Ir rollback'as visada blogai, nes skirtingai nuo flashback'o - griauna pasaulio, istorijos ir sessijos vientisuma.
Tikrai vengčiau tokių kategoriškų teiginių kaip "visada". Kai rollbakinama nes partis nusibaigė nes niekas nepasiėmė virvės gal ir overkilas (yra kitas terminas pavadinimu handwave, kai meistras tiesiog pasako nu ok turite jūs tą virvę negi dabar atžaidinėsime kai jūs ją perkate).
Taip rollbakas yra kaip sakoma "blunt tool". Ir taip jį reikia stengtis naudoti rečiau nes jūsų išvardini dalykai tikrai jam būdingi (griauna istorijos vientisumą ir maišo savanoriškam įsijautimui). Tačiau nesiruošiu būti labai kategoriškas ir teigti jog tai visada blogai. Kartais yra geriau leisti istorijai atsisukti negu turėti situaciją kai visi lyg citriną kandę atžaidinėja kaip jie nusibaiginėja...
Ir taip manau meistrams kurie nevaržo savęs sistema tai yra gerokai rečiau naudingas įrankis. kai kauliukai negali nuspręsti žaidimo už meistrą situacijų be išeities būna gerokai mažiau. Tačiau kai kuriais atvejais meistras renkasi galimybę kauliukam valdyti žaidimą (kodėl tai gali būti pasirinkta yra atskiras klausimas ir abu metodai turi savo pranašumus) tuomet dėl tikimybių teorijos įpatumų kartais nutinka labai negeri dalykai kuriuos reikia vienaip ar kitaip spręsti.