Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 0:53

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page « 14 5 6 7 832 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-28 11:52 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Jauja wrote:
zaisdamas Unknown Armies ir Call of Cthulhu, esu susidures su padaru, kuris vadinasi avataras
kas tai per biesas ir su kuo jis valgomas?
ash galiu pakomentuo tik Unknown Armies puse, o dekl CoC gal Narfuinas ka gales prideti.
UA pasaulyje avataras yra zhmoniu pasamoneje sukurto archetipo pasekejas. pvz Motinos avataras, kvailio avataras, kario avataras, pirklio avataras ir t.t. zhmogus kuris pasirenka avataro kelia gauna to archetipo galiu per vadinamus kanalus. kiek kanalu turi konkretus avataras priklauso nuo jo avataro skill'o. kiekvienas archetipas turi savo taboo - tu turi elgtis atitinkamai ir jei nusizhengi tavo skillas krenta.jei tau pasiseka pasiekti skillo lygi 100 tu gali pretenduoti tapti dievu. beda kad dazhniausiai to archetipo dievo vieta buna uzhimta, tad tau reikia pasirupinti, kad ji atsilaisvintu ;) kaip? vienas ish variantu yra, kad dabartinis dievas nusizhengtu taboo ir jo skillas nukristu iki 99 ;)
kuo aukshtesni tavo skillas tuo stipresnes tavo avataro galios - pvz Pirklio avataras su skillu virsh 75 (jei neklistu) gali sudaryti Fausto lygio sutartis: prekiauti gyvenimo metais, jausmais, norais. ish esmes bet kuo, ka vienas zhmogus nori parduoti ir kitas zhmogus nori pirkti.
vienintelis reikalavimas, kad abi sanderio puses turi sutikti savanorishkai.

p.s. gali buti nedideliu netikslumu, nes dabar negaliu pasitikslinti su rulebook'u, viskas ish atminties ;)

p.p.s. vienas ish gandu (kuriu pasaulyje sklando milijonai) teigia, kad kai susirinks pilnas dievu komplektas pasaulis persikraus ir viskas prasides ish pradzhiu ;)

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-28 12:12 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
gambler: ti mne lstis. ja daze ne pomniu o nalicii avatarov v CoC (esli oni cem-to otlicajutsia ot obsepriniatich)

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-30 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
burna wrote:
Kiek stipriai esate sumaishe zaidima su tikrove?
Buvo karta istorija... Vasara, trečia nakties, po Vampire: the Dark Ages sesijos minu dviračiu namo. Tuščias keliukas, apaugęs krūmais. Tamsi naktis. Lengvas lietutis. Priešais ateina dvi merginos. Mintis: „ideali proga pasimaitinti“. Apie tai, kad gal nevertėtų bandyt perkąsti joms gerklių, supratau tik likus kokiems dviems metrams... :)

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-30 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
XXIcentury wrote:
Asmeniskai as nematau pliusu, jei pagal scenariju vienas is veikeju bus isnestas kojomis i prieki. Apsvaiginti, imesti i duobe etc - sounds good to me...
Mirtis (viską tinkamai atlikus ir jei žaidėjai pakankamai įsijautę) yra daug stipresnis ir labiau sukrečiantis įvykis, nei kažkoks apsvaiginimas. Dramatizmo daugiau :) Pvz., man nuolat kelia juoką TV serialai, kuriuose niekas niekada nieko nenužudo (bet apsvaigina, suima, įspiria į užpakalį, pagrobia) :)

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-01 19:35 
Offline
User avatar

Joined: 2005-03-29 21:50
Posts: 75
Location: Vilnius
XXIcentury wrote:
Iskilo toks vienas klausimas, tai klausiu cia.
Koks yra optimalus zaidimo santykis su mirtimi?
t.y. kaip daznai turetu (neturetu) mirti zaidejai?
zaidejai dazniausiai zusta del siu prezasciu:
1. savanoriskai
"Man pasiseks jei ismesiu 100 dar 100 ir virs 73"
"Jei eisi pro sias duris, tai mirsi. Rakta padesiu cia"
"Jus bekite, as juos sulaikysiu" ir pan.
GM cia niekuo detas ir nieko daryti neturetu

2. atsitiktinai
"1lv goblinas meta ieti, metimas 100 dar 100 ir virs 73"
"jei neismesi maziau 2, tai perlipsi i 33-io auksto balkona" ir pan
bad luck, GM cia nieko daryti neturetu
Jei 1./2. atvejais GM imasi banaliai gelbeti PC, tai ateityje sukurti stresine situacija :pasikart:

3. susidure su lygiaverciais/stipresniais oponentais
shizzar wrote:
Jei savo žaidime tu įkiši žaidėjams galimybę mirti, tai būk pasiruošęs tam, kad jie ta galimybe pasinaudos. Negali tam pasiruošti? Nesukurk tokių situacijų.
:uz:
stipresniu oponentu atveju vertetu duoti zaidejams taktini pranasuma (fortifikacijas/fizines kliutis, trukdancias oponentui pasinaudoti savo pranasumu) ar galimybe pasitraukti

4. del meistro kaltes
"esate 30 km skersmens, lygaus kaip stiklas plokstikalnio, viduryje. Matote atskrendancius drakonus, po 2 kiekvienam PC. Visi jie labai panasus i jusu nuzudyta praeitje sesijoje, kai mire 4 is 5 zaideju, tik 2k didesni. Uz 5m yra 30cm gylio duobute, kuria jus iskirtote per paskutines 5h. Ka darote" ir pan. bredai.
Va cia tai beda. GM kurie nesijaudina del zaideju mirties tokiose situacijose turetu susimastyti, del ko jie meistrauja, o besijaudinantys turetu pagalovti, ka zaidejai jaucia, kai meistras juos gelbeja is paties sukurtu situaciju.
pvz
Aivaras wrote:
Praktiškai kai darau pavojinga situacija palieku kažkiek apsidraudimo sau: Koks high lvl NPC stebi kova pasislėpęs ir pasirengęs jei "Bus karšta" ateiti į pagalbą...
dar pridursiu kelis populiarius variantus:
Koks very high lvl bad NPC stebi kova pasislėpęs ir pasirengęs jei "Bus karšta" atsaukti uzpuolikus.
Uzpuolikai pridauze PC iki priespaskutinio HP pabega.
Uzpulikai uzdauzo PC iki galo, tada pro sali eina very high lvl good NPC (diedukas) ir prikelia PC is numirusiu. :sirgti:

As tai nustojau naudotis panasiomis technikomis per pirmus meistravimo metus, po 2-ju eksperimentu:
1 PC pamate grupes kolegu (NPC adventureriu) ir grupes monstru kautynes, jie palauke kol visi issizude, tada pribaige likusius ir nulootino kunelius.
2 PC lengvai gavo prikelimo is mirusiu resursa, po to rado ant kelio svieziai negyva dieduka... spekit, nulootino ar ne?

5. del scenarijaus (=del meistro kaltes)
cia spastai ir k.t. scenarijaus vietos, kur universali formule butu:
jei veikejas nepadarys X, tai mirs
Cia reiketu pamastyti apie senarijaus verte. Geras butu filmas apie Conana Barbara, jei jis begdamas nuo vilku igriutu i vilkduobe ir persismeigtu pilva pagaliu :) toks trumpametrazinis
XXIcentury wrote:
As asmeniskai nemoku veikeju zudymo meno, todel palaipsniui atsiranda "davaj puolam ta pili - dzin kad mes penkiese, dzin kad ten armija, vistiek nemirsim..."
kazkada tik vos vos pavyko priversti juos begti ir tai vienas zaideju reke "ko jus begat mes vistiek galim nugaleti"
to "meno" ir nereiketu moketi
mano zaidime, tai visi sturma isgyvene PC butu pagauti ir pamokyti
pvz
1. pakarti prie miesto vartu be teismo
2. teisiami ir
2.1 issiusti i galeras 30-iai metu, po 5 metu (5min real time) nuskestu prirakinti prie irklu
2.2 pasodinti uz grotu iki gyvos galvos, ir paleisti i laisve per visuotine amnestija, naujo karaliaus karunacijos proga, kartu su naujais kameros draugais (sturmo neisgyvenusiai PC), sulauke 60-70 metuku. Gal pries eidami i nauja sturma pasirupins, kad naujos karunacijos nereiketu tiek laukti.
Raimondas wrote:
...Bet koki issuki galima bandyti iveikti kardu/kauliuko metimu... Manau, kad Shizzaras teisus, jog galima veikejus siek tiek railroadinti parenkant issukius, kuriuos tik visiski avantiuristai sprestu kardu. Bet vis tiek nebus 100% garantijos.
aha, pvz PC-vyskupai I-me Nikejos susirinkime sprendzia Kristaus dieviskumo klausima. Issukis prasidetu nuo kardo paiesku :wink:

_________________
"To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." Elbert Hubbard (1856 - 1915)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-01 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-17 22:32
Posts: 2032
Remhira wrote:
2. atsitiktinai
"1lv goblinas meta ieti, metimas 100 dar 100 ir virs 73"
"jei neismesi maziau 2, tai perlipsi i 33-io auksto balkona" ir pan
bad luck, GM cia nieko daryti neturetu
Jei 1./2. atvejais GM imasi banaliai gelbeti PC, tai ateityje sukurti stresine situacija :pasikart:
IMHO 2 atveju GMas gali gelbeti PCiukus nebanaliai:
"1lv goblinas meta ieti, metimas 100 dar 100 ir virs 73" - nerodai rolo ir niekas nemirsta
"jei neismesi maziau 2, tai perlipsi i 33-io auksto balkona" - PCiukas nukrenta, susizaloja 99%, traumos, luze galunes, bet gyvas.
Remhira wrote:
Raimondas wrote:
...Bet koki issuki galima bandyti iveikti kardu/kauliuko metimu... Manau, kad Shizzaras teisus, jog galima veikejus siek tiek railroadinti parenkant issukius, kuriuos tik visiski avantiuristai sprestu kardu. Bet vis tiek nebus 100% garantijos.
aha, pvz PC-vyskupai I-me Nikejos susirinkime sprendzia Kristaus dieviskumo klausima. Issukis prasidetu nuo kardo paiesku :wink:
Neaa, mano PCiukas vyskupas kitus vyskupus iskart pradeda itikineti smugiais i makaules. Be kardo. :P :wink: :lol:

Killeriais gimstama Raimondas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-02 0:57 
Offline
User avatar

Joined: 2005-03-29 21:50
Posts: 75
Location: Vilnius
Raimondas wrote:
IMHO 2 atveju GMas gali gelbeti PCiukus nebanaliai:
"1lv goblinas meta ieti, metimas 100 dar 100 ir virs 73" - nerodai rolo ir niekas nemirsta
"jei neismesi maziau 2, tai perlipsi i 33-io auksto balkona" - PCiukas nukrenta, susizaloja 99%, traumos, luze galunes, bet gyvas.
Banaliai ar nebanaliai gelbeji - jokio skirtumo. Realiame gyvenime zmogus su dievo pagalba isvenges mirtino pavojaus, padekoja dievui ir stengiasi i tokia situacija daugiau nepapulti. RPG zaidejas isgyvenes analogiska situacija supranta, kad dievas ji tiesiogiai globoja ir ateityje rizikuoja dar labiau. Cia neziurint i tai, kad Player Character kaip toks apskritai nepasizymi dideliu savisaugos instinktu.
Jei jau gelbeti, tai viska reikia padaryti taip, kad PC uz savo issigelbejima dekotu atsitiktinumui, o ne GM

pvz krenti is 33-io auksto. Ismesi virs 75, uzsikabinsi uz 32-io auksto balkono.
neismetei
Ismesi virs 95, uzsikabinsi uz laidu, pakeisi trajaktorija ir ikrisi i gilu! :o fontana, esanti uz 5m nuo suplanuotos issitaskymo vietos, kartu su nutrukusiais laidais.
neismetei
Ismesi 100, pataikysi i pro sali vaziavusia siuksliu masina, susizaloja 99%, traumos, luze galunes, bet gyvas. Savartyne tave nulootins bomzai, tada eis 5km iki telefono budeles, iskvies greitaja... Ismesi 2 kartus virs 60, busi gyvas kai atvaziuos greitoji.
Vaa... :x nesamone kazkokia...
As tai negelbeciau, butu investicija i ateities geimu kokybe. Kita karta nelips be saugos priemoniu ir nereikes visokiu briedu prisigalvoti. O jei lips, tai niekas nebepyks, kad vel blogai pasibaige.

:D istorija prisiminiau
Trinasi PC aplink piktus dedes, tie jam 3 kartus pasiule nesdintis, tas 4-a karta atejo kazko paprasyti, tai ji isodino i katapulta ir issiunte kur akys mato. Meistrai paskaiciavo kiek cia zalos gaunasi pagal taisykles, nieko nemete, nusizvenge "Viskas". Zaidejas akimis klapt, klapt "Tai ka? Man nauja chara kurtis?"
Quote:
Neaa, mano PCiukas vyskupas kitus vyskupus iskart pradeda itikineti smugiais i makaules. Be kardo. :P :wink: :lol:

Killeriais gimstama Raimondas
Per debatus barzda pesti reikia :wink: ir spjaudytis

He who strikes the first blow admits he's lost the argument.
Chinese Proverb

_________________
"To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." Elbert Hubbard (1856 - 1915)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-02 2:33 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-17 22:32
Posts: 2032
Remhira wrote:
Banaliai ar nebanaliai gelbeji - jokio skirtumo. ...RPG zaidejas isgyvenes analogiska situacija supranta, kad dievas ji tiesiogiai globoja ir ateityje rizikuoja dar labiau.
Na, vis delto nesutinku, kad nuo varianto 2 reikia negelbeti. Aisku, gal geriau butu, kad variantas 2 isvis neatsitiktu zaidime, bet neimanoma sukurti zaidimu su combatu, bet be jo (jei roll 1 visada bus "Netenki samones, bet isgyveni" tai irgi ne sprendimas). As nesakau, kad PCiukus nuo varianto 2 reikia gelbeti visada. Ne, atvirksciai, reikia gelbeti kuo galima reciau. Bet kartais tikrai verta.

Dabar zaidziu zaidima, kur GMas sia problema sprendzia tuo, kad PCiukai kuriasi po 2 charakterius, tad gali uzmusti viena ir neprarasti zaidejo. Nors, kiek girdejau, >1 charakteris zaidejui irgi nepatartinas dalykas... :(

Tu negyvas Raimondai


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-02 4:43 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Aš čia, iš trečios eilės, norėčiau užduoti klausimą žaidėjams, ačiū.

Keliose vietose mačiau rašant, kad bendros sistemos pranašumas prieš specializuotą yra netikėtumas (žaidėjams). Pradėję žaisti CoC jie iš anksto žinos ko tikėtis, more or less, ir horror nuotaiką sukurti sunku. Tuo tarpu pradėję žaisti GURPS valstiečių campaigną jie gali netikėtai užsirauti ant tų pačių demonų ir bus aceit didelis horroras.

Ar iš tiesų čia privalumas? Jei žaidimo pristatyme parašyta "GURPS valstiečiai", į žaidimą rinksis norintys žaisti GURPS valstiečius. Jei parašyta GURPS space, rinksis norintys žaisti GURPS space, o ne V:tM* :P Tai gali būti pats tobuliausias scenarijus pasaulyje ir pats tobuliausias realizavimas pasaulyje, bet faktas lieka faktu: meistras parduoda žaidėjams ne tai, ko jie norėjo. Ar yra tekę nusivilti, kai žaidimas staiga pasisuka visai kitaip, nei tikėjotės?

Klausimas skirtas ištirti rinką, nes aš ir pats mėgstu pateikinėti žaidėjams siurprizų :twisted:




*Minėtas atvejis tikrai patiko, bent man.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-02 5:44 
Offline
User avatar

Joined: 2005-03-29 21:50
Posts: 75
Location: Vilnius
Raimondas wrote:
Na, vis delto nesutinku, kad nuo varianto 2 reikia negelbeti...reikia gelbeti kuo galima reciau. Bet kartais tikrai verta.
:D ko nesitikejau, tai diskusijos del 2-o punkto.
Na jei verta gelbeti, tai ir reikia. Svarbiausia susimastyti kokia itaka gelbejimo veiksmai tures zaidimo kokybei. Jei zaidejui nieko nenutinka stresinese situacijose, tai jis i savo personaza isijaucia tiek pat, kiek i Toma ar Dzeri. Jie ten ir is 33-io auksto iskrenta ir sunkiais daiktais per galva gauna, ir nieko, ToonMaster viska sutvarko :)
Quote:
Dabar zaidziu zaidima, kur GMas sia problema sprendzia tuo, kad PCiukai kuriasi po 2 charakterius, tad gali uzmusti viena ir neprarasti zaidejo.
Na ir kaip? Sprendziasi problema? O jei 2-a duotu kurtis po 1-o mirties, tai nuostoliu butu daugiau? :mrgreen:
Quote:
Nors, kiek girdejau, >1 charakteris zaidejui irgi nepatartinas dalykas... :(
patartinas, patartinas. ARM duoda 3, Paranoja 5+, pagal taisykles priklauso, dar CoC siulo 2 8)
Rolemasteryje parekmenduociau susikurti po 1 pries sesija, ten taisykles anatomijos vadoveli primena, o kazkurioje edicijoje galimybiu numirti aprasymai prasidejo anksciau nei charo kurimo ir vienas suplementas vadinosi "1000 000 ways to die" IIRC
Quote:
Tu negyvas Raimondai
Susitaikyk su tuo Raimondai :)

_________________
"To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." Elbert Hubbard (1856 - 1915)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page « 14 5 6 7 832 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited