Pabandykit elgtis zhmonishkai, irgi nieko geimsai gaunasi...
Bandau prisiminti, kada paskutinį kartą mačiau RPG, kuriame nebūtų pažeidinėjami įstatymai. Hm, ko gero, niekada nemačiau. Net žaisdami už įstatymo sergėtojus žaidėjai nuolat pažeidinėja krūvą įstatymo normų, jau nekalbant apie tai, kad "good" personažai nuolat žudo (nepasistengdami įrodyti kaltės ir/arba atiduoti teismui), braunasi į NPC asmeninius gyvenimus, laužo pastarųjų nuosavybę ir t.t. Tai - norma, paprasčiausiai žaidėjai prisibūna įstatymams paklusniais piliečiais in r.l. Elgtis žmoniškai? juk tai nuobodu. Bet ar nuo to jie tampa evil?
Hm, geras evil gautusi su pacifizmu , koks tai trickstreris turetu buti
Pleeease... Vergų/narkotikų pirklys, daktaras, eksperimentuojantis su žmonėmis, korumpuotas pareigūnas, našlaičių prieglaudos savininkas, kasnakt prievartaujantis savo globotinius, sektos lyderis, vedantis savo pasekėjus į masinę savižudybę, Skausmo Dievo žinys, corporate bitch, murkdanti visus bendradarbius pakeliui į viršų karjeros laiptais, elementarus defaultinis vagis, verslininkas, vardan 0,5 proc. pelno galintis atleisti 5000 žmonių arba gamint žaislus iš beveik netoksiškos medžiagos - visi jie, greičiausiai, yar evil, ir pacifizmas jiems visai netrukdo to do their evil deeds.
Ir tikrai nemanom, kad setingas, kuri zaidziam yra "neutral evil".
Tai settingas ir nėra evil. Jūs esat. Ir jūsų neutral ribojasi su chaotic. Juk labai dažnai jūs kaunatės grynai todėl, kad jums tai suteikia malonumo, o ne priversti socialinės-ekonominės-politinės situacijos. Chaotic evil nebūtinai yra stupid evil - gudresnis CE personažas rūpinasi savo teisiniu užnugariu. Ir, iš esmės, tik nuo meistro priklauso, kaip ilgai jis gyvens.
Ir kodėl apšepę ir prasigėrę piratai yra romantic?
Apšepę prasigėrę piratai yra antagonistai romantic herojams, kurie niekada neapgirsta (nebent to reikalauja siužetas), nešioja tvarkingas goatee ir šneka vos ne eilėmis.