Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie RPG, bet nedrįsote
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=2867
Page 29 of 32

Author:  rzu [ 2010-11-04 16:06 ]
Post subject: 

Quote:
Realismas atlieka bendro daliklio funkcija.
Aš tą daliklį (na, daugiklį) matau taip: jei žaidėjams atrodo, kad meistras pats nežino, kada kas įvyks, sistema nerealistiška. O jei ir žaidėjai daugmaž nujaučia, tada realistiška.

Author:  Skargan [ 2010-11-04 16:57 ]
Post subject: 

2009 metų rugsėjo mėnesį aš apsisprendžiau, kad man nepatinka Dark Heresy sistema, bet joje yra pakankamas potencialas, kad pritaikyti savo žaidimui. Maniau susitvarkysiu per savaitę. Po trijų mėnesių turėjau žaidžiamą variantą. Šiandien vis dar užsiimu tobulinimu. Moralas: sistemos modifikavimas priklausomai nuo setingo ir specifinio žaidimo poreikių reikalauja labai daug laiko. Ar verta?

Author:  Pjovejas [ 2010-11-04 17:19 ]
Post subject: 

Aivarai, aš suprantu, kad pilnas realizmas nužudytų PRG dar neprasidėjusį, nes pimas susidūrimas su priešu greičiausiai turėtų baigtis mažiausiai pusės žaidėjų mirtim (nugis priešas realiai irgi turėtų mokėt ruošt pasalas :)), ale būna juokinga, kai lankais ir kirviais mosuoji, mosuoji, o rezultatas atsiprašant, kraujas iš nosies... :)

// :roll: hmmm... prisiminiau kaip man DAO pavyko iš Lelianos lankininkę padaryt, kad ji paskutiniuose etapuose iš už kampo vienu šūviu išskabydavo po vieną visą blogiukų ordą //

Author:  Gambler [ 2010-11-04 20:37 ]
Post subject: 

rzu wrote:
Aš tą daliklį (na, daugiklį) matau taip: jei žaidėjams atrodo, kad meistras pats nežino, kada kas įvyks, sistema nerealistiška. O jei ir žaidėjai daugmaž nujaučia, tada realistiška.
Čia reikia pastebėti labai super argumentas. Jei meistras nežino mintinai sistemos = sistema nerealistiška :D Aš pvz nujaučiu, kad iššovus iš plazminio pistoleto iš 0,5 metro atstumo kitam žmogui į veidą labai didele tikimybe, kad jo galva išsitaškys i gabalus. Ta pati žino ir meistras = sistema realistiška? nesvarbu kad plazminis pistoletas pats savaime yra fantazijos vaisius?

O dabar kvailas klausimas - kam išradinėti dviratį kai tai jau padaryta šimtus kartų?

p.s. remiantis šita logika Loremasteris yra nerealistiškiausia sistema pasaulyje - ten spėju niekas net nebando įsivaizduoti kuo baigsis betkuris smūgis betkuriuo ginklu :)

Author:  Laiqua [ 2010-11-09 23:54 ]
Post subject: 

Žinau, kad egzistuoja RPG sistema Savage Worlds, daugmaž skirta laukinių vakarų ir panašaus stiliaus žaidimams. Ar yra kokių nors panašių? Pageidavimai:

1) lengva išmokti (bent jau žaidėjams; žadu meistrauti nelabai RPG, ypač iš techninės pusės, pažįstantiems);
2) lengva adaptuoti (mano kampanijos dvasia turėtų būti daugmaž laukinių vakarų stiliaus, bet tai - fentezi pasaulis, su magija).

Author:  Jauja [ 2010-11-10 0:06 ]
Post subject: 

Laiqua wrote:
1) lengva išmokti (bent jau žaidėjams; žadu meistrauti nelabai RPG, ypač iš techninės pusės, pažįstantiems);
2) lengva adaptuoti (mano kampanijos dvasia turėtų būti daugmaž laukinių vakarų stiliaus, bet tai - fentezi pasaulis, su magija).
siūlau window. mechanika paprasta. visi įgūdžiai ar sugebėjimai apibūdinami būdvardžiais. pvz. prastas virėjas, karšta pupytė ir pan.

tiesiog imi ir žaidi :)

Author:  Laiqua [ 2010-11-10 1:35 ]
Post subject: 

Ačiū, atrodo įdomiai. Paskaitinėsiu.

Author:  ghoul [ 2010-11-10 1:36 ]
Post subject: 

Laiqua wrote:
Žinau, kad egzistuoja RPG sistema Savage Worlds, daugmaž skirta laukinių vakarų ir panašaus stiliaus žaidimams. Ar yra kokių nors panašių? Pageidavimai:

1) lengva išmokti (bent jau žaidėjams; žadu meistrauti nelabai RPG, ypač iš techninės pusės, pažįstantiems);
2) lengva adaptuoti (mano kampanijos dvasia turėtų būti daugmaž laukinių vakarų stiliaus, bet tai - fentezi pasaulis, su magija).
Jaujos jau minėta „Window“, „Fudge“. Čia jei tikrai norisi labai lanksčių ir minimalistinių taisyklių. Kita vertus, paaiškinti kokią GURPS ar pan. naujokams taip pat nėr taip jau sunku.
Apskritai išgirdus „Laukiniai vakarai“ iš karto norisi atsakyti „Dust Devils“, bet ten sistema labai specifinė, ne itin tinkama ilgiems campaign'ams, ir magiją įkišti (bent jau iš mechaninės pusės) nebus lengva. Bet susipažinti su ja vis vien primygtinai rekomenduočiau.

Author:  RainDog [ 2010-11-10 2:15 ]
Post subject: 

Savage Wrolds. Lengvai išmokstama, patraukli naujokams, lanksti, universali. Rekomenduoju neabejodamas. Ai, ir pagrindinės taisyklės kainuoja 10 dolerių :)
Laiqua wrote:
Žinau, kad egzistuoja RPG sistema Savage Worlds, daugmaž skirta laukinių vakarų ir panašaus stiliaus žaidimams. Ar yra kokių nors panašių? Pageidavimai:

1) lengva išmokti (bent jau žaidėjams; žadu meistrauti nelabai RPG, ypač iš techninės pusės, pažįstantiems);
2) lengva adaptuoti (mano kampanijos dvasia turėtų būti daugmaž laukinių vakarų stiliaus, bet tai - fentezi pasaulis, su magija).

Author:  Laiqua [ 2010-11-10 13:39 ]
Post subject: 

RainDog - Savage Worlds kaip tik savo žinutėje ir paminėjau :)

ghoul - ačiū, pasižiūrėsiu ir į Dust Devils.

GURPS paaiškinti tikrai nesunku, bet ir man (kaip nelabai patyrusiam meistrui), ir žaidėjams kyla problemų dėl nesveikai didelio adv'ų, disadv'ų ir skill'ų kiekio. Būtent dėl to ir bandau ieškoti kažko paprastesnio. Window paskaitinėjau, ten jau atrodo per smarkus minimalizmas.

Page 29 of 32 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/