Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-28 17:45

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 57 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-26 19:45 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Konversijos aktualios tiktai tuo atveju kai tiek gm tiek zhaidejai tingi mokytis nauja sistema. konkrechiai imant ars magica ten magija tikrai lanksti, gali kereti ka nori, netiktai tuo spelus kuriuos moki, tachiau su kombatu ten sudetinga... o mtg konversija i gurps neblogai gavosi, tiktai beda ten kai charai tampa kruti ;) tie patys "atominiai" blaze'ai puikus to pvz ;) o shiaip man labai patiko kaip sistema (na ash nebandes originaliosios gurpsu magijos sistemos), bet be mtg zhiniu sudetinga... o ar konvertinti kita magijos sistema ar naudoti esama tai jau skonio ir noro reikalas.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-26 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 17:29
Posts: 282
Location: Kaunas
Matyt, ne vienas ish chia parashiusiu neskaite viso GURPS Magic: sidebar'e yra paminimas tokis dalykas, kaip countripai, t.y. kazhkas panashaus i eiles. Sukurus situacija atitinkanti ketureili ar poema, kuris jei patiks GM, galima sulaukti norimo rezultato norimu poveikio stiprumu ar pan. Zhinoma, blogai kad magui, kuris teturi vos 3 sek, sukurti ketureili ir ji pasakyti gali neuzhtekti laiko. Bet tie kantripai visgi duoda shiokia tokia isheiti: leidzhia prashyti kazhko, kas nera aprashyta spelluose.
DAr vienas dalykas. yra toks adv, natural spellcaster. geras daikchiukas, bet pavojingas. Nereik nei magijos mokytis, nei powerstounu pirkt, ar ST dideli turet. Tik reik but atsargiam ko nors prashant, o tai PC, kuris supykes (adv pasireishkimo metu) prasho kad jis nebematytu savo priesho, gali sulaukti keliu baigchiu: jam pachiam gali ish akiduobiu ishkristi akys, apakti arba priesha padaryti invisible ar net palaidoti kaip entombento poveikiu. :D
Va. Shizzar teisybe sako: Gurps magija yra paglabines funkcijos: geimas dazhnai vyksta apie kazhka, o ne apie pachia magija. nenorintys shvaistytis kardais ar shaudyt lankais, tiesiog ishbando magija arba psionikus - nuo to geimas tik pagyveja, jei GM moka ji valdyti.
tiek.

_________________
Forever evilAngel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 0:30 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
AVEN wrote:
Grabe maciau as jusu konversijas. Pasakykit jam zmones gerieji, ar tai normalu, kad kai magas PC susiruosia kastinti spela visi kiti gali ramiai eiti arbatos gerti ir rukyti.
Tik nereikia. Nuspresti, kokio lygio spell'as uzhtenka 30 sekundzhiu, jei spell'as daug mazh iprastas, jei efektas kazhkoks labai egzotishkas - 2 minutes atsiversti ir pazhiureti guidelines'us knygoje.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 6:05 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-10 15:28
Posts: 1084
Location: Kaunas
Gurpsine magija em silpna vieta

1 jei zaidziama su magija charai turi buti uz dauk tasku
2 prerequisitu nereikalauti..
3 as manau kad is magijos vertinga tiktais major healing+minor healing
4 geriau isvis neleisti PC'iukams imti magijos, o paciam sakyti kas ivyko ir spec efekta...
5 bandziau kazka padaryti su magija tipo panaikinti laika spelui kastinti ir leisti manos bilekiek sudeti iskarto, pasakysiu taip gavosi bilekas... kai nuemiau visus apribojimus prasidejo garantuotas bet uztikrintas fireball 10D ;]]]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 7:19 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 13:17
Posts: 289
Location: Klaipėda
Tai kiek supratau, visi(isskyrus neprisiregistravimo politika palaikanti svecia) palaiko gerbiamo Ghoul nuomone, o jis isskyre du pagrindinius minusus: nelanksti ir neidomi.
Palyginus su Ars'u sistema- nelanksti, bet kad neidomi nenoreciau sutikti. Be to Ars'u konversija kuria reklamavo Darkwind'as testavau as pats ir galiu pasakyti, kad ten dar reikia daug darbo. Tikesimes smelio&darkelf'o kurinukas bus geresnis.
Kas man daugiausia nepatinka GURPS magijoje, tai prerekvizitai. Del ju taip sunku pasidaryti rimta maga uz mazai tasku- kiek zinau ne vienas prerekvizitas negali buti zemesnis uz norima skila.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 12:33 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-13 14:12
Posts: 1665
Location: Vilnius
imho uz 100 tasku galima pasidaryti labai padoru maga. Tiesa as nemates kaip gurpsu magija veikia, bet pagal spellus tai atrodo visai nieko ;]

_________________
In the land of Mordor, there shadows lie...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 17:29
Posts: 282
Location: Kaunas
na, 100 tashku buna per mazhai, nes ish tiesu prerekvizitai maisho ir riboja. Bet jei duosi daug tashku, PC susikuria labai galingus charus, ir tai gali trukdyti GM (ypach naujoku klaida, kai leidzhia PC kurtis uzh 200+pts). uzh 100 pts galima susikurt maga, nebloga, sutinku, bet jis nebus efektyvus labai jau, nes arba bus silpnas ir nepaslankus, arba nieko doro nemokes:/

_________________
Forever evilAngel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 13:20 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-13 14:12
Posts: 1665
Location: Vilnius
nieko doro?? jeigu is kokiu 50 spellu tu nerasi nieko doro tai jau beda ;] Svarbiausia "silpnesniuis" spellus tinkamai ir vietoj panaudoti. fantazijos reikalas ;]

_________________
In the land of Mordor, there shadows lie...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
gre wrote:
Be to Ars'u konversija kuria reklamavo Darkwind'as testavau as pats ir galiu pasakyti, kad ten dar reikia daug darbo. Tikesimes smelio&darkelf'o kurinukas bus geresnis.
Shiaip konversija i GURPS padaryti sunku - per daug principiniu skirtumu tarp GURPS ir Ars Magicos. Zhaiskite tiesiog Ars'a, ir nebus bedu :)
(Bandzhiau ir pats tokia konversija kazhkada.... Nieko doro nesigavo).
gre wrote:
Kas man daugiausia nepatinka GURPS magijoje, tai prerekvizitai. Del ju taip sunku pasidaryti rimta maga uz mazai tasku- kiek zinau ne vienas prerekvizitas negali buti zemesnis uz norima skila.
Ne. Uzhtenka rekvizitus tureti 12 lygyje (GURPS Basic, pg 146).
shizzar wrote:
GURPS magijos sistema yra paprastesne. Jos funkcija - pagalbine, geimas turi buti visai apie kitka. Tuo tarpu Ars Magica - TIK magijai skirta sistema. Va ir visas skirtumas. nera ko net lyginti.
Tik nereikia. Ars Magica - pilnaverte RPG sistema. Taip, ji nera skirta tiksliam realybes modeliavimui, bet ar tai butina? Combat'as sux, bet taip yra daugelyje ne combat-orieted RPG sistemu. Visa kita - visai neblogai veikia.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 19:00
Posts: 1132
Location: Klaipeda
Teisingai Danila dare. Jis ne arsus i gurps konvertavo, o tik paeme gurpsu fragmenta, kas liecia skillus, kombata ir pan. Kitaip sakant papilde silpna arsu vieta universaliais gurpasais ir tai IMHO pasiteisino

_________________
it's all in your head


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 57 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited