Be to, mano galva, ta sistema su naujokais gal kiek ir nelabai draugautu, nes reikalauja gana nespetnos vaidybos.
kad shi sistema nera naujokams labai draugishka faktas kaip blynas. jinai netgi visai nedraugishka naujokams. vien perzhvelgus magija darosi aishku, kad zhiniu reikes neblogu - didzhioji dalis reikalavimu gauti vidutini magijos uzhtaisa yra susijusi su istorijos zhiniomis (ishgerti alkoholio ish istorishkai svarbaus indo, gauti istorishkai svarbu mechanizma ir taip toliau). nekalbant apie didzhiausius uzhtaisus
magija labai gerai sugalvota - tam, kad kazhka kereti tu turi stengtis ir net labai, o ne kiekviena ryta gauti savo spell pointu norma ir ramia galva gyventi toliau. bendrai buti magu visai ne toks jau ir didelis malonumas - daugiau galvos skausmo (kad gauti uzhtaisu, kad nenusizhengti mokyklos tabu...) nei naudos
avatarai ishvis atskira kalba - kad nenusizhengti tabu gerai tenka pasikankinti.
ash atsiprashau shizzaro jei neteisingai interpretavau jo zhodzhiu ir savo atsakymu ji uzhgavau.
o logine pabaiga buvo - narfas ishsiaishkino kas gi atsitiko jo brangiajai zhmonelei. jis netgi labia norejo viska toliau aishkintis ir pasikalbeti akis i aki su kaltininkais. deja tai nieko nebutu pakeite. jie nebuvo kalti del to ir ishvis nezhinojo, kad kazhkas tokio atsitiko. sutinku - scena butu buvusi labia netgi idomi, bet deja - po 11 valandu meistravimo ash juodai norejau miego.
p.s. kad ji neskirta visishkai zhaliems rpg'istams shiektiek nurodo ir klasikinio skyrelio "kas yra rpg" trukumas.