IMHO kaip tik yra azartas kai zhinai kad kiekvienoje kovoje ar kvailame poelgyje tavo charas gali kristi.
blyn, dar vienas vartotojas. Apaliticna rassuzdajete, tovarisc.
Pvz: pamirshai i pavojinga kelione sharvus - klaida...
koks kretinas/pedantas turi buti meistras, pas kuri veikejas pamirstu sarvus namie??? Nebent tuos sarvus pavoge gremlinai ir PC pamirso atlikti kvesta, kad juos atliktu. O siaip, jei individas uzsiima kazkuo visa gyvenima, jis niekada nepamirs to, kas reikalinga.
Itariu shizzaras tai visus resurektintu po tokiu dalyku, kad campaginas nenutruktu.
na, visu pirma, shizzaras nera sadistas, ir jei jau PC sedi be sarvu, ateje baikstus padarai paimtu juos i nelaisve, o ne uzlenktu vietoje. Kaip tik uzlenkimas vietoje, mano manymu, sitoje situacijoje visai nelogiskas: koks tolkas "ateiti ir uzlenkti"? Kokia is to nauda?
Ishvados: Gyvenimas nezhiuri pro pirshtus i jusu klaidas <blablabla>tad to neturetu daryti ir paprastesne gyvenimo versija - rpg.
RPG - paprastesne gyvenimo versija??? Nu nieko sau. RPG - tai kaip tik atitrukimas nuo realaus gyvenimo, ir dazniausiai veikejai visai nenori susidurti jame su tuo, su kuo susiduria kiekviena diena (galbut todel zaidimai vyksta fentezi pasaulyje, alternatyviose visatose ar in a galaxy far far away). Auksine Holivudo taisykle: namu seimininke, kuri visa diena plauna indus, sluoja kambarius ir skalbia marskinius, neis i kina ziureti filmo apie namu seimininke, kuri visa diena skalbia marskinius, plauna indus ir sluoja kambarius.