Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 23:30

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kasdienybe RPG
PostPosted: 2007-02-23 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 13:17
Posts: 289
Location: Klaipėda
Noreciau sio puikaus forumo eruditu paklaust, kaip jus savo zaidimuose tvarkotes su kasdienybe? Ta prasme su tuo kad reikia i tualeta, valgyti, kad galbut charui batu parduotuveje butu patikusi pardaveja, bet nieks tos dalies net atzaidineti nemane... Esme ta kad atzaidinejant tik svarbias vietas, kombatus, visalaik gaunasi ta problema, kad RPG pradeda atrodyti kaip WOW'as, eina charai ir ieshko zmoniu su shauktukais ant galvu ciut ne...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-02-23 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Kai reikia tai ir ėjimą į WC gali atžaisti ir batų pardavėjos įsimylėjimą ir spuogo ant nosies išaugimą. Tam ir yra GM, kad nuspręstų ko reikia, o ko ne.

Kaip chebra sako - RPG pirmiausia turi būti fun, o ne kažkokie standartai,l todėl galima ir be spuogo problemos išsisukti :) O jei NPC tampa ubagais su šauktukais tai čia jau GM'o nesuegebėjimas sukurti atmosferos ir "gyvų" NPC, o ne roleplay'jaus :)

_________________
The cake is a lie


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-02-26 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 2003-12-02 18:18
Posts: 350
Location: Vilnius
Heh, kasdienybes as prisiziuriu kasdien ;) dar betruko i RPG visa tai kist. Idomu kiek truktu sesija jei kiekvienas zaidejas turetu isvaidinti rytini tualeta, pusrycius, apsirengima, DARBA, pietu pertrauka ir visas kitas rutinos dalis. IMHO, kasdienybes elementai butini tik tuo atveju, jei tai kazkokiu budu atskleidzia scenarijaus vingrybes arba koki nors veikejo bruoza. Kitu atveju tai laiko svaistymas, ala reality show.

Peace.

_________________
Is it real, or is it edhead?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-02-26 13:25 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
EdHeaD wrote:
Heh, kasdienybes as prisiziuriu kasdien ;) dar betruko i RPG visa tai kist. Idomu kiek truktu sesija jei kiekvienas zaidejas turetu isvaidinti rytini tualeta, pusrycius, apsirengima, DARBA, pietu pertrauka ir visas kitas rutinos dalis. IMHO, kasdienybes elementai butini tik tuo atveju, jei tai kazkokiu budu atskleidzia scenarijaus vingrybes arba koki nors veikejo bruoza. Kitu atveju tai laiko svaistymas, ala reality show.

Peace.
Hmm čia realiai pritariu Simui yra taip kaip leidžia ir nusprendžia GM. o be to matau visai Phun galimybes padaryti geimą kuriame yra ta pati kasdienybė bet kiek linksmesnė ir įdomesnė. Iš tiesų visai nedaug reikia, kad Fantazija būtų geresnė: darbe prie tavęs pradeda seksualiai kabinėtis šefė, jos sekretorius pradeda pavydėti, tuo metu pas tave atvaro vaikystės draugas su labai dideliu noru aplankyti savo praeitą meilę "barakę" ir kadangi yra labai gera proga pabendrauti tai velkasi ir tave ir t.t... Kasdienybė ramiai gali būti ir įdomi ir linksma ir faina, tiesiog reikia ir pačiam norėti ją tokia pamatyti.

P.S. Meistrauju Heroic Fantasy kampaigną (pirmas blynas) ir labiausiai įsimine momentai yra būtent kai vienas priplaukęs bardas atžaidinėja savo alkoholišką kasdienybę. Ištempia žaidimą i šalis atsakingai, bet viesiems patinka (kol kas nesiskundė :D). Žanro klasika: randa nuprotėjusio mokslininko laboratoriją ir daug kolbų su padarais ant lentynų. scoutas puola prie lentynos griebia tokia kolba ir atsidaro: spiritas. Išmeta tą kaką kurią rado ir dar pajieškojęs susipila į labiau transportuojamą indą... Party memberiai šoke... Tiesa vienas paskiau palaikė kompanija kai jie tai gėrė...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-03 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 13:17
Posts: 289
Location: Klaipėda
Taip, Simas teisus, del to jis ir Simas... Bet...
Viskas nera taip paprasta kaip jus sakot, tiksliau- ash nemoku ishsireikst savo minciu ir pasakyti ka ash noriu.... Intelekto trukumas ar ka.

Esme ta, kad yra charu kur prazaidzia "in game" laike metus, taip ne karto apie maista ir neuzhsimine. Nemegstu tokiu geimsu kur visishkai atitolstama nuo kasdienybes. Nudziovinciau toki playeri iki mazo kaciuko ST, vaiksciotu( jeigu ishmestu su -5) kaip nupezes dzhiovininkas...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-03 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-15 18:57
Posts: 82
Location: Kaunas
Tik pasitikslinu kaip pradedantysis zaidejas - ar fizine zaidejo savijauta neturetu pasakyti GM? Apskritai emocine savijauta manau zaidejas atzaidineja pilnai, su nedideliu GM isikisimu jei zaidejas pernelyg nusigrybauja. Bet jeigu pradedi jausti alki ir tai gali itakoti emocines savijauta - GM paprastai lyg ir pasako apie tai. Sekti savo fizine bukle siek tiek sunkiau, nes nesi tikras del atstumu/laiko pojucio.

Cia is esmes labai priklauso nuo meistro stiliaus. Bet siaip is meistro puses siek tiek vaikiska smagintis ant tokiu primityviu dalykeliu: ka pamirso zaidejai. Manau meistras gali prigalvoti daug idomesniu shunybiu nei nusilpimas/mirtis is bado. Kita vertus alkis gali buti svarbus dalykas jei esi slapta atvykes i priesiskai nusiteikusi miesta ir i bet kuria smukle negali uzeiti.

Galima palyginimui paziureti kaip yra CRPG - ten paprastai pasakoma : "tu pradedi jausti alki". Butu keistoka jei tiesiog numirtum be jokio pranesimo(nors gal yra ir tokiu realizaciju).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-04-04 9:46 
Offline
User avatar

Joined: 2005-05-31 9:47
Posts: 320
Location: Vilnius "Legionas"
Manau logiska butu ziureti i taip, ka riekia atzaisti:
1. Atzaidinejami, paminimi ir svarbus matyt yra tie dalykai kurie ir normaliai tokiu atveju butu irasyti i tavo dienorasti. Visi questai- zinoma. Jei tau svarbus batu pardavejos isimylejimas, tai zinoma net butina tai atroleplayint. Bet ar rasytum i dienorasti kad kasdien ryte prausiesi ?:)
Jei keliaujam per kalnus tai skaiciuojame tik savo raciono suvartojima ir ar uzteks, o jei einame po misijos puotauti i viesnami "Auksinis Pegasas" tai visai miela tai atroleplayint, ar ne.
2. Kartais rutinos apibudinimas padeda isvengti nesusipratimu tarp zaideju ir meistro, o ir pats tik questu sprendimas bei monstru musimas kartais igrista, tai pasirutinejimas su pajuokavimas (nerimtoje questineje situacijoje) padeda atpalaiduoti smegeni.
va

_________________
"Legionas - vieta kur visi vieni kitus myli"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-15 5:37 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 13:17
Posts: 289
Location: Klaipėda
Hm, aciu uzh nuomone.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited