Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Summerland: taisykliu aptarimas
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=4824
Page 1 of 5

Author:  Moonbiter [ 2008-07-08 21:33 ]
Post subject:  Summerland: taisykliu aptarimas

Sveiki,

Summerland II ivyko. Zhaidimas buvo pasisekes, tai matosi ish atsiliepimu.
Tachiau taisykliu skyliu ir bugiuku netruko. O ir shiaip buvo vietu, kur noretusi geriau (chia i nieka konkrechiai netaikant).

Nutarem, kad zhaidejai, kol dar yra kupini entuziazmo, galetu pateikti savo pastabas/idejas, kaip pagerinti taisykles, kad kitamet viskas vyktu dar geriau :) Ir shiaip pasidalinti mintimis, kuo ir kaip galima gerinti zhaidima.

Vakar ivyko nedidelis meistru/npc susitikimas, pasikalbejimas, pareziumavimas. Ish taisykliu buvo aptarta:

a) kad reikia atskirti sharvu ir zhaidejo gajumus;
b) kad reikia keisti pomirtines salygas;
c) kad galbut vertetu uzhdrausti "siuvimo mashinele", taip supaprastinant zhalos skaichiavima kombatuose;

Dar vienas opus klausimas - ka daryti, kad zhaidejai neveluotu i zhaidima ir neishvazhiuotu jam nesibaigus. Kaip uzhtikrinti pakankama poilsi ir pakankama intriga, kad taip nebutu. Nes, nepaisant daugelio giriamo scenarijaus, dalis zhaideju nebuvo visas zhaidynes.

Ir be abejo tradicinis klausimas - kaip didinti roleplay kieki ir mazhinti munchkinima :)

Kviechiu visus pasidalinti mintimis, bei idejomis. Prashau vengti asmenishkumu ir fleimu.

ir Shlove Hertai!

Author:  Theos [ 2008-07-08 22:14 ]
Post subject: 

Keletas pastebėjimų iš pradedančiosios:
1. Jei item'ai turi dayvauti žaidime, o ne nusėsti kažkieno pvz. keptuvėj, tai reikia prie jų prikabinti kažkokį anonsą, kaip jis turi gyvuoti, pvz. neperdavus kitiems per valanda jus užgrius didis trolio kerštas :)
2. už taisyklių nesilaikymą taikyti kokį nors karcerio kambarėlį :) ir čia ne tik netinkamų daiktų naudojimas (pripažįstu naudojus groteles ir labai gailiuosi), bet ir žaidimo metu, kaip pvz. jei kažkur negalima praeiti dėl tam tikrų aplinkybių, tai ir neiti. Tiesiog žaidžantiems pagal taisykles numušamas ūpas ir visuomet, net ir patiems ištikimiausiems, kažkur paširdžiusoe kyla klausimas - kodėl jie taip, tai kam mes vargom ir pan.
3. Kažkaip minkštinti skydus - nes jie kartais tampa baisesniu už minkštintą kardą ar ietį ginklu.

Tai tiek

:)

Author:  ŠaltasVanduo [ 2008-07-08 22:30 ]
Post subject: 

Toks bendras pastebejimas: taisyklese yra vietu, kur sakinys vienas vienintelis tesiasi kelias eilutes ir nepagauni esmes ji skaitydamas, tad apgalvot reiketu jo ishdestyma taip, kad jis butu kuo trumpesnis ir aishkesnis :) Taip sakau, nes ir man, ir dar keliem zhmonem kilo neaishkumu kaip tik del to :)

Na, gal dar lvl sistema galima butu pergalvot. Tokia neaishki. Bet manau meistrai padarys viska taip kaip reikia ir kaip geriau. :)

Tai tiek.

Author:  Moonbiter [ 2008-07-08 22:58 ]
Post subject: 

Ikelsiu chia keleta kitoje temoje susakytu pastabu, kad viskas butu vienoje vietoje:
Rakot (Valar) wrote:
gajuma reikejo kelti ne zmogaus pradini o armoro, nes tada zmones tesiog nuimdavo savo sarvus ir keldamas gajuma gaudavo 60 ; 80 bunant tik marskiniuose, o kai kurie begiodamu su chainais 40 ar 50. Tesiog po kurio laiko pradingo visas armoro pranasumas ir laimedavo tie, kurie ji neturejo/nenesiodavo tuo labiau greitai begiodami ir lootinant is lavonu kuriuos nuzude tikrai ne savo ranka. Manau sita aspekta tikrai butu ne pro sal perziureti busimuosiose zidynese.
Beje ir max gajumas turetu priklausyti ne tik nuo klases bet ir nuo sarvu klases, nes kitaip iseina kad zmogus su paprastu odiniu sarvu kiekviename lwl'e gales tureti tiek pat max. gajumo kaip ir plat'e armuotas zmogus o tai tikrai nesazininga. Ir svoris ir isvaizda skiriasi. Tesiog pradingsta sunkesnio, tvirtesnio, grazesnio armoro pranasumai.
null wrote:
Gadikliai: kovos ir magijos sistema. Kaip ir būgštavau, ji pasirodė nepatogi ir pilna galimybių... žaisti "kaip patogiau". Kiek teko matyti, daugelis žaidėjų susidūrė su sunkumais skaičiuodami žalą, ypač, kuomet kovojama su keliais priešininkais vienu metu. Labai pralinksmino "kombo": puolant vieną žaidėją padaroma dvidešimt žalos, tada trenkiama kitam ir šaukiama "dvidešimt penki"...

Kiek teko matyti, ne visi kerėtojai varginosi su dvieiliais - pavyzdžiui, viena mergelė, užkerėta "klampiuoju smėliu" tik burbtelėjo po nosimi "dispelas" ir nubėgo toliau. Kadangi mūsų grupėje netrūko gerklingų ir savo teises išmanančių žaidėjų, šią situaciją išsprendėme, bet panašių atvejų netrūko.

Ir teisinga Rakoto pastaba dėl šarvų: kai pamatai slampinėjantį vienais marškiniais apsirėdžiusį "karį" ar "pėdsekį", turintį 50 hp, kaipmat praeina ūpas tampyti ką nors sunkiau už paprastas drapanas. Tuoj pat ir nusimetėm visus šaldytuvus nuo pečių, tik paskui, kai pakavomės daiktus išvykimui, kilo klausimas, kam tuos šarvus apskritai ėmėme su savimi.
dywa wrote:
Kas uzkliuvo kad kur pasisuksi vis isvysdavau ka nors su rukstanciom lazdelem,
siulyciau padaryt koki kampeli, kur rukoriai galetu ramiai sau ten nuodytis.
o nelakstytu po poligona isikande. (isimtis pypkoriams).

Supaprastinciau taisykles, pvz ta daly apie spelu pirkima Pomidorai
Prisipazinsiu as taip ir neperpratau tu taisykliu, uztat ir pasirinkau pirkli.

Author:  Jauja [ 2008-07-08 23:08 ]
Post subject: 

na jau minėta siuvimo mašinėlė. ir anomalus gajumas su/be šarvų.

aš kaip žynys išdėstysiu savo kliuvinius:

* reikia labai aiškiai užakcentuoti, kad būtini burtažodžiai, nes bent kelis kartus laimikis paspruko "už dyką" :evil:

* pastiprinti magijos efektus - viena siuvimo mašinėlė daugiau žalos prisiuva, nei spėji pagydyti. o jei mass combat... :( plius skillai tai irgi ne už dyką...

* už tą patį siūlau padaryti magijos "čipavimą", nes truputį liūdna, kai sėdi kuri burtažodžius, o kiti visą spellbook'ą baigia išcastinti braukydami sienas... ar trankydami lupas.
Žinoma, kai orkai pradeda braukyti sienas, tai taip labai nekliūna - iš jų nieko kito nesitiki :D
Siūlau Magų Gildijos Didžiajam įvertinti "burtažodžius" ir priklausomai nuo kokybės gali padidinti efektų stiprumą ar veikimą (pvz. iš single target iki mass);

* virtimas orkais ir atgal vis tik buvo už dyką. o ir ne visus orkus būdavo įmanoma atpažinti - orkas jis ar žmogas.

* gal šerifui (sargybos galvai) vertėtų prasieiti ryte: "DABAR 8h!!! VISKAS RAMU!!!" ir taip kas 30min ar pan. kad net labiausiai "pavargę" sugebėtų atsikelti "laiku".

kol kas tiek.

Author:  Nathaniel [ 2008-07-09 0:07 ]
Post subject: 

sarbu ir zaidejo gajumas man kazkodel nekliuvo... juk tai high fantasy zaidynes! aisku as patc nuo pirmos dienos vidurio laxciau be savo trolio odos sarvu ir veliau uzsikeliau gajuma iki 60.... atminkit... HIGH fantasyQ!

Author:  xtorr [ 2008-07-09 0:31 ]
Post subject: 

as tikrai sutinku del sarvu nes bet kas gali prisivezt tiek daug sarvu kad vos paeitu gautu max gajuma ir po 10min nusimtu juos ir lakstytu su viena tunika

Author:  NoHeavenOrHell [ 2008-07-09 0:45 ]
Post subject: 

Šiaip dėl armoro ir Gajumo, tai turiu idėją. Kad pvz gal gajumas tai būna paprastas žmogaus unarmored keliamas, tačiau armor pridedamis hitpoints būtų kaip daugiklis. Na pavyzdį duosiu:

Jonas turi 20 gajumo be jokių šarvų. Užsidėjęs odinius šarvus kurių daugiklis yra x1,5 jo gajumas su jais yra 30. Pasikėlęs savo pradinį gajumą iki 30 ir būdamas su tais pačiais odiniais šarvais jis jau turi 45 gajumo.

Taigi žmonės galėtų kelti savo gajumą be šarvų, bet tuo pačiu jiem apsimokėtų vis delto nešioti armour dėl to, kad gautų dar papildomo. O žaidėjų armour daugikliai galėtų būti nusprendžiami vietoj pagal jų grožį. Nuo daugiklio x1 (visiškai nekeičiančių gajumo) iki x2 (padvigubinančių). Ir pan...

Tuo pačiu tai paskatintų žmones kurti kuo gražesnius šarvus, nes jų bonusas gautas už grožį kaskart pasikėlus gaujumą vis labiau išryškėtų.

Author:  Man'o'war [ 2008-07-09 0:56 ]
Post subject: 

del sarvu tai tikrai nesamone, nes asmeniskai man nuo kalciugos tasymo visas dienas dar db nugara skauda, o didele dalis zaideju su marskinukais buvo daug gajesni. ta reiketu truputi pakoreguot.

Siuvimo masinele tai tikrai... ziauru. dariau ginkla ir is jo mazoka naudos buvo, nes tiesiog is didesnio kirvio ar kujo nebepasiusi, o pas mane kaip tik tokis ir buvo :). be to nebelieka jokios ginybos o pati kova tampa tarsi statsu dvikova. ir skaiciuot tiiiiiikrai labai sunku. numirsti, kai jau zinai, kad uzmuser kokius 5 kartus, nes viska suskaiciuot kai mass buna tai.. o dar magai savo zalupas skaldo :D.

dar kazkas rase apie magijos cipavima. tas irgi labai nieko butu. ir ne tik burtazodziai o dar ir fireballai visi, nes kai kuriu nei pamatai, nei pajauti. o zmogus suskeles kazka pan i "prakeiksmas!" istraukia neizinia is kur to spello savybes ir lieki toks... offtope visiskam, nes nei aiskintis kas ir kaip, nei sutikt su tuo kas ivyko. jei parasyta dvieiliai, tai ir turi but dvieiliai bent.

Author:  xtorr [ 2008-07-09 1:47 ]
Post subject: 

del to unarmored gajumo labai gerai bet klausimas kaip ji nustatyt kiek tu jo turesi tipo jei busi stambus arba uzsikacialinias gausi daugiau negu zmogus kuris yra lieknas ?

Page 1 of 5 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/