Su critical hit tai galima padaryti daugelyje sistemų. GURPS šūvis į vitals'us turbūt irgi turi realius šansus pribaigt priešininką. Žodžiu, tokių sistemų pakankamai daug, manau.
Kiek aš tuos critical mačiau, tikimybė kokia 1/milijonoji (nepulkit kabinėtis, čia abstraktus pasakymas
), Kas IMHO tolokai nuo realaus lanko efektyvumo, ypač, kai šaulys patyręs ir pakankamai šaltakraujis.
Bet ačiū už atsakymą, galim nebeoftopinti
Nesu tikras, kad čia offtopikas
. Tema ko nedrysote paklausti klausimas susiveda į tai kodėl RPG nereplikuoja realistiško mirtinumo ginklų (lankas aišku efektyvus kitaip jo niekas nenaudotu, tačiau pataikymas kirviu grubiai tariant bet kur irgi labai lengvai nepernešamas ir t.t.).
Imo pakanka tų simulacinių žaidimų, tačiau tos simuliacijos pačios savaime nėra vertingos ir jei to nepagauni gaunasi tokie iškrypę dalykai kaip šis:
http://wiki.rpg.net/index.php/Worst_RPGs_ever
Realismas atlieka bendro daliklio funkcija. Jei suvedame žaidimą į realistišką visi dalyvaujantys teoriškai (nes praktikoje tai giliai neveikia) visi žino apie ką eina kalba.
Praktikoje aš nė velnio nežinau ar Boromiro scena LOTRe buvo realistiška ar ne. Ar kelios strėlės gali išjungti iš karto, ar hormoninis "Stimpackas" leis dabaigti scena iki galo? I don't know. Mano nuomonė gali linkti į vieną pusę tavo į kitą, o žaidimo pagal kurį žaidžiame kūrėjų į trečią. Rezultate turime problemą kurią realizmas turėjo išspręsti: mes nesusišnekame.
Story driven žaidime žanras sąlygoja realistiškumo įtaką: jei kalbame apie heroismus, tai blaster in the face, axe to the head ir kiti dalykai yra mirtini tik jei reikia, kad personažas mirtų.
Jei jamame ciniškesnę istoriją tai ginklai pradeda veikti mirtiniau iki kol pasiekiame tokį lygį kai ginklai yra labiau mirtini negu realiame gyvenime.
O nuo ten einame į absurdo (dažniausiai komedijinio tipo) lankas kur tave gali neužmušt Nukas, bet užmušti prezervatyvas su vandeniu išmestas iš antro aukšto.
Dar toliau yra kai atskiri objektai visai nebėra niekaip formalizuoti nes jie nebesvarbūs: svarbu konfliktas ir jo baigtis priemonės nebesvarbios: Žodis žudo, o kulkos gydo.
Šiaip Jei Laimonas pargyžtų jis gerokai daugiau apie tai nusimano (ale nebelabai aktyvus jo blogas matyt jis krito nelygioje kovoje su privačiu gyvenimu
).
Taigi turėti mirtiną lanką nesunku, Tačiau kyla klausimas kam tau jo tokio reikia ir kiek esi pasiryžęs už tai sumokėti? (už mirtiną lanką gali sumokėti tuo, kad tave gali mirtinai nusmeigti bare su paprastu peiliuku
)
P.S. Iš Rzu komentarų susidaro įspudis, kad ten daroma visai custom sistema. Dats the game of its own ir viskas su tuo gerai tiesiog aš nesu megėjas
tačiau jei tai būtų atviru tekstu pasakyta manau susidomėjusių gali ir atsirasti.