Be to Ars'u konversija kuria reklamavo Darkwind'as testavau as pats ir galiu pasakyti, kad ten dar reikia daug darbo. Tikesimes smelio&darkelf'o kurinukas bus geresnis.
Shiaip konversija i GURPS padaryti sunku - per daug principiniu skirtumu tarp GURPS ir Ars Magicos. Zhaiskite tiesiog Ars'a, ir nebus bedu
(Bandzhiau ir pats tokia konversija kazhkada.... Nieko doro nesigavo).
Kas man daugiausia nepatinka GURPS magijoje, tai prerekvizitai. Del ju taip sunku pasidaryti rimta maga uz mazai tasku- kiek zinau ne vienas prerekvizitas negali buti zemesnis uz norima skila.
Ne. Uzhtenka rekvizitus tureti 12 lygyje (GURPS Basic, pg 146).
GURPS magijos sistema yra paprastesne. Jos funkcija - pagalbine, geimas turi buti visai apie kitka. Tuo tarpu Ars Magica - TIK magijai skirta sistema. Va ir visas skirtumas. nera ko net lyginti.
Tik nereikia. Ars Magica - pilnaverte RPG sistema. Taip, ji nera skirta tiksliam realybes modeliavimui, bet ar tai butina? Combat'as sux, bet taip yra daugelyje ne combat-orieted RPG sistemu. Visa kita - visai neblogai veikia.