Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2018-09-26 1:57

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page « 126 27 28 29 3032 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2010-07-08 17:46 
Offline

Joined: 2008-10-12 14:34
Posts: 66
Location: Vilnius
Traveller. Vos ne D&D amžiaus Space Opera rpg. Kadangi nėra shoping list of powers, gan paprastas chargenas. Yra lifepath sistema su kuria galima labai įdomiai kurtis veikėjus.

Jei nori galiu paskolinti popierines knygas naujausios versijos.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-07-26 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-21 21:52
Posts: 439
Location: Vilnius
Ieshkau sistemos adaptuoti kazka panashaus i Metal gear solid. Kad butu fast and deadly. Siulykit kokias SPY sistemas. Unnatural powers are welcome. Svarstau apie kitos sistemos adaptavima bet kam isradinet dvirati kurio as kolkas neradau :D

_________________
Iron Kingdoms: Our dragons aren't just loot bags.
Wargames.lt


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 6:47 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Kaip jėnkauntėriuose groja šaunamieji ginklai?

Jie muša per atstumą, neaišku, kaip tą įvertinti. Nesinori dėlioti figūrėlių ir modeliuoti: „orkas žengė žingsnį, link elfo, dar vieną, tada jis jį nudobė“. Ta prasme, nenoriu per daug dėmesio sutelkti ties kova, ji turi vykti gana paprastai ir greitai, yra kitų veiklų, kuriems norisi skirti laiko.

Kaip būtų galima efektyviai įvertinti atstumo įtaką? Svarsčiau apie skaitliuką (5 žingsniai = 5 kovos ratai), t.y. šaulys turi atstumo trukmės imunitetą atakoms, bet tai sąžininga tik kai vienas elfas šaudo į vieną orką. Jei šaudo du elfai (stovintys negreta vienas kito), toks modelis neteisingas...

Gal kas žinote kokią paprastą metodą?

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
rzu wrote:
Kaip jėnkauntėriuose groja šaunamieji ginklai?

Jie muša per atstumą, neaišku, kaip tą įvertinti. Nesinori dėlioti figūrėlių ir modeliuoti: „orkas žengė žingsnį, link elfo, dar vieną, tada jis jį nudobė“. Ta prasme, nenoriu per daug dėmesio sutelkti ties kova, ji turi vykti gana paprastai ir greitai, yra kitų veiklų, kuriems norisi skirti laiko.

Kaip būtų galima efektyviai įvertinti atstumo įtaką? Svarsčiau apie skaitliuką (5 žingsniai = 5 kovos ratai), t.y. šaulys turi atstumo trukmės imunitetą atakoms, bet tai sąžininga tik kai vienas elfas šaudo į vieną orką. Jei šaudo du elfai (stovintys negreta vienas kito), toks modelis neteisingas...

Gal kas žinote kokią paprastą metodą?
Nieko nesuprantu. Apie kokią sistemą kalbame? Visur kur yra saviti sprendimai tokioms problemoms. Kai kur kovos įpatybės (atstumas, aukštis smūgis ar dūris ir t.t.) yra aprašyti kitur yra tik dalis viso to, o dar kitur kova apskritai nesiskiria nuo kitų konfliktų.

Klauskite konkrečiau be tokios informacijos kaip kokioje konkrečiai sitemoje kyla tokie klausimai nieko nebus. O jei homebrewinate sistemą klausimai dar sudėtingesni: kas svarbiausia? Realistiškumas, Istorija ar Įsijautimas?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 13:07 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1819
Location: Kaunas
Aivaras wrote:
<...>Realistiškumas, <...>?
//offtop

Man visada būdavo įdomu, ar yra kokia nors sistema, kuri būtų ant tiek realistiška, kad pripažintų ganėtinai dažną situaciją, kad iš paprasto lanko vieno šūvio galimas kilas, nepriklausomai nuo aukos raumenų masės :)

//end offtop


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
rzu wrote:
Kaip būtų galima efektyviai įvertinti atstumo įtaką? Svarsčiau apie skaitliuką (5 žingsniai = 5 kovos ratai), t.y. šaulys turi atstumo trukmės imunitetą atakoms, bet tai sąžininga tik kai vienas elfas šaudo į vieną orką. Jei šaudo du elfai (stovintys negreta vienas kito), toks modelis neteisingas...
Well, jei tu turi peilį, o priešininkas – šaunamąjį ginklą, ir tarp jūsų yra tam tikras atstumas, you are fucked. Sąžininga tai ar ne – nežinau, bet tokia realybė. Jei realizmo nesiekiama – ignoruok atstumą. Galų gale yra pakankamai daug sistemų, kur konfliktai ir jų padariniai labai abstraktūs, pvz., lankininkas šūviais darys priešininkui fizinę žalą, o į jį bėgantis orkas darys „psichologinę žalą“, t. y. bandys išgasdinti lankininką tiek, kad tas mestų lanką ir dėtų į kojas ar pasiduotų.
Pjovejas wrote:
Man visada būdavo įdomu, ar yra kokia nors sistema, kuri būtų ant tiek realistiška, kad pripažintų ganėtinai dažną situaciją, kad iš paprasto lanko vieno šūvio galimas kilas, nepriklausomai nuo aukos raumenų masės :)
Su critical hit tai galima padaryti daugelyje sistemų. GURPS šūvis į vitals'us turbūt irgi turi realius šansus pribaigt priešininką. Žodžiu, tokių sistemų pakankamai daug, manau.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-04 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Tikslas nėra realizmas, pakanka tik „kovos prieskonio“.

Pamažu linkstu prie nuomonės, kad atstumas neturi reikšmės, jei kova ne šachmatų lentoje. Realizmo prasme šaunamieji ginklai per sudėtingi? Iš per didelio atstumo lanku sunku pataikyti (kaip ir iš per mažo), todėl reikalingas kažkoks apibendrinantis mechanizmas (nesigilinant į su pagreičiu judančių kūno judėjimo formules...).

O gal taip: šaudymas iš lanko per atstumą yra viena (sakykime, po pirmosios salvės priešininkai užlenda už medžių ar pasislepia žolėje), o šaudymas iš lanko kovoje - tai visai kas kita. Kovoje lanko atstumas neturėtų reikšmės, abstraktūs žalos ir išsisukimo mechanizmai ir tiek.

Atrodo taip.

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 14:56 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1819
Location: Kaunas
ghoul wrote:
Su critical hit tai galima padaryti daugelyje sistemų. GURPS šūvis į vitals'us turbūt irgi turi realius šansus pribaigt priešininką. Žodžiu, tokių sistemų pakankamai daug, manau.
Kiek aš tuos critical mačiau, tikimybė kokia 1/milijonoji (nepulkit kabinėtis, čia abstraktus pasakymas :)), Kas IMHO tolokai nuo realaus lanko efektyvumo, ypač, kai šaulys patyręs ir pakankamai šaltakraujis.

Bet ačiū už atsakymą, galim nebeoftopinti :)


Top
   
PostPosted: 2010-11-04 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Pjovejas wrote:
ghoul wrote:
Su critical hit tai galima padaryti daugelyje sistemų. GURPS šūvis į vitals'us turbūt irgi turi realius šansus pribaigt priešininką. Žodžiu, tokių sistemų pakankamai daug, manau.
Kiek aš tuos critical mačiau, tikimybė kokia 1/milijonoji (nepulkit kabinėtis, čia abstraktus pasakymas :)), Kas IMHO tolokai nuo realaus lanko efektyvumo, ypač, kai šaulys patyręs ir pakankamai šaltakraujis.

Bet ačiū už atsakymą, galim nebeoftopinti :)
Nesu tikras, kad čia offtopikas :). Tema ko nedrysote paklausti klausimas susiveda į tai kodėl RPG nereplikuoja realistiško mirtinumo ginklų (lankas aišku efektyvus kitaip jo niekas nenaudotu, tačiau pataikymas kirviu grubiai tariant bet kur irgi labai lengvai nepernešamas ir t.t.).

Imo pakanka tų simulacinių žaidimų, tačiau tos simuliacijos pačios savaime nėra vertingos ir jei to nepagauni gaunasi tokie iškrypę dalykai kaip šis:
http://wiki.rpg.net/index.php/Worst_RPGs_ever

Realismas atlieka bendro daliklio funkcija. Jei suvedame žaidimą į realistišką visi dalyvaujantys teoriškai (nes praktikoje tai giliai neveikia) visi žino apie ką eina kalba.

Praktikoje aš nė velnio nežinau ar Boromiro scena LOTRe buvo realistiška ar ne. Ar kelios strėlės gali išjungti iš karto, ar hormoninis "Stimpackas" leis dabaigti scena iki galo? I don't know. Mano nuomonė gali linkti į vieną pusę tavo į kitą, o žaidimo pagal kurį žaidžiame kūrėjų į trečią. Rezultate turime problemą kurią realizmas turėjo išspręsti: mes nesusišnekame.

Story driven žaidime žanras sąlygoja realistiškumo įtaką: jei kalbame apie heroismus, tai blaster in the face, axe to the head ir kiti dalykai yra mirtini tik jei reikia, kad personažas mirtų.
Jei jamame ciniškesnę istoriją tai ginklai pradeda veikti mirtiniau iki kol pasiekiame tokį lygį kai ginklai yra labiau mirtini negu realiame gyvenime.
O nuo ten einame į absurdo (dažniausiai komedijinio tipo) lankas kur tave gali neužmušt Nukas, bet užmušti prezervatyvas su vandeniu išmestas iš antro aukšto.

Dar toliau yra kai atskiri objektai visai nebėra niekaip formalizuoti nes jie nebesvarbūs: svarbu konfliktas ir jo baigtis priemonės nebesvarbios: Žodis žudo, o kulkos gydo.

Šiaip Jei Laimonas pargyžtų jis gerokai daugiau apie tai nusimano (ale nebelabai aktyvus jo blogas matyt jis krito nelygioje kovoje su privačiu gyvenimu :)).

Taigi turėti mirtiną lanką nesunku, Tačiau kyla klausimas kam tau jo tokio reikia ir kiek esi pasiryžęs už tai sumokėti? (už mirtiną lanką gali sumokėti tuo, kad tave gali mirtinai nusmeigti bare su paprastu peiliuku :))

P.S. Iš Rzu komentarų susidaro įspudis, kad ten daroma visai custom sistema. Dats the game of its own ir viskas su tuo gerai tiesiog aš nesu megėjas :) tačiau jei tai būtų atviru tekstu pasakyta manau susidomėjusių gali ir atsirasti.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-04 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Atviru tekstu:

a) paėmiau A+ Fantasy
b) išsiverčiau
b) supaprastinau ir modifikavau biski

žr.

http://www.1km1kt.net/rpg/aplus_v2.pdf

ir

http://rzu.lt/qq/z6_taisykles.zip

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page « 126 27 28 29 3032 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited