Summerland II: Salos širdis
Taisyklės
Versija 2.03
Nuoroda į gražiai formatuotas Taisykles PDF formatu: VERSIJA 2.03
TURINYS:
Patirtis
Pinigai
Gildija
Lygis
Mirtis ir Nemirtingumas, Pomirtinis jėgos kritimas
Natūralus gijimas, žiežirbų atsistatymas
Maksimalus gajumas
Slaptas gajumas
Ginklų žala
Kerėjimas
Kerai
Klasės
Ginklai
Kovos būdai ir sistema
Šarvai
Naudojami terminai
Gajumas – tuo momentu turimi gyvybės taškai, (mažėja kai jus muša). Regeneruoja natūraliai ar gali būti atstatomi keru „Gydymas“. Kai Gajumas nukrenta iki nulio – mirštate. Gajumas negali viršyti max.Gajumo.
max.Gajumas – Gajumo lygis, kai esate nesužalotas. Max.Gajumas pradžioje priklausys nuo jūsų šarvuotes/išvaizdos, o vėliau žaidime galėsite jį pasikelti už pinigus. Max.Gajumas nėra pastovus dydis, jis gali būti sumažėjęs dėl Pomirtinio jėgos kritimo.
Ginklo žala – skaičius kuriuo ginklas mažina priešo Gajumą pataikius. Ginklo žala gali būti kritusi dėl Pomirtinio jėgos kritimo.
Pomirtinis jėgos kritimas – būsena prisikėlus iš numirusių. Jūsų max.Gajumas ir Ginklo žala prisikėlus yra kritusi perpus. Atsistato po ¼ po kiekvieno bažnyčios varpo dūžio (t.y. po dviejų dūžių atsistato pilnai). Ginklo žala atsistato iškart, o Gajumas iki max.Gajumo turi atregeneruoti ar būti pagydytas.
Žiežirbos – tuo momentu turimi mana taškai, (mažėja kerint). Regeneruoja natūraliai ar gali būti atstatomi keru „Meditacija“.
Max.Žiežirbos – maksimalus žiežirbų lygis kurį galite sukaupti.
Klasė – yra 5 klasės: Kariai, Pėdsekiai, Magai, Žyniai, Pirkliai.
Čipas – Skudurėlis su užrašu prie daikto, nurodantis jo savybes. Apvagiant lavonus paimami tik čipai, o ne realus daiktas.
Žaidiminiai daiktai – visi čipuoti žaidime naudojami daiktai.
Quest daiktai – daiktai naudojami misijų, užduočių sprendime arba ypatingi/galingi artefaktai. Nuo tokių daiktų čipai nenuimami, atimamas daiktas. (čipuota kita spalva)
Dvasia – miręs žaidėjas grįžinėjantis į miestą prisikėlimui. Keliaujant dvasia būtina visus aplinkinius informuoti garsiai „MIRĘS, MIRĘS ...“
Patirtis
Patirties nebėra. Kelti statistikas, pirkti kerus ir lygį teks už pinigus.
Pinigai
Piniginė sistema 1 Auksinas = 10 Sidabrinių = 100 Variokų. Turėkite didelius ir patvarius kapšus, nes neštis vieną auksiną variokais gali būti sudėtinga. Taip pat pasaulyje gali pasitaikyti ir brangiųjų akmenų.
Iš kur tų pinigų uždirbti (jei neesate pirklys):
Pirmiausia žinoma jums užmokės jei į Miestą pristatysite Gyvybės kristalą (Kiaušą). Taip pat galite gauti pinigo vykdydami užduotis (questus). Ir bene paprasčiausias būdas – apvogti lavoną. Apvaginėjant lavoną žaidiminiai pinigai paimami realiai, todėl dažnai neverta jų su savimi nešiotis daug. Galima su savimi turimus pinigus slėpti, bet tada būtina apie tai perspėti ir leistis apieškomam (lavonai nesipriešina) arba atiduoti geranoriškai. Taip pat apvagiant lavoną nuo jo paimami ginklai ir šarvai. Muliažai neimami, imamos tik audinio skiautės (Čipai) žyminčios max.Gajumą ir Ginklo žalą. Jei lavonas turi pasivogęs ginklų ar šarvų (Čipų), jūs juos taip pat paimate – juk neįmanoma paslėpti Trumpiau tariant - lavonas geranoriškai atiduoda visus žaidybinius ir quest daiktus.
Atėję i miestą pavogtus ginklus ir šarvus galėsite parduoti miesto Kalviui-Alchemikui (supirkimo kainos priklausys nuo daikto magiškumo ir Kalvio nuotaikos).
Lavonai, kurie skaitote, labai dar nesijaudinkit, nepaleisim nuogus, skaitykite toliau...
Gildija, Kalvis-Alchemikas
Kaip prikeltam lavonui atgauti savo daiktus: „
New Rockwoodo miestas rūpinasi savo gyventojais“. Kiekvienas miręs ir praradęs savo daiktus kiaušų rinkėjas (tu) gali Gildijoje atgauti tokius pačius. Taigi priklausyti gildijai yra labai svarbu, net privaloma.
Taip pat jums reikia žinoti: Kad neatsitiktų, jog jus medžioja, dėl to kad turite galingą ginklą ar šarvus, užsukite pas Kalvį-Alchemistą ir susiekite savo daiktus su savo siela. Susieto su asmeniu ginklo niekas kitas naudoti negali, tik parduoti. Susieti gerokai pigiau, nei vėliau bandyti iš to paties kalvio pirkti naują 6 žalumo ginklą už 500 pinigų. Su siela sieti daiktai superkami pigiau (neatiduokite pinigų konkurentams). Nesusietus su siela daiktus (t.y. Čipus) gali naudoti bet kas, bet kas gali juos su savimi ir susieti.
Pasaulyje gali pasitaikyti galingų magiškų daiktų ar ginklų, kurių neįmanoma susieti su savimi.
Lygis
Licenciją tam tikro lygio žinioms galėsite pirkti Gildijoje.
Keltis lygiu pirmą kartą leidžiama tik kai viena iš charakteristikų, max.Gajumas arba Ginklo žala, pakelta iki galimo maksimumo esamam lygiui.
Atitinkamai keliantis sekančius kartus viena iš charakteristikų, max.Gajumas arba Ginklo žala, turi būti pakelta iki maksimumo esamam lygiui, o kita iki maksimumo praeitam lygiui. (Kerėtojams šiuo atveju vietoj Ginklo žalos kaip kita charakteristika gali būti Visi lygio kerai)
Norint keltis lygiu į kitą klasę max.Gajumas ir Ginklo žala (ar Visi lygio kerai) turi būti pakelta iki maksimumo esamam lygiui.
Taigi yra galimybė būti Mišrios klasės: PVZ trečio lygio jūs galite būti: Magas1+Magas2+Magas3 arba Karys1+Žynys1+Žynys2. Jūs galite turėti arba gerai išvystytą vieną klasę arba turėti kelių klasių pliusus ir minusus:
Mišrios klasės pliusai – naudojama geresnė max.Gajumo, Ginklo žalos, Max.Slapto gajumo, max.Žiežirbų kiekio charakteristika. Gali naudoti ginkus/kerus leidžiamus klasei.
Mišrios klasės minusai – praranda galimybę dėvėti klasei draudžiamus šarvus.
Kerėtojai gauna savo bonusus (Mago ŽB kaupimas daikte, Žynio nemokami kerai)
Mišri Pirklio klasė nei pliusų nei minusų negeneruoja.
(Taigi, pagal visą logiką antrasis iš pavyzdžio galės kerėti kaip Žynys2 tik jei nedėvės grandininių ir plokštinių šarvų, bet max.Gajumas galės būti keliamas iki 80 kaip Kario1, galės naudoti dvirankį ginklą ar skydą).
Mirtis ir nemirtingumas
Nuo tada kai atrasti gyvybės kristalai Didžiausia religija tapo Gyvybės vandens bažnyčia Mirtis ir Nemirtingumas žengia greta.
Kas atsitinka po mirties:
1. Galima mirti ir pradėti nauju žmogumi.
2. Galima nemirti.
Kaip galima nemirti:
1. Jus gali prikelti Žynys keru „Prikėlimas“.
2. Jūs galite prisikelti pats, jei turite Slapto gajumo.
3. Galite atgimti pats Kapinėse užsiregistravę kapinių knygoje.
4. Jus gali prikelti Gyvybės vandens Bažnyčios Vyriausias šventikas (jei yra jūsų kūnas).
5. Jus gali prikelti monstras (saviems tikslams).
* - prie kapinių knygos tam tikru metu gali būti nuoroda Jums (dvasiai) ateiti pas šventiką ir pranešti apie mirtį, greičiausiai tokiu atveju, prieš prisikeliant teks pereiti Mirties kančias (t.y. pažaisti už žemo lygio monstrą).
** - žaidime gali būti spec.daiktų kitokiems prisikėlimo būdams.
Kai jūs mirėte ir aplinkui nėra nei vieno priešo ar draugo galinčio jus prikelti ir jūs neturite Slapto gajumo ... pagulėkite ten bent 5 minutes, apmastykite savo klaidas ir tada galite dvasele grįžinėti tiesiai į Kapines prie Miesto.
Pomirtinis jėgos kritimas
Jei prisikeliate Slaptu gajumu ar keru „Prikėlimas“ jūs neįtakojamas Pomirtinio jėgos kritimo t.y. jūsų max.Gajumas ir Ginklo žala nekrinta. Kerėtojai tokiu atveju prisikelia su tokiu Žiežirbų kiekiu, su kokiu mirė.
Jei jūs prisikeliate po įrašo kapinių knygoje ar Bažnyčios Vyriausiojo šventiko pagalba (t.y. ne savo ar kito žaidėjo ‘gabumų‘ dėka) jūs prisikeliate su 5 Gajumo (Kariai 10 Gajumo) (kerėtojai su ½ Žiežirbų nuo max.Žiežirbų), o jūsų max.Gajumas ir Ginklų žala tampa nukritusi perpus (round up) dėl Pomirtinio jėgos trūkumo. Pagydyti daugiau nei kritęs max.Gajumas yra neįmanoma.
Pomirtinio jėgos kritimo neigiamas efektas atsistato su kiekvienu bažnyčios varpo dūžiu po ¼ jūsų max.Gajumo ir ¼ Ginklo žalos (round up). Ginklo žala atsistato iškart, o Gajumas iki Max.Gajumo turi atregeneruoti ar būti pagydytas.
Taigi turite galimybę atsistatyti max.Gajumą ir Ginklo žalą tik po antro varpo dūžio. Jei varpo negirdite reiškia esate per toli ir Bažnyčios šventiko gyvybinės maldos jūsų nesiekia. Besimeldžiančių bažnyčioje gausa dažnina varpo dūžius, piniginės aukos irgi.
Gajumas iki tuo metu esančio max.Gajumo atsistatinėja natūraliai arba skirtumą galima pagydyti.
Jei po mirties jus apvogė, prisikeliate nuogas ir matyt skubate į Gildiją naujų daiktų (
tikiu nepadarėte klaidos – esate gildijos narys).
Natūralus gijimas, atsistatymas
Gajumas atsistato – 5 Gajumo per 15 minučių.
Žiežirbos atsistato – 5 Žiežirbos per 30 minučių.
Slaptas gajumas – 5 Slapto gajumo atsistato per 30 minučių.
Paspartinti gijimą bus galima Gyvybės vandens Bažnyčioje.
Paspartinti žiežirbų atsistatymą bus galima pas Miesto Magą/Žynį.
Maksimalus gajumas
Atplaukę į Pakraščio salas ir apsistoję New Rockvudo forte, po pirmųjų savo išėjimų į laukines žemes tikrai suprasite, kad norint parturtėti yra labai svarbu pradžiai tiesiog išgyventi. New Rockvudo Kalvis-Alchemikas mielai pasiūlys užkalti ant šarvų ar ginklo magiškumą taip padidinant jūsų max.Gajumą ir daromą Žalą.
Prieš žaidimą bus įvertinti jūsų šarvai ir ginklai, o vėliau jau galėsite ant jų kalti magiškumą. Maksimalus leistinas magiškumas priklauso nuo jūsų klasės ir lygio.
MAX Gajumas pagal klasę ir lygį
Lygis............1.....2.....3....4......5
Kario...........80...85...90...95...100
Pėdsekio.....65...70...80...85...90
Mago...........40...50...60...70...80
Žynio...........40...50...60...70...80
Pirklio..........40...50...60...70...80
Žaidime gali būti artefaktų leidžiančių viršyti MAX reikšmes.
Slaptas gajumas
Priklausomai nuo klasės galima anksčiau ar vėliau turėti daugiau ar mažiau Slapto gajumo.
MAX Slaptas gajumas pagal klasę ir lygį
Lygis...........1...2...3...4...5
Kario............-...-...5...5...10
Pėdsekio.....-...5...5...5...10
Mago...........-...-....5...5....5
Žynio...........-...5...5..10..10
Pirklio..........-...-....5...5....5
Slaptas gajumas leidžia nemirti, o pragulėti iki (jus nulūtins) praeis pavojus ir išnaudojus 5 Slapto gajumo prisikelti su 5 Gajumo negaunant Pomirtinės jėgos kritimo efekto.
Ar asmuo turi Slapto gajumo niekaip neįmanoma nuspėti. Kad turi tokio, geriausia slėpti. Slapto gajumo įgūdis labai brangus pinigais. Žyniui (nemišriam) slaptas gajumas kainuoja dvigubai pigiau.
Galima naudoti tik po 5 Slapto gajumo per kart. Galima naudoti ir kai aplink pavojus, bet situacija palanki (
įvertinkit ar daug padarysit su 5 Gajumo, o gal Žynys su „Gydymu“ šalia ?)
Kol lavonas nepanaudojo Slapto gajumo,
nei nukertant galvą, nei išpjaunant širdį Slaptas gajumas nesunaikinamas. Žala į slaptą gajumą galima tik Žynio 4-o lygio ritualu "Marinimas".
Mirus Slaptą gajumą naudoti nėra privaloma, galite net turėdami Slapto gajumo laukti kol jus prikels žynys ar Dvasia grįžinėti
bendra tvarka prisikelti į miestą. Jei jau nusprendėte prisikelti mieste ir pajudėjote Dvasia iš vietos kur mirėte, persigalvoti ir pakeliui panaudoti Slapto gajumo nebegalima.
Maksimali ginklų žala
Galima naudoti du ginklus vienu metu, sekanti lentelė parodo kokia maksimali leistina pagrindinio ir antro ginklo daroma žala priklausomai nuo klasės ir lygio. Karys vienintelis gali naudoti dvirankius ginklus, dvirankio ginklo maksimali žala yra tokia kaip nurodyta pirmam ginklui +1 (Max 10). Ginklų galima turėti komplektą, bet naudoti tik kaip nurodyta (magiškesnių nepakeli).
MAX Ginklo/Antro ginklo žala pagal klasę ir lygį
Lygis.................1............2............3........4........5
Kario...........7(8)/4...8(9)/5...9(10)/6...10/7...10/8
Pėdsekio.........6/4.......7/5.........8/6.....9/7...10/8
Mago...............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
Žynio...............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
Pirklio..............5/3.......6/4.........7/5.....8/6.....9/7
* - skliausteliuose nurodoma Kariui Max Dvirankio ginklo žala.
Pavyzdžiui 3-io lygio karys gali turėti 10 žalos dvirankį, du kardus 9 ir 6 žalos bei skydą, o naudoti pagal situaciją, žinia skydo ir dvirankio vienu metu nepanaudosi. Kerėtojams puikus dviejų ginklų variantas: lazda ir kardas ar durklas. max.Gajumo ir Ginklo žalos magiškumo kaina kils geometrine progresija, taigi, kuo didesnį magiškumą norėsi kad Kalvis-Alchemikas užkaltų tuo labai daug pinigų mokėsi.
Žaidime gali būti artefaktų leidžiančių viršyti MAX reikšmes.
Kerėjimas
Kerėtojai galės turėti MAX Žiežirbų kiekį priklausomai nuo lygio.
MAX Žiežirbos pagal klasę ir lygį
Lygis........1.....2.....3.....4.....5
Mago.......15...20...25...30...35
Žynio.......10...15...20...25...30
Magas turi galimybę kaupti Žiežirbas daikte ir vėliau jas naudoti kerint. Įkaupiamų į daiktą Žiežirbų kiekis priklauso nuo mago lygio. Magas turi tik vieną tokį daiktą.
Lygis...................................1....2....3....4....5
Mago žiežirbos daikte:.......5....5...10...10...15
Žynys vieną kartą mūšio metu ar po jo, gali nemokamai (neišleidžia nė vienos ŽB) sukerėti Gydymo ar Prikėlimo kerą priklausomai nuo lygio. Žinoma jis turi mokėti tą kerą. (Už cheatinimą, mūšių inscenizacijas ir panašų požiūrį Dievai dažnai žynius nubaudžia – atima galią kerėti).
Lygis......Žynio nemokami kerai:
1.............Vienas keras
2.............Du kerai
3.............Du kerai*
4.............Trys kerai
5.............Keturi kerai
*- 3-iame lygyje Žynys gali išmokti "Prikėlimas" ir "Gydymas II"
Kad sukerėti kerą reikia pasakyti užkeikimo dvieilį (kurį teks sugalvoti patiems) ir išleisti reikiamą žiežirbų kiekį. Kai kurie kerai ar ritualai gali reikalauti tam tikro laiko atlikimui, dar gi gali reikėti ingrediento ar atlikti specifinius veiksmus, bet visa tai bus aprašyta kerų knygoje ar ritinyje.
Po dvieilio būtina garsiai pasakyti sukerėto kero pavadinimą (jei nepasakoma aiškiai dvieilyje):
„Perbraukiu pirštu per sieną – Gaunu žiežirbą ne vieną“ - Žiežirbų atstatymas;
„Skeliu lūpą į angliuką - Tebūnie Šviesa“
"Tu prisidedi į kelnes, nes jau pilnos akys Baimės"
Kerai
Žaidimą tiek Magas tiek Žynys pradeda mokėdamas visus (arba beveik visus) pirmo lygio kerus, Visus kitus kerus reikės pirkti. Kerėtojas negalės pirkti/išmokti aukštesnio lygio kero, nei pats yra. Kerų kainos pagal lygį kyla geometrine progresija. Kero kaina priklauso nuo kerėtojo lygio, o ne nuo kero lygio, taigi jei būdami 3-io lygio norėsite įsigyti 1-o lygio kerą, kurio laiku nepirkote, teks mokėti kaip už 3-io lygio (šiuo atveju apie 5 kart brangiau). Kainas sužinosite vietoje, kainos bus kintamos ir dažnai sutartinės.
Žynio kerai:......Lygis./.Žiežirbos./.Atstumas./.Kerėjimo trukmė
* Gydymas.....................1./.5./.L./.-..................Vienam asmeniui atstato 20 Gajumo.
* Meditacija...................1./.0./.S./.30min............Atstato papildomai 5 žiežirbas. Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Šviesa.........................1./.5./.S./.-.................30 sekundžių kerėtojas gali naudoti žibintuvėlį. Žemo lygio monstrai tamsoje bijo magiškos šviesos.
* Vijoklių pančiai............1./.5./.A./.-.................Būtybės pirmi trys smūgiai daro tik 1 žalos. Keras įtakoja tik skaitinę smūgio žalą, o kitų efektų nenuima. Panaikina Mago kero "Įniršis" efektą.
* Klampus smėlis...........1./.10./.A./.-.................Būtybė 5 sekundėms paralyžiuojama iki pusės, t.y. Negali judinti kojų, o tik sukinėtis per juosmenį, rankos neįtakojamos.
*Kerų sklaida................1./.10./.L./.-..................Paliestus būtybę panaikinami visi tuo metu ją veikiantys magijos efektai, įskaitant ir Mago kerą "Atspara magijai".
* Žiežirbų atstatymas....2./.5./.L./.5min..............Ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis. Žynys įkrauna į kitą kerėtoją 20 žiežirbų. Po tokio ritualo žynys 6 valandas negali dalyvauti "Žiežirbų atstatymo" rituale nei kaip davėjas, nei kaip gavėjas. Ritualas veiksmingas tik jei abu dalyvauja sava valia.
* Prakeikimo sklaida......2./.10./.L./.1min.............Nuima nuo būtybės visus tuo metu ją veikiančius prakeikimus. Pomirtinė būsena nėra prakeikimas.
* Baimė..........................2./.10./.A./.-.................Asmuo 5 sekundes bėga tolyn nuo kerėjusio, vėliau atžaidinėja pagal veikėją. Gali neveikti aukšto lygio monstrų.
* Gydymas.....................3./.5./.L./.-...................Vienam asmeniui atstato 30 Gajumo.
* Meditacija....................3./.0./.S./.15min............Atstato papildomai 5 žiežirbas. Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Prikėlimas....................3./.10./.L./.3min............Ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis. Prikelia iš numirusiųjų. Prikelia su 1/4 Gajumo nuo max.Gajumo ir tiek Žiežirbų kiek turėjo mirštant..
* Nematomumas............4./.10./.S./.-.................Kero veikimo trukmė ne trumpesnė 3 minutėms tolimesnė trukmė neribojama. Kerėtojas tupiasi ir užsidengia rankomis galvą, taip tapdamas nematomas. Kol nematomas yra nepažeidžiamas, bet negali nieko daryti ar judėti. Naudoti ant nematomo kerėtojo "Kerų sklaidą" galima tik jei matei kaip jis kerėjosi "Nematomumą".
* Marinimas....................4./.10./.L./.-.................Palietimas daro 5 žalos. Daro žalą ir Slaptam gajumui, bet tik jeigu nelikę Gajumo. Jei žala daroma Slaptam gajumui, ritualas atliekamas nejudant ir liečiantis, ritualo trukmė 30 sekundžių. Po ritualo žynys nesužino ar Slaptas gajumas buvo ir ar jo dar liko. Nemišrių klasių Žynių Slaptas gajumas atsparus "Marinimui".
Mago kerai:......Lygis./.Žiežirbos./.Atstumas./.Kerėjimo trukmė
* Žiežirbų kaupimas......1./.0./.L./.30min..................Magas į daiktą įkaupia 5 žiežirbas. Vėliau jas gali naudoti kerėjimui, bet turi turėti daiktą su savimi. Daiktu negali būti ginklas ar rūbas. (Geriausia amuletas, žiedas, akmuo ant lazdos) Neįtakoja natūralaus atsistatymo tempo.
* Maž.ugn kamuolys......1./.5./.A./.-.........................5 žalos.
* Šviesa.........................1./.5./.S./.-.........................30 sekundžių kerėtojas gali naudoti žibintuvėlį. Žemo lygio monstrai tamsoje bijo magiškos šviesos.
* Tvirtumas....................1./.5./.L./.-.........................Pirmi 10 žalos asmeniui nemažina Gajumo. Kero veikimo trukmė 1 minutė. Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras, sukerėjus pakartotinai prasitęsia tik trukmė.
* Įniršis..........................1./.5./.L./.-.........................Trys pirmi asmens pataikyti smūgiai daro po plius 5 žalos. Jei smūgiai nesuduodami per 1 minutę keras išsisklaido. Žynio keras "Vijoklių pančiai" neutralizuoja "Įniršį". Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras.
* Atspara magijai...........1./.10./.L./.-.......................Asmuo 1 minutę yra atsparus magijos efektams. Žynio keras "Kerų sklaida" neutralizuoja "Atsparą magijai".
* Ugnies kamuolys.........2./.10./.A./.-......................10 žalos.
* Prakeikimas.................2./.15./.L./.-.......................Prakeiktas asmuo praranda 10 Gajumo. Šis Gajumas neatsistato ir negali būti pagydytas iki "Prakeikimo" nuėmimo. Vienu metu asmenį veikia tik vienas toks keras.
* Svaiginimas.................2./.10./.A./.-.....................Asmuo privalo stovėdamas, prispaudęs prie savęs savo ginklus, 5 kartus apsisukti aplink savo ašį. Tuo metu jis yra nežeidžiamas ir nežeidžia kitų. Skaičiuoja garsiai, kero pabaiga kai ištaria penki.
* Žiežirbų kaupimas.......3./.0./.L./.15min................Magas į daiktą įkaupia 5 žiežirbas. Vėliau jas gali naudoti kerėjimui, bet turi turėti daiktą su savimi. Daiktu negali būti ginklas ar rūbas. (Geriausia amuletas, žiedas, akmuo ant lazdos)
* Žaibas.........................3./.10./.A./.-.....................Žala dviem asmenims. Tas į kurį metama gauna 10 žalos, kitas (mago paskirtas) gauna 5 žalos. Jei nepataiko kero į pirmąjį tai antrasis žalos negauna, o pirmasis gauna 5 žalos. Atstumas - turi bent damesti.
* Saugos žiedas.............3./.15./.S./.-.....................Kero trukmė lygiai 30 sekundžių. Magą gali liesti iki 4 draugų ir jie yra "Saugos Žiede". Saugos Žiede esi nepažeidžiamas ir atsparus magijai, bet negali judėti, žeisti ar kerėti į išorę. Esantys žiede kiti kerėtojai gali kerėti ne žalą darančius kerus ant žiede esančių draugų. Kerintysis magas nuo kero pradžios garsiai skaičiuoja nuo 30 iki 1, keras baigiasi kai pasakoma vienas, anksčiau niekas iš žiedo išeiti negali.
* Did.ugn kamuolys........4./.10./.A./.-.....................15 žalos.
* Gajumo vagis...............4./.10./.A./.-.....................10 žalos. Atsistato sau 5 Gajumo.
L – Liesti delnu
A - Atstumas (mesti ir pataikyti)(galima blokuoti skydu)
S - Sau (veikia tik patį kerėtoją)
Skydu galima blokuoti kero pataikymą, jei skydas aktyviai naudojamas (ne už nugaros).
Aukštesnio lygio kerai bus kuriami miesto Mago/Žynio pagal asmeninį užsakymą ir atitinkamą kainą. „Meditacijai“ ir „Žiežirbų kaupimui“ mieste bus speciali vieta trumpinanti ritualo laiką. Už labai gražius kostiumus kerėtojai turi tikimybę gauti išskirtinį, tik jiems žinomą kerą.
Patarimas kerėtojams turėkite dėklus ritiniam ir knygai. Pradžioje gausite visų kerų kuriuos mokėsite Knygą (A5 formatas). O žaidimo metu galėsite įsigyti/gauti vienkartinių ritinių.
Bus prekiaujama vienkartiniais kerų ritinais. Kerėtojas turės atitikti visus reikalavimus kaip ir normaliai kerint, bet nesinaudos Žiežirbos. Kerėjimo iš tokio ritinio metu ritinys suplėšomas. Kainas sužinosite vietoje. Bus miesto Mago/Žynio gaminami ir vienkartiniai ritiniai, kuriuos galės naudoti bet kokios klasės asmuo, ir ritiniai su išskirtiniais kerai pagal jūsų užsakymus (
išskirtinis darbas reikalauja išskirtinai didelio atlygio).
KLASĖS
Visi žaidėjai pradeda žaidimą žmonėmis. Žmogaus max.Gajumas (G) – 5 taškai.
Kerėtojai žaidimą pradeda turėdami 10 žiežirbų (ŽB).
Karys
Karys žaidimą pradeda su 5 papildomais max.Gajumo taškais, t.y. bendroje sumoje – 10 G. Kariai gali nešioti visų rūšių šarvus išskyrus Žynių ir Magų apsiaustus. Kariai gali naudoti visus ginklus. Tik kariai gali naudoti skydus. Kariui kelti nepagrindinio ginko žalą bus pigiau (pagrindinis, kur žalos daugiau daro).
Pėdsekys
Pėdsekio atakos iš nugaros daro dvigubą žalą. Pėdsekys savo patirties dėka gali nustatyti kurios gyvūno, augalo ar monstro dalys yra naudingos ir kiek maždaug jos galėtų kainuoti. Pėdsekys gali naudoti visus ginklus išskyrus Dvirankius. Taip pat gali dėvėti visus šarvus išskyrus Plokštinius bei Magų ir Žynių apsiaustus.
Magas
Magas žaidimą pradeda su 5 papildomomis Žiežirbomis, t.y. bendroje sumoje – 15 ŽB. Magai gali dėvėti visus šarvus išskyrus: Trolio odos, Grandininius, Plokštinius. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus. Magai žaidimą pradeda mokėdami visus (ar beveik visus) Pirmo lygio Mago kerus. Gauna Magijos knygą.
Žynys
Žynys žaidimą pradeda turėdamas 10 ŽB. Vieną kartą mūšio metu ar po jo, Žynys gali nemokamai (neišleidžia nė vienos ŽB) sukerėti Pirmo lygio kerą „Gydymas“. (Už cheatinimą, mūšių inscenizacijas ir panašų požiūrį Dievai dažnai žynius nubaudžia – atima galią kerėti). Žyniai gali dėvėti visus šarvus išskyrus Grandininius ir Plokštinius. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus. Žyniai žaidimą pradeda mokėdami visus (ar beveik visus) Pirmo lygio Žynio kerus. Gauna Žynio knygą.
Pirklys
Pirklys žaidimą pradeda su papildomais finansiniais ar prekiniais resursais (tai bus nustatyta prieš žaidimą, atsižvelgiant į kostiumo ir pasiruošimo lygį). Pirklys gali Mieste turėti krautuvę ar specializuotis veikloje (tokiu atveju reikia prieš žaidimą suderinti su meistrais. Gydytojas, Bankininkas ar Kekšyno savininkas – galima Pirklio specializacija). Pirkliai gali dėvėti tik Tunikas ir Odinius bei Trolio odos šarvus. Negali naudoti jokių ginklų išskyrus Lazdas ir Trumpus bei Lengvus ginklus.
GINKLAI
Trumpi (durklai, peiliai ir pan.)
Žala – 1
Ilgis – iki 30 cm
Naudoja – visi
Lazdos
Žala – 2
Ilgis – apie 160 cm (priklausomai nuo jūsų ūgio)
Naudoja – visi
Šaunamieji (lankai, arbaletai)
Žala – 3
Nenaudoja – Žyniai ir Magai
Lengvi (špagos, rapyros, trumpi kardai)
Žala – 3
Špagų/rapyrų ilgis – iki 120 cm
Trumpų kardų ilgis – iki 60 cm
Špagų/rapyrų negali naudoti – Žyniai ir Magai
Ietys (dvirankės, vienarankės)
Žala – 4
Ilgis – iki 220 cm
Nenaudoja – Žyniai, Magai ir Pirkliai
Sunkūs (kardai, kalavijai, kirviai, vėzdai, spragilai ir t.t.)
Žala – 4
Ilgis – iki 120 cm
Nenaudoja – Magai, Žyniai ir Pirkliai
Dvirankiai (kalavijai, kirviai, vėzdai, ir pan.)
Ž – 6(7)
Ilgis – nuo 160 cm
Naudoja – tik Kariai
Pastabos
Ginklų ilgis nurodytas su rankena.
Už gerą išvaizdą ginklas gali gauti +1 Žalos. Jei vaizdas prastas, atvirkščiai - gali prarasti.
Pjauti per gerklę galima tik su Trumpais ginklais – Žala x 2 (Pėdsekiai: Žala x 4, jei iš nugaros).
Tekstolitiniai ar metaliniai ginklai -
DRAUDŽIAMI. Visi ginklai turi būti paminkštinti. Už estetiškai atrodantį paminkštintą ginklą bus galima gauti + prie Žalos. Naktį kovoti nesaugiais ginklais bus draudžiama.
Kovos būdai irgi sistema
Daromą Žalą skaičiuoja tas kuris ją daro (pvz.:
Simas trenkia Loki kalaviju (4 Ž) ir tuo pačiu metu smeigia labai gražiu durklu (2 Ž), jei pataiko, tai šaukia – ŠEŠI. Loki tuo tarpu pats skaičiuoja kiek Gajumo taškų jam liko ir krenta negyvas šaukdamas MIRIAU, kai miršta).
Kovos būdas “siuvimo mašinėlė” yra leidžiamas. Smūgiai NE-būtinai turi būti su amplitude.
Draudžiama smūgiuoti į galvą (veidą, akis, gerklę ir t.t.), tarpkojį ir plaštakas. Negalima griebti priešininko ginklo, smūgiuoti skydu, spirti, trenkti ranka, įkasti, spjauti į akį, naudoti imtynių veiksmus. Svetimų daiktų, be savininko sutikimo, naudoti negalima. Visa kitą jūs patys žinot ir nelabai čia yra ką aiškinti. Viskas turi būti daroma žmogiškai, jei prasidės piktybinės dubasynės iki kraujų, tai iš žaidimo tokie “kariai” bus varomi tą pačią sekundę. Nesitikėkite, jog galėsite sakyti, - “taip nebuvo parašyta”. Mes laikomės nuomonės, jog žmonės yra sąmoningi ir žmogiški, o iš jūsų laukiame tokio elgesio.
ŠARVAI
Tunikos
Gajumas +5
Dėvi – visi tačiau
Žyniams nesusideda su Magų ir Žynių apsiaustų duodamu Gajumu
Žynių ir Magų apsiaustai
Gajumas +10
Dėvi – tik Magai ir Žyniai
Magams susideda su Tunikų duodamu Gajumu, o Žyniams ne
Odiniai
Gajumas +10
Dėvi – visi
Susideda su Grandininių arba Plokštinių šarvų duodamu Gajumu
Trolio odos
Gajumas +15
Dėvi – visi išskyrus Magus
Susideda su Grandinių arba Plokštinių šarvų duodamu Gajumu
Grandininiai
Gajumas +15
Negali dėvėti – Magai, Žyniai ir Pirkliai
Susideda su Odinių šarvų duodamu Gajumu
Plokštiniai
Gajumas +25
Dėvi – tik kariai (kiti dėvėti negali)
Susideda su Odinių šarvų duodamu Gajumu
Skydai
Gajumas +0
Naudoja – Kariai
Dydis – neribojamas. Skydu galima blokuoti smūgio ar kero pataikymą.
Pastabos
Čia nurodytas šarvų teikiamas Gajumas naudojamas tik pirminiam max.Gajumo įvertinimui. Žaidimo metu nusirengiant šarvų dalis atrinkamai kris ir max.Gajumas
Svarbiausia, kad šarvai atrodytų gražiai ir iš karto būtų galima atpažinti, jog čia vienos ar kitos klasės šarvai. Jei turėsite gražiai pagamintus ir estetiškai atrodančius šarvus iš linoleumo, tai jie tiks lygiai taip pat puikiai, kaip ir metaliniai.
Už gerą išvaizdą šarvai gali gauti papildomai iki pusė tiek kiek max.Gajumo kiek taškų šiaip duoda, o jei išvaizda prasta, atvirkščiai - prarasti. (kas daugiau [15+50%] ar [30/2]).
Vienu žodžiu: KUO GRAŽIAU – TUO GERIAU.