Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2020-05-29 17:19

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 3 »
Author Message
PostPosted: 2006-10-18 12:34 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Aivaras, kitoje temoje wrote:
On topic... Jei nebedarysite Fiestu gal galima daryti RPG prezentacijas renginukas naujokams supažinti su RPG?..
Daryti tai galima, klausimas - ar yra Vilniuj meistrų, kurie norėtų tuo užsiimti? Na, išskyrus Aivarą. Jei prisirinktų bent kokie 3, būtų galima daryti tokius renginukus. Na, taipogi domintų communičio nuomonė, ar tokie renginiai iš principo reikalingi - ar yra paklausa?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 12:37 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
meistru gal ir susirinktu. esminis klausimas ar susirinktu naujoku? sprendzhiant ish to, kaip retai pasirodo naujoko ieshkanchio partijos skelbimai forume gali ir nesusirinkti... gal shizzaras galetu pasidalinti statistika ish fiestu kuriose budavo naujoku grupes kaip ten su norinchiu skaichiumi +/-?

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 2006-05-27 20:04
Posts: 122
Location: Vilnius
Jeigu galima isiterpti tai tokie projektai jau yra po truputi rengiami ir bandoma tai pristatyti su Svietimo Sistema mokyklose ir kitur. Cia duotu trumpa pristatomaja informacija kas buvo ir kas bus daroma:

Lietuvoje pirma karta buvo pristatyta, mokyklose ir socialinės paskirties įstaigose (tik pastaraisiais metais pradėta domėtis), vaidmenų žaidimai, kaip ugdomuoju dalyku. Buvo ieškoma šio dalyko mokymo formų, bei kuriama metodika.

Dažniausia, kalbant apie vaidmenų žaidimus pabrėžiama jų meninė, terapinė, kultūrinė, mokymosi ir komunikacinė reikšmė. Bet daug rečiau kalbama apie ugdomąją ir socialinę jų reikšmę. Menas pats savaime neišvengiamai yra socialus. Meno socialumą galime suprasti ir pagal tai, kaip jis padeda žmogui integruotis į visuomenę, prisitaikyti prie jos reikalavimų ar priešingai – priešintis socialinei aplinkai ir maištauti. Šiandien moksleiviams, studentams keliami vis nauji kokybiniai reikalavimai jų socializacijai: įvairių socialinės aplinkos reiškinių pažinimui, darbo įgijimui, bendravimui, savarankiškumui. Šių įgūdžių įgijimui nepakanka vien tradicinių ugdymo metodų ir būdų. Vaidmenų žaidimai būtent ir yra tas netradicinis ugdymo būdas, padedantis šiems žmonėms įgyti jų bendravimui, savęs supratimui, pozityviai kaitai reikalingų įgūdžių. Galime paminėti keletą užsienio autorių, kurie rašė apie vaimenų žaidimus tai: Abeyta, Suzanne & Forest, James (1991). Relationship of Role-Playing Games to Self-Reported Criminal Behaviour. Psychological Reports, 69, 1187-1192., Adamiak, Stéphane & Weil, Frédéric (1997). Manifeste pour le 10e art. Casus Belli, 102, Feb. 1997, 80., Blackmon, Wayne D. (1994). Dungeons and Dragons: The Use of a Fantasy Game in the Psychotherapeutic Treatment of a Young Adult. American Journal of Psychotherapy, 48 (4), Fall, 624-632. Apie vaidmenų žaidimų reikšmę ugdant jaunimą, neįgaliuosius rašė Carroll, James L. & Carolin, Paul M. (1989). Relationship between Game Playing and Personality. Psychological Reports, 64, 705-706., Douse, Neil A. & McManus, Ian Chris (1993). The Personality of Fantasy Game Players. British Journal of Psychology, 84, 505-509., Kallam, Michael L. (1984). The Effects of Simulation Games Play upon Oral Language Development and Internalization of Locus of Control among Mildly Handicapped Adolescents. Thesis for Doctor of Philosophy, UMI Dissertation Abstracts #8427677, Oklahoma State University., Kirchheim, Stephanie (1999). Fantasy-Rollenspiele und Religion. Zeitschrift für Pädagogik und Theologie - Der evangelische Erzieher [ISSN 1437-7169], 51 (4), 404-417., Raghuraman, Renuka S. (2000). Dungeons and Dragons: Dealing With Emotional and Behavioral Issues of an Adolescent With Diabetes. The Arts in Psychotherapy, 27 (1), 27-39. ir kt., bet praktiškai nėra atlikta jokių tyrimų įrodančių, kad vaidmenų žaidimai (kaip ugdymo būdas) keičia šių žmonių savarankiško gyvenimo, bendravimo su kitais, savęs pažinimo kokybę – Lietuvoje. Ateityje vaidmenų žaidimai turėtų vaidinti vis didesnį vaidmenį žmonių ugdyme, nes tai bendra išsivysčiusių šalių specialaus ugdymo tendencija. Pasak prof. Piličiausko (1998b, p. 144) „jeigu šiandien meninio ugdymo dėka neįgalusis įgytų didesnį pasitikėjimą savimi, t.y. jeigu jo įgyti gebėjimai leistų jam sąveikauti su menu, o per jį su kitais neįgaliaisiais ar mokyklos bendruomenės nariais (tėvais, moksleiviais, mokytojais) bei mikrorajono gyventojais, galbūt jau galėtume kalbėti apie [visuotinės neįgaliųjų] švietimo socializacijos pradžią“. Mes siūlome vadovautis moraline nuostata: “socializuoti jaunimą, bei neįgalųjį ir humanizuoti visuomenę galima tik esant abipusei jų sąveikai ir kaitai, t.y. keičiantis jaunimui, bei neįgaliajam ir visuomenei („keiskimės ir keiskim“).

Problemos charakteristika. Šiuolaikinis jaunimas savo emocijas dažniausiai reiškia socialiai nepriimtinais būdais t.y. jėga ir veiksmais, negerbimas amžiaus ir elementarių etiketo taisyklių nepaisymo. Stiprios emocinės reakcijos metu jie gali tapti pavojingais sau ar aplinkiniams. Jie dažnai nesugeba pažinti, suprasti ir suvaldyti savo emocijų. Remiantis įvairiais atliktais tyrimais galime teigti, kad ypatingai sunku šiems žmonėms pažinti, suprasti ir tinkamai reikšti pykčio emociją. Darbo praktika rodo, kad tinkamai organizuotas, netradicinis ugdymas sudaro palankias sąlygas šiems žmonėms, vaikams ir jaunuoliams, išmokti pažinti ir suprasti emocijas, adekvačiai elgtis net ir stipriausių emocinių reakcijų metu. Pyktis, mūsų visuomenėje, tampa vis dažniau sutinkama ir išgyvenama emocija, ji dažnai nukreipiama į silpniausius, pažeidžiamiausius visuomenės narius: vaikus ir neįgaliuosius.


Sis straipsnis ir visa informacija yra dar ruosiama bet jeigu jau tokia tema yra tai galiu padeti ko nors irgi.

Skambinti arba rasyti man.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:24 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
ideja zhinonma grazhi naudoti rpg kaip ugdomaja priemone, bet tokiu atveju meistrai turi buti vos ne diplomuoti psichologai, nes paruoshti scenariju, kuris kazhko ugdytu, o ne tik leistu linksmai praleisti laika reikia nemazhai zhiniu.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 2006-09-24 23:28
Posts: 258
Location: Vilnius
tai galima kiek paprasciau padaryti. gal is tiesu naujokai kiek nesiryzta or smth, taigi, ziurime ar yra keli geranoriski meistrai, dedam topica "renkami naujokai supazindinimui su rpg" ir palaukiam. susirenka keli zmogeliai ir go kelias sesijas. toliau jei patiko gal ir patys prades dometis ir veikti

_________________
His sword was sharp, his lance was keen
His shining helm afar was seen


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 2006-05-27 20:04
Posts: 122
Location: Vilnius
Na tam tikslui yra kuriamas hobby shopas kur bus visa tai mokoma cia kaip pvz:

Aš norėčiau prisijungti prie LŽMA (Lietuvos Žaidimo Meistrų Akademija). Kaip aš galėčiau tai atlikti?
Jeigu norite prisijungti arba tapti vienu iš ŽM nariu jus turite sudalyvauti viename iš mūsų rengiamų turnyrų, kurie yra skelbiami mūsų interneto svetainėje, ir parodyti savo meistriškumą bei pristatyti savo sukurta scenarijų.

Koks yra skirtumas tarp lygių – ŽM programoje?
Programa turi savo lygius tokius kaip Heroldas, Meistras, Vyriausias Meistras, Pavyzdys ir Avataras. Heroldo lygis gaunamas kai ŽM dalyvauja mūsų renginiuose daugiau kaip 4 metus, Vyriausio Meistro lygį įgauną po 3 metų. Visi kiti lygiai yra gaunami pagal žaidimo ir meistravimo aplinkybes, bei žaidėjų atsiliepimus.

Kaip lygiai kinta arba juos galima pasikeisti?
Kaip ir buvo kalbėta apie skirtumus lygių. Heroldo ir Vyriausio Meistro lygiai gaunami pagal atskirą statusą. Bet kiekvienas kitas lygis reikalauja kiekvienais metais, kad būtų atnaujintas arba peržiūrėtas.

Koks amžius reikalingas tapti ŽM ir dalyvauti ŽM programoje?
Jus turite būti ne jaunesni kaip 18 metų. Jaunesni nariai irgi yra sveikintini bet jie turi gauti iš tėvų sutikimą, kad jie gali dalyvauti mūsų rengiamuose programose ir yra susipažinę su mūsų taisyklėmis, bei žino kokia naudą duoda šie žaidimai.

Kam reikia registruojanti nurodyti savo gimimo datą?
Todėl, kad visi scenarijai yra skirstomi pagal amžiaus grupes.


Tam reikalui yra pajudinta SMM (Svietimo ir Mokslo Ministerija) ir EU (Europos Sajunga), kad butu skirtos $. Sitam reikalui as ejau ilgai. Nes sitais metais ir kitais metai yra planuojama i vaiku, paaugliu, jaunimo ugdima, svietima ir laisvo laiko sudominimui skirti 200 milijonu litu. Is situ pinigu i toki kaip hobby Shop'a yra planai investuoti ne kaip i verslo ogranizacija, o kaip i svietimo ir ugdymo istaiga kuri uzsiimtu sitais reikalais. Na cia ne forumo kalba jeigu kas nori galime susitikti ir aptarti prie arbatos.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 2006-08-25 14:51
Posts: 181
Su mielu noru noreciau dalyvauti naujoku 'apmokyma' Manau kad tikrai atsiras daugiau.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 2006-05-27 20:04
Posts: 122
Location: Vilnius
Pats atsiminiau praita ir uzpraita sesija pas mane pati atsirado du naunojai kurie susidomejo RPG. Tai tenka apmokyti zaisti. Bet chebra greitai gaudosi.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 2005-10-13 18:22
Posts: 41
Location: Kaunas
As visai mielai pameistrauciau naujokam GURPS'us.
Count me in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-18 15:07 
Offline
Lokys
User avatar

Joined: 2003-05-16 0:12
Posts: 1261
Location: Vilnius
Quote:
Na, išskyrus Aivarą. Jei prisirinktų bent kokie 3, būtų galima daryti tokius renginukus.
Jei pavyktų suderinti laiką, pasirašyčiau meistrauti.

_________________
Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are? ©Frank Zappa
kur labai open-minded, tiesiog nesugeba pasakyti, jog šūdas ir yra šūdas ©revenant


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 3 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited