Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Kaip patamsinti žaidimo atmosferą?
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=5325
Page 2 of 4

Author:  Skargan [ 2010-05-07 13:33 ]
Post subject: 

ghoul wrote:
Aivaras wrote:
Po jūsų pasišaudymo matote, kad jus užpuolę humanoidai buvo nedavalgę vargšai. Girdite kukčiojimą su keistu burbuliuojančiu garsu. Už pertvaros randade mažą mergatę šalia bolterio sumaitoto kūno. Iš peršautos krutinės burbuliuodamas srūva kraujas. Panašu, kad čia tavo bolterio padaryta žala.
Bandžiau. Vidutiniam statistiniam roleplayeriui tai neveikia. Ir penktą kartą aprašinėjant sumaitotus kūnus banaliai nusibosta išgalvoti grafiškas detales :)
Deja turiu sutikti, šita metoda esu taikęs, bet dažniausiai taip pasibaigia "lol, tu nušovei mergaitę, tuoj ateis drąsius" ar pan stiliuje. Vienas žaidėjas netgi yra bandęs(su prastom pasekmėm) valgyti nekaltų žmonių lavonus. Ne, jis nebuvo chaos/evil/kanibalas ar pan. Just for fun of it.

Author:  golemas [ 2010-05-07 14:04 ]
Post subject: 

Problema tame, kad taviskiams zaidejmas namless npc ir skirti zudymui
Duok vardus, apdovanok isskirtinumais, priversk juos pamegt ta maza mergaite ir kai pamatysi kad kartais jie netgi prisimena jos varda - iskresk jai kazka bloga, priversk kankintis ir gal net gi mirti.

Author:  Aivaras [ 2010-05-07 14:22 ]
Post subject: 

Skargan wrote:
Deja turiu sutikti, šita metoda esu taikęs, bet dažniausiai taip pasibaigia "lol, tu nušovei mergaitę, tuoj ateis drąsius" ar pan stiliuje. Vienas žaidėjas netgi yra bandęs(su prastom pasekmėm) valgyti nekaltų žmonių lavonus. Ne, jis nebuvo chaos/evil/kanibalas ar pan. Just for fun of it.
Pasakysiu kažkiek anekdotiškai: Its liek brute force. If its not working you arent useing enough.

Iš esmės Golemas visą problemą gerai įvertino. Priešininkai ir istorijos dalyviai vis dar yra "statistika".

Bet bendrai jo žinau šią problemą. Paskui man kaip meistrui tenka sau galvoti kaip ir kodėl likęs partis arba NPC nepakario to personažo ant medžio?.. O gal galima kada ir pakarti? Kai veikėjai elgiasi kaip pasiutę gyvuliai aplinka su jais pasielgia atitinkamai... Would that make world gritty and dark enough?

Author:  Jauja [ 2010-05-07 15:44 ]
Post subject: 

ir dar vienas auklėjimo būdas... GM be humoro jausmo "excuse me citizen... rulebooks?... page number 96?..."

arba kitais žodžiais visas replikas priimti, kaip deklaracijas. :evil:

Author:  ghoul [ 2010-05-07 16:43 ]
Post subject: 

Skargan wrote:
Deja turiu sutikti, šita metoda esu taikęs, bet dažniausiai taip pasibaigia "lol, tu nušovei mergaitę, tuoj ateis drąsius" ar pan stiliuje. Vienas žaidėjas netgi yra bandęs(su prastom pasekmėm) valgyti nekaltų žmonių lavonus. Ne, jis nebuvo chaos/evil/kanibalas ar pan. Just for fun of it.
Šitoje vietoje man kyla klausimas: ar tavo žaidėjams tikrai reikia tos tamsios atmosferos? :) Bandymas per jėgą sukišti žaidėjams į gerkles ne tokį žaidimą, kokio jie nori, retai kada baigiasi sėkme.

Author:  Skargan [ 2010-05-08 10:40 ]
Post subject: 

ghoul wrote:
Skargan wrote:
Deja turiu sutikti, šita metoda esu taikęs, bet dažniausiai taip pasibaigia "lol, tu nušovei mergaitę, tuoj ateis drąsius" ar pan stiliuje. Vienas žaidėjas netgi yra bandęs(su prastom pasekmėm) valgyti nekaltų žmonių lavonus. Ne, jis nebuvo chaos/evil/kanibalas ar pan. Just for fun of it.
Šitoje vietoje man kyla klausimas: ar tavo žaidėjams tikrai reikia tos tamsios atmosferos? :) Bandymas per jėgą sukišti žaidėjams į gerkles ne tokį žaidimą, kokio jie nori, retai kada baigiasi sėkme.
Irgi variantas apie kurį mąsčiau. Bet man, kaip gm, nėra smagu būti pramogų parko, kuriame tūsinasi pc, prižiūrėtoju. Aš gm pareigas apsiemu todėl, nes tiesiog jaučiu vidinį pasitenkinimą sukūręs gražią, įdomią, ar bent jau emociškai playerius paveikusią istoriją. Jeigu šito nelieka, aš kaip gm pradedu atlikti kompiuterio funkciją - pateikiu priešus/objektus ir reguliuoju kombatą. IMO that's not fun at all. RPG aš žaidžiu dėl "R" raidės, nes be atžaidinėjimo, įsijautimo į žaidimą pnp nėra niekuo geresnis už paprastą pasisedėjimą prie mmo. Aš tikiuos, kad mano playerių požiūris panašus į mano ir kad mums tiesiog reikia daugiau bendradarbiavimo. O jei ne - vis tiek manau verta pabandyti.

Author:  RainDog [ 2010-05-10 3:57 ]
Post subject: 

Tai tuomet rašyk knygas ;)

O apskritai, tai su tuo turbūt susiduria didelė dalis GM'ų. Bet taip jau yra, kad RPG yra kolektivinis produktas, ir ji kuria tiek GM'as tiek žaidėjai. Todėl niekada nebūna tiksliai taip kaip nori kažkuris vienas grupės narys.

Meistras, žinoma, turi daugiau svertų pakreipti viską viena ar kita linkme, ir netgi teoriškai gali priversti žaidimą būti tokiu kokiu jis nori, tik vat kaina to gali būti žaidėjų grupės entuziazmas. Tai va čia ir yra GM'inimo meistrystė, balansuoti tarp to ko nori tu ir ko nori tavo žaidėjai, kas prasideda jau tada kai komplektuoji grupę naujai kampanijai.

Žodžiu, nesiparink, čia tipiška kurybinė GM'o krizė, kas reiškia, kad eini teisingu keliu ;)

Author:  Skargan [ 2010-05-11 22:17 ]
Post subject: 

RainDog wrote:
Tai tuomet rašyk knygas ;)

O apskritai, tai su tuo turbūt susiduria didelė dalis GM'ų. Bet taip jau yra, kad RPG yra kolektivinis produktas, ir ji kuria tiek GM'as tiek žaidėjai. Todėl niekada nebūna tiksliai taip kaip nori kažkuris vienas grupės narys.

Meistras, žinoma, turi daugiau svertų pakreipti viską viena ar kita linkme, ir netgi teoriškai gali priversti žaidimą būti tokiu kokiu jis nori, tik vat kaina to gali būti žaidėjų grupės entuziazmas. Tai va čia ir yra GM'inimo meistrystė, balansuoti tarp to ko nori tu ir ko nori tavo žaidėjai, kas prasideda jau tada kai komplektuoji grupę naujai kampanijai.

Žodžiu, nesiparink, čia tipiška kurybinė GM'o krizė, kas reiškia, kad eini teisingu keliu ;)
Na, labai dėkui už padrąsinimą :D kažkaip vėl atsirado entuziazmo kažką daryti, kai žinau, kad ne man vienam taip būna.

Author:  DragonFLY [ 2010-05-12 16:25 ]
Post subject: 

Skargan wrote:
...aš kaip gm pradedu atlikti kompiuterio funkciją - pateikiu priešus/objektus ir reguliuoju kombatą. IMO that's not fun at all. RPG aš žaidžiu dėl "R" raidės...
na, niurumo aisq, tokie dalykai neprideda, bet kai kazkada tokiems ginklo myletojams idaviau backa romo, jie greit suprato, kad atzaidineti kaip itikina kelyje sutiktus dvarfus prisijungti prie vakarelio, kaip skaldo su jais anekdotus, keiciasi info, kirviais ir tt yra daug smagiau, nei metyti kauliukus ir rasyti skaiciukus :)

anyway, sekmes zaidimuose :)

Author:  Mindaugas Aputis [ 2010-05-16 12:22 ]
Post subject: 

Neesu aš asmeniškai daug kartų žaidęs RPG, tačiau pirmasis prieš bemaž dešimtmetį žaistas pas mane kieme prie laužo ir vedamas Ghimlio išliko iki šiol pats įsimintiniausias. Gaila, tik kad tuo metu visiems kitiems labiau buvo smagu nusigerti, nei kad pabaigti viską iki galo, kas prisiminus dar ir dabar kiek sunervina mane. Tai ir nepavyuko atskleisti iki galo visų įvykių :(

Aš esu tik už visišką susikoncentravimą RPG žaidime, nes visas jo smagumas yra istorijoje, kurią privalo vesti GM ir visame atmosferiškume. Jei kažkokie gudruoliai sumąsto prasiskaidrinti sau nuotaiką su kvailais "įvykių vingiais", tuomet tikrai norėčiau, kad jie būtų nubausti, ir kartais netgi kritiškai, jeigu tai nebepirmas kartas arba jeigu jų netektis nėra gyvybiškai svarbi.

Nori su trim granatom (dvi rankose kita dantyse) veržtis išspirdamas duris? Ok, granata dantyse sprogsta ir viso gero. Gal ir derėtų pakoreguoti istoriją taip, kad kokį vieną žaidėją praradus nebūtų didelio nuostolio ir tai būtų pamoka kitiems?

Kitas reikalas, jeigu tikslas ir yra labai linksmai ir su juokeliais praleisti laiką.

Tačiau jeigu istorija yra tamsi ir žaidėjai elgiasi visiškai ne į temą ir netgi ne pagal savo personažų intelektus, teigiamas ir neigiamas savybes, mėto bajerius ten, kur ne vieta? Bausmė ir kuo griežtesnė.

Page 2 of 4 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/