Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-19 11:33

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 2016-07-25 19:57 
Offline

Joined: 2003-09-09 9:57
Posts: 564
Location: Vilnius
Trečius metus iš eilės vyksiantis LARP'as MordKhaimas kviečia visus patirti nuotykius drauge :)

Vieta ta pati - 40km nuo Vilniaus, Aukštadvario kryptimi; Summerlandas ir jo apylinkės.

Keturios stovyklos. Laukiami ir nuotykių ieškotojai ir gudrūs miestelėnai :)

Renginio FB paskyra: https://www.facebook.com/events/1568802010101545/
Kontaktai ir daugiau info: mordkhaimas@gmail.com

_________________
Fortune Presents Gifts Not According to the Book


Last edited by Tadazas on 2016-07-27 18:30, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 2016-07-27 18:15 
Offline

Joined: 2013-04-27 8:40
Posts: 87
Žaidimo taisyklės

Apranga
Jūsų visa apranga turėtų atitikti pasaulio, kuriame žaidžiame, stilių. Skatintina turėti kapšą, rankine, piniginę ar bent kišenių pinigams, reagentams ir kitiems žaidybiniams daiktams. Draudžiama apranga ir daiktai: Džinsai, ryškūs sportbačiai, šiuolaikinės išvaizdos rūbai. Šiuolaikinė technika tik nežaidybinėje teritorijoje, žaidybinėje teritorijoje ji turi būti paslėpta, garsai išjungti. Išimtis tik kamerom ir fotoaparatam.

Hall of dead (Mirusių salė)
Vieta kur eina “numirę” žaidėjai ilsėtis ir/arba padėti Gm’ams.
Nakties metu, kol Gm’ai miegos, Mirusių salė neveiks. Mirę žaidėjai , tuo metu (naktį), gali praleisti Mordkhaimo mieste, o naują veikėją susikurti ryte.

Ekonomika
Žaidime bus žaidybiniai pinigai, kuriuos galėsit išleisti tavernoje, gerinant savo personažus, mainams ir kitur. Keitimo kursas: 1 auksinis = 10 sidabrinių = 100 varinių.

Vidinė tvarka
1. Žaidimo meistras visada teisus (gm’as).
2. Nebūk šiknius.
3. Žaisk saugiai.
4. Nesukčiauk.
5. Nešiukšlink, bus įrengtos šiukšliadėžės.
6. Rūkantiems, nuorukas mesti į laužą.
7. Pastatai ir sienos nesukurti tam, kad būtų laužomi.
8. Gm’ai gali pakeisti dalį taisyklių žaidimo eigoje, jei tai tikrai bus būtina.

Sveikata
GM’ai turės pirmosios pagalbos vaistinėlę Mirusių salėje.
Repelentai nuo uodų ir erkių labai naudingi miške.

Maistas/nakvynė/vanduo
1. Maistas ir gėrimai bus parduodami už žaidybinius pinigus Tavernoje.
2. Vandeniu aprūpinsim (bet jei turėsit kažkiek ir savo, meistrai bus dėkingi).
3. Nevartoti šiuolaikiškai įpakuoto maisto žaidimo teritorijoje. Maskuokit arba slėpkit.

Naktinis žaidimas
Nakties metu negalimi jokie kovos veiksmai. Galimi Stunai ir Gerklės pjovimai.
Nakties laikas 23:00 – 06:00

Lokacijos
Bus 4 gyvenvietės. Visose bus pastogės nuo lietaus.
Teritorija suskirstyta į keletą zonų: kempingo (nakvynei-palapinėm), saugios “safe” zonos, nesaugios “unsafe” zonos ir specialios zonos.
- Kempingai - nežaidybinė zona,
- “safe” zonose draudžiami kovos veiksmai,
- “unsafe” zonose leidžiami kovos veiksmai.
- Specialios zonos yra nežinomos teritorijos. Jose dažniausiai vyks kovos ir kiti nemalonumai.

“Safe” zonos: Mordkhaimo miestas ir bet kurio pastato vidus.
“Unsafe” zonos: likusi žaidimo teritorija.
Specialios lokacijos: išsidėsčiusios įvairiose atsitiktinėse poligono vietose.
Nežaidybinės lokacijos: Mirusių salė, kempingas, tualetai.
Mordkhaimo mieste (viduje) negalima nešiotis ir naudoti ginklų.

Šiais metais bus keturios pagrindinės lokacijos ir kelios pagalbinės. Pagrindinės lokacijos yra Mordkhaimo miestas, Fortas, Grybų kaimas ir Chaositų Bastionas. Kai pasirenkat savo personažą, turit pasirinkti kurią nors iš pagrindinių lokacijų kuriose stengsitės “gyventi”.

Mordkhaimo miestas yra prekybinis ir religinis apylinkių centras. Jame yra sena bažnyčia, kuri pasitarnaudavo niūriais laikais visiems, ieškantiems prieglobsčio. Šventikai keitėsi, bet bažnyčia visada išliko prieglobsčiu pasiklydusioms sieloms, sužeistiesiems ar tikėjimo ieškantiems. Jauki taverna, žinoma dėl savo vaišingumo ir jaukios atmosferos, su geriausiu maistu regione. Tai vieta pailsinti kūnui po sunkios darbo dienos. Prekybinėje miesto dalyje galite įsigyti visko, ko reikia jūsų kelionėms, nuo puodų, iki magiškų keistenybių.
Fortas įsikūres į šiaurę nuo Mordkhaimo. Su savo įtvirtintom sienom ir bokštais jis ilgą laiką buvo karinė regionė bazė, bet dabar likę tik maža dalis garizono. Taipogi Fortas tarnauja kaip paskutinė gynybinė linija miestui. Fortas turi pakankamai įtakos, kad užtikrintų tvarką aplinkinėse teritorijose.
Grybų kaimas įsikūręs į pietus nuo Mordkhaimo. Jis buvo įkurtas po to, kai dalis miestiečių, gelbėdamiesi nuo mirtinos Chaoso magijos, pabėgo ieškodami švento prieglobščio grybų miške, kuris buvo laikomas šventa ir palaiminta vieta. Ši vieta iš tiesų buvo stebuklinga ir apsaugojo vargšus gyventojus nuo baisaus likimo. Grybų kaimas įsikūrė netoli grybų miško ir teikia pastogę visiems jos siekiantiems.
Chaositų bastionas. Po Mordkhaimo valymų, visi kas neįtiko valdžiai, apylinkių banditai ir šiaip tamsūs tipai, pasitraukė į miškus, kuriuose aptiko seno bastiono liekanas ir jas įtvirtino. Šiuo metu bastioną valdo Chaoso garbintojai.

Likusios lokacijos yra išsimėčiusios po visa regioną. Dalyje jų galima gauti užduočių, kitose susidurti su pavojingomis pabaisomis. Keliautojai gali tyrinėti pavojingas apylinkes ieškodami nuotykių, bet turi suvokti, kad tai gali būti pavojinga.

Rasės/reikalavimai

Žaidybinių rasių aprašymai


Kovos taisyklės
1. Kai žaidėjo gyvybės taškai (hp) pasiekia 0, žaidėjas tampa “sunkiai sužeistas” ir bejėgis. Sužeistas žaidėjas negali judėti ar daryti kitų žaidybinių veiksmų išskyrus šnekėjimą. Po 5 minučių, nesuteikus pagalbos, žaidėjas miršta.
2. Jei žaidėjo gyvybės taškai (hp) pasiekia -1, žaidėjas laikomas mirusiu.
3. Miręs žaidėjas privalo likti mirties vietoje 5 minutes, o po to žaidėjas eina į Mirusių salę (mertviatniką).
4. Miręs žaidėjas keliaudamas į Mirusių salę laikomas ne žaidimo dalimi ir privalo užsidėti baltą raištį arba kapišoną. Mirę negali šnekėti be GM'o leidimo.
5. Bejėgis reiškia, kad žaidėjas sunkiai sužeistas, apsvaigintas, miręs, arba kitaip paveiktas, kad negalėtų judėti ir priešintis. Tokios būklės žaidėjas gali tik šnekėti, jei situacija tai leidžia.
6. Bejėgiai žaidėjai gali būti apieškomi. Kai žaidėjas yra apieškomas, jis privalo atiduoti visus žaidybinius daiktus (pinigus, užduočių (quest) daiktus, artefaktus, buteliukus ir t.t.)
7. Kad apsvaigint žaidėją, reikia iš nugaros priliesti žaidėjo petį su buku daiktu (tai gali būti kardo rankena ar kas panašaus) ir pasakyti “Stun”. Apsvaigintas žaidėjas netenka samonės (tampa bejėgiu) 5 minutėms. Šalmas apsaugo nuo apsvaiginimo.
8. Gerklės perpjovimas atliekamas priėjus iš nugaros ir įmituojant gerklės pjovimą sakant “Kularka”. Su perpjauta gerkle žaidėjas iškart miršta. Kaklo šarvai apsaugo nuo gerklės perpjovimo.
9. Egzistuoja nuodai ir priešnuodžiai. Jie eina su aprašymu ką jie daro.
10. Žaidėjas gali būti “surištas” virve ir tapti bejėgiu, nebegalėdamas pasipriešint. Virvė arba antrankiai turi būti uždėti/užrišti ant žaidėjo rankų. Surištas žaidėjas negali judėti ten kur pats nori. Jei žaidėjas paliekamas be priežiūros 15 minučių, jis gali „atsirišt“. Jei žaidėjas yra su antrankiais, tai antrankius nuimti gali tik su raktu arba pas kalvį.
11. Žaidėjas gali būti paimtas į nelaisvę. Tam reikia jį surišti arba “uždaryti” žaidėją į kalėjimą ar panašią į kalėjimą vietą. Iš kalėjimo neįmanoma pabėgti be pašalinės pagalbos.
12. Pataikymo (Hit) zona.
• Visas kūnas išskyrus galvą, kaklą, tarpkojį ir plaštakas.
• Jei pataikoma į galvą, kaklą ar tarpkojį, žala užskaitoma pataikiusiam asmeniui.
1. Stumdytis skydais (bashing) draudžiama.
2. Imtynių veiksmai draudžiami.
3. Galima laikyti už ginklų su ilga rankena, tokių kaip ietis, alebarda ir pan.
4. Visi smūgiai atliekami su amplitude. Bilijardiniai smūgiai arba siuvimo mašinėle yra uždrausti.
5. Apklausa ir kankinimai atliekami balsu, surištam žaidėjui.
6. Kovos laikas: nuo 6.00 ryto iki 23.00 vakaro.
7. Pastatų viduje draudžiama kautis.
8. Po to, kai pataikot į priešininką, su ginklu/užkeikimu/strėle, pasakot kiek žalos jam padarėt.

Apgultis
Fortifikuota lokacija (tik Fortas ir Chaositų bastionas) gali būti apgulta žaidėjų grupės. Apgultis atžaidinėjama susirinkus prie puolamos stovyklos ir įžeidinėjant esančius viduje žaidėjus (trolinimas). Apgulties laikas priklauso nuo apgulties tikslų. Jei apgulties metu, apgulusioji dalis žaidėjų yra išžudoma arba palieka apgulties vietą, apgultis nutrūksta, jei apgulusioji pusė išbūna reikiamą laiką, apgultis laikoma įvykusia.
• Įvykus sėkmingai apgulčiai, užpuolikai gali gaut vergų, resursų ir t.t.
• Gm’as turi stebėti visą apgultį, įvertina ir ar kaip ji pavyko.

Žaidimo daiktai
Žemiau aprašomi yvairūs daiktai kuriuos galite naudoti žaidime. Jei norite naudoti daiktą neaprašyta taisyklėse – būtina suderinti su GM.

Ginklai
Ginklai: minkšti arba stipriai paminkštinti (“Bofai”, lateksiniai, minkštos gumos). Taip pat ribojamas jų ilgis. Jei smūgis atliekamas dviraniu ginklu, jis turi būti atliekamas ginklą laikant abiem rankom. Priešingu atveju žala nebus užskaitoma. Skatinama naudoti ginklus, kurie labiau pritinka jūsų atstovaujamai rasei ir klasei. Ginklai turėtų atitikti bent minimalius estetinius reikalavimus. Ginklo ašmenų plotis bent 2 kartus didesnis už ginklo storį. NPC ginklai gali neatitikti šių reikalavimų. Leistini šie ginklai:
1) Peilis/durklas – ilgis nuo 20 cm. Iki 40cm.
2) Lankas ir arbaletas – maksimali įtempimo galia 12kg. (25lbs.) Strėlės turi būti kokybiškai paminkštintos (bus tikrinama).
3) Mėtomas ginklas – nenaudojami.
4) Vienarankė ietis – ilgis iki 1,50m.
5) Dvirankė ietis – ilgis nuo 1,5m.iki 2m.
6) Alebarda – maksimalus ilgis 1,8m.
7) Dvirankis kardas – minimalus ilgis 1,2m. maksimalus ilgis 1,60m.
8 ) Vienarankis kardas – nuo 40cm. iki 1,10m.
9) Vienarankis kirvis, kuoka – iki 90cm.
10) Dvirankis kirvis/kuoka – nuo 1m. iki 1,5m.
11) Vienarankis kovos spragilas (eng. Flail) – ilgis su grandine iki 1 m.

Bazinė ginklų daroma žala:
Vienarankiai: 2 dmg
Dvrankiai: 3 dmg
lankai: 3 dmg
arbaletai: 3-4 dmg

Šarvai ir gyvybės taškai (hp)
Žaidime leidžiami viduramžių šarvai su fantastikos elmentais. Šarvų tipas ir išvaizda tiesiogiai įtakoja žalos kiekį, kurį gali ištverti herojus. Gražūs kostiumai gali duoti bonusų jūsų veikėjui.
Lengvi šarvai : lengva oda/minkšti šarvai, storos odos šarvai, žiedmarškės.
Sunkūs šarvai: žiedmarškės, žvynelių, plokštelių, plokščių ir kitokie metaliniai šarvai, brigandina, pilni metaliniai šarvai.
Kiekvienas žaidėjas pradeda su 3 startiniais HP, papildomi HP gaunami nuo šarvų, enchantments ir magijos.
papildomi HP:
gražus kostiumas: +1 HP
lengvi šarvai: + 3-5 HP
sunkūs šarvai + 6-9 HP

Šalmai prideda +2-3 HP

Skydai

Skydai turi turėti paminkštintus kraštus. Apvalūs skydai iki 80 cm skersmens. Kiti skydai maksimum 100 cm aukščio ir 60 cm pločio. Visos aštrios skydo dalys turėtų būti padarytos iš minkštos medžiagos.


Last edited by Spalis on 2016-07-28 12:29, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 2016-07-28 10:29 
Offline

Joined: 2013-04-27 8:40
Posts: 87
Rasės/reikalavimai

Dwarfai – šios rasės atstovai privalo turėti „barzdą“ (net moterys), negali naudoti lankų. Dwarfai nekenčia Orkų/Goblinų.

Elfai skirtomi į 3 tipus:

High elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, padažytos (kosmetika) akys. Nekenčia Dark elfų. Laiko save gėrio isikūnijimais.

Dark elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, juoda, raudona ir violetinė – mėgstamiausios aprangos, mėgsta BDSM stiliaus aksesuarus (korsetai, lateksas, botagėliai ir t.t.). Nekenčia High elfų.

Wood elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, būtinos „tribal“ stiliaus tatuiruotės, kaselės arba dredai, drabužiai žalių, rudų, spalvų, juose galimi gamtos motyvai. Nemėgsta visų.

Orkai/Goblinai – Oda žalios spalvos (natūralios spalvos oda pageidautina, kad nesimatytų visiškai, arba kad matytųsi jos kuo mažiau), apranga ir šarvai - netvarkingas „kratinys“. Orkai/Goblinai nekenčia Dwarfų.

Halflingai (Hobbitai) – būtini šortai su petnešomis, neturi barzdų ir ūsų, „plaukuotos kojos“, privalo turėti didoką šaukštą arba keptuvę (paminkštintą „keptuvę“ gali naudoti kaip ginklą ).

Žmonės – labiausiai pasaulyje paplitusi (visliausia) rasė. Įpatingų išvaizdos reikalavimų nėra (išskyrus konkrečių porūšių, tokių kaip barbarai/amazonės ir pan. atžvilgiu). Amazonės ir barbarai mėgsta dėvėti odinius rūbus. Jų drabužiai nedengia viso kūno (palieka neuždengtą didelę dalį). Dažniausiai labia arogantiški, girti tampa agresyvus. Dėl izoliuotos gimtinės dauguma jų beraščiai.

Troliai, Ograi, Lizardmenai, Minotaurai, Entai ir kitos kitur nepriskirtos rasės
- tik suderinus su žaidimo meistrais.

Undedai – dominuojanti aprangos spalva juoda, reikalingos kaukės, kaulų elementai, bintai su „krauju“ , žaizdos ir panašūs išvaizdos elementai. Egzistuoja pasaulyje, bet gali rinktis tik NPC.

Chaositai – chaoso pajėgos, būna įvairių tipų, nuo koruptintų (užkrėstų) humanoid iki demonų Nurglo/Slaanešo/Khorno/Tzinčo.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited