Žaidimo taisyklės
Ginklų žala
● Visi ginklai daro 2 žalos, išskyrus dvirankius kirvius, kūjus ir kardus, kurie daro 3 žalos ir durklus, kurie daro 1 žalos.
Ginklai turi būti panašūs į ginklus. Pavyzdžiui kreiva lazda su paminkštintu galu į ietį nepanaši – treniruotėm tinka, bet ne žaidynėms, ieties antgalis tūri būti atitinkamos formos.
Negalima naudot metalinių ginklų, tekstolitas turi būt labai gerai paminkštintas.
Paminkštinimas ant ginklu privalomas.
Kardai neturinti būti ant tiek lengvi kad juos nuneša vėjas.
Kirviai, kūjai, kuokos – nebalansuoti ginklai. Smogiamoji dalis turi būti pakankamai sunki ir tuo pačiu saugi.
Papildomi reikalavimai kirviams: a) smūgiavimo elementas turi būti pagamintas iš pakankamai minkštos gumos; Labai patartinas koto paminkštinimas ties kovine dalimi.
Metamiems ginklams būtinas labai geras paminkštinimas.
Šhinai ir Staff'ams paminkštinimo nereikia. Tačiau būkit itin atsargūs jais kovodami[pasiimkit papildoma paminkštinta ginkla dėl visa ko].
● Visi lankai daro 2 žalos, visi arbaletai daro 3 žalos.
Lankai ir arbaletai turi būti ne daugiau 15kg tempiamosios galios. Strėlių antgaliai paminkštinti taip, kad pataikius žmogui į veidą ar į plika oda nesužalotu jo (ginklai bus išmėginami ant jų savininko).
● Daromos Žalos sumą skaičiuoja tas kuris ją daro (pvz.: Simas trenkia Lokiui kalaviju (2 Ž) ir tuo
pačiu metu smeigia durklu (1 Ž), jei pataiko, tai šaukia – TRYS. Tada Simas dar kartą trenkia Lokiui
kalaviju (2 Ž) ir toliau skaičiuoja - PENKI. Lokis tuo tarpu pats skaičiuoja kiek Gajumo tašku
jam liko ir krenta negyvas šaukdamas MIRIAU, kai miršta).
● Kovos būdas “siuvimo mašinėlė” draudžiamas. Smūgiai bitinai turi būti su amplitude.
Draudžiama smūgiuoti į galvą (veidą, akis, gerkle ir t.t.), tarpkoji ir plaštakas. Negalima griebti
priešininko ginklo, smūgiuoti skydu, spirti, trenkti ranka, įkasti, spjauti i akį, naudoti imtynių
veiksmus. Svetimu daiktu, be savininko sutikimo, naudoti negalima. Viskas turi būti daroma žmogiškai, jei prasidės piktybines dubasynes iki krauju, tai iš žaidimo tokie “kariai” bus varomi tą pačią sekunde. Nesitikėkite, jog galėsite sakyti, - “taip nebuvo parašyta”. Mes laikomės nuomones, jog žmones yra sąmoningi ir žmogiški, o iš jūsų laukiame tokio elgesio.
Magija
● Magas gali turėti nuo 4 iki 10 maksimalių magijos taškų, (pagal GM sprendimą, priklausomai nuo legendos ir nuo kostiumo atitikimo legendą) 1 magijos taškas leidžia išburti vieną burtą, t.y visos magijos kainuoja 1 magijos tašką, jei nenurodyta kitaip.
● Magas turi turėti bent 1/3 nekovinės (žalos nedarančios magijos) pvz, jei magas turi 6 magijos taškus, jis negali naudoti daugiau kaip 4 ugnies kamuolius, ar kitus kovinius burtus sumoje. Pastaba: nekovinę magija galima naudoti kovoje, tiesiog ji nedaro žalos, ar kitaip priešiškai neveikia, todėl ir vadinama nekovine.
● Magijos taškų atgavimas:
Magijos taškų atgavimas paprastais būdais įmanomas tiktai esant nekovinėje būsenoje (Kovinė būsena pasibaigia praėjus 1 minutei po paskutinio kovinio veiksmo prieš kitą veikėją arba, prieš tave patį. Medituojant (kas yra meditacija jums nurodys GM), magas atgauna 1 magijos tašką per 5 minutes.
● Nemedituojant, atgaunamas 1 magijos taškas per 10 minučių.
Yra ir specialus burtas, leidžiantis atgauti magijos taškus mainais už gajumo taškus (daugiau informacijos kitoje sekcijoje)
Burtai :
● „Ugnies kamuolys“
Kovinė magija
Atstumas: nuotolinis (reikia mesti teniso ar kita panašaus dydžio kamuoliuką)
Žala: Pataikius į žaidėją - 3 žalos, pataikius į skydą - 1 žalos.
Burtažodis: „Saules amzina sviesa, siunciu tiesiai pas tave – Ugnies kamuolys!“
● „Baimes prakeiksmas“
Kovinė magija
Atstumas: reikia pasakyti burtažodį ir paliesti savo ginklu žaidėją arba jo ginklą ar skydą (pataikyti į kūną neprivaloma)
Efektas: Žaidėjas turi bėgti tolyn nuo burtininko 5 sekundes.
Burtažodis: „Baime slypi tavo sieloj, verzias jei pavojus tyko – Baimes prakeiksmas, bėk iš čia!“
● „Gydimas“
Nekovinė magija
Atstumas: Liečiant.
Efektas: Pagydo 2 gajumo taškus
Burtažodis: „Kunas sutvertas, nepjautas – pagydau 2 gajumo taškus“
● „Kraujo magija“
Kovinė magija
Atstumas: Naudojama tik sau
Kaina: 2 gajumo taškai
Efektas: atstato 1 magijos tašką
Apribojimai: galima naudoti tik kartą per 30 minučių ir tik kovoje.
Burtažodis: „Krauja savo as aukoju, magijos galias tausoju - gaunu magijos tašką“
Gajumo sistema
Visi personažai turi 2 hitus.
Gražus/role atitinkantis kostiumas +1 hitas.
Šarvai (Bonusai gaili keistis nuo šarvu kokybės/estetiškumo):
● Šalmai
„Chain coif'as“ +1 hitas
Šalmas +2 hitai
● Kūno šarvai
Šarvas vientisas odinis / linoleumo / kailių +3 hitai
Šarvas lamelaras / žvyninis(scale) / brigandinas / grandininis +4 hitai
Šarvas kirasa +5 hitai
● Papildomi bonusai
Šarvas rankų ir pečių (bendrai) +1 hitas arba +2 hitai
Šarvas kojų (bendrai) +1 hitas arba +2 hitai
Pošarvis +1 hitas
Tunika ar apsiaustas ant šarvu +1 hitas
Užsidėjus šarvus vienas ant kito hitai sumuojasi.
Mirtis
● Žaidėjas, kuriam liko 0 hitų, negali savarankiškai judėti ir jei 5 minučių bėgyje jam nebus suteikta medicininė pagalba, jis mirs. Vienintelis leistinas veiksmas turint 0 hitų – tyliai kalbėti. Funkcionuojantis žaidėjas gali nešti mirštantį. Sutvarstyti žaizda gali bet kuris žaidėjas, žaizda tvarstoma bintu arba jo pakaitalu. Tvarstis gali būti dedamas ant nestorų drabužių, bet ne ant šarvų. Užrišus sužeistajam tvarsti jis atstato 1 hitą per 5 poilsio minutes.
● Miręs žaidėjas turi nukristi ant žemes ir gulėti kol kova aplinkui pasibaigs ir neliks priešininku netoliese. Privalo užsiristi balta raištį ant galvos, palikti savo ginklą ir skydą ten, kur mirė (DEMESIO – kito daiktu liesti griežtai negalima, nes jums mirus, ir jūsų daiktai gulės ant žemės. Draugai negali paimti ir atnešti tavo ginklu) ir grįžti i savo stovykla. Pabuvęs savo stovykloje 10 minučių žaidėjas turi atsistatęs viena gajumo tašką ir vėl gali dalyvauti žaidime kaip dalyvavęs ir nusiimti balta raištį [nepamirškite nueiti pasiimti ginklu, kur žuvote].
Nelaisvė
● Žaidėjas esantis nelaisvėje laiko rankas už nugaros, rankose laiko virves galą. Kitą virves
galą laiko žmogus prižiūrintis belaisvį. Pabėgti negalima (nebent prižiūrintis asmuo paleidžia virve
ar ją perpjaunama trečias žaidėjas). Vienas žmogus gali prižiūrėti tik vieną belaisvi.
● Jeigu per 15 minučių nenusprendžiama ką daryti su belaisviu [už išpirką atiduoti kam nors ar kaip duokle žvėriui atiduoti] ir nesiimama veiksmu, būtina belaisvi paleisti arba nužudyti.
Apsimetimas mirusiu
● „Miręs privalai atsigult“. Kovos įkarštyje gali apsimesti mirusiu [atsigulti]. Taučiau paklaustas, negali meluoti žodžiu, kad esi miręs, privalai tylėti kaip lavonas. Apsimest mirusiu, kai apvaginėja tave – negalima.
Papildoma informacija
Negalima šaudyt ar smūgiuot per ar pro fortu sienas.
Fortu vartai pralaužomi daugeliu kirvio ar kūjo smūgių ar improvizuotu taranu. Meistras sako kada vartai krito.
Šturmuojama tik tvirtoves dalis su vartais. Lipt per sieną negalima.
Rasių privalumai ir trūkumai
Dvarfai
Negali būti burtininkų Dvarfų.
Dvarfai gyja dvigubai greičiau.
Elfai
Elfų tarpe gali būti burtininkai.
Elfai lankininkai lanku daro +1 žalos daugiau, nei paprastai.
_________________
Last edited by Liuris on 2009-09-19 23:12, edited 2 times in total.
|