, tai šaukia – ŠEŠI. Loki tuo tarpu pats skaičiuoja kiek Gajumo taškų jam liko ir krenta negyvas šaukdamas MIRIAU, kai miršta).

Kovos būdas “siuvimo mašinėlė” yra leidžiamas. Smūgiai NE-būtinai turi būti su amplitude.
Draudžiama smūgiuoti į galvą (veidą, akis, gerklę ir t.t.), tarpkojį ir plaštakas. Negalima griebti priešininko ginklo, smūgiuoti skydu, spirti, trenkti ranka, įkasti, spjauti į akį, naudoti imtynių veiksmus. Svetimų daiktų, be savininko sutikimo, naudoti negalima. Visa kitą jūs patys žinot ir nelabai čia yra ką aiškinti. Viskas turi būti daroma žmogiškai, jei prasidės piktybinės dubasynės iki kraujų, tai iš žaidimo tokie “kariai” bus varomi tą pačią sekundę. Nesitikėkite, jog galėsite sakyti, - “taip nebuvo parašyta”. Mes laikomės nuomonės, jog žmonės yra sąmoningi ir žmogiški, o iš jūsų laukiame tokio elgesio.


ŠARVAI

Tunikos
Gajumas +5
Dėvi – visi tačiau
Žyniams nesusideda su Magų ir Žynių apsiaustų duodamu Gajumu

Žynių ir Magų apsiaustai
Gajumas +10
Dėvi – tik Magai ir Žyniai
Magams susideda su Tunikų duodamu Gajumu, o Žyniams ne

Odiniai
Gajumas +10
Dėvi – visi
Susideda su Grandininių arba Plokštinių šarvų duodamu Gajumu

Trolio odos
Gajumas +15
Dėvi – visi išskyrus Magus
Susideda su Grandinių arba Plokštinių šarvų duodamu Gajumu

Grandininiai
Gajumas +15
Negali dėvėti – Magai, Žyniai ir Pirkliai
Susideda su Odinių šarvų duodamu Gajumu

Plokštiniai
Gajumas +25
Dėvi – tik kariai (kiti dėvėti negali)
Susideda su Odinių šarvų duodamu Gajumu

Skydai
Gajumas +0
Naudoja – Kariai
Dydis – neribojamas. Skydu galima blokuoti smūgio ar kero pataikymą.

Pastabos
Čia nurodytas šarvų teikiamas Gajumas naudojamas tik pirminiam max.Gajumo įvertinimui. Žaidimo metu nusirengiant šarvų dalis atrinkamai kris ir max.Gajumas
Svarbiausia, kad šarvai atrodytų gražiai ir iš karto būtų galima atpažinti, jog čia vienos ar kitos klasės šarvai. Jei turėsite gražiai pagamintus ir estetiškai atrodančius šarvus iš linoleumo, tai jie tiks lygiai taip pat puikiai, kaip ir metaliniai.

Už gerą išvaizdą šarvai gali gauti papildomai iki pusė tiek kiek max.Gajumo kiek taškų šiaip duoda, o jei išvaizda prasta, atvirkščiai - prarasti. (kas daugiau [15+50%] ar [30/2]).

Vienu žodžiu: KUO GRAŽIAU – TUO GERIAU.

Author:  Simas [ 2008-06-12 12:04 ]
Post subject: 

Summerland II: Salos Širdis


Žaidynės mokamos. Žmogui - 10 Lt


Data:
2008 Liepos 4-7 dienos (7d. yra nedarbo pirmadienis)
Vieta:
Privati žemė 43 km nuo Vilniaus (tarp Trakų ir Aukštadvario). Nuorodos kaip nuvykti bus čia vėliau.
Trukmė:
Penktadienio vakaras ir naktis - nekovinis žaidimas ir įvadas;
Šeštadienis, naktis ir sekmadienis - nepertraukiamas žaidimas;
Naktis - aptarimas;
Pirmadienis - tvarkymasis ir išvykimas.
Taisyklės:
nuoroda
Registracija, informacija ir klausimai:
legionlarpis@gmail.com
Gijos šiame forume:
"Sumerland II: Salos Širdis" - pasaulio aprašymas ir taisyklės;
"Sumerland II: Salos Širdis - pokalbių tema"- žaidimo aptarimas, klausimai atsakymai ir visa kita
"Summerland II: Salos Širdis - Komandos ir registracijos" - komandų aprašymas ir vakancijos.
Meistrai:
Simonas [Simas] ir Daumantas [V_P_Laime]

Author:  V_P_Laime [ 2008-06-29 16:40 ]
Post subject: 

Kaip atvykti:

Nuoroda Žemėlapis;
Nuoroda Foto Kelias (kraunasi ilgai);
Nuoroda Autobusų tvarkaraštis.

Atstumas nuo autobuso stotelės Kaptiškės iki Summerlando 1,5 km.

Page 1 of 1 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/