Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Fallout LARP 2, 2009 04 18
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=18&t=4967
Page 1 of 13

Author:  dywa [ 2009-01-09 19:41 ]
Post subject:  Fallout LARP 2, 2009 04 18

[ img ]

Niūriame ateities pasaulyje, atominio karo nusiaubtoje žemėje kiekviena diena – tai kova dėl išlikimo.
Ar sugebėsite išgyventi? Ar esate pasiryžę įveikti radioaktyvią dykumą ir paleisti kulką mutantui į tarpuakį dėl tyro vandens gurkšnio?
Ar dėl maisto kąsnio spjausite į dogmas, prisidėsite prie reiderių ir pamėginsite užvaldyti dykras?
Gal kartu su Naujosios Kalifornijos reindžeriais pamėginsite atkurti senojo pasaulio tvarką ir išvalyti pasaulį nuo padugnių?
Galbūt kartu su galinga ir paslaptinga brolija pamėginsite surinkti seniai prarastas mokslo žinias ir technologijų pagalba tapti nenugalimas?
O gal manote, kad tik vienas pats turite teisę nuspręsti, kokia turi būti tvarka, kas vertas gyventi, o kas – ne?
Atvykite ir pabandykite pakeisti pasaulį. Nors...
Karas. Karas niekada nesikeičia...


Data: 2009 balandžio 18d., renkamės 9:00, pradedam 10:00 ir baigiam su tamsa (apie 19:00)
Vieta: Gaižiūnų poligonas (netoli Jonavos, info kaip ten nusigauti pateiksime arba tarkites su automobilistais (o ju yra)).
LARP žaidimas su Airsoft elementais, pagal kultinio kompiuterinio žaidimo siužetą.
ZAIDIME BUS RIBOJAMAS BBS'u KIEKIS!


Registracija: PM arba gambeson(eta)gmail.com

http://www.youtube.com/watch?v=hD_oAlNKUbo
http://public.fotki.com/gamer-cv/lasg/f ... rp--lasg-/
viewtopic.php?t=4691
viewtopic.php?t=4631&start=0


TAISYKLĖS


Meistrai pasilieka teisę taisykles papildyti ir keisti.

I. Vieta, dalyviai


1. Žaidynės vyks Gaižiūnų poligone (netoli Jonavos), 2009m. balandžio 18d.,
2. Žemėlapis, kaip iki ten atvykti, bus pateiktas vėliau, likus 2-4sav. iki žaidynių.
3. Poligono žemėlapis bus pateiktas vėliau.
4. Poligone yra pavojingų gyvybei ir sveikatai ruožų. Meistrai šiuos ruožus parodys žaidėjams ir esant galimybei aptvers. Meistrai neprisiims atsakomybės už jokius nelaimingus atsitikimus, kilsiančius dėl bet kokio saugumo taisyklių nesilaikymo.

5. Kiekvienas asmuo yra atsakingas už į žaidynes atsineštą asmeninį turtą, kurio praradimas ar sugadinimas - tik savininko reikalas.
6. Žaidynėse gali dalyvauti visi asmenys, kuriems yra 18 ir daugiau metų, ir kurie yra pasiruošę joms (apranga, ekipuotė, nuotaika).

7. Kiekvienas asmuo poligone nuo žaidimo pradžios iki pabaigos privalo dėvėti apsauginius akinius. Galima naudoti kaukes, kuriose integruoti apsauginiai akiniai ar kitokios akių apsaugos priemonės. Kiekvienas žaidėjas, pamatęs žaidimo vietoje žmogų su neapsaugotomis akimis, privalo balsu perspėti kitus žaidėjus ir informuoti apie tai žaidimo organizatorius.

8. . Žaidėjų registracija į žaidimą: informuojant Meistrus apie numatomą dalyvavimą, registraciniame laiške reikia nurodyti: už kokią grupę bus žaidžiama, ginklą (jei yra - jo tiuną), komandą (jei kokiai priklauso), vardą arba nick’ą. Jei norima labiau įsijausti į vaidmenį ir gauti su vaidmeniu susijusių užduočių (quest’ų), taip pat galima aprašyti personažo priešistorę ir požiūrį į jį supantį pasaulį.

9. Žaidynėms vadovauja Meistras ir Pameistriai (bendrai vadinami Meistrais). Meistrai gali dalyvauti žaidynėse ir kaip personažai, ir kaip žaidynių vadovai (teisėjai, pasakotojai ir pan.).

11. Pameistriai gali būti priskirti žaidėjų grupėms. Pamaiestrys grupėje atlieka teisėjo, pasakotojo ir žaidėjo funkcijas. Pameistrio dalyvavimas grupėje nebūtinai reiškia, kad pameistrio įkūnijamas personažas bus grupės lyderis.
12.. Meistras yra visuomet teisus. Meistro žodis žaidynių dalyviams yra įsakymas. Pameistriai yra pilnateisiai žaidėjai, žinantys žaidynių taisykles ir galintys konsultuoti, paaiškinti ar priimti vienus ar kitus su taisyklėmis susijusius sprendimus, perduodantys ir vykdantys Meistro nurodymus. Asmenys, kurie nesutinka su šiuo punktu ir juo nesivadovaus, reikš atvirą nepasitenkinimą ar priešiškumą, iš poligono gali būti išvejami.
13. Žaidynės bus mokamos. Maksimali kaina asmeniui - 10 lt. Į šią kainą įtraukiamas lengvas maitinimas (sausainiai, džiūvėsiai, sumuštiniai), gaivinantys/šildantys gėrimai (gaiva, arbata, kava), amunicija ginklams ir t.t.
14. Vieta poligone, kurią nurodys Meistrai, vadinama "Cafe of Broken Dreams" (CoBD), yra žaidybinė vieta, taip pat joje galima pavalgyti ir atsipūsti.
15. Poligone negalima šiukšlinti. Prie CoBD ir kitų didesnių pastatų bus įrengtos šiukšliadėžės. Tausokime gamtą ir gerbkime poligonu besinaudojančius asmenis.

16. “Mertviakas” arba mirusiųjų susirinkimo vieta yra ne žaidybinė zona /-os, specialiai pažymėta /-os Meistrų. Koviniai veiksmai jose ir aplink jas nurodytu atstumu yra draudžiami.



II. Ginklai ir žaidybiniai daiktai


1. Airsoftiniai ginklai leidžiami. Pavienių šūvių režimas. Už paleistą seriją galite būti šalinami iš žaidimo. BOS ir Anklavo nariams, kurie turi pilnus šarvus (kuriuos sudaro šalmas/kaukė, kirasa arba liemenė, antkeliai, antalkūniai ir petukai), bei Mutantų rasės atstovams leidžiama šaudyti automatinėmis serijomis.
1.1. Asmenims, kurie naudosis Airsoft ginklais, patartina žaidynėse naudoti tik vidutinės arba mažos talpos dėtuves, nes amunicijos kiekis bus ribotas.
2. "Žaisliniai" šautuvai, dar vadinami “springais”, šaudantys BB tipo rutuliukais, naudoti ankstesniuose LASG'uose, leidžiami.
3. Primityvūs šaunamieji ginklai - lankai, arbaletai, spjaudukai - leidžiami. Visi turi būti LARP'iniai. Lankų ir arbaletų įtempimas - max 8 kg. Strėlių antgaliai privalo būti gerai paminkštinti (juos įvertins meistrai).
4. Visus nematytus ginklus Meistrai išbandys poligone (ant savininko ir pasirinkto žaidėjo kailio). Meistrai pasilieka sau teisę neleisti naudoti ginklo žaidynėse.
4.1. Draudžiama akla ugnis, kai šaudoma iš už priedangos iškišus ginklą ir nematant į ką yra šaudoma.
5. Draudžiama atsinešti ir naudoti tikrus ginklus.
6. Artima kova galima. Artimai kovai galima naudoti tik visiškai minkštus ginklus (pripučiamas beisbolo lazdas, porolono vamzdžius). Pataikymas artimos kovos ginklu į bet kurią žaidėjo kūno dalį prilygsta šio „nukovimui“ šaunamuoju ginklu. „Nukautasis“ gali naudotis Stim packais, kaip įprasta.

6.1. Kai kurie žaidėjai – mutantai - gali kautis ir be ginklo. Vienintelis leidžiamas beginklės kovos elementas – lengvas kito žaidėjo prilietimas ranka.

6.2. "Knifekill" atliekamas buku guminiu ar mediniu larpiniu peiliu, paliečiant petį pasakoma "knifekill", tada auka nukrenta ant žemės ir ten guli 5min. Po to auka eina į “mertviaką”. Tokiu būdu nukautas žaidėjas negali naudoti stim packų.

7. Dūmų užsklandos – leidžiamos, tačiau tik pirktinės. Kiekis ribotas.

8. Skydai galimi. Kiekis ribotas - 1vnt/komandai. Pavieniai asmenys skydų negali naudoti.
9. Granatos galimos, tačiau tik priktinės. Kiekis ribotas.
10. Žaidybiniai pinigai - bus pagaminti (kamštelių nuo alaus galite nerinkti).
11. Amunicija ginklams - ribota. Papildymus bus galima įsigyti tik pas Meistrą/ CoBD/ Karavane. Kadangi atžaidinėjamas post apokaliptinis pasaulis, pradžioje visi žaidėjai turės po Meistrų nustatytą kulkų skaičių. Už sukčiavimą žaidėjai bus baudžiami.
12. Šarvai galimi. Šarvuotė suderinama su Meistrais.
13. Medikamentai - Stim Pack - bus paruošti. Preparato naudojimas bus paaiškintas poligone. Jei turi Stim Packą, pataikius į tave surinki garsiai "stimpack" ir esi gyvas iki sekančio pataikymo.


III. Veiksmai


1. Šaudyti į galvą draudžiama. Pataikymas į koją žemiau kauliuko ir plaštakas nesiskaito.
2. Rikošetas nelaikomas tiesioginiu pataikymu.
3. Lūtinimas (nuo angl. Loot) arba marodieriavimas leidžiamas pagal sekančius punktus:

3.1. Lūtinti galima tik nukautus ar paimtus į nelaisvę personažus;
3.2. Galima imti tik žaidybinius daiktus (prožektoriai ir akiniai yra ne žaidybiniai daiktai). Žaidėjas, iš kurio „lūtinama", privalo, paprašytas tai atliekančio žaidėjo, atiduoti jam visus turimus žaidybinius daiktus (pinigus, StimPackus, Nuka-Kolą ir t.t.).
3.3. Svetimus ginklus galima naudoti tik gavus ginklo savininko leidimą. T.Y. jei norima naudotis svetimu ginklu, privaloma atsiklausti savininko: "ponas lavone, ar galiu naudotis jūsų ginklu?" jei "lavonas" duoda sutikimą, rastu ginklu galima šaudyti tol, kol nesibaigia jo apkaba.
3.4. Už tyčinį ginklo/inventoriaus sugadinimą atsako ginklą sugadinęs asmuo. Priešingu atveju ginklo/inventoriaus savininkas atsako už savo turimus ir kitiems asmenims paskolintus daiktus.
4. Pasidavimas į nelaisvę - galimas. Vaizduojamas abiejų rankų iškėlimu virš galvos ir sušukus "Pasiduodu".

Į nelaisvę taip pat galima paimti apsvaiginant žaidėją – prisėlinus iš užnugario, ranka palietus žaidėjo petį ir įspėjus žaidėja, kad jis – “apsvaigintas”. Toks žaidėjas turi elgtis tyliai ir paklusti užpuoliko nurodymams, 5 minutes po “apsvaiginimo” nejudėdamas iš vietos (būdamas be sąmonės).

Apsvaigintą žaidėja galima tuojau pat nukauti – pranešant žaidėjui, kad jis “pribaigiamas”. “Pribaigtas” žaidėjas penkias minutes lieka toje pačioje vietoje, paskui iškelia rankas ir keliauja į artimiausią “Mertviaką”.

4.1. Pasidavusį asmenį žaidėjai, kuriems jis pasidavė, privalo per 30 minučių nuvesti į CoBD, siekiant jį parduoti. Jei per tą laiką belaisvis nėra išvaduojamas ar nėra nuvedamas į CoBD, jis skaitomas nužudytu ir gali grįžti į savo stovyklą.
4.2. Belaisvis privalo savo noru sekti paskui jį sugavusius asmenis. Išsivaduoti bėgimu pirmai progai pasitaikius galima ir nėra draudžiama.
4.3. Surišti ar kitaip apriboti belaisvio laisvę draudžiama. Belaisvio surišimas atvaizduojamas virvės galo paėmimu (belaisvis turi paimti virvę ir sekti ikandint jos).

4.4. Belaisvį galima tardyti tik žodžiu.

IV. Kita informacija ir taisyklės

Žaidėjai turi atminti, kad gyvybė Fallout pasaulyje yra dažnai vienintelis žmogaus turtas, su kuriuo nė vienas nėra linkęs lengvai skirtis. Neadekvati žaidėjų reakcija į nelaisvę ir vergystę („savižudybė“ patekus į nelaisvę), per didelis nutrūktgalviškumas ar savižudiška narsa tinkamai to nesuvaidinus yra neskatintinas elgesys, gadinantis žaidimo atmosferą. Meistrai gali įspėti žaidėjus, jei jie elgiasi neadekvačiai ir gadina žaidimo atmosferą, ar šalinti tokius žaidėjus iš žaidimo.

1. Kiekvienas žaidėjas turi tik po 1 Gyvybės Tašką (GT).
2. Žaidėjas, į kurį buvo pataikyta iš šaunamojo ginklo, netenka 1 GT už kiekvieną pataikymą t.y. Vienas pataikes BB'sas = -1GT. Žaidėjas, kurio GT=0 laikomas mirusiu.
3. "Miręs" žaidėjas privalo į viršų iškelti kairę ranką su ginklu arba ant galvos, rankos ar ginklo gali užsirišti raudonos spalvos raištį. Toks žaidėjas, praėjus kelioms minutėms po kovos veiksmų baigties, privalo keliauti į artimiausią “Mertviaką”, nenuleisdamas rankos su ginklu (jei ginklo nepalieka kitiems žaidėjams). Į "mirusį" žaidėją papildomai šaudyti negalima.

4. Papildomus GT žaidėjai gali gauti (max iki 5 GT personažui):
4.1. +1 GT už šarvus (Meistrų nuožiūra).

4.2. už išvaidzą, atitinkančią vaidinamą personažą (suderintą su Meistrais).
4.3. +4 GT mutantų rasės atstovams.
5. Jei žaidėjas turi Stim Pack, jis juo gali pasinaudoti kai į jį pataikoma. Tokiu būdu jis gali išvengti žaidybinės mirties tiek kartį, kiek Stim pack'ų jis turi. Siekiant pasinaudoti Stim pack privalumu, esant poreikiui reikia garsiai pranešti žodžiais "Stim pack", kad naudojamas medikamentas. Pasibaigus kovos veiksmams, preparatas panaudojamas pagal nurodymus, pateiktus poligone.
5.1. 1 Stim pack'as gali atstatyti tik 1 GT. Atstato ir asmeninius, ir šarvų GT.

6. “Mertviako” taisyklės:
6.1. Mertviakas - nekovinė zona.
6.2. "Miręs" herojus joje privalo ilsėtis 20 min.
6.3. "Miręs nuo radiacijos" herojus joje privalo ilsėtis 40 min.
6.4. Meistrai gali sutrumpinti "mirties" laiką pagal atskirus susitarimus.
6.5. Prabuvęs "mirties" laiką, žaidėjas gali grįžti į žaidimą, gaudamas startinį kiekį amunicijos iš Meistro.
7. CoBD taisyklės:

7.1. Žaidėjai gali parduoti/pirkti žaidybinius daiktus ir belaisvius.

7.2. Žaidėjas gali pailsėti ir pavalgyti.

8. Mutantų rasės atstovai privalo atrodyti kaip mutantai, negali turėti šarvų bet gali naudotis visų tipų šaunamaisiais ginklais, negali naudotis skydais ir Stim Packais. Mutantai yra super stiprios butybės, galinčios plikomis rankomis suplėšyti žmogų į gabalėlius, todėl mutantui prilietus priešininką ir pasakius “Sudraskau”, laikoma, kad auka miršta beregint. Nepadeda nei šarvai, nei StimPackai.

9. BOS ir Anklavo nariai privalo atrodyti kaip pateikta BOS aprašymuose (šioje forumo dalyje), papildomai gauna +1 GT (max. 3 GT) ir trigubai daugiau startinės amunicijos. 10. Nuka kola laikinai apsaugo nuo radiacijos. Bet atsiranda priklausomybė šiam gėrimui (privaloma gerti 1 buteliuką per valandą).
10.1. Rad-Away panaikina bet kokį jau gautą radiacijos poveikį. Išgerti prieš patenkant į radiacijos terirtoriją arba iš jos išėjus per 5 minutes.
11. Gijimas – jei po kovos veiksmų asmenys (mutantai ir BOS nariai) buvo sužeisti, bet nemirė, jie gali ilsėtis 10 min., po to bus laikoma, jog jie pagijo (jų asmeninis ir šarvų GT grįžta į pradinį kiekį). Ilsėjimusi laikomas pasyvus žaidimas, kurio metu galima kalbėtis, lėtai eiti (nebėgioti) arba sėdėti/stovėti/gulėti vietoje, negalima naudoti kovinių veiksmų (net ginantis).

12. Žaidime galima ir rekomenduojama naudoti racijas.


Rekomenduojama:
Pasižiūrėti filmus: Postman, Mad Max, Waterworld
Pažaisti kompiuterinius žaidimus: Fallout (1,2 ir 3), Last days of Gaya


APRAŠYMAI:

VAULT DWELERIAI
– civiliai, gyvenantys Vault‘e (specialiai nuo branduolinio karo pasekmių apsaugančioje požeminėje slėptuvėje). Kiekvienas Vault‘as buvo pastatytas su tam tikru tikslu ir jo gyventojai prisilaiko tik ten galiojančių taisyklių (pvz. genetiškai kontroliuoti gimstamumą ir „kurti“ naują rasę, atsparią ligoms ir t.t.). Vault‘ui vadovauja Seniūnas (Elderis), kuris dažnai yra atsakingas už Vault‘o apsaugą.
Išvaizda: Vault‘ų gyventojai dėvi vienodą aprangą (dažniausiai – mėlyni treningai arba kombinezonai su Vaul‘to numeriu ant nugaros), pabrėžiančią visų jų socialinę lygybę ir galimybes.


VSD – (Vault Security Department – Vault‘o Apsaugos Departamentas) – yra sukurta palaikyti tvarką Vault‘e ir jei tenka palikti saugią slėptuvę – rūpintis Vault Dwelerių apsauga. Moka naudotis ginklais ir perduoda šias žinias iš kartos į kartą.
Išvaizda – juodi rūbai, liemenės (kokios yra), pageidautina šalmai arba „beisbolkės“.


REINDŽERIAI
(Naujosios Kalifornijos Respublikos) - NKR Armijos padalinys, skirtas palaikyti tvarką ir apsaugoti bejėgius gyventojus NKR teritorijoje (kuri gali būti plečiama pagal vadovybės nurodymus). Reindžeriams suteiktos visos teisės patiems spręsti lokalinius konfliktus, ypač susidorojant su organizuotais nusikaltėliais (Reideriais) ir vergų gaudytojais (Sleiveriais). Mutantai, pagal naujus NKR prezidento įsakymus, yra paskelbti už įstatymo ribų.
Išvaizda: karinė. Gali būti uniformų miksas (woodlandas, multicam‘as arba marpat), nes šiame pasaulyje sunku surasti ir pasiūti vienodą uniformą, be to, gali būti keli daliniai (šiaurės ir pietų), kurie pagal tenykštį klimatą gali turėti tam klimatui ir landšaftui pritaikytą uniformą. Privaloma NKR emblema aiškiai matomoje vietoje.


REIDERIAI – organizuota grupė žmonių, kurie gyvena plėšdami, vogdami, žudydami ir naikindami be jokios sąžinės graužaties, nepraleisdami galimybės pasityčiot ir visokeriopai sugadinti dieną tiems nelaimėliams, kurie nėra su jais. Reideriai vadovaujasi savo taisyklėmis, kurios gali būti keičiamos sulig kiekvienu vaduku, bet pagrindinė jų užduotis – sėti baimę ir valdyti išsigandusiuosius.
Išvaizda (galimi keli variantai):
1. Bet kokie sutrinti civilių rūbai
2. Džinsinės kelnės ir odinė striukė (pageidautina)
3. Camo kelnės ir odinė striukė.
4. Odiniai rūbai.
Kovinės liemenės nenaudojamos (tam yra chest rigai, kuprinės arba kišenės). Galvos apdangalas – kokį pavyko gauti per plėšimus.
Veidus privalo puošti grimas arba piešiniai (dažniausiai vaizduojantys kaukoles )


BOS (Plieno Brolija) - yra techno-religinė karinė organizacija, primenanti riterių ordiną. Skirtingai nuo Viduramžių riterių, BOS nedomina teisingumo palaikymas ar silpnųjų gynimas. Organizacija rūpinasi tik savo gerove, o kam nors į pagalbą leisis tik tuo atveju, jei tai bus naudinga jai pačiai. BOS yra viena galingiausių ir geriausiai ginkluotų grupuočių Dykrose, be to, turinti įspūdingą reputaciją. Apsiginklavę naujausiomis technologijomis, organizacijos nariai labiausiai siekia jas toliau vystyti ir išsaugoti.
BOS žaidime turi savo rangus, pagal kuriuos turi būti ir atitinkama apranga:
1. Paladinai - labiausiai patyrę ir geriausiai ekipuoti karininkų viršūnė BOS. Paladinai ne tik vadovauja, bet ir patys aktyviai dalyvauja mūšyje.
Išvaizda: karinė (šalmas, liemenė, antpečiai, antalkūniai, antkeliai, veido kaukė arba respiratorius, uniforma – Urban arba juoda/pilka). BOS emblemos būtinai puošia uniformą arba liemenę. Privaloma kuprinė, imituojanti šarvų dalį.
2. Scribai (raštininkai) - ne karinis rangas, tai Brolijos mokslininkai, raštininkai. Scribus visuomet lydi bent vienas paladinas.
Išvaizda: gali atrodyt taip pat kaip paladinas, bet papildomai nešioja tuniką su BOS emblema, arba pilki\juodi rūbai (pageidautina Urban) su BOS antsiuvu + juodas ilgas odinis lietpaltis.


ANKLAVAS
- skaito savo aukščiausia rase ir kildina save iš praeities politikierių ir karininkų. Tai uždara organizacija ir jie mano, kad visi gimę už Anklavo sienų yra verti sunaikinimo, nes buvo vienaip ar kitaip paveikti Karo. Rimta atspara BOS, nes turėdami analogiškas gyvenimo sąlygas ir skirdami daug dėmesio tobulėjimui pasiekė panašų lygį ne tik ginkluote, bet ir šarvuote.
Išvaizda: karinė (šalmas, liemenė, antpečiai, antalkūniai, antkeliai, veido kaukė arba respiratorius, uniforma – desert\ACU), Anklavo emblema būtinai puošia uniformą arba liemenę.
Privaloma kuprinė, imituojanti šarvų dalį.



TRIBESMENAI
– paprasti “laukiniai“ arba bendruomenė, gyvenanti kartu su gamta, smerkianti industrializaciją ir technologijų vystymą, kas ir sukėlė Karą. Bendruomenė gali turėti savo normas, požiūrį, tačiau naudoja primityvius ginklus, kuriuos galima pasigaminti greitai (lankai, arbaletai, svaidomos ietys ir pan.). Traibesmenai puikiai pažįsta teritoriją, kurioje gyvena, bet stengiasi išlikti neutraliais ir apsaugoti savo bendruomenę nuo „civilizacijos“.
Išvaizda: įvairi – gali būti panaši į indėnų, arabų klajoklių arba kinietiški (priklausomai nuo gyvenamosios vietos). Rūbai derinami prie aplinkos, kad su ja būtų galima susilieti. Naudojama daug papuošalų ir blizgučių. Daug odinių, kailinių rūbų elementų.


MUTANTAI
– įvairių ilgalaikių eksperimentų pasekmė – kūniška mutacija, turinti ir savų pliusų, ir minusų. Mutantai kadaise buvo paprasti kareivukai, su kuriais buvo išbandomi nauji serumai, vaistai ir kt. priemonės, veikiančios žmogų. Pasekoje gauti stiprūs, nepaprastai gajūs ir ilgaamžiai sutvėrimai, išsiskiriantys savo padidėjusiais kūnų gabaritais, tačiau sterilūs. Dėl pasikeitusio kūno ir jėgos mutantai negali naudoti šarvų ir primityvių šaunamųjų ginklų.
Išvaizda: padidinti kūno gabaritai (tam naudojamas porolonas po rūbais), rūbai sudriskę arba ryškios žalios spalvos. Kelnės gali būti kariškos.


NUOTYKIŲ IEŠKOTOJAI – nepriklausomi Wastlando gyventojai, kurių protėviai sugebėjo išgyventi Karą nepasislėpę moderniose slėptuvėse. Nuotykiai, atradimai, artefaktai ir supančio pasaulio tyrinėjimas – tai yra šių žmonių varomoji jėga ir vienintelis pragyvenimo šaltinis. Wastlande galioja viena taisyklė – visos priemonės pateisinamos norint išgyventi.
Išvaizda: įvairi (džinsai, treningai, odiniai rūbai, šarvų detalės, karinės uniformos detalės (bet jokiu būdu ne pilna) - viskas, ką naudingo galima rasti ir pasiimti).


Žaidėjai taip pat Meistrams gali pasisiūlyti itraukti savo sugalvota kokį personažą.

=============================

INTRO:

2241-11-10

Nieko ypatingo. Taisėme oro recirkuliacijos vamzdžius apatiniuose aukštuose. Įsimetusios kelios šiukšlės filtruose. Oro tiekimas atstatytas 8-12 lygiuose.
Per priešpiečius Aleksas pasiūlė sužaisti partiją-kitą rytoj po darbo. Pakalbėsiu su Marija. Jei ji nieko prieš ir pabus su vaikais, prisijungsiu.

2241-11-11

Darbo nedaug. Remontuojame recirkuliacijos filtrus.
Aleksas pakrovė man ir vaikinams sausai. Susišlavė pusę ženkliukų. Siūlo vėl kada sulošti.
Marija pasiskundė, kad vanduo atrodo pradvisęs. Aš ragavau – man viskas normalu.

2241-11-12

Baigėme remontuoti filtrus. Padėjome į sandėlį, ateičiai.
Marija ir vaikai atrodo išblyškę. Sako, nuo vandens.

2241-11-14

Marija ir vaikai viduriuoja. Daktaras Luji sako, kad apsinuodijimas. Sako, Volte nemažai kas jaučiasi blogai. Man kol kas nieko.

2241-11-17

Maniškiams šiek tiek geriau, atrodo, taisosi. Bet pats jaučiuosi apsilpęs.
Aleksas yra krušlius. Pagavom sukčiaujant. Su juo Volte lošti daugiau niekas nenorės – papasakojom visiems, kad tas ožys sukčiauja.

2241-11-21

Neinu į darbą. Nėr jėgų. Mažajam visai blogai.

2241-11-22

Netekom mažojo. Šiąnakt. Dokas nepasirodė - pats leisgyvis. Marija kraustosi iš proto. Aš laikausi iš paskutiniųjų. Utilizacija ryt.

2241-11-25

VSD paskelbė, kad bendruomenės ligos priežastis – bakterinė infekcija geriamojo vandens rezervuare. Neaišku, iš kur atsirado užkratas. Tiria. Liepė gerti kuo mažiau.
Marijai neina iš kambario, vyresnėlis taisosi. Ištvers. Visi ištversim.

2241-11-27

VSD liepė visiems naudoti dezinfekcines tabletes vandeniui valyti. Pasijutome geriau. Per protrūkį netekome penkiolikos.
Kažkokią velniavą rado ir hidroponikoje.

2241-12-15

Maisto davinių ribojimas visus užkniso. Vyresnėlis ir Marija nepanašūs į save - perkarę. Tiesa, visi mes čia gerokai išdžiūvę.
VSD vakar paskelbė, kad maistiniai augalai užkrėsti panašiomis bakterijomis, kaip ir vanduo. Tabletės eina į pabaigą.

2242-01-10

Maistas ir vanduo baigiasi. Keista tai suvokti, kai tiek mūsų kartų to nestokojo. Visi nusibaigę ir užsiknisę.

2242-02-01

Taryba renkasi dar vienam posėdžiui. Džokas, pasirodo, įsitrynė į VSD – jiems išduoda didesnes maisto ir vandens dozes. Sako, girdėjęs, kad Seniai ruošiasi svarstyti „didelius dalykus“.

2242-02-04

Jie atidaro duris! Negaliu tuo patikėti – mes einame į paviršių! Kažko tokio visi laukėme, juk dar kelios savaitės, ir visi čia badu išdvėsim... Bet mūsų tėvai, seneliai ir proseneliai gyveno Volte. Nuo pat Karo. Kas mūsų laukia viršuj? Visi nekantrauja...

2242-02-05

Duris atidaro rytoj. Rinksimės iškilmingai palydėti žvalgybos grupės – VSD karių ir mokslininkų. Džokas – vienas iš jų. Norėčiau būti vietoje jo – jaučiuosi nesavas čia nuo tada, kai netekom mažojo.
Lauksime žinių. Kuo greičiau, kol visi čia neišdvėsėm. Ne tik žinių – vandens ir maisto.
Seniai sako, kad paskui žvalgybinę grupę keliausime visi. Dalis liks Volte, bet protrūkis reiškia, kad mums metas keliauti viršun.

Kas mūsų visų ten laukia?

___________________________________________

2242-ieji

Daugiau kaip 150 metų Slėptuvės Nr. 55, dar žinomos kaip Voltas, gyventojai tūnojo atskirti nuo išorinio pasaulio. Slėptuvė, milžiniškas autonominis požeminis miestas, kaip ir daugelis kitų panašių, buvo įrengta prieš Karą, kad užtikrintų, jog nors dalis žmonijos išgyvens atominę pasaulio pabaigą.

Pagaliau atėjo metas atverti Slėptuvės duris. Mįslingos infekcijos verčiami, šios užmirštos bendruomenės gyventojai žengia į pasaulį, gerokai pasikeitusį po branduolinio karo... per pastaruosius pusantro šimtmečio.

Skirtingai, nei būgštavo Slėptuvės mokslininkai, žmonija neišnyko karo liepsnose.

Gandai, jog apylinkėse atsivėrė ikikarinių technologijų ir vertingų išteklių kupinas Voltas, netrunka pasklisti ir patraukti įvairių grupuočių, plėšikų ir pavienių oportunistų dėmesį. Visi, kas gali, patraukia čia, vedini savų interesų. Aišku viena – įprastai tvarkai šioje Wastelando dalyje atėjo metas keistis.

Author:  V_P_Laime [ 2009-01-09 19:46 ]
Post subject: 

Geris. Laukiam. Aciu is anksto. Myliu ir gerbiu.

Author:  Eretik [ 2009-01-09 20:41 ]
Post subject: 

:banana:
jega !

Author:  Beholder [ 2009-01-09 21:07 ]
Post subject: 

reik pradėt šveist power armorą.. 8)

Author:  Shtyrius[LT] [ 2009-01-10 2:40 ]
Post subject: 

reika mastyt kaip ginklus gerint :lol: nors per pirmaji bent kulku visada turejau nes ginklas ne automatinis :lol: oi laukiam laukiam 8)

Author:  Grizzly [ 2009-01-10 19:46 ]
Post subject: 

Super :!: :ploti:

Author:  Rakot [ 2009-01-11 18:06 ]
Post subject: 

Nors preliminariai : bus kokie normalus ne saunamiei ginklai ?

Author:  Nakvishelle [ 2009-01-12 13:17 ]
Post subject: 

Ietis su lazeriniu taikikliu :)

Author:  eviAngel [ 2009-01-13 0:54 ]
Post subject: 

Leidžiamų ginklų arsenalas bus peržiūrtas, bet iš esmės neturėtų skirtis nuo praėjusio žaidimo. bus galima naudoti ir ietis, ir peilius. kirvių ir kalavijų, ar kitokių per atstumą kertamų - smūginių (iš inercijos) ginklų greičiausiai neleisime, siekiant išvengti žaidybinio inventoriaus sugadinimo. realiai Falloute iš melee tipo ginklų didelio pasirinkimo kaip ir nėra, bet užtat yra labai didelis pasirinkimas šaunamųjų.
realiai bus leidžiama naudoti visus melee tipo ginklus, kurie yra pripučiami :) ,t.y. beisbolo bytos, kūjai, lazdos ir pan. pagrinde iš šaunamųjų ginklų bus naudojami airsoftiniai, o kaip patirtis parodė, prieš juos galima panaudoti lankus ir arbaletus... :)

Author:  Rakot [ 2009-01-16 22:36 ]
Post subject: 

yauaarrgggg....bheeee :)

Page 1 of 13 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/