Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 1:39

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page « 1 2 3 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2009-02-24 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Bišką panekropostinsiu.

DirD 4ed jau kuris laikas rinkoje. Kaip ir su kitu WotC produktu (MtG jei kas nežino) su kiekvienu pokyčiu turėjo ateiti pasaulio pabaiga, bet ji kaip visada neatėjo :).

Pora niuansų: Žmonės daug žaidę 3ed/3,5 DirD sunkiai priranta. žaidimas pasikeitė ne tik kosmetiškai. tai nėra expansionas tai yra vaisai kitas žaidimas kurio esmė irgi yra dubasinti monstrus ir imti jų stuffą. Tiesa pasakius senesnių edicijų žinios labiau maišo negu padeda. Daugelis "senių" sėdasi prie stalo įsivaizduodami, kad jau žino kaip viskas veikia ir ką jie dabar darys, praktikoje tai tėra iliuzija (aš nebuvau 3 ed labai gilus žinovas bet ir man teko perlipinėti per porą slenksčių).

DirD visuomet buvo (ir liko) giliai combat orientuota sistema. Dar šią vasarą kalbėjomės su Shizzar, kad MMO krečiamame geekų ir nerdų pasaulyje tokia sistema neturi ateities. Praktikoje WotC nustebino surasdami savotišką išeitį: jeigu labai kruopščiai laikaisi taisyklių DirD tampa Boardgeimo/wargeimo su lyriniais nukrypimais kombinacija. Lyrinių nukrypimų žaidimo taisyklės nelabai palaiko (tai yra taisyklių aprašančių kaip ką dryti nekovoje bet jau PHB yra gana nedaug), bet aktyviai joms nemaišo (tai yra jei nori būti batsiuviu/kariu gali sau būti tavo kario elementas dėl to nenukenčia). Tad lyrinių nukrypimų reikalas pilnai paliktas GMo rankose. Boardgeimo elementas savo ruožtu sako, kad be figurėlių ir be žemėlapio nelabai pažaisi (tiksliau pažaisi, bet tai bus tolimas vanduo nuo kisieliaus).

Kaip giliai combatninė sistema sukasi labai neblogai, Tad daugelis verkšlenimų ir nusiskundimų ateiną iš dviejų tipų žmonių: tie kurie nenori dažnai kovoti (tad neaišku ko jie lindo į DirD :) ) ir iš tų kuriems galva neišneša kaip galima ką nors keisti.

Dar keli elementai: GM darbas. DMG nežiūrint to, kad yra plonesnė negu kitos turi avyje pakankamai daug geros info. Be šito buvo nemažai padirbėta kaip strukturizuoti kovų kūrimą. CR nebeegzistuoja, vietoj to yra exp value sistema kuri yra gerokai lankstesnė ir leidžia surinkti praktiškai ant smūgio priešus kuriuos mušti grupei seksis daugiau mažiau normaliai (tiksliau GMas gali reguliuoti sunkumą gana lengvai). Prie to dar yra atskyrimas taisyklių PC kūrimui ir NPC kūrimui. NPC bendrai paėmus bus silpnesni,bet atitinkamai užtrunka žymiai mažiau laiko sugeneruoti. Dar vienas momentas yra žaidimo ekonomika: DMG siūlo nemėtyti random magiškų daigtų, o duoti PC tai ko jie nori/jiems reikia. Ir jei būtų žaidžiama grynai pagal taisykles pinigų kiekis irgi pakankamai fiksuotas leveliui (tačiau PC gauna pakankamai netgi pagal tuos guidus).

Šitie elementai labai sumažino būtino pasiruošimo GMui kiekį. kas nemažam kiekiu žmonių pasirodė kaip pakankamai ženklus pliusas :).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-02-24 13:37 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Nepilnus metus nereguliariai dariau DnD 4th ed kampeiną ir smarkiai nusivyliau šita sistema. Apskritai tai jau nėra RPG. Jei kas nors kada nors yra žaidęs Warhammer Quest, tai ta sistema puikiai apibūdina tai, kuo dabar virto Dungeons and Dragons.
Viskas, kas ne kombatas, palikta up to gamemaster - vis tiek gi mechanika socialiniam atžaidinėjimui nereikalinga, tai kam parintis?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-02-24 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
shizzar wrote:
Nepilnus metus nereguliariai dariau DnD 4th ed kampeiną ir smarkiai nusivyliau šita sistema. Apskritai tai jau nėra RPG. Jei kas nors kada nors yra žaidęs Warhammer Quest, tai ta sistema puikiai apibūdina tai, kuo dabar virto Dungeons and Dragons.
Viskas, kas ne kombatas, palikta up to gamemaster - vis tiek gi mechanika socialiniam atžaidinėjimui nereikalinga, tai kam parintis?
O kas tada yra RPG :)? Tai labai slidus klausimas ir jei kam nepatinka combat heavy sistemos, tikai neverta rinktis DirD. Yra pakankamas pasirinkimas kitų sistemų.

Šiaip 4ed combatas man kažkiek primena Mtg taisykles. Tai yra jei taisykles išmanai gerai tai žaidžiasi kitaip negu kai išmanai prastai. Plius jei taisykles pradedi ignruoti kažkuri žaidimo dalis ima ir užlūžta. Ir taip tai leidžia žaidimo viduje sudaryti broken combo, kurį WotC bando tvarkyti erratomis :).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-23 17:31 
Offline

Joined: 2009-03-23 16:17
Posts: 4
Sveiki :). Paskaičius susidaro įspūdis, kad 4th edition buvo kritimas žemyn, o ne progresas. Pats dar neišbandžiau tik peržiūrėjau knygutes in pdf :). Meistrauju DnD nuo antros edicijos, tai kai prisimenu tuos laikus, kai išleido trečią irgi nebuvau patenkintas. Kažkaip atrodė viskas laisviau antroje, bet po to susigyvenau ir su 3.5 pataisymais lyg ir viskas susitvarkė. Gal ir su 4 panačiai bus :). Juolab, kad yra ir Forgotten Realms setting'as 4-tai edicijai jis visada skuba būti pirmas :). Kadangi lošiu jame nuo 2-os DnD edicijos tai iš story line pusės idomu :), bet pati mechanika 4th edition iš atsiliepimu kelia nerimą :).

Mano pastebėti pliusai ir minusai susipažinus su taisyklėmis:

Skilai susiaurinti - tai ir pliusas nebe tiek daug, bet minusas, kad per daug susiaurinti kaip Shizzar minėjo, kad truksta tam tikrų (del to nenumirciau bet tikrai ne pliusas :) ). Pati mechanika kaip diskutuota keistoka jei galima taip išsireikšti :).

Dėl poweriu vietoj spelu tai man buvo keista, nes magas nebeturi savo graziojo spelbuko, kuri taip reikėdavo priziureti, pirkti lapus, persisrasineti ir t.t. :) Pliusa izvelgiu tik viena jau nuo low lvl turi magas ka veikti o ne isleides viena kera begti su lazda mosikuoti arba pamiegoti :) - aukstam lvl aisq tai neproblema bet low lvl visada smagiau :).

Cia maciau buvo mineta, kad lengviau pritaikyti encounter sunkuma ir patirti, bet ir 3 tikrai nebuvdavo problemu ir sunkumu ta padaryti, bent jau man kazkaip sistema paskaiciuojant stipruma buvo lanksti taip pat. Taigi cia pliuso didelio nematau.

Nera druidu, barbaru, bardu ... WTF ... Aisq Wizardas daro pinigus, nes kaip maciau jau visus ides (druid'a, bard'a, sorcerer, barbarian bei rases half-orc gnoma ir t.t.) II- ame tome PhB.

Bendrai paemus su poweriais isties panasu i MMO :). Viskas supaprastejo, tai matosi ir is lenteliu :).

Bet deja kombatas nesutrumpejo, o pailgejo :D. Monstru HP vidurkis padidejo kiek pastebejau :).

Taigi ko jums pvz trūksta smarkiai palyginus su 3 - 3.5 edicijomis ir ką norėtumėte grąžinti atgal, o ką galima tiesiog patvarkyti su home made rules :), nes visko juk nekeisi grečiausiai tik išbalansuotum sistemą.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-24 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Drizzt wrote:
Sveiki :). Paskaičius susidaro įspūdis, kad 4th edition buvo kritimas žemyn, o ne progresas. Pats dar neišbandžiau tik peržiūrėjau knygutes in pdf :). Meistrauju DnD nuo antros edicijos, tai kai prisimenu tuos laikus, kai išleido trečią irgi nebuvau patenkintas. Kažkaip atrodė viskas laisviau antroje, bet po to susigyvenau ir su 3.5 pataisymais lyg ir viskas susitvarkė. Gal ir su 4 panačiai bus :). Juolab, kad yra ir Forgotten Realms setting'as 4-tai edicijai jis visada skuba būti pirmas :). Kadangi lošiu jame nuo 2-os DnD edicijos tai iš story line pusės idomu :), bet pati mechanika 4th edition iš atsiliepimu kelia nerimą :).
Hm pakankamai tipinė nuomonė. Perskaičius taisykles labai mažai iš tiesų sužinoma apie žaidimą. Tipiškai nuomonė keičiasi patį žaidimą pabandžius ir 4ed atveju gana dažnai keišiasi į geresnę pusę (sausos taisyklės 4ed yra sprangios). Dėl Forgoten Realms. Jei ką (to biš jei tamsta esi Vilniuje) turiu ir player guidą FR ir Campaign settingą. FR buvo gana radikaliai pakeistas istorija pastumėta 100 metų ir tų metų atskaitos tašku tapo kataklizmas (taisyklių konversija :)), pakankamas kiekis senųjų personažų išžudyta kiti pakeisti. Tad turėk omenyje, kad tai nėra same old FR tai smarkiai pasikeites pasaulis kuris turi tas pačias šaknis, tad geriau išmesti senas žinais ir kaupti naujas (kas iš esmės teisinga ir visam 4ed DirD)
Drizzt wrote:
Mano pastebėti pliusai ir minusai susipažinus su taisyklėmis:

Skilai susiaurinti - tai ir pliusas nebe tiek daug, bet minusas, kad per daug susiaurinti kaip Shizzar minėjo, kad truksta tam tikrų (del to nenumirciau bet tikrai ne pliusas :) ). Pati mechanika kaip diskutuota keistoka jei galima taip išsireikšti :).
Ė? Skilų mechanika nepasiekitė visiškai: rollas plius skill modifyeris Vs DC. Skill chalenge tiesiog daug skill rolų siekiant įtraukti visą partį į veiksmą (nepaliekant viso kalbėjimo party face).
Drizzt wrote:
Dėl poweriu vietoj spelu tai man buvo keista, nes magas nebeturi savo graziojo spelbuko, kuri taip reikėdavo priziureti, pirkti lapus, persisrasineti ir t.t. :) Pliusa izvelgiu tik viena jau nuo low lvl turi magas ka veikti o ne isleides viena kera begti su lazda mosikuoti arba pamiegoti :) - aukstam lvl aisq tai neproblema bet low lvl visada smagiau :).
Neatidžiai skaitote kolega. Wizardai turi spellbooką ir taip į reikia prižiūrėti perrašinėti ir skaičiuoti puslapius :). Kai kurios kitos arcane klasės irgi jį gali gauti (atradau, kad Swordmage gana su featu). O bendrai tai powerių sistema buvo siekta suvienodinti veikėjų galios augimą (ant kiek tai įmanoma, nes skirtingos klasės skirtinguose leveliuose gauna "geruosius" powerius). Ir tai daugiau skonio dalykas man pvz supaprastinti ir sutvarkyti dalykai labiau patinka negu chaotiški :).
Drizzt wrote:
Cia maciau buvo mineta, kad lengviau pritaikyti encounter sunkuma ir patirti, bet ir 3 tikrai nebuvdavo problemu ir sunkumu ta padaryti, bent jau man kazkaip sistema paskaiciuojant stipruma buvo lanksti taip pat. Taigi cia pliuso didelio nematau.
Tai, kad tamsta nesusidūrė su problemom parenkant sunkumo lygį 3ed (net nežinau ar prieš tai kažkokia unifikuota sunkumo nustatymo sistema egzistavo) tai jums didelis pliusas. Tačiau naujam DM'ui parinnkti kovą pagal CL kurie praktiškai nieko nereiškia ir dar papildomai turi debesį matematikos, kad suderinti su expected parčiu. Tad praktikoje patyrę DM tiesiog taip žinojo ką prieš ką galima leisti, dabar yra sistema kaip tą patirtį surinkti neužsiiminėjant Deus ex machinom ir TPK :).
Drizzt wrote:
Nera druidu, barbaru, bardu ... WTF ... Aisq Wizardas daro pinigus, nes kaip maciau jau visus ides (druid'a, bard'a, sorcerer, barbarian bei rases half-orc gnoma ir t.t.) II- ame tome PhB.
jau išleido. Bet aš niekaip nesuprantu šito priekaišto esmės. DirD turi keturias ikon klases: Fighter, Cleric, Rogue, Wizard. Jos buvo išleistos iškarto ir dar negana to susietos kiekviena su kažkokia role (ir per combat rolę šitas ikonik partis visada galibūti surinktas). viskas kitas yra irrelevent ir toli gražu ne visose edicijose buvo nuo pat pradžių.
Drizzt wrote:
Bendrai paemus su poweriais isties panasu i MMO :). Viskas supaprastejo, tai matosi ir is lenteliu :).

Bet deja kombatas nesutrumpejo, o pailgejo :D. Monstru HP vidurkis padidejo kiek pastebejau :).

Taigi ko jums pvz trūksta smarkiai palyginus su 3 - 3.5 edicijomis ir ką norėtumėte grąžinti atgal, o ką galima tiesiog patvarkyti su home made rules :), nes visko juk nekeisi grečiausiai tik išbalansuotum sistemą.
Meh. Šiaip dažniausiai su MMo 4ed lygina dvi grupės žmonių: tie kurie nežaidė 4ed ir tie kurie nežaidė MMO. 4ed panaši į MMo maždaug tiek pat kiek 3ed panaši į Diablo 2 (pagrindinis tų laikų palyginimas). Vat jei sakytum kad panašu į Final Fantasy Tactics/Jagged Alliance/Laser squad/Disgaia tai suprasčiau (bet vėlgi čia lyginam išskirtinai pagal kovą :)).

Švari ir tvarkinga taisyklių aprašimo sistema (naudojant tipines lenteles, keywordus, standartinius statusus) dar nereiškia, kad iš kažko gautusi geras Comp žaidimas. 4ed žaidę programeriai keikiasi, kad ji yra velnioniškai sunkiai perkeliama į Kompą (apie MMo ir real time poreikį visai tyliu :)), kaip turn based sistema ji turi debesį visko kas vyksta už individualaus turno ribų.

Dėl kovos trukmės: 4ed sugebėjo per pakankamą situacinių mediferių kiekį priversti žmones užsiimti teamplayjum. Jei grupė stovi linija prieš linija ir daužo at-willais tai kova trunka smarkiai ilgiau negu ji turėtų trukti :). Bet bendra tendencija yra tokia: kiekvieno atskiro žmogaus turnas truka mažiau (bet sudėjus su debesiu oportunity attacks ir interuptų plius free veiksmų kuriuos gauni iš kitų arba susikuri pats, dėmesys ne tavo turno metu negali visiškai nuslysti į disų sukinėjimą), bet bendras turnų kiekis reikalingas kažką užversti yra didesnis (netgi labai taktiškai žaidžiant).

Šiaip jei mėginsite 4ed tikrai norėčiau patarti nemėginti jo žaisti kaip 3,75. Jei žaidei nuo 2ed tai perėjimas nuo THACO į AC turėjo duoti suprasti kaip sistema gali pasikeisti. Problema su perėjimu iš 3ed į 4ed yra ta, kad daugelis sąvokų atrodo panašios tačiau realiai tokios nėra.

Pastabėlės daug žaidusiems 3ed:
Full round action neegzistuoja. Išviso.
Attack of oportunity darai ne viena rounde, o vieną per turną (to biš kiekvienam pro tave bėgančiam goblai gali įkalti po viena blizgę (ir kiekvienas kovos dalyvis taip gali).
Saving throw visai nieko bendro neturi su Fort, Ref ir Will tai dabar yra kakos veikimo trukmės nustatymo mechanika (jis metamas apkakoto veikėjo turno gale ir arba prasitesia turnui arba baigiasi)
Draugai neuždengia šauliams matymo lauko ir šaudyti į kombatą nėra penalčių
Visada turėsi tik vieną basik atacką per ėjimą
negalima eiti miegoti dažniau negu kas 12 val (ojoj mano wizardas nebeturi spelų ainame pamiegoti po tuo krūmu)

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-25 11:26 
Offline

Joined: 2009-03-23 16:17
Posts: 4
Dėkui už pastabas išties nuraminai :), nes buvo svarbu išgirsti iš žmogaus, kuris naudojasi sistema, kaip ji veikia. FR postumis tikrai stiprus, bet man patinka, nuo 2 į 3 toks nebuvo :) Daugiau buvo tik karalių pasikeitimas, tarkim taip, kartos naujos :) Dabar tai išties sukrėtimas, bet smagus ir idomus. Visada su nostalgija žiurėjau į Netheril laikus ir buvo net knyga atrodo išleista SpellFire ar pan. pritaikyti žaidimui jei neklystu. Čia iš dalies kažkas pan. įvyksta :).

Dėl poweriu pritariu, kad progreso kreivė labiau išlyginta nei 3 edicijoje, ypač kas liečia magus.

Idomu dabar tik ar planuoja ka nors taisyti ir leisti 4.5. O gal viskas ok ir nėra didesnių disbalansu kas pasimatė 3 edition :).

P.S. taip aš iš Vilniaus. Fr abi knygutes dar neperskaičiau tik peržvelgiau chronologiją ir kaip buvo privesta iki 4th edition bei FR pridėtą šarmą susijusiu su kataklizmu :). O senų žinių nereikia mesti, kas liečia chronologiją, niekada nežinai, kas gali sugrįžti ar atsirasti :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-25 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Dėl 4,5, aišku rankos nukirsti neduočiau, bet manau nebus. Argumentacija kodėl: WotC naudojasi jau ant MTG kažkiek atidirbtu errata principu. Tai yra kol visa žaidimo mechanika daugiau mažiau veikia (o jinai veikia) ir atskirų palūžusių elementų pataisimu galima, kažkiek situaciją gelbėti, jie tuos pataisimus ir leidžia. Ir jei rimtai išleidžia ne vien internete: naujai išleistame PHB 2 yra Updates skiltis kurioje patalpintos spausdintame žodyje iki to momento prisikaupusios erratos (stealth taisyklių pakeitimai).

Realiai jei žaisi su kokias nori pakeitimais (naudodamas updatus arba jų nenaudodamas) yra tavo reikalas WotC samdytų žudikų kelių laužytojų nepamatysi :). Tačiau jie mėgina stumti pusiau organizuotą RPG, nežinau net kaip pavadinti, Lygą gal. Kurioje jei formaliai dalyvauji house rulinti negalima (tik aišku Lietuvoje niekas to nedaro). Tiesiog noriu pasakyti, kad WOTC turi etaloną pagal kurį gali lyginti kaip jų žaidimui sekasi overall. Ir jei pavyksta nustatyti blogumo židinį jį pašaliną nedarydami visiško sistemos perrašymo.

Nors aišku po kelių metų jei paradviai bus maži gal ir prasuktu tokį reikaliuką :). Visi nori valgyti, o kai kas dar ir su akcininkais nori atsiskaityti :).

Tiesa apie FR. Bendra tendencija knygos eina gana "sausos" oficialus 4ed settigas yra "points of light" kuris neturi nei žemėlapio nei istorijos nei kažkokių žinomų asmenų. Bet jo kosmologiją ir esminius principus eina užvilkti praktiškai ant bet ko. WotC pažadėjo išleisti po vieną settingą, jau kiek rimčiau aprašytą, per metus ir jį palaikyti (šiemet išeis Ebberon). Palaikymas daugiausiai eina per DDI (kas yra mokamas internetinis žurnalas) bent amerikosams jis yra pakankamai pigus plius galima kas kažkiek laiko pasiimti prenumeratą mėnesiui ir tiesiog susipūsti viską ko tau reikia. Tad FR knygos gana potuštės istorijos prasme (bet platforma kurti savo istorijas ant jos yra) tačiau iš papildomų straipsnių (dragon articles) galima susirankioti daugiau info (su papildomais mechaniniais dalykais: priešai, daiktai, poweriai, featai ir t.t). Jei tuo domėsies bus ką susirasti :).

Dar vienas momentas dėl palaikymo: FR knygose pristatytos rasės ir klasės yra official. To biš kai eina naujos knygos jose bus atnaujinimų ir papildymų toms klasėms/rasėms.

Disbalansų yra bet jie daugiau vienetiniai atvejai, negu tendencija. Pvz dėl griežtų taisyklių žmonės padaro rasių/klasių/paragon path/Epic destiny/magic item kombinacijas kurios daro nesveikus dalykus (karta per dieną infinite damage vienam priešui, "užmigdyti" priešą neatsibundamai, praktiškai neužmušami Fighteriai ir dar keletas pavyzdžių). Tačiau kol tai yra pavieniai atvejai žaidimas neužlūžta nes houserule arba banas buildui iš DM pilnai suvaldo situaciją. Bendros augimo tendencijos yra geros skirtuas tarp nelabai optimizuoto ir labai optimizuoto veikėjo nėra toks radikalus kaip 3 ed (aišku skirtumas tarp optimalaus kovai ir specialiai sugadinto kovai bus didelis bet juk ne apie tai kalba :)).

Šiaip pasikartosiu, kad vertėtu pamėginti keletą žaidimų, jei norima tiesiog pačiupinėti kombatą yra keli bandomieji mapai (kad galvos nevarginti :)) DMG pabaigoje. Arba susiveikti keletą spausdintų adventure (bet jie pakankamai prasti). Šiaip 4ed turi tą išskirtinumų sistemą kur atskiros klasių savybės laužo bendaras taisykles (fighteriai gali daryti pseudo atack of oportunity netgi kai taisyklės kitiems to neleidžia, Rangeriai normaliai kovoja dviem ginklais ir t.t.). Tad pirmus kartus tikrai pasiųlyčiau gerai kruopščiai pažiūrėti ar ko nepraleidžiat.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-25 16:44 
Offline

Joined: 2009-03-23 16:17
Posts: 4
Trumpas dar klausimelis ar tau nekilo problemu gauti subscription'a DDI. Isbandziau dvi korteles - Visa virtuon ir Mastercard'a na ir nepatvirtina, viska gerai suvedu jau net atsibodo bandyti variantus :) Parasiau ir bankui ir supportui, tai kol sulauksiu nieko nesakancio atsakymo (dazniausiai :) ) gal teko jau susidurti ir pasiulysi kokiu tips'u :).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-25 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Drizzt wrote:
Trumpas dar klausimelis ar tau nekilo problemu gauti subscription'a DDI. Isbandziau dvi korteles - Visa virtuon ir Mastercard'a na ir nepatvirtina, viska gerai suvedu jau net atsibodo bandyti variantus :) Parasiau ir bankui ir supportui, tai kol sulauksiu nieko nesakancio atsakymo (dazniausiai :) ) gal teko jau susidurti ir pasiulysi kokiu tips'u :).
Aš neturiu DDI subscriptiono dar nemėginau jį gauti. Turiu dal knygų (main three plius FR campaign ir player guide) ir esu užsakęs PHB 2. Kitas turiu PDF formatu pasiskaitymui. taip pat praleidžiu gana daug laiko WotC forumuose. Hmmm bet galiu sutikti kad kažkas su elektroniniu atsiskaitymu Lietuvoje yra negerai. WotC tikrai nebūtų pirma kompanija su kuria normaliai neina atsisakityti per elektroninius ryšius...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-03-25 18:16 
Offline

Joined: 2009-03-23 16:17
Posts: 4
As kol kas dar visa turiu pdf'ais tiksliau susisiunciau visa 4th edition kas tik yra :) kartu ir su power cardais pdf variantais ir Dragon magazine kas iseje. Pirksiu jau real knygas tik kai pradesiu sesija kol kas dar yra nebaigtu reikalu su 3ed :). I ta DDI jau seniau norejosi pasizvalgyti dabar buvo gera proga vel prisiminus, bet pasirodo stori ir tvirti tie vartai, kad praverti neimanoma :).

Reikia tada "protif loma net prijoma :)". Tikiuosi is banko arba supporto ka nors atsius. Siaip ziuriu wizardas ten prisidejes apsaugu, kad nors tu ka, tai nenustebciau, kad tikrina ne vien korteles numeri, papildoma koda ir validity data varda su pavarde bet ir adresa tel numeri, kurie prie korteles banko duomenyse, nes pan. kad taip yra. Jie reikalauja situ lauku atsiskaitymui ....

Na palauksime ir paziuresime.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page « 1 2 3 4

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited