Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-12-06 17:21

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 2003-04-07 14:22 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
zemiau pateiksiu ORK rpg santrauka. tiesiog nesugebu izvelgti sios sitemos trukumu (reikia nepamirsti jog realizmas turi nusileisti fun - taip gurpsuose nusileidzia kombatas - neskaiciuoja smugio jegos kiekviename ejime po suzeidimo ar nuovargio tasko gavimo)




ORK

GURPS sistema nors ir laikoma universalia, taciau ji toli grazu nepritaikyta genialiam orku protui. Tai kas atrodo paprasta ir elementaru zmogui - orkui tiesiog nesuvokiama, na , ir kartais atvirksciai.
Velai vakare, arba po teisingo kiekio alaus, zmoguje prabunda orkiskas genijus, kuris nelabai orientuojasi painiose GURPS taisyklese. Tam buvo sukurtos specialios taisykles.

Orku savybes
Kiekvienas orkas turi tokias savybes:
1. Smarve
Tai be abejo orko kvapo stiprumas. Taciau ne vien tik kvapo, bet ir raumenu. Sis atributas dazniausiai naudojamas destruktyviems tikslams
2. Nervai
Tai ne tik orko nervingumas bet ir refleksai. Vertingas atributas orkams megstantiems rengti pasalas, selinti prie aukos, vogti ir pan.
3. Mesa.
Orko gyvybingumas, gajumas, atsparumas zalai, istverme ir pan.
4. Snukis
Tai ne tiek orko grozis, kiek jo isores ir kalbos efektyvumas bendraujant su kitais sutverimais. Taip pat tai imlumas ir atsparumas magijai. Butinas atributas lyderiams.

Atributams duodamos 32 kauliuku akys pasirinktinai is siu kauliuku: D12, D8, D6, D4. Tokiu budu imanomos tokios kombinacijos.
D12, D12, D4, D4
D12, D10, D6, D4
D12, D8, D8, D4
D10, D10, D8, D4
D10, D12, D6, D6
D10, D8, D8, D6
D8, D8, D8, D8

Igudziai
Igudzio lygis nusako kiek valdancio atributo kauliuku reikes mesti, norint atlikti igudzio reikalaujanti veiksma. Visi orko igudziai is pradziu yra lygus 1.
Taip pat duodami 6 taskai kelti igudziams (1 taskas = 1 lygis), taciau pradinis igudzio lygis negali virsyti 3. Maksimalus igudzio lygis galimas be dievu isikisimo yra 5.
Pagrindiniai orku igudziai:
Smarves: Laipiojimas, Sokinejimas, Lauzymas, Kovojimas
Mesos: Begimas, Gerimas, Pirmoji pagalba, Plaukimas
Nervu: Metymas/Saudymas, Vogimas, Budrumas, Jodinejimas, Selinimas
Snukio: Vadovavimas, Magijos imlumas/priesinimasis, Pedsekys/Uosle, Gasdinimas/Diplomatija
Dauguma kitu igudziu arba ieina i pagrindinius arba yra per daug sukti intelekto nesugadintiems orkams.




Atliekamo veiksmo sudetingumo nustatymas
ZM meta kauliukus priklausomai nuo veiksmo sunkumo ar sudetingumo.
2d - Vieni juokai
3d - Verta pabandyti
4d - Kietas riesutelis
5d - Misija neimanoma
Rekomenduojami sunkumo kauliukai yra d6, taciau ZM gali juos pakeisti d4, d8 ar d10 savo nuoziura.


Kova
Pirma metami iniciatyvos kauliukai - Nervu atributas. Vienodo rezultato atveju - kovotojai veikia vienu metu.
Judejimas lygus Mesos kauliuko akiu skaiciui padaugintam is 10. Pavyzdziui Mesos kauliukas yra d12 - jusu judejimas yra 120. Norint atlikti dar koki veiksma - judejimas mazinamas per puse. Jei norite sprukti neatsizvelgdami i kitus kovos dalyvius tuo rizikuodamas buti suzalotas priesininku (ar draugu) suviu bei smugiu. Meskite begimo kauliukus, padauginkite is 10 ir pridekite prie savo judejimo. Tarkime jusu Judejimas yra 3d12. Jus ismetete 24 (12,5,7). Tokiu atveju jus galite sprukti 360 greiciu. Taip sprunkant jusu kovos igudis mazinamas dvigubai.
Saudymo i priesininka sunkumas. Kai priesininkas:
Stovi ramiai/Arti - 2d6
Juda atviroje vietoje/Netoli - 3d6
Bega/Toli/Daline priedanga - 4d6
Bega toli/Pilna priedanga - 5d6
Kovos metu atakuojantis kovotojas ir jo priesininkas meta Kovos kauliukus. Jei besiginantis ismeta daugiau - jis apsigyne. Jei priesininku daug, kiekviena sekanti gynyba su -2 bauda. (Trecia gynyba butu su -4 bauda ir t.t.). Zala yra laimetu tasku skaiciui padalintam is 3 ir suapvalintam i didziaja puse. Pavyzdziui puolantysis ismete 15, besiginantis 11, tokiu budu padaryti 2 taskai zalos. Neginkluota kova atliekama naudojant Smarves atributa.
Zala skaiciuojama jei atakuojanciam pavyko prakirsti sarvus ar stora orko oda. Tai nustatoma tokia rungtimi: gynejo Mesa+Sarvai pries puolancio Smarve+Ginklas. Jei besiginantis ismete daugiau - atakuojantis pataike, bet zalos nepadare.


Ginklas, Zala
Pagalys 1
Peilis, Trumpas kardas 2
Vezdas, Ietis 3
Kovos kirvis, Kalavijas, Ryto zvaigzde 4
Alebarda, Dvirankis kardas, Dvirankis kirvis 5

Akmuo, svaidomas peilis 1
Trumpas lankas, svaidykle, smige 2
Lankas, Akstis (svaidoma ietis), 3
Arbaletas 4
Ilgas lankas 5

Sarvai, Apsauga
Odiniai, Kailio 1
Kietintos odos, Zvyniniai 2
Grandininiai, Pusplieniniai 3
Plieniniai 4
Odiniai+Plieniniai 5
Skydas +1
Didelis skydas +2

Orko sveikata yra 6 arba Mesa - kas daugiau. Kai orkas gauna zalos, kuri mazina jo efektyvia Mesa iki 5 ar daugiau (Mesa-Zala<6), kiekvienam taip suzaloto orko kauliuku metimui taikoma atitinkama zala nuo -1 iki -5. Kai Mesa-Zala<0 - orkas mirsta, jei kitas orkas tame ejime jo nepagydo. Kai Mesa-Zala=0 - orkas netenka samones. Po valandos orkas atgauna samone ir gali pasigydyti save arba nukraujuoti ir mirti.

Orko taskai
Jei orkas nuveikia ka nors tikrai orkisko - jis gauna orko taska. ZM negaili siu tasku, nes jie skatina orkiskuma. Elfiski veiksmai, kaip pavyzdziui, gerejimasis gelytemi pievoje ar benamio sunelio priglaudimas ir pamaitinimas duoda elfu taskus. Bloga naujiena yra ta kad uz elfu taskus ne tik kad nieko negalima isigyti, bet jie savo ruoztu neutralizuoja orko taskus.
Ka galima nusipirkti uz orko taskus?
1. papildoma kauliuka Igudzio ar Savybes metimui iskaitant ir zalos bei magijos bei pasipriesinimo joms metimus. (uztenka ismesti papildoma kauliuka - jau po rezultato)
2. ?permesti? kauliukus dar karta (ypac gerai po kritines nesekmes magijos kauliuku metimo metu).
Gera naujiena - kiekvienas orkas zaidima pradeda turedamas 1 orko taska.
Uz igudzio pakelima reikia moketi tiek orko tasku, koki lygi nori pasiekti. Pavyzdziui 4 lygis kainuos 4 orko taskus. Galima pakelti tik viena igudi per sesija. Kitoje sesijoje, reikes naudoti kitos sesijos orko taskus - jie skirti tam kad juos leisti, o ne tam kad kaupti.
Atributo kelimas. PC gali kelti atributa isgyvene tiek nuotykiu, kiek akiu reikalauja atributo pakelimas. Tarkim is d4 pakelti i d6 reikia 6 nuotykiu (arba sesiju jei GM nerealiai geras). Taciau is d4 pakelti nei i d8 ar d12 negalima. Beje, atributa is d12 galima pakelti i d20. Tam reikia isgyventi bent 20 sesiju. Po atributo pakelimo, isgyventu sesiju skaitiklis nulinasi.
Taip galima skatinti zaidejus neverciant ju kaupti taskus kaip godus zmogiuksciai. Tai toli grazu neskatina ir bailumo, nes uz orkiska drasa duodami orko taskai, kurie gali buti panaudoti jau sekanciame kauliuku metime.

Magija
Orkai nekeri, taciau neretai naudoja samanu pagamintus magiskus amuletus ar totemus.
Magijos naudojimas taip pat yra igudis kurio sunkumas kinta nuo 2d4 lengviems iki 4d8 sunkiems kerams.
Magijos kauliuku metime naudojama kritine nesekme (vienetai) ir kritine sekme (sesetai)

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-04-07 14:42 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Respect :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited