Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie RPG, bet nedrįsote
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=2867
Page 5 of 32

Author:  Narfuin [ 2006-07-27 16:51 ]
Post subject: 

Aivarai: da. est. no kak pokazala praktika. igroki _mogut_ ostatsia dovolni daze esli igrali v CoC i v konce vijasnili, sto za vsiu igru samim sverhjestestvennim susestvom bila koshka i tarakani:)
i net. eto nera nagu dildinimas su plaktuku eto kogda ti daesh im molotok i oni vsiu sessiju dumajut blin. kak ze etim mozno podpilit nogti. i tolko potom zamecajut, sto okazivaetsia vse vokrug eto tolko gvozdi kotorie im nado zabit. a nogti i tak v horosej forme.
i ja pravda ne dumaju sto vibor zavisit ot pasiruosimo/improvizacijos. vo vsiakom slucae poka ne vizu nikakoj korreliacii:)

Author:  bonis [ 2006-07-27 16:59 ]
Post subject: 

Aivarai: nu prisipazinsiu neisivaizduoju kaip normaliam rpg piratai is karibu atsiduria rusijoj :D nu jej bogu. Aisku jie gali pabaigti ir vampyrais kinijoje musanciais trolius ;] bet zaidimas is principo nelabai apie ta. Mano supratimu pries bet kuri zaidima svarbus zaideju/meiostro susitarimas ka jie zais ir kaip. Zaidejus nustebinti ir taip budu pilna ir sis toli grazu negeriausias ;]
O jei tave per tris geimus zaidimo stilius, tavo personazas ar dar kazkas uzknisa tai cia greiciau rekomendacija butu keisti meistra, o ne specializuota sistema. Arba tu visiskai nezinai ko nori.

Author:  XXIcentury [ 2006-07-27 18:44 ]
Post subject: 

Jei leisit ikisti trigrasi...

Universalios sitemos NERA ir tikriausiai nebus.

Jeigu kam nors nepatinka - perfrazuokime:
Sistemos, kuri tiktu BETKOKIAM zaidimui idealiai, turint visas butinas savybes, NERA.

Tarkim GURPS, tikrai spinduolioja universalumu ir t.t, bet /warning, pavyzdys ahead/ tikrai nemanau, kad GURPS tiktu stereotipinio dnd tipo campaignui ale Hack and Slash. Tiesiog su Gurpsais negaliam daryti penkiu kombatu per sesija. Nesakau, kad ir tokio tipo Dnd campaignas butu labai idomus, bet kovoti metant 1d20 yra lengviau negu metyti kazkiek kartu po 3d6.

Kitos sistemos, jos jau tikrai labiau specializuotos, ir nelabai tinka bet kam.

Mazdaug metus turejau iproti pritaikyti White Wolfo veikejo ir veiksmu sistema bet kam. Labai patiko paprastas budas kiek dotu tiek ir dice. Bet dabar vemt nuo dice'u gausos vercia.... :)

O ar nemanot kad ta pati "universali sistema", norint zaisti kitokiam setinge tiesiog praso, kad perskaitytum dar viena knyga? Jau geriau perskaityti ta specifine sistema, kur gal net daugiau apie tai ka vedi suzinosi...
*paneria po vandeniu, slepdamasis nuo atskrendanciu akmenu*
---------
(paveluotas dalykas apacioje)
---------
Raimondas wrote:
Bet koki issuki galima bandyti iveikti kardu/kauliuko metimu, tad visada yra siokia tokia tikimybe, kad veikejai (per anksti) nulus.
aukso zodziai...
sitokia tikimybe yra, kai ateina ta retai ateinanciu smoniu dalis su motyvacija "as cia del fragu"

Author:  Narfuin [ 2006-07-27 18:50 ]
Post subject: 

century: gurps irgi turi savo supaprastinta kovu sistema, kuria naudojant mes _puikai_ zaidem id hack'n'slash tipo zaidimus. kitas dalykas - kaip tu tai formuluoji - tai nera _universali_ sistema - tai utopine ideali rpg systema, visu zaideju ir meistru svajone. tokios taip. niekada nebus.

Author:  ltforce [ 2006-07-27 19:49 ]
Post subject: 

Turiu tokį klausimą: kaip tiksliausiai reikėtų apibūdinti socialinį RPG žaidimą ir kas jame turėtų būti, o kas - ne?

Author:  Gambler [ 2006-07-28 9:57 ]
Post subject: 

ltforce wrote:
Turiu tokį klausimą: kaip tiksliausiai reikėtų apibūdinti socialinį RPG žaidimą ir kas jame turėtų būti, o kas - ne?
paprastai socialiniu zhaidimu apibudinamas tas rpg variantas, kur didzhiausias demesys skiriamas bendravimui tarp PC ir NPC, problemu sprendimas ne kovinemis priemonemis ir bendrai sumazhinant kovas iki minimumo (idealiu atveju iki 0). tokie "materialus" dalykai kaip lvl, exp ir geresni daiktai teorishkai neturi rupeti ir daryti zhymios itakos zhaidimo procesui. kaip viena ish socialinio rpg atributu galima butu priskirti ir dideles dalies situaciju atzhaidimo, o ne kauliuku metimo uzh skillus (tokius kaip ikalbinejimas, ibauginimas ir pan). tokiame zhaidime reikai daug daugiau galvoti, o ne tiesiog pasitiketi ashtriu kardu, gerais sharvais ir kauliukais.

Author:  Shapeshifter [ 2006-07-28 10:45 ]
Post subject: 

Gambler wrote:
ltforce wrote:
Turiu tokį klausimą: kaip tiksliausiai reikėtų apibūdinti socialinį RPG žaidimą ir kas jame turėtų būti, o kas - ne?
paprastai socialiniu zhaidimu apibudinamas tas rpg variantas, kur didzhiausias demesys skiriamas bendravimui tarp PC ir NPC, problemu sprendimas ne kovinemis priemonemis ir bendrai sumazhinant kovas iki minimumo (idealiu atveju iki 0). tokie "materialus" dalykai kaip lvl, exp ir geresni daiktai teorishkai neturi rupeti ir daryti zhymios itakos zhaidimo procesui. kaip viena ish socialinio rpg atributu galima butu priskirti ir dideles dalies situaciju atzhaidimo, o ne kauliuku metimo uzh skillus (tokius kaip ikalbinejimas, ibauginimas ir pan). tokiame zhaidime reikai daug daugiau galvoti, o ne tiesiog pasitiketi ashtriu kardu, gerais sharvais ir kauliukais.
Iš principo pritariu Gambler nuomonei, tačiau norėčiau paoponuoti dėl lvl, exp ir kauliukų reikšmės socialiniame žaidime. Manau, kad jų ignoravimas įvestų tam tikrą nelygybę tarp žaidėjų ir apribotų jų galimybes kuriantis PC, kadangi statant viską tik ant roleplayingo kyla grėsmė, jog žaidėjai dėl tam tikrų talentų ar žinių neturėjimo/trūkumo negalės tinkamai atžaisti savo personažų, tuo tarpu kauliukų metimai ir techninė žaidimo pusė leidžia tuos kultūrinius/socialinius skirtumus tarp žaidėjo ir jo PC sušvelninti ir subalansuoti geresnio žadimo naudai.
Šiuo nenoriu nuneigti ir to, jog socialiniuose žaidimuose kauliukų metimų kur kas mažiau, tačiau manau tai sąlygojama to, jog PC veiksmams socialiniame žaidime nusakyti prireikia daugiau laiko, nei pasakyti "smogiu dešine ranka per kairę ausį" arba "šaunu į akį". Grubiai tariant, žaidėjas turi kur kas ilgiau aiškinti meistrui ką jis daro, prieš išmesdamas už atliekamą veiksmą. Taip pat socialiniams žaidimams būdinga tai, jog PC nemažai laiko bendrauja tarpusavyje, kartais net didesnę sesijos dalį nesusidurdami su NPC, tad atitinkamai kauliukų metimai nustoja reikšmės, kadangi socialiniame žaidime, skirtingai nei combatinėse situacijose, meistrai paprastai prieštarauja kauliukų mėtymui, kada žaidimas vyksta tarp PC.

Author:  Aivaras [ 2006-07-28 11:09 ]
Post subject: 

Blina tai jeigu leisti mėtyti vieniems ant kitų vienas uber diplomatic munchkinas užsiims leadrio pozicija ir vis kiti praktiškai tebus jo pastumdeliais. Give me all your mone, build me a castle ir taip toliau...

Author:  Jauja [ 2006-07-28 11:22 ]
Post subject: 

zaisdamas Unknown Armies ir Call of Cthulhu, esu susidures su padaru, kuris vadinasi avataras

kas tai per biesas ir su kuo jis valgomas?

Author:  shizzar [ 2006-07-28 11:47 ]
Post subject: 

From Wikipedia, the free encyclopedia

In Hindu philosophy, an avatar, avatara or avatarim (Sanskrit: अवतार, IAST: avatāra), most commonly refers to the incarnation (bodily manifestation) of a higher being (deva), or the Supreme Being (God) onto planet Earth.

Mistinės fikcijos tradicijoje avataras - tai bileko nematerialaus arba anapusinio įsikūnijimas.

Page 5 of 32 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/