Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 16:34

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 »
Author Message
PostPosted: 2009-08-21 1:45 
Offline
User avatar

Joined: 2007-05-13 17:25
Posts: 51
Location: Kaunas
[ img ]

Mirties Ola

2009-09-26, Kaunas, Kleboniškio Miškas. (Vienadienės žaidynės)

Žemėlapis : http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio ... bf3e915d10

Žaidimo kaina : 4Lt

Meistras : Lauris (Liuris) Liuriss@gmail.com

Istorija :

Nuo neatmenamų laikų, kaip diena su naktim, taip Elfai su Dvarfais kovoja dėl dominavimo Viduržemyje. Seniai įsiplieskusio karo pakraštyje, rodos visų užmirstame kampelyje, kadaise vadinamo Telaseru, bejungiancio Viduržemį su Norantelijos vandenynu, stūkso du tamsūs, apsamanoję fortai. Tačiau jie nėra nei Elfų, nei Dvarfų ir niekas tiksliai nežino kas juos pastatė ir kodėl taip staigiai, tarsi per vieną naktį, paslaptingoji rasė pranyko. Daugiau niekas apie ją negirdėjo, tik nebylios fortų sienos žino visą tiesą. Tačiau laiko legendoms nėra. Karas verda ir abi pusės tik ir telaukia, kada priešas padarys klaidą...

Telaseras yra puiki vieta apeiti priešui už nugarų ir taip pakeisti viso karo eigą, tad nieko nelaukę Elfai ir Dvarfai paskubomis įsikurė šiuose legendomis apgaubtuose fortuose, nerodydami jokios pagarbos kadaise čia buvusiems jų šeimininkams ir fortus supančiai gamtai. Netrukus fortus apsivijo dar stipresni įtvirtinimai, kurie skelbte skelbė neišvengiamai artejantį mūšį. Gal jis nuspręs viso karo baigtį?

Tik per daugybę karybos metų, abi nuožmios rasės pasimokė - kai susikerta dvi jėgos – visad atsiranda trečioji. Todėl nereikia pamiršti jog juos supantys miškai niekad nebus tušti, o keliai nuolat dulkės nuo godžių prekybininkų, sukčių, vagių ir elgetų, siekiančių pasipelnyti iš karo.
(istorija bus pratesta individualiai kiekvienai stovyklai)

Registracija:

Siųskite anketą į Liuriss@gmail.com
Vardas Pavardė
Nickas forume
Telefonas, el.paštas
Amžius
Rasė (Elfas ar Dvarfas)
Klasė (Karys ar Magas)
Kita informacija - gali būti tavo herojaus legenda, noras būti toje pačioje komandoje su kuonors ir pan.

_________________
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-21 1:55 
Offline
User avatar

Joined: 2007-05-13 17:25
Posts: 51
Location: Kaunas
Žaidimo taisyklės

Ginklų žala

● Visi ginklai daro 2 žalos, išskyrus dvirankius kirvius, kūjus ir kardus, kurie daro 3 žalos ir durklus, kurie daro 1 žalos.
Ginklai turi būti panašūs į ginklus. Pavyzdžiui kreiva lazda su paminkštintu galu į ietį nepanaši – treniruotėm tinka, bet ne žaidynėms, ieties antgalis tūri būti atitinkamos formos.
Negalima naudot metalinių ginklų, tekstolitas turi būt labai gerai paminkštintas.
Paminkštinimas ant ginklu privalomas.
Kardai neturinti būti ant tiek lengvi kad juos nuneša vėjas.
Kirviai, kūjai, kuokos – nebalansuoti ginklai. Smogiamoji dalis turi būti pakankamai sunki ir tuo pačiu saugi.
Papildomi reikalavimai kirviams: a) smūgiavimo elementas turi būti pagamintas iš pakankamai minkštos gumos; Labai patartinas koto paminkštinimas ties kovine dalimi.
Metamiems ginklams būtinas labai geras paminkštinimas.
Šhinai ir Staff'ams paminkštinimo nereikia. Tačiau būkit itin atsargūs jais kovodami[pasiimkit papildoma paminkštinta ginkla dėl visa ko].

● Visi lankai daro 2 žalos, visi arbaletai daro 3 žalos.
Lankai ir arbaletai turi būti ne daugiau 15kg tempiamosios galios. Strėlių antgaliai paminkštinti taip, kad pataikius žmogui į veidą ar į plika oda nesužalotu jo (ginklai bus išmėginami ant jų savininko).

● Daromos Žalos sumą skaičiuoja tas kuris ją daro (pvz.: Simas trenkia Lokiui kalaviju (2 Ž) ir tuo
pačiu metu smeigia durklu (1 Ž), jei pataiko, tai šaukia – TRYS. Tada Simas dar kartą trenkia Lokiui
kalaviju (2 Ž) ir toliau skaičiuoja - PENKI. Lokis tuo tarpu pats skaičiuoja kiek Gajumo tašku
jam liko ir krenta negyvas šaukdamas MIRIAU, kai miršta).

● Kovos būdas “siuvimo mašinėlė” draudžiamas. Smūgiai bitinai turi būti su amplitude.
Draudžiama smūgiuoti į galvą (veidą, akis, gerkle ir t.t.), tarpkoji ir plaštakas. Negalima griebti
priešininko ginklo, smūgiuoti skydu, spirti, trenkti ranka, įkasti, spjauti i akį, naudoti imtynių
veiksmus. Svetimu daiktu, be savininko sutikimo, naudoti negalima. Viskas turi būti daroma žmogiškai, jei prasidės piktybines dubasynes iki krauju, tai iš žaidimo tokie “kariai” bus varomi tą pačią sekunde. Nesitikėkite, jog galėsite sakyti, - “taip nebuvo parašyta”. Mes laikomės nuomones, jog žmones yra sąmoningi ir žmogiški, o iš jūsų laukiame tokio elgesio.

Magija

● Magas gali turėti nuo 4 iki 10 maksimalių magijos taškų, (pagal GM sprendimą, priklausomai nuo legendos ir nuo kostiumo atitikimo legendą) 1 magijos taškas leidžia išburti vieną burtą, t.y visos magijos kainuoja 1 magijos tašką, jei nenurodyta kitaip.
● Magas turi turėti bent 1/3 nekovinės (žalos nedarančios magijos) pvz, jei magas turi 6 magijos taškus, jis negali naudoti daugiau kaip 4 ugnies kamuolius, ar kitus kovinius burtus sumoje. Pastaba: nekovinę magija galima naudoti kovoje, tiesiog ji nedaro žalos, ar kitaip priešiškai neveikia, todėl ir vadinama nekovine.
● Magijos taškų atgavimas:
Magijos taškų atgavimas paprastais būdais įmanomas tiktai esant nekovinėje būsenoje (Kovinė būsena pasibaigia praėjus 1 minutei po paskutinio kovinio veiksmo prieš kitą veikėją arba, prieš tave patį. Medituojant (kas yra meditacija jums nurodys GM), magas atgauna 1 magijos tašką per 5 minutes.
● Nemedituojant, atgaunamas 1 magijos taškas per 10 minučių.
Yra ir specialus burtas, leidžiantis atgauti magijos taškus mainais už gajumo taškus (daugiau informacijos kitoje sekcijoje)

Burtai :

● „Ugnies kamuolys“
Kovinė magija
Atstumas: nuotolinis (reikia mesti teniso ar kita panašaus dydžio kamuoliuką)
Žala: Pataikius į žaidėją - 3 žalos, pataikius į skydą - 1 žalos.
Burtažodis: „Saules amzina sviesa, siunciu tiesiai pas tave – Ugnies kamuolys!“

● „Baimes prakeiksmas“
Kovinė magija
Atstumas: reikia pasakyti burtažodį ir paliesti savo ginklu žaidėją arba jo ginklą ar skydą (pataikyti į kūną neprivaloma)
Efektas: Žaidėjas turi bėgti tolyn nuo burtininko 5 sekundes.
Burtažodis: „Baime slypi tavo sieloj, verzias jei pavojus tyko – Baimes prakeiksmas, bėk iš čia!“

● „Gydimas“
Nekovinė magija
Atstumas: Liečiant.
Efektas: Pagydo 2 gajumo taškus
Burtažodis: „Kunas sutvertas, nepjautas – pagydau 2 gajumo taškus“

● „Kraujo magija“
Kovinė magija
Atstumas: Naudojama tik sau
Kaina: 2 gajumo taškai
Efektas: atstato 1 magijos tašką
Apribojimai: galima naudoti tik kartą per 30 minučių ir tik kovoje.
Burtažodis: „Krauja savo as aukoju, magijos galias tausoju - gaunu magijos tašką“

Gajumo sistema

Visi personažai turi 2 hitus.
Gražus/role atitinkantis kostiumas +1 hitas.
Šarvai (Bonusai gaili keistis nuo šarvu kokybės/estetiškumo):
● Šalmai
„Chain coif'as“ +1 hitas
Šalmas +2 hitai
● Kūno šarvai
Šarvas vientisas odinis / linoleumo / kailių +3 hitai
Šarvas lamelaras / žvyninis(scale) / brigandinas / grandininis +4 hitai
Šarvas kirasa +5 hitai
● Papildomi bonusai
Šarvas rankų ir pečių (bendrai) +1 hitas arba +2 hitai
Šarvas kojų (bendrai) +1 hitas arba +2 hitai
Pošarvis +1 hitas
Tunika ar apsiaustas ant šarvu +1 hitas
Užsidėjus šarvus vienas ant kito hitai sumuojasi.

Mirtis

● Žaidėjas, kuriam liko 0 hitų, negali savarankiškai judėti ir jei 5 minučių bėgyje jam nebus suteikta medicininė pagalba, jis mirs. Vienintelis leistinas veiksmas turint 0 hitų – tyliai kalbėti. Funkcionuojantis žaidėjas gali nešti mirštantį. Sutvarstyti žaizda gali bet kuris žaidėjas, žaizda tvarstoma bintu arba jo pakaitalu. Tvarstis gali būti dedamas ant nestorų drabužių, bet ne ant šarvų. Užrišus sužeistajam tvarsti jis atstato 1 hitą per 5 poilsio minutes.
● Miręs žaidėjas turi nukristi ant žemes ir gulėti kol kova aplinkui pasibaigs ir neliks priešininku netoliese. Privalo užsiristi balta raištį ant galvos, palikti savo ginklą ir skydą ten, kur mirė (DEMESIO – kito daiktu liesti griežtai negalima, nes jums mirus, ir jūsų daiktai gulės ant žemės. Draugai negali paimti ir atnešti tavo ginklu) ir grįžti i savo stovykla. Pabuvęs savo stovykloje 10 minučių žaidėjas turi atsistatęs viena gajumo tašką ir vėl gali dalyvauti žaidime kaip dalyvavęs ir nusiimti balta raištį [nepamirškite nueiti pasiimti ginklu, kur žuvote].

Nelaisvė

● Žaidėjas esantis nelaisvėje laiko rankas už nugaros, rankose laiko virves galą. Kitą virves
galą laiko žmogus prižiūrintis belaisvį. Pabėgti negalima (nebent prižiūrintis asmuo paleidžia virve
ar ją perpjaunama trečias žaidėjas). Vienas žmogus gali prižiūrėti tik vieną belaisvi.
● Jeigu per 15 minučių nenusprendžiama ką daryti su belaisviu [už išpirką atiduoti kam nors ar kaip duokle žvėriui atiduoti] ir nesiimama veiksmu, būtina belaisvi paleisti arba nužudyti.

Apsimetimas mirusiu

● „Miręs privalai atsigult“. Kovos įkarštyje gali apsimesti mirusiu [atsigulti]. Taučiau paklaustas, negali meluoti žodžiu, kad esi miręs, privalai tylėti kaip lavonas. Apsimest mirusiu, kai apvaginėja tave – negalima.

Papildoma informacija

Negalima šaudyt ar smūgiuot per ar pro fortu sienas.
Fortu vartai pralaužomi daugeliu kirvio ar kūjo smūgių ar improvizuotu taranu. Meistras sako kada vartai krito.
Šturmuojama tik tvirtoves dalis su vartais. Lipt per sieną negalima.

Rasių privalumai ir trūkumai

Dvarfai

Negali būti burtininkų Dvarfų.
Dvarfai gyja dvigubai greičiau.

Elfai

Elfų tarpe gali būti burtininkai.
Elfai lankininkai lanku daro +1 žalos daugiau, nei paprastai.

_________________
[ img ]


Last edited by Liuris on 2009-09-19 23:12, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-21 8:10 
Offline
User avatar

Joined: 2007-05-13 17:25
Posts: 51
Location: Kaunas
Paskiau dar idesiu kaip ir kur tiksliau su masina nusigauti reikes, kur ja pasistatyti. Ir kaip su autiku nusigaut. Bei kurioj vietoj tiksliai reikes atsidurti miske. ;)

_________________
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-21 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 2008-05-22 13:08
Posts: 194
Location: The Shire
Man nostalgija Klebarams :D
Ciuju reiks varyt :P

_________________
Psychonaut!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-22 18:49 
Offline

Joined: 2006-05-08 19:05
Posts: 1040
Location: Vilnius
O kodel butent treciadieni 26 zaidynes o ne sestadieni koki?

_________________
Svetainė: http://www.lauretaur.com El.paštas: info@lauretaur.com
[ img ]
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-22 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 2008-02-08 15:17
Posts: 30
Location: Kaunas
Rakot (Valar) wrote:
O kodel butent treciadieni 26 zaidynes o ne sestadieni koki?
...dar vienas... (taip jau buvo porą kartą man):

NE Rugpjūtį, o RUGSĖJĮ vyksta, dar kartą į kalendorių pažiūrėk, šeštadienis gi.

P.S. pasiskaityk PM'us

_________________
When they kick in Your front door, how You gonna come?
With your hands on Your head or on the hilt of Your sword?
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-23 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 2005-04-05 13:19
Posts: 121
Valio, Larpas :D
Liuris opirativiai paskelbe.
Matyt reikes atvaryt.

skaitant taisikles ir siuzeta kai kurios detales nustebino :? :
//siuzete minimas Viduržemis. kaip supratau is siuzeto, jis neturi nieko bendro su Tolkjeno Viduržemiu (ten nebuvo masivaus elfu - dwarfu karo)?
// ne tik dwarfai bet ir elfai veikia [quote]nerodydami jokios pagarbos kadaise čia buvusiems jų šeimininkams ir fortus supančiai gamtai[/quote]
//keru burtazodziose daug purvo, shudo ir gashlumo - kas atrodo keista, atsizvelgiant i ta fakta kad visi magai yra elfai
//Zodziu as kaska praleidau ar cia tesiog tokie neiprasti elfai?
//beje, ar zaidime galimi kitu rasiu atstovai? (jei taip - kokiu?)

_________________
Govori istinu i lzec ubezit ot tebia


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-23 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 2008-02-08 15:17
Posts: 30
Location: Kaunas
ratliker wrote:
Valio, Larpas :D
Liuris opirativiai paskelbe.
Matyt reikes atvaryt.

skaitant taisikles ir siuzeta kai kurios detales nustebino :? :
//siuzete minimas Viduržemis. kaip supratau is siuzeto, jis neturi nieko bendro su Tolkjeno Viduržemiu (ten nebuvo masivaus elfu - dwarfu karo)?
// ne tik dwarfai bet ir elfai veikia
Quote:
nerodydami jokios pagarbos kadaise čia buvusiems jų šeimininkams ir fortus supančiai gamtai
//keru burtazodziose daug purvo, shudo ir gashlumo - kas atrodo keista, atsizvelgiant i ta fakta kad visi magai yra elfai
//Zodziu as kaska praleidau ar cia tesiog tokie neiprasti elfai?
//beje, ar zaidime galimi kitu rasiu atstovai? (jei taip - kokiu?)

Pasakysiu taip (nesupykit, prašau, už išsireiškimą) : "nereikia sliekų ši*noj ieškot", paprasčiausiai įpaišė žmogus šią istoriją į Viduržemį, kad nebūtų viskas visai kaip sakoma "iš lempos", bent jau aš taip suprantu. Iir išvis, taipogi įskaitant burtažodžius: kaip suprantu, norima, kad žaidimas būtų kuo smagesnis ir jo ilgai neužmirštų. Kuo daugiau žaidime "prikolų" tuo smagiau žaist. Ir kai pasako tokį burtažodį, dažnas krenta ant žemės iš juoko, išbandytas dalykas, mane panašiu būdu per treniruotę ant menčių taip paguldė.
O dėl kitų rasių: matau nelabai atidžiai perskaitėte pirmą postą.

With all respect,
Vinis

_________________
When they kick in Your front door, how You gonna come?
With your hands on Your head or on the hilt of Your sword?
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-25 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 2007-05-13 17:25
Posts: 51
Location: Kaunas
//siuzete minimas Viduržemis. kaip supratau is siuzeto, jis neturi nieko bendro su Tolkjeno Viduržemiu (ten nebuvo masivaus elfu - dwarfu karo)?

Nekopijavau Tolkieno knygos siuzeto, paprasciausiai pasiskolinau fakta, kad veiksmas vyko Vidurzemyje ir tai, kad Elfai su Dvarfais nelabai sutaria.

// ne tik dwarfai bet ir elfai veikia nerodydami jokios pagarbos kadaise čia buvusiems jų šeimininkams ir fortus supančiai gamtai

Jei turima galvoje, kad Elfai dideli gamtos draugai, tai Gamta gali buti suprasta ir kaip cia gyvanantys gyvununai ar monstrai.

//keru burtazodziose daug purvo, shudo ir gashlumo - kas atrodo keista, atsizvelgiant i ta fakta kad visi magai yra elfai

Teisingai Vinis sako, kad butu smagiau ir juokingiau zaisti. ;)

//beje, ar zaidime galimi kitu rasiu atstovai? (jei taip - kokiu?)

Noriu, kad viskas butu pagal siuzeta. Parasyk man PM kokia kita rase nori rinktis. Bet vistiek turesi pasirinkti stovykla uz kuria kovosi.

PS: Gal suteiks kaskokiu minciu koki kostiuma ruosti:
http://fc04.deviantart.com/fs28/f/2008/ ... oshysa.jpg
http://fc07.deviantart.com/fs26/f/2008/ ... oshysa.jpg

_________________
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-08-28 13:51 
Planuoju eitu už druidą (elfų magą), bet rimtai tokie burtažodžiai mane ne teinkina. Ar darome laisvų spelų sistema (kaip per SM) arba pakeiskite. Noriu roleplay zaist, o mano personazui tokie burtažodžiai visai neatitinka.
Antras dalykas, patys burtai. Tikrai nežinau, bet atrodo biški oldschool. Gal galetumet sugalvoti burtus, kurie atitiktu paal kklase ir butu įdomiai su jais žaist?
Pvz. vakar vakare sugalvojau tokį "burtą" ant savęs:
Tai yra ritualas, o vadinasi "Susiliejimas". Druidas kazka burbenant po nosimi, is medzio nuima vyjuoklius (jo tokius ras), ir juos apvynuioja aplink sav ranka, tarsi ji susilieja su vyjuokliais. Vyjuokliai pritvirtinami prie delnos (kaip druidui patogu, bet geriausiai kad jie butu kaip jo delna) ir paliekamas labai ilgas vyjuoklis kabant. Kabantys nuo rankos vyjuokliai ne gali siekti zemes kai ranka pilnai nuleista (apribojimas). Vyjuokliai daro po 1 žalos tašką ir priešui ir sajungininkui vos palietus (todėl ne galima kitus liesti). Tokia ranka druidui toks ritualas duoda +1 gajumo taško. Galima turėti iki dvėjų ranku. Tokia vyjuokliais tapusi ranka ne gali atlikti įprastos rankos veiksmų (tegul įsidėmi tie kurie nori turėti dvi rankas! Net valgyt so tokiais negalėsite).

Jei GMai les - tai tokį ritualą norėčiau turėti ir dar informacijos, ar miške yra vyjuoklių.

:)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited