Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 12:53

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 3 4 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-26 19:54 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Vienas ish pliusu klasinese sistemose yra tas, kad dazhnai augant leveliui konkrechioje klaseje veikejas gauna kazhkokiu tai papildomu pliusu (taip, tai neatrodo labai realistishkai). sutikite, zhaidejui tai tikrai maloniau nei, kai tiesiog pakyla jo kazhkokie skilai. paprastai pc buna herojai (ypach tai pasakytina apie high/heroic fantasy pasaulius), o ne eiliniai zhmones, tad norisi, kad jie kazhkuo ishsiskirtu ish pilkos mases pasaulio gyventoju, tokie mazhi bonusiukai labai teigiamai veikia zhaidejus. kitas reikalas jei zhaidzhiama "realybeje" - chia daug realiau atrodo neklasine sistemos.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-02-27 10:02 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-06 11:33
Posts: 199
Location: VNO
Skilai patys neima ir nekyla. Viskas susiveda i taskus [laika, sugaista treniruotese]. Ir jei charas vietoje to, kad gamintu puodus, "kacialinsis" kur uz tvarto, gaus ne +2 puodu ziedimui, o +1 ST. Ir liks labai patenkintas...

_________________
And it feels good to be a wolf, doesn't it?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 12:08 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
na taip, treniruotese. shiaip su tom treniruotem tai toks dalykas - kiek ish jusu ima tai ka jis ishsitreniravo, o ne tai ko jam reikia? :) shiaip patiko vienas homerulas, kad meistras leidzhia pigiau (shiek tiek) pasikelti tuos skillus, kuriuos tu sekmingai naudojai per sesija (na gaunasi kaip treniruotes) na o kitus uzh normalia kaina.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 12:13 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
kvepia saitu www.combats.ru
kur gali kardu mojuoti visa gyvenima, taciau jei nelaimesi ne vienos kovos tavo kardo igudis neaugs

nerealiai smirdinti shudas

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 12:15 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
man kilo klausimas - labiau pasimokoma is sekmiu ar is nesekmiu? :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 12:17 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
na o kuo taip blogai? juk per RPG tu mushiesi priesh NPC ir logishka, kad jei tu ju neiveiksi tai uzh ka tau xp? na o del sekmingo naudojimo, tai priklauso nuo meistro - jis gali ir uzh pastangas apdovanoti :) tarkim tu visa geima bandei virti valgyti, keikviena vakara, nesvarbu, kad neturejai skilo ir nesvarbu, kad beleka tekdavo valgyti, bet uzh pastangas gali ir nemokamu tashku duoti cooking skillui :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 21:18 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-13 14:12
Posts: 1665
Location: Vilnius
neteisingas xp supratimas. is esmes xp yra visa patirtis, galinti padeti pc tobuleti. Jei tu gavai apgaulinga smugi ir kritai ant zemes prasydamas pasigaileti tai vistiek uz tai turetum gauti xp, nes jau kita karta turesi galimybe tokio smugio isvengti. gausi xp uz patekima i nelaisve, nes ten gaunama daug ziniu kurias bus galima panaudoti veliau (su salyga, kad is nelaisves pavyko istrukti ;]) ir t.t. Xp nera apdovanojimas, xp yra tiesiog ivertinimas kiek pc gavo patirties per sesija

_________________
In the land of Mordor, there shadows lie...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 21:36 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
pamirshau skliausteliuose parashyti, kad tai xp pagal dnd :) o visa kita tai taip kaip bonis pasake. tik chia oftopikas bishki :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-18 21:47 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Vat pac teisingiausias poziuris i XP yra Warhammer Queste. Ten ekspos kaipo tokios isvis nera, uz kiekviena uzmusta monstra gauni tiek tai aukso. Butent gold peaces. O keltis lygiu galima tik atitinkamose gildijose, sumokant atitinkama kieki babkiu.
Daugelis meistru, netgi nemaciusiu WHQ, irgi i xpa taip ziuri: zakolbasili vampyra - va jums xpa, vampyras pabego - xpos negausit. O siaip tai xpa duodama uz encounteri, tiksliau - uz jo isgyvenima. Tobis vienodas xpos kiekis turetu buti duodamas ir jeigu
1) vampyras mire
2) vampyras pabego
3) pabego party
4) party susitare su vampyru, kad jo nedubasins, o tik siaip ejo pro sali ir uzsuko paplepeti, ir isvis, gal vampyras ka nors zino apie Volftendreigerio pili anoj pusej upes, o riebiausios mergos, hm, let me think, jo, pabandykit Prostrostro kaime, ten matem pora tikrai apetytnu.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-03-19 17:24 
o va man del to ir patinka GURPS`ai - GM pats nusprendzia priklausomai nuo situacijos kiek kam XP duoti :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 3 4 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited