Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie RPG, bet nedrįsote
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=2867
Page 3 of 32

Author:  shizzar [ 2006-07-27 1:24 ]
Post subject: 

Pritarsiu Simui dėl duobių su spygliais, tik, manau, jis turėjo omeny ne tai, kaip tai suprato XXIcentury.

Jei savo žaidime tu įkiši žaidėjams galimybę mirti, tai būk pasiruošęs tam, kad jie ta galimybe pasinaudos. Negali tam pasiruošti? Nesukurk tokių situacijų. Ne iš tos pusės statomas klausimas: problema nėra tame, kad veikėjai nebijo mirties, elgiasi kvailai ir po to reikia juos tempti Dievo piršto pagalba. Problema tame, kad meistras tesugeba jiems sukurti tik tokį iššūkį, kurio lengviausias sprendimas - rizikuojant nuosavu kailiu daryti vikrumo ir ginklo įgūdžio stebuklus. Jie šturmuoja pilį penkiese? O kodėl? Todėl, kad ten yra princesė, kuri, pagal meistro idėją, turėjo būti pavogta? O gal geriau vertėjo paversti princesę karve ir pastatyti į karvidę, kuri yra tos pilies kieme, o kuri toje karvidėje esanti karvė yra iš tiesų princesė, žino tik pilį valdantis piktasis burtininkas?

My point is: kokie iššūkiai - tokie ir sprendimai. Visai nebūtina kiekvieną questą daryti įvykdomą kardu/kauliuko metimu. Tada nereikės ir skraidinti veikėjo į saugų duobės kampą.

Author:  Raimondas [ 2006-07-27 4:11 ]
Post subject: 

shizzar wrote:
My point is: kokie iššūkiai - tokie ir sprendimai. Visai nebūtina kiekvieną questą daryti įvykdomą kardu/kauliuko metimu. Tada nereikės ir skraidinti veikėjo į saugų duobės kampą.
IMHO, Shizzaras nera visiskai teisus. Bet koki issuki galima bandyti iveikti kardu/kauliuko metimu, tad visada yra siokia tokia tikimybe, kad veikejai (per anksti) nulus. Manau, kad Shizzaras teisus, jog galima veikejus siek tiek railroadinti parenkant issukius, kuriuos tik visiski avantiuristai sprestu kardu. Bet vis tiek nebus 100% garantijos.

Jei paimsime Shizzaro pavyzdi, tai nesvarbu jog pilyje burtininkas, o princese karvideje, ATTACK CASTLE IDIOTS! :P

Who wants to live forever Raimondas

Author:  Simas [ 2006-07-27 9:57 ]
Post subject: 

Na, jei geimas visas statomas ant combato, tai viskas tvarkoje su tomis duobemis, tačiau jei negali nužudyti, tai sužalok ir palik taip tūsintis. Šiek tiek dark fantasy įvesk į žaidimą, kai pasitūsins tris sesijas su sulaužytu stuburu, tada žinos :D Ir visiškai nesvarbu, kas parašyta rulebooke ir visiškai dzin, kad hitai atsistato 1/min. Storytelling'o įvesk ir viskas. Jei vedi D'n'D, tai gali padaryti, kad jei vienu smūgiu gauna daugiau arba tiek pat žalos kiek yra Constitution, tai patiria sunkų sužeidimą kuris nesugyja jei jo negydo daktaras. Čia tik grubūs pavyzdžiai, gali pats susikurti homerule savo žaidimui ir viskas bus čiki. Nebūtinai veikėjai gali mirti, gali NPC juo šiai primušti, viską atimti ir išmesti į šiukšlyną :)

Author:  Gambler [ 2006-07-27 10:37 ]
Post subject: 

net akyvaizdzhiai "kardo/kauliuko" questa galima pabandyti prastumti be shito arba suvedant iki minimumo jegos panaudojima. bet chia jau zhaideju fantazijos ir meistro improvizacijos reikalas - jei vieni nenori mastyti arba jei meistras nesiruoshia paaukoti 5 valandu, per kurias jis nupaishe detalu pilies plana, aprashe kiekviena kareivi ir suplanavo ju ginybos plana, tai tada deja kitaip ir nebus. negalima kaltinti tik meistro arba tik zhaideju - puikus meistras zhaidzhiantis su nepatyrusiais/tinginchiais mastyti zhaidejais (ir atvirkshchiai) atsidurs situacijoje, kai viskas bus sprendzhiama tik jegos metodais.

Author:  Aivaras [ 2006-07-27 10:47 ]
Post subject: 

O aš manau kad jei PC nori užsimušti galima jiems tai leisti (Būdų jie patys susiranda: hmmm... This temple of ancient evil seems like a nice place to stay for the night :)).

Praktiškai kai darau pavojinga situacija palieku kažkiek apsidraudimo sau: Koks high lvl NPC stebi kova pasislėpęs ir pasirengęs jei "Bus karšta" ateiti į pagalbą, šalia duobės su spygliais guli užmaskuotos kopečios už kurių PC gali užliūti jei per ilgai spręs problemą. Ir panašūs dalykai.

Kita vertus kai PC pasidaro problemų patys tai leidžiu jiems tas problemas patiems ir išsrėbti. Praktiškai tuos momentus PC geriausiai įsimena ir jie labiausiai jiems patinka kai tikrai vos ne vos išsivynioji :).

Manau šito elemento pašalinimas labai sunuobodintu žaidimą.

Author:  Bungalo [ 2006-07-27 10:47 ]
Post subject: 

Va va...
O juk butu galima kartais pasistengt savy surast nors kruopele gerumo. Paimt kibiriuka, pamelzt karves, nuveit pas ta burtininka i pili ir pasneket kaip su garbaus amziaus zmogum. Blynu jam iskept. Kai snekesies kaip su zmogum, tai ir issispres viskas zmoniskai. Pasakys jis kuri telycia reikalinga. Issiskirtu visi kaip seni draugai ir paskui dar ilgai ant viso krasto girtu princeses pieno blynelius.
Bet tai ne. Taip nebus.
Kaip nevartaliok, o zaidime mes visgi norim atsikratyti streso ir itampos, norim pabegt nuo realybes, norim padaryt tai, ko negalim realiam gyvenime. Ir koks skirtumas, jei misija neivykdyta. Uztad kaip smagu prisimint i gabalus sukapota burtininka, iki pamatu sugriauta pili ir buri liepsnojanciu karviu...
:roll:

Author:  Aivaras [ 2006-07-27 11:00 ]
Post subject: 

Man būtų įdomų ką žmonės mano apie specializuotas ir setting based sistemas: Cthulhu ir VtMai ir t.t.

Iš vienos pusės pradžia: Jūs esate paprasčiausiais detektyvų būręlis. mes žaidžiame Kalačiūnus... Išduoda daug informacijos ir paskiau prasideda: "just burn the book" variantai.
Iš kitos pusės specifinės sistemos gerai daro tai kam yra skirtos. Ir net jei gali adaptuoti tiek kokį DnD ar dar labiau GURPS rezultatas gali būti kiek prastesnis. Kaip ten sakoma: kas tinka viskam, tas kartais netinka niekam.

Tai ką mano geriau siauros sistemos su setting suplementais ar meistro laisvė?

Author:  Narfuin [ 2006-07-27 11:34 ]
Post subject: 

ocen nekorektno (s moej tocki zrenija) zadan vopros.
tot ze WoD i CoC predostavliajut dikuju, prakticeski bezgranicnuju svobodu dejstvij dlia mastera.
ja do sih por stalkivajus s tem, sto tot ze gurps mne nepriemlim _imenno_ iz-za ego "universalnosti". ocen malo est masterov, kotorie odnovremenno budut v odnom campaigne zabrasivat svoich igrokov v 2000 god do nasej eri, 2006 ot rozdestva hristova i 3015 ot vtorogo prishestvija. v rezultate "universalnost" sistemi srazu stanovitsia nenuznoj. "specializirovannie" ze sistemi (hotia ja ni v koem slucae ne scitaju tot ze WoD ili CoC - settingami s uzkoj specializaciej) dajut ne tolko vozmoznost osusestvit zadumannoe, no i instrumenti dlia etogo.
nu i estestvenno - vse zavisit ot togo, sto imenno ti hoces vodit:
hoces rasskazat svoim igrokam istoriju o padenii i zizni pavsich - DtF.
o mukach nevozmoznosti vernut proshloe i osoznanie sebia malo to sto monstrom, no v dobavok ese i peshkoj v igre smisla kotorogo ti ne vidish - VtM. popitki izvedat nepoznannoe i ostatsia pri etom samim soboj ne poddavsih "ones who are fighting with monster become monsters themself" - CoC. tam est vse neobhodimie igrotechniceskie detali, pozvoliajushie eto delat.
tak sto moe mnenie:
esli ti znaesh _sto_ ti hoces vodit - vodi "specializirovannuju" sistemu.
esli ti _ne_znaesh sto ti hoces vodit - zadumajsia nado li ono tebe. esli ne pomoglo - vodi po "universalnoj" sisteme

Author:  Gambler [ 2006-07-27 11:49 ]
Post subject: 

Aivaras wrote:
Man būtų įdomų ką žmonės mano apie specializuotas ir setting based sistemas: Cthulhu ir VtMai ir t.t.
Tai ką mano geriau siauros sistemos su setting suplementais ar meistro laisvė?
siauros specializacijos sistemu mechanika buna labiau tinkama tam konkrechiam setingui, akcentuoja jo svarbesnius momentus ir ji leidzhia sukurti nuotaika. sakykim CP2020 tikimybe uzhsidirbti atsitiktine kulka i kakta yra 10% (CPv3 mirtingumo kartele pakele dar aukshchiau 20% tikimybe, kad gausi dviguba arba didesne nei normali zhala+HP kuriu tera katino asharos), ko tikrai nebus zhaidzhiant GURPS CP ar d20 modern.
dar vienas psecializuotu sistemu pliusas - jos giliau nagrineja ta konkretu setinga, nei universalios, nes pastaruju leidejams reikia leisti knygas ir apie kitka. todel apie koki nors viena konkretu setinga knygu labai nedaug (jei neklistu apie GURPS VtM gerai jei yra bent 5 knygos, o greichiausiu ju ne daugiau nei 3). tuo tarpu imdamas specializuota tu gali rasti kai kada ir deshimtimis knygu atskiromis to setingo temomis. zhinoma chia reikia tureti galvoje finansishkai pelningas specializuotas sistemas.
universalios greichiau duoda ne meistro laisve, o papildoma varga meistrui kuris ishplaukia ish knygu skurdumo vienu konkrechiu setingu: tenka pachiam nemazhai kurti arba tenkintis tuo nedideliu kiekiu informacijos kuria pateikia leidejas.

plius universalios sistemos turi kvapeli taip sakant ;) ish asmenines patirties zhaidzhiant Black Company d20 galiu pasakyti, kad kai kada sunku atsikratyti jausmo, kad tai DnD, tik kitaip. ir norisi pulti atakon nors ju daugiau ir pan.

Author:  Gambler [ 2006-07-27 11:57 ]
Post subject: 

galima teikti, kad universalios sistemos "wins in long run", kai dazhniau keichiami kompeinai su setingais, nes nereikia mokytis taisykliu ish naujo, bet jei grupe dazhnai pradeda nauja kompeina naujame setinge, tai (kaip jau mineta auskhchiau), gal jiems neverta ish vis zhaisti? arba reiketu tvrichiau apsispresti ko jie nori?

Page 3 of 32 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/