Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie RPG, bet nedrįsote
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=2867
Page 24 of 32

Author:  kerlon [ 2008-04-24 21:10 ]
Post subject: 

Anksciau labai megau Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura ant kompo lost. Dabar sugalvojau, kad butu neblogai kazka panasaus perkelti i RP. Gal kas zinot sistemu, butu panasios i Arcanum pasauli?


http://en.wikipedia.org/wiki/Arcanum:_O ... ck_Obscura

Author:  shizzar [ 2008-04-25 9:46 ]
Post subject: 

Eberron?

Author:  gijas [ 2008-04-25 11:54 ]
Post subject: 

guglis sako:

http://www.sjgames.com/gurps/books/steampunk/

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Kingdoms
http://en.wikipedia.org/wiki/DragonMech

siaip turbut nedaug kas musuose kazka tokio zhaide, o visi kas zhaide naudojo universalia sistemas GURPS, Fusion ar pan:)

Author:  LOKI [ 2008-06-02 17:01 ]
Post subject: 

Nuo ilgo zaidimo su ta pacia kompanija, jau biski pasiklydau ir norejau pasitairauti bendros nuomones, ar meistras turetu konsultuotis aptarti ir derintis su zaidejais taisykliu ir kitais zaidimo klausimais ar turetu jis buti su savo nuomone pagal seniai visiems zinoma taisykle: GM is allways right.

Nes man kazkaip atrodo kad zaidima daro visa grupe ir meistras ir zaidejai ir kad viems butu funas reikia tarti, galima kazka keisti ir pan.

Nors kita vertus sistemingiau ir tavrkingiau gaunasi kai kai yra griesta ir nekvestionuojama meistro nuomone...

Author:  RainDog [ 2008-06-02 17:40 ]
Post subject: 

LOKI wrote:
GM is allways right.
Tai va, jei nori tai ir tariasi :D

O šiaip tai gero GM'o vienas iš bruožų yra jausti savo grupės poreikius. Tada ir pasitarimų nelabai reikia.

Iš savo kuklios patirties tai noriu pasakyt, kad pasitarimai nebent prieš pradedant geimą yra geras dalykas, nes šiaip ar taip žaidimo metu žaidėjai geriau kai koncentruojasi ties savo personažu, o GM'as ties pasauliu. Žaidėjai gi nesitaria su GM'u kaip dabar jų veikėjui elgtis vienoj ar kitoj situacijoj.

Author:  shizzar [ 2008-06-03 12:36 ]
Post subject: 

Jei žaidžiama h-n-s, tai taisyklės yra itin svarbus dalykas, ir meistro diktatūra taisyklių klausimais gali elementariai sugriauti žaidimą; todėl meistraudamas tokius žaidimus leisdavau žaidėjams patiems susirasti reikiamas taisykles ir daryti savo veikėjui bileką, jei parodydavo man knygoje, kur parašyta, kad taip galima.
Tuo tarpu jei žaidimas yra labiau socialinis, tai meistras turėtų būti galutinė instancija taisyklių klausimais, kadangi žaidėjas pagal apibrėžimą turėtų būti daugiau-mažiau dėjęs ant taisyklių. Kaip minėjo Laimonas, galima prieš pradedant žaidimą apsitarti dėl vienų ar kitų taisyklių, kad nebūtų nereikalingų akibrokštų žaidimo metu ("jomajo, o aš nežinojau, kad pagal šitas taisykles viena pistoleto kulka gali užmušti...")

Author:  Skargan [ 2009-04-01 21:12 ]
Post subject: 

Klausimas gan kvailas, bet gal kas nors žino kokį paprastą(ar bent jau paprastesnį nei tradicinis) būdą supažindinti žmones su tam tikro settingo dvasia per sąlyginai trumpą laiką?

Author:  Kristijonas [ 2009-04-01 22:13 ]
Post subject: 

Sakoma, kad baimės apimti žmonės gali atlikti neįtikėtinus darbus, per neįtikėtinai trumpą laiką.

Author:  Undine [ 2009-04-01 22:29 ]
Post subject: 

shizzar wrote:
galima prieš pradedant žaidimą apsitarti dėl vienų ar kitų taisyklių, kad nebūtų nereikalingų akibrokštų žaidimo metu ("jomajo, o aš nežinojau, kad pagal šitas taisykles viena pistoleto kulka gali užmušti...")
Na kulka bent jau maždaug aišku kokia linkme veikia, o štai kaip išsiaiškinti kokio nors kero veikimą, jeigu neskaitei taisyklių? Kažkaip man nutinka, kad po meistro paaiškinimo įsivaizduoju vienaip, o paskui pasirodo, kad viskas yra visai kitaip. Gal žinote kokią nors alternatyvą jo praktiniam išbandymui sesijos pradžioje? :D Kas, įsivaizduoju, iš šalies turėtų atrodyti pakankamai kvailai.


Ir dar vienas klausimas dėl kurio prarandu milijoną nervinių ląstelių: kodėl visi NPC, kuriuos žaidime reikia sutikti, ir vietovės, į kurias reikės nueiti, būtinai turi vadintis niekaip neįsimenamais vardais kaip pavyzdžiui Rampadryliatrimbumbukai? :oops: Nepadeda nei užrašai, nei niekas :(

Author:  XXIcentury [ 2009-04-01 23:14 ]
Post subject: 

Undine wrote:
(...)
kero veikimą, jeigu neskaitei taisyklių?
(...)
kodėl visi NPC, kuriuos žaidime reikia sutikti, ir vietovės, į kurias reikės nueiti, būtinai turi vadintis niekaip neįsimenamais vardais kaip pavyzdžiui Rampadryliatrimbumbukai?
(...)
Nepadeda nei užrašai, nei niekas :(
Hmmz, dėl kerų ir pnašių sistemiškai complex dalykų, (su sąlyga kad jie sistemiškai sudetingi), tai jeigu tai one shotas, tai perklausti antra karta iš anksto ir galbūt padės arba žaidimo metu bagsnoti meistrui ir klausinėt ar toks prytaikymas galimas. Šiaip čia nežinau ką atsakyt bet nenoriu nuignoruot puse posto. (galbūt reiktų paminėti tą antą kad daug kas nepatario pirmam žaidimui sistemoje imti veikėjų kurie yra sistemiškai sudetingi ;) ? )

Dėl veikėjų vardų - čia manau kaip meistrui užplaukia. Pačiam buvo momentas kai fantezy setinguose visus npc bandžiau krikštyti pagal kvenjos žodynus. Skamba gal ir egzotiškai bet įsimint neįmanoma :).
Šiaip vardų klausimas manau yra gan svarbus, nors ir menkiareikšmis herojinio epo prasme. (gal Raindogas pamatys ir ką nors pakomentuos bloge ;) ? )
Dabar keliauja kažkas maždaug iš manosios opinijos šoa tema:
Visų pirma, jeigu vardas yra svarbaus npc, ir by that i mean itin svarbaus, visgi reiktų padaryt mažą reaserch ta linkme. Man, kaip meistrui kartais labai gerai parinktas vardas duoda vidinio fun, net jei niekas to vardo nesugraibo. Jeigu šnekam apie fantezy setingą, galbūt ta pati elfų, gnomų, gmomų ir pan rimtų-nerimtų dalykų randamų interneto platybesė gali padėti. Vardo atrinkimo kriterijai? - Ištariamas, trumpas, meistras turi perskaitęs atsiminti kitą dieną nežiūrėdamas.
Miestų ir panašių vietovių pavadinimai fentezy setinge gali būt vadinami pagal ką nors, nors čia jau patenkam į plotmes, kur matyt svarbiau miestų pavadinimus atsimint o ne skambėt gerai.
Jeigu setingas visai kitoks galbūt reikia prie jo stiliaus taikytis. Pvz kažkur guli (stalčiuj) Dark Heresy setingo Fideno sektoriaus planelis. Aduro planeta - pusė jos visada kaitinama saulės. (Lotyniškai Aduro berods reiškia uždegti, fiden ar fidens - drasą ir t.t.) Nors tai neturi absoliučiai jokios rieikšmės ir sektorių būtų galima vadinti Sitmo ir Razmo (pirmi pavadinimai atėję galvon) planetom, toks dalykas kartais reiškia kelias fun minutes kuriant pavadinimus.
Iš kitos pusės, jei npc, miestelis ar vietovė neturi didelės reikšmės, playeriai tiesiog kažkur nusuko, galvoti tam specialaus sceninio pavadinimo tiesiog nėra prasmės. Taip atsiranda 15 Jonų, 2 Smitai, 3 Elrondai, 18 Whateverių ir panašūs.
Šių random npc vardų parinkimas jau manyčiau absoliučiai priklauso nuo meistro ir žauidėjų. Kartais pats kai reikia veikėjui vardo, sakau "pasakykit bet kokį vardą", arba "umm... Džekas" ir panašiai. Jeigu žaidimas dar reikalauja sekti kas vyksta ir kaip, arba žaidėjai sugalvoja jog tas random praeivis visgi buvo kažkuo susijęs su "Reikalu", atsiranda "List o' names" viršuje rašant svarbius, apačioje nesvarbius, ir kolkas kiekvieną karta to užtekdavo.
Girdėjau būdus po ranka laikyt vardų generatorius, skaityti priešlapyje sistemos leidėjų/vertėjų/autorių vardus, nešiotis telefonų knygą ir panašius. (Tiesa yra tekę viena kartą paimt telefonų knygą ir išrašyt random 15 žmonių, bet ten ruošiausi sesijai, o ne vietoje dėliojau nuo A iki Ž.)
Dar vienas bruožas - pirmyn atgal keliaujantis vienas ar du pastovūs npc vardai, jau per kelioloika žaidimų įgavę vienokį ar kitokį kvapą.
Manau dauguma pas mane žaidusių daugiau nei dvi sesijas žino, ko tikėtis jei prisistato kas nors Aleksandro Kostiuškos vardu ir jeigu dar segi raudoną kalaryšį...
tai tiek į tą pusę.

Ir dar vienas dalykas - kaip šablonas ar klišė, burtininkai, gnomai, gmomai ir egzotiškų rasių atstovai turi ilgus vardus, dažniausiai su Fon, Al ir panašiais pridėliai.
Pvz Al Severus de Mig von Guferman

Page 24 of 32 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/