Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2018-06-19 16:28

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 0:57 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Nomad wrote:
Bbž kas wrote:
Taipogi, vengčiau tokių absoliutų kaip "viskas netenka prasmės". Tai jau savaime loginė klaida, nes klausytojui kyla klausimas "o kas tada yra prasmė?" į kurį deja atsakymas jau nebepateikiamas.
Čia geras :) loginė klaida, nes klausytojui kyla klausimas... stipriai pažengė matyt logikos mokslas per paskutines pora savaičių :D
Aišku kad loginė argumentavimo klaida, nes argumente pateikiamas nežinomas faktorius. Man viskas atrodo taip: meistras neturi x, neturėti x yra blogai, todėl meistras = blogai. Tačiau kas yra x neaišku. Jei vadovautmėmės geležine logika tai gal tokia lygtis ir veiktu...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 2:48 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1409
Location: Vilnius
Kodėl žmonės taip mėgsta šnekėti apie logiką, neturėdami absoliučiai jokio supratimo, kas po velnių tai yra? :)

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 9:43 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2926
Mayonesiac wrote:
Aišku kad loginė argumentavimo klaida, nes argumente pateikiamas nežinomas faktorius. Man viskas atrodo taip: meistras neturi x, neturėti x yra blogai, todėl meistras = blogai. Tačiau kas yra x neaišku. Jei vadovautmėmės geležine logika tai gal tokia lygtis ir veiktu...
Pasakysiu trumpai ir ūkiškai: baik išsigalvoti nesąmones :)

Visų pirma, paskaitoje nebuvo jokių lygčių. Lygtis išgalvojai tu pats. Antra, čia nėra jokios logikos klaidos nepriklausomai nuo to, ar žmonės žino, kas yra prasmė, ar ne. Trečia, iš kur tau po šimts žinoti, ar tikrai neaišku, kas ta prasmė? Gal tik tau vienam neaišku, o visi kiti suprato?* Tuoj išsiaiškinsim.


* Paskaitos vedėjams: ar po paskaitos susilaukėte klausimų „kas yra prasmė?“
** Paskaitos klausytojams: Ar nors vienas nežinojote, kas yra prasmė, ir teko to klausti vedėjų arba savarankiškai ieškoti žodynuose beigi vikipedijoje? :P

Na ir kad jau pradėjome, atsiliepsiu ir apie viską kitą tavo kritiką. Kaip bešališkas asmuo (prie paskaitos organizavimo neprisidėjau ir net joje nedalyvavau) ir kartu kaip meistras (t.y. tas, kuriam skirta ši paskaita ir kuriam turėjo duoti naudos).
Quote:
Labai sėkmingai buvo identifikuotos meistravimo problemos, labai sėkmingai ir hiperbolizuotos, tačiau problemos identifikavimas toli gražu nėra problemos sprendimas.
<...>
Manau dauguma meistrų patys suvokia kokios jų bėdos. Gal būtų naudingiau pasiūlyti kelis būdus kaip išspręsti šias problemas, o ne tiesiog sukaupti bėdų sarašą ir jas visas išvardinti?
Taip, problemos identifikavimas nėra jos sprendimas. Ar prieš paskaitą kas nors aiškino, kad joje bus išsprestos meistrų problemos? :) Teiginys, kad dauguma meistrų savo problemas žino, yra vėlgi nukabintas nuo lubų. Galiausiai, turbūt tikrai būtų naudingiau pasiūlyti įvairių sprendimo būdų. Ir dar naudingiau išdalinti meistrams po kelis šimtus litų, kad tie galėtų nusipirkti psichologinių knygų iš amazon.com (tas tikrai padėtų gerinant meistravimo kokybę). Visur rastume vietų, kur galima padaryti ir dar geriau.
Quote:
Tiek apie turinį. Pats paskaitos vedimas irgi prašosi pabarimo. Paskaita, kaip ir vaidmenų žaidimai, filmai, teatras ar knyga irgi turi auditoriją, ir negalima, oj kaip negalima, paskaitos vedėjui susirgti tomis pačiomis ligomis, kurios buvo čia ką tik išvardintos. Neužtenka drėbti informaciją, pasitelkus pranašumo aura ir "entertainment value" trūkumą atpirkti keliais ciniškais juokeliais.
Bet kokiam pedagogui būtina ne tik pateikti informaciją, bet ja pateikiant ir priimti iš klausytojų, ir šį pastovų informacijos pasikeitimo procesą integruoti į paskaitą. Įveskit klausytojus į paskaitą, leiskit jiem garsiai išreikšti mintis, pateikti pastabas, kritikuoti, užveskite diskusiją.
Man panašu, kad praktinės paskaitų skaitymo patirties neturi nei lašelio. Arba turėdavai tam neribotus laiko kiekius, tad galėdavai užvedinėti diskusijas, integruoti, kantriai išklausyti klausytojų minčių ir pastabų po kiekvieno sakinio ir taip toliau. Vietoje paskaitos aišku galima rengti ir seminarą, diskusiją ar muštynes rankinukais, tačiau tai jau bus kitoks renginys.
Ką norėjai pasakyti su pavyzdžiais apie knygas ir filmus, gerai nesupratau, nes pvz. filmo rodymo metu tikrai nedaromos pauzės, leidžiančios režisieriui užvesti diskusiją su kino salės auditorija. Tikrai tikrai. Pats buvau kine, mačiau. Niekad nedaromos.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 11:39 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3423
Location: Wilno Kochane
Aš būčiau linkęs pritarti Mayonesiacui: tai, ką skaitė Remhira, buvo labiau pramoginio, o ne didaktinio pobūdžio paskaita. Julius nesistengė nieko išmokyti ar patarti, tiesiog vos ne feljetono forma pasišaipė iš klišių, ir dar taip, kad įdomu buvo net tiems, kas neturi nieko bendro su RPG - juk jo klausė dauguma hukono dalyvių, o tarp jų tikrai buvo ne vien RPGšnikai.
Jei nereikalausime iš jo pateiktos medžiagos pedagogikos, tada klausimai apie logines klaidas ir paskaitos naudingumą atpuola patys, imho.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Quote:
Ką norėjai pasakyti su pavyzdžiais apie knygas ir filmus, gerai nesupratau, nes pvz. filmo rodymo metu tikrai nedaromos pauzės, leidžiančios režisieriui užvesti diskusiją su kino salės auditorija. Tikrai tikrai. Pats buvau kine, mačiau. Niekad nedaromos.
Na minėtoje paskaitoje, žaidimas vaidmenimis buvo lyginamas butent su knygomis filmais ir t.t. Tada vardyjamos bedos kurias gali vadinamasis "režisierius" padaryti. Aš tik pridėjau dar vieną palyginimą ir paminėjau, kad tų pačių bėdų susilaukė ir paskaitos vedėjas. Taigi irodinėdamas man, kad mano palyginimas netikęs, tu tuo pačiu įrodinėji, kad paskaitos vedėjas neteisus, nes argumentai lygiai taip pat pritaikomi, pvz "filmas tai ne kaip žaidimas vaidmenimis nes filmo negali sustabdyt ir pasakyt režisieriui kažką, o GM'ui gali.

Taigi, turiu tau klausimą, ar bent supranti prieš ką čia "kovoji"?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Aš suprantu, iš ko šaiposi, o ne "kovoja". Iš žmogus, kuris nesugeba dėstyti minčių be visažinio pozos... :)

_________________
The cake is a lie


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Kokio dar visažinio? Niekad tokiu savęs nestačiau ir toli gražu nesu. Paėmiau, pažiūrėjau, idėja patiko, atlikimas ne, pasiūliau kaip pakeisti. Dabar supratau, kad švaisčiau laiką ir pastangas. Tai va, galit man prikišinėt geriau, kad naivus esu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 15:04 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1813
Location: Kaunas
Mayonesiac wrote:
Paėmiau, pažiūrėjau, idėja patiko, atlikimas ne, pasiūliau kaip pakeisti. Dabar supratau, kad švaisčiau laiką ir pastangas. Tai va, galit man prikišinėt geriau, kad naivus esu.
A, žinok, dažnai taip būna, kai susiduri su "true" kažkuo :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Tai jau tikrai taip, kaip mega true galiu pasakyti, kad nerašinėju apie visokius TUOS, "žinodamas", kaip TIE reaguos ar galvos. Taipogi nepasakoju, koks aš nuostabus meistras, o vat TIE, tai jau dundukai, nes aš geriau už juos pačius žinau, ką jie galvoja ir daro :)

Nei aš ginu tą paskaitą nei ką, paprasčiausiai sakau, kad tamistos komentarai , pastabos ir pasiūlymai galėjo būti pateikti gerokai paprastesniu tonu ir tiek :)

_________________
The cake is a lie


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Simas wrote:
Tai jau tikrai taip, kaip mega true galiu pasakyti, kad nerašinėju apie visokius TUOS, "žinodamas", kaip TIE reaguos ar galvos. Taipogi nepasakoju, koks aš nuostabus meistras, o vat TIE, tai jau dundukai, nes aš geriau už juos pačius žinau, ką jie galvoja ir daro :)

Nei aš ginu tą paskaitą nei ką, paprasčiausiai sakau, kad tamistos komentarai , pastabos ir pasiūlymai galėjo būti pateikti gerokai paprastesniu tonu ir tiek :)
Tai mano tonas neitiko? Na peržengėt visas mandagumo ribas. Pirma, prašom necituot postu iš kitos temos. Jie nieko bendro su šita neturi. Antra, aš stengiausiu rašyti kuo mandagiau, pasidalinau savo žiniomis ir patirtimi pedagokikos srityje tam, kad PADĖTI. Nesu kažkoks forumu trolis, ir nerašiau kaip trolis, tiesiog dėsčiau savo nuomone. Jum nepatiko, na ką darysi. Suprantu visada norisi ginti savą, tik kad aš nieko čia neatakuoju. Trečia, prašome neišimti žodžių iš konteksto. Nežinau kodėl tau TIE labai istrigo, gal netyčia į skaudžią vietą pataikiau? Jei taip, tai atsiprašau, tas postas nebuvo nukreiptas nė prieš viena, na nes jeigu atvirai, tai aš nieko čia net nepažįstu. Bet dabar jau matau kokia čia maloni kompanija renkasi.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited