Manau kad pagrindine geros atmosferos sudedamoji dalis tai yra geri zaidejai (paskaitykit paskutines fiestos atsiliepinuose pasisakymus apie zaidima su Galdikais
). Kas del patalpu, tai mano manymu labai svarbu, kad jose zaidejai niekam netrukdytu ir niekas netrukdytu zaidejams (pvz. nepatenkinti del pergarsiai reiskiamu emociju kaimynai
). Aisku turi buti pakankamai vietos visiems patogiai susesti, ypatinga vieta meistrui, kur jis butu gerai matomas visu zaideju (tuo paciu nsunkei galetu is auksto sirdiverianciu zvilgsniu pasiekti kiekviena zaideja
).
Pati fainiausia vieta kurioje man teko zaisti buvo senovinis rusys. Praktiskai visa patalpa uzeme milziniskas pailgas stalas. GM'as isitaisydavo vienam stalo gale, o zaidejai galedavo drasiai atsigulti ant stalo ir vis tiek netrukdydavo zaidimui. Rusys buvo skliautinis, is senu plytu. Nors jis Vilniaus centre, bet mobilieji telefonai jame likdavo be rysio, o kadangi i rusi galijai pateekti tik per maza anga, atrodydavo, kad esi atkirstas nuo viso isorinio pasaulio, nejausdavai relaus pasaulio laiko. Visu sesiju metu nuo pat pradzios tvyrodavo idiali RPG atmosfera, tokia ideali kad meistras be didesniu pastangu galejo keisti aidejo nuotaikas ir net priversti ji verkti