Trumpos žaidimo taisyklės:
Žaidimo rasės
Aktyviems žaidėjams skirtos rasės: Žmonės, dwarfai, Kilmingieji elfai, Miško elfai. Taip pat šių žaidėjų kostiumams yra tam tikri reikalavimai. Skirtingos rasės turi savo mėgstamas spalvas. Jų pagalba lengva atskirti kokiai rasei priklauso sutiktas nepažįstamasis. Skydo spalva ir simbolika turi atitikti pasirinkto herojaus frakciją ar bent jau stipriai nesiskirti nuo bendrų kostiumo spalvų.
Žmonės – Apranga orientuota į viduramžišką stilių. Dominuoja rusva, pilkšva ir kitos akies nerėžiančios spalvos. Herojai gali nešioti barzdas.
Kilmingieji elfai – Dominuojanti kostiumo spalva balta, gelsva ar žydra. Pageidaujamos smailios ausys. Pageidaujami ilgi, šviesūs plaukai. Herojai nenešioja barzdų.
Miško elfai – Dominuoja žalia kostiumo spalva. Pageidaujamos smailios ausys. Herojai nenešioja barzdų.
Dwarfai – Kostiumai rudos spalvos, su įvairiais rudumo atspalviais. Herojams būtina barzda.
Blogiečių rolę pagrinde atliks neaktyvūs žaidėjai. Bet jei yra norinčių pabūti niekadėjais, jiems skirtos šios rasės:
Kultistai – Juodos spalvos kostiumai su įvairia chaoso garbintojų simbolika.
Negyvėliai – Dominuojanti spalva juoda, taip pat skatintinos įvairios kaukės su kaukolėm ir monstrų. Kostiumą galima papildyti tvarsčiais ir kitais zombiams būdingais atributais.
Orkai – Žaliaodžiai kariai. Apsitaisę kailiais ir odomis ir įvairių šarvų kratiniu. Kuri nors viena didesnė kostiumo detalė turėtų būti raudonos spalvos.
Dominuojanti spalva reiškia, kad viena iš pagrindinių kostiumo detalių (tunika, apsiaustas ar tabardas), turi būti jūsų frakciją atitinkančios spalvos. Kitkas irgi kažkiek priderinta.
Žaidimo klasės
1. Kariai (negali naudoti lankų, didelius skydus naudoja tik sunkiai šarvuoti kariai (ilgos žiedmarškės, metaliniai šarvai), sunkiai šarvuoti negali naudoti dviejų ginklų)
2. Magai (negali naudoti skydu, negali naudoti dvirankiu ginklų, negali naudoti šarvų)
3. Lankininkai – skautai (negali naudoti skydu, negali naudoti dvirankiu ginklų, negali naudoti sunkių šarvų, vienarankiai ginklai (tik pasikėlus atitinkama skilą) iki 1m. ilgio)
Kiekviena klasė turi savo skilus, bei reikalavimus ginklams.
Apranga
• Skatintina turėti, kapšą, rankine, piniginę ar bent kišenių pinigams, reagentams ir kitiems žaidybiniams daiktams.
• Magų spec. apranga – mantija ir lazda.
• Draudžiama apranga ir daiktai:
Džinsai, sportbačiai, šiuolaikinės išvaizdos rūbai, šiuolaikinė technika tik stovyklos teritorijoje, kitur ji turi būti paslėpta, garsai išjungti, jei naudojama, tai tik išimtinais atvejais (kaip apšvietimas naktį) ir jis turi būti užmaskuotas. Išimtis tik kamerom ir fotoaparatam.
Ginklai
Ginklai: minkšti arba stipriai paminkštinti. Taip pat ribojamas jų ilgis. Visi ginklai pramuša bet kokius šarvus. Jei smūgis atliekamas dviraniu ginklu, jis turi būti atliekamas ginklą laikant abiem rankom. Priešingu atveju žala nebus užskaitoma. Peiliai/durklai gali būti naudojami gerklių perpjovimui. To pasekoje žaidėjas netenka visų gyvybės taškų ir greitai nesuteikus būtinosios pagalbos „miršta“. Nuo gerklės perpjovimo apsaugo koifai bei kitos specialios priemonės. Žaidime gali būti naudojami nuodai ir priešnuodžiai, laiku negavęs priešnuodžių žaidėjas miršta. Skatinama naudoti ginklus, kurie labiau pritinka jūsų atstovaujamai frakcijai. Leistini šie ginklai:
1) Peiliai/durklai – minimalus ginklo ilgis 20 cm.
2) Lankai ir arbaletai – maksimali įtempimo galia 10-15 kg. Strėlės turi būti kokybiškai paminkštintos.
3) Mėtomi ginklai – nenaudojami.
4) Vienarakes ietys, alebardos – ilgis 1,50-1,80m. yra galimi.
5) Dvirankės ietys, alebardos – ilgis iki 2,20m. yra galimi.
6) Dvirankis kardas arba kirvis – minimalus ilgis 1,30 m. maksimalus ilgis 1,80 m.
7) Vienarankis kardas arba kirvis – maksimalus ilgis iki 1,30 m.
• Apvalūs skydai iki 1(m) skersmens imtinai – gali naudoti visi kariai;
• Didesnio skersmens ir specialius skydus – gali naudoti tik tam tikros profesijos kariai (tankai).
• Skydai turi būti minkšti arba bent turėti paminkštintus ar užapvalintus kraštus. Draudžiamos smailios detalės. Nebent jos yra pagamintos iš minkštos medžiagos.
Šarvai
Žaidime leidžiami viduramžių šarvai su fantastikos elmentais. Šarvų svoris tipas ir išvaizda tiesiogiai įtakos smūgių bei žalos kiekį, kurį gali ištverti herojus.
1) Nešarvuotas herojus 1 gyvasties, žaidimo eigoje galima gauti papildomai +1-2 gyvasties padalą.
2) Gražūs kostiumai, net jei tai nėra šarvai, prideda papildomų savybių.
3) Odiniai šarvai, priklausomai nuo jų išvaizdos ir kokybės, prideda nuo 1 iki 3 gyvasties padalų. Negali nešioti magai.
4) Žiedmarškės, priklausomai nuo jų išvaizdos ir kokybės, prideda nuo 2 iki 6 gyvasties padalų. Negali nešioti magai. Ilgų žiedmarškių negali nešioti lankininkai.
5) Sunkūs metaliniai šarvai, priklausomai nuo jų išvaizdos ir kokybės, prideda iki 10 gyvasties padalų. Negali nešioti magai, negali nešioti lankininkai.
6) Skydams yra nustatytas tam tikras dydis. Ypatingai didelius skydus gali nešioti tik tam tikrų klasių kariai.
7) Šalmai nėra privalomi, tačiau jie užtikriną jūsų pačių saugumą. Taip pat jie gali suteikti nuo 1, iki 3 papildomų gyvasties padalų. Papildomai šalmai apsaugo nuo apsvaiginimo. Apsvaiginimas – tai smūgis buka ginklo dalimi (rankena) prisėlinus iš nugaros. Smūgis turi būti suduotas tarp menčių. Atliekant šį veiksmą būtina garsiai ištarti APSVAIGINU. Apsvaigintas žaidėjas būna nejudrus tam tikrą laiko tarpą, jis negali nei pulti, nei priešintis ar gintis 10 sekundžių.
Kovinės
1. Draudžiamos smūgiuoti vietos:
Galva ir kaklas, tarpkojis bei plaštakos (stenkitės neatidaužyti viens kitam pirštų).
2. Draudžiama smūgiuoti skydu.
3. Draudžiami imtynių ir kiti fiziniai veiksmai ne ginklu.
Ekonominės
Žaidimo valiuta: auksinė ir sidabrinė monetos 1 auksinė moneta lygi 10 sidabrinių.
Žaidime galimi papirkimai, informacijos pirkimas, šešėliniai sandėriai, samdymas, taipogi pinigai reikalingi keltis skilams, pirkti daiktam, lošimams ir t.t.
Papildomos monetos bus naudojamos užduočių atlikimui. Jos atlieka dekoracijų vaidmenį. Iškeisti jas į žaidybinę valiutą galima tik pas žaidimo meistrą ar gildijos vadovą.
p.s. išplėstinės taisyklės bus paskelbtos vėliau
|