Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 10:09

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
kai žaidimas hack'n'slash, siužeto nulis, o du iš tryjų žaidėju munchkinai, tai prisitaikai, ir vietoj to kad ruoštum scenarijų, ruoši kuo idomesnį kombatą. taip ir mažina poreiki ruoštis žaidimui, nes pateikti gan įdomus priešai straight out of the book. 4E monster manualas tures 500 gatavų blogiukų, kiek žiurėjau previews tai bus jau pirmiem leveliam skirtu tokiu monstrų kurie mirdami sprogs, laikydami priešus galės juos naudot kaip mėsos skydą ir t.t.

taip visa tai galima atžaisti ir be jokių taisyklių, išrolplejinti ir t.t. na bet jeigu mes tyngim šiandien rolplejint? jeigu mes norim šiandien atsigert alaus, pažaist stalo žaidimą karinį ir pametyt kauliukus? be jokio pasiruošimo? su 3,5 nemanau kad tai būtų pavykę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 15:50 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
nu shiaip tai su bet kokia sistema pavyktu, jei nusprendei "ishgerti alaus ir paridenti kauliukus". ir, ar ash teisingai supratau, taisykles leis maziau ruoshtis, nes bus jau viskas parashyta (apie sprogimus ir mesos skydus), tam kad meistrui nereiketu paciam galvoti, kaip paivairinti mushi?
ar kazhka neatidziai perskaiciau ir supratau kreivai?

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Quote:
ar ash teisingai supratau, taisykles leis maziau ruoshtis, nes bus jau viskas parashyta (apie sprogimus ir mesos skydus), tam kad meistrui nereiketu paciam galvoti, kaip paivairinti mushi?
na aš pats supratau tiek pat kiek tu, tik atkartoju tai ka promotion sako, o kaip iš tikro, reikės palaukt birželio ir pažiūrėt pačiam.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 16:08 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
a, kalba eina pie hack-n-slash. Visiškai sutinku, DnD duoda galimybę padaryti iš RPG sesijos tiesiog Monster Manualo testavimą, ir jokia kita man žinoma sistema nėra tam taip puikiai pritaikyta. Tiesa, kad kombatą padarytum įdomų, vis tiek ruoštis reikia gana nemažai - sienelė ant sienelės tikrai nėra pats įdomiausias kombato variantas, kiek man teko matyt.
Bet ar HnS kaipo toksai neatgyveno, kai kompiuteriniai žaidimai pasiekė tokias aukštumas?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-03-07 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 2006-06-11 17:39
Posts: 19
Tai tas pats argumentas gali būti pritaikytas roleplayinimui, kam man eit su žmonėm bendraut, klausyt kažkieno ten istorijos? Įsijungsiu geriau longest journey, va kokybiška istorija ir aš joje interaktyviai dalyvauju. Arba kam eit bare sėdėt? Geriau nusipirksiu alaus, pasidarysiu webcam konferenciją ir visi namie atsigersim. Gi visi puikiai žinom, kad kompas niekad neatstos gyvo varianto. Taip WoW'as (ar kitas mmorpg) niekad neatstos draugų susibūrimo ir gero laiko prie stalo su kauliukais, ar tai būtų monopolis ar d&d hack'n'slash.

O, kad combatui vistiek reikia pasiruošimo pritariu, bet vat tai WotC dabar ir būtent reklamuoja, kad su nauju edition'u reikės daug mažiau. Žiūrėjau filmuką kur vienas 4E playtesteris (kuris aisku dirba wizardam) teigia, kad šiaip jis mėgėjas visada skrupulingai pasiruošt bet testuodamas mėgino (dėl laiko stokos) tiesiog viska improvizuoti ir jam tai puikiai gavosi, kas su 3.5 jo nuomone buvo visiškai neimanoma.


Top
   
PostPosted: 2008-06-28 10:31 
Offline
User avatar

Joined: 2003-11-11 15:06
Posts: 209
Location: Kaunas
Netyčia pavyko gauti visas tris naujasias knygutes, ir pirmas įspūdis toks - kažkas nutarė, kad žmonės nori žaisti MMORPG ant popieriaus. Visi ryšiai su realybe, kurių 3.5 dar truputį turėjo panaikinti, dabar klasės turi ne savybes, o tiesiai WOW online pavogtas spec atakas, šarvų skirstymas iš light medium heavy pakeistas į cloth leather chainmail ir taip toliau, skill kiekis žvėriškai sumažintas, kam tie skilai, juk social interiaction nušviečiamas kaip kitoks combat tipas :).
Sidenote. panaikintos gnomų ir pusiau orkų rasės, matyt amerikiečiai pagalvojo, kad kuriant backgroundą žaidėjui nemalomu sakyti "mano mamą išprievartavo orkas". bet štai vietoi jų įdėti pusiau drakonai ir pusiau demonai, tad sakyti "mano mama išprievartavo demonas" gerai. Ir žmonės dar abejoja, kad D&D propaguoja satanizmą :)
Dar apie rases, 3,5 visi elfai mokėjo naudotis kardais ir lankais, tai matyt pasirodė per didelis bonusas, laužantis balansą, tad dabar iš elfų padarytos dvi atskiros rasės, kurių viena moka naudotis kardais, kita lankais. Very inventive guys :)

IMHO of course, need your opinion

_________________
Gyvenimas kenkia jūsų sveikatai. Darykite išvadas.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-06-28 16:45 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
<<<moderator mode: įjungiau Tomo sukurtą naują temą į jau seniau egzistavusią>>>


Man, kaip žmogui, nenukankintam WoWo, jokių (ne)malonių asociacijų su MMORPG nėra, ir jei powerių įvedimas kažkam daro šitą žaidimą patrauklesnį - taht's ok with me. Kreiviausia, kas man pasirodė naujojoje sistemoje - tai, kad skillų keltis negalima. Ta prasme, tu gali būti trained in skill arba untrained (pirmuoju atveju tiesiog gauni +5), prie skillų metimų prisideda pusė levelio, and that's it. Va čia tai jau tikrai - kuo daugiau orkų dūbasinu, tuo geriau architektūrą išmanau, o bibliotekoj sėdėt neapsimoka, nes vis tiek nifyga neišmoksi.
Skillų kiekis yra ne tiek "sumažintas", kiek jie tiesiog apjungti į bendresnes kategorijas, kas mechanikos prasme yra tik geriau, IMHO: GURPSinis variantas, kai matematika ir fizika yra du visiškai skirtingi skilai, kurių kėlimasis kainuoja net brangiau, nei ginklo įgūdis, gal ir yra realistiškesnis, bet dažniausiai baigiasi tiesiog tuo, kad niekas nekelia matematikos ir fizikos, kurie, iš esmės, reikalingi tik flavorui ir neturi absoliučiai jokios įtakos žaidimui.
Quote:
kam tie skilai, juk social interiaction nušviečiamas kaip kitoks combat tipas
Ee, čia bajeris iš operos "kaubojau, aš tavęs noriu :oops:" - "o man pofig, mano arklys žalias 8)". Taip, skilų trūksta - aš asmeniškai pasigedau profession ir knowledge skilų (pastaruosius, teoriškai, galima sukaišioti į kitas kategorijas, bet atskira skilų grupė "academics" tikrai nepakenktų), bet tai nedaro visiškai jokios įtakos socialiniam atžaidimui. Kaip tik šitoj plotmėj viskas liko taip pat, kaip ir trečioje edicijoje. Apie socialinės dalies sistematizavimą kalbėta jau daug, bet vienintelė man žinoma tikrai vykusi socialinio atžaidinėjimo sistema yra VtM'e, ir vadinasi ji būtent Social Combat.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Last edited by shizzar on 2008-06-28 17:04, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-06-28 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 2004-01-28 13:33
Posts: 1224
Location: Vilnius
Įdomiai čia su tais skillais. Tai suprask, kad neliko jokių mokslinykų ar bibliotekininkų? Priklys tipo jei nori būti kietesnis derybose už barbarą, tai gali pasitikėti tik savo charizmos bonusu? O jei svolačius barbaras dar ir levelio didesnio tai ir derasi už pirklį geriau?

_________________
The cake is a lie


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-06-28 17:19 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Pilnas DnD 4th ed skilų sąrašas, nurodant bazinę abilkę ir klases, kurioms jis yra class:

Acrobatics (Dex) Ranger, rogue
Arcana (Int) Cleric, warlock, wizard
Athletics (Str) Fighter, ranger, rogue, warlord
Bluff (Cha) Rogue, warlock
Diplomacy (Cha) Cleric, paladin, warlord, wizard
Dungeoneering (Wis) Ranger, rogue, wizard
Endurance (Con) Fighter, paladin, ranger, warlord
Heal (Wis) Cleric, fighter, paladin, ranger,
warlord
History (Int) Cleric, paladin, warlock,
warlord, wizard
Insight (Wis) Cleric, paladin, rogue, warlock,
wizard
Intimidate (Cha) Fighter, paladin, rogue, warlock,
warlord
Nature (Wis) Ranger, wizard
Perception (Wis) Ranger, rogue
Religion (Int) Cleric, paladin, warlock, wizard
Stealth (Dex) Ranger, rogue
Streetwise (Cha) Fighter, rogue, warlock
Thievery (Dex) Rogue, warlock

Panagrinėjus Simo įvardinta situacija su pirkliu ir barbaru, galim peržiūrėti tokį raskladą: 10to lygio barbaras turės, tarkim, Cha +1 ir nebus trained in Diplomacy, taigi jo Diplomacy rolas bus +6. Ketvirto lygio NPC pirklys turės tą pačią Cha +1 ir bus trained in Diplomacy, taigi jo Diplomacy rolas bus +8. Jei personažai yra to paties lygio ir abu trained in what they do, tai tada viskas priklausys tik nuo ability score. Bet aukštesnio lygio veikėjams sukuriamos puikios sąlygos davit' avtoritetom vargšus NPC: juk nebus kiekvienas pirklys miestelyje to paties niolikto lygio, kaip ir partis.

Kas dėl mokslininkų ir bibliotekininkų - skill roluose dar numatyti situaciniai bonusai, taigi, pvz., turėjimas priėjimo prie didelės bibliotekos duos history rolui kokius +5. Bet šiaip casual diskusijoje apie tai, kaip dauginasi ežiukai, 15to levelio rangeris turės žymiai daugiau ką pasakyti, negu visą gyvenimą gamtą tyrinėjęs 5to levelio NPC - mokslininkas.

Tarp kitko, trečiosios edicijos taisyklėmis šita problema irgi egzistavo - juk buvo maksimalus rankų skile skaičius, priklausantis nuo levelio - tik ji nebuvo tokia akivaizdi.

UPDATED: dar yra toks dalykas kaip skill focus - feat'as, duodantis įgūdžiui +3, bet jį galima imti įgūdžiui tik vieną kartą. All in all, daugiausia, kiek gali duoti įgūdžiui, nepriklausomai nuo visokių ten rasinių fiškių, magiškų fen'kių ir lygio pliuškių, yra +8.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-06-28 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 2003-11-11 15:06
Posts: 209
Location: Kaunas
Jokių problemui barbarui derantis neiškils, barbarų naujose taisyklėse tiesiog nėra, kaip ir sorcereriu, monkų ir druidų (už ką nukirto druidus aš taip iki galo ir nesupratau), a ir paladinui nuėmė aligment restriction - evil paladin all the way :)

_________________
Gyvenimas kenkia jūsų sveikatai. Darykite išvadas.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited