Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 4:24

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 710 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-03 17:00 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Aš irgi norėčiau pasisakyti iš niūbio pozicijos :)

Šiaip tai nematau didelės prasmės "stumti" RPG. Tai atrodo labiau panašu į sektos propagavimą, nei hobio pristatymą. Mano nuomone, Aivaras labai teisingai išdėstė kodėl taip yra. Ir užsiėmimai mažose grupelėse lengviau suras tikslinę auditoriją.
O agituot tuos, kurie meistrauja, užsiimti kažkokia tai reklama vien iš visuomeninių paskatų tai irgi nelabai sąžininga. Jei pats meistras nejaučia tam noro/pašaukimo, kaip jį galima kaltinti kuo nors? Juk tai ryja laiko ir pastangų, o žmonės be RPG dar paprastai turi tokį dalyką, kaip asmeninis gyvenimas :) ir galbūt ne visada turės laisvo laiko.
Gi ir pats, pvz., suradai info apie tai čia. Nori kažkur sudalyvauti? Siūlykis atitinkamoje forumo skiltyje. Nori meistrauti? Kviesk asmeniškai pažįstamus, kuriems tas galėtų patikti, arba čia apsiskelbk. :) Rasi kompaniją, kuriem tai patiks, valio. Nieko nesudominsi, tai irgi klausimas, ar būt pavykę kitu būdu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-03 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
rzu wrote:
Tęsiu mintį apie kovų modeliavimą. Pasidariau pirmąjį priartėjimą (jis jau veikia), kurį galite pamatyti, jei atsiųstumėt man norimus prisijungimo duomenis (+vardą + pavardę), pm'u arba p@štu.

Kovų modeliavimas veikia čia:

http://rzu.lt/qq/

Tam, kad galėčiau sumodeliuoti, turėjau a) suprasti taisykles, b) jas perdaryti (palengvinti, supaprastinti), c) ir taip kelis kart. Jau dabar milžiniška nauda ta, kad kovos ridenimas man nebebus stresas.

Antra nauda, šalutinė, tai kovos rezultatų statistika. Užbaigęs tvarkytis su šaudymu (dar reikia: a) įkomponuoti atstumą, b) užprogramuoti užtaisymui gaištamą laiką) ir su kova dviem rankomis, turėsiu modeliuką, kuris padės man susigraduoti tuos, na, jėnkautierius.

P.S.: mielai sugerčiau visą konstruktyvią ir kitokią kritiką (bet tik iš tų, kas prisijungė ir pabandė).

Ačiū.
Šiaip apibrėžkime ko norite. Jei norite pasiruošti Andriaus (Shizzar jei kas dar nežino) siūlytiems Jėnkounteriams (jama į žodyną tiko labai) tai studijuojame su tuo susijusią sistemą (geimistinis elementas) ir runiname test kovas. Sukaupus pakankamai patirties galima juos pakankamai greitai prasukinėti ir prabėgate kelis kartus ir gana. Paskui ta patirtis padaro, kad ir bėgioti jų visai nebetenka prasmės.

Praktika yra tokia kad joks kompiuterinis simuliavimas nesugebėjo pakankamai adekvačiai atvaizduoti RPG. Netgi labai mechanizuotos sistemos kompiuterinėje versijoje vaikšto su išskrostais viduriais ir nukarpytomis galimybėmis.

Tad kontr pasiūlymas: kada nors random ketvirtadienį (arba kitą dieną priklausomai nuo galimybių) susibėgame pas Rudolfą (arba bet kurioje kitoje sutartinėje vietoje) jamam iš Shizzaro jo Jėnkounterių rinkinuką kokį vieną (arba jei to nėra nešu knygas ir darome vietoje). Jei yra norinčių gali prisijungti tačiau papildomi žmonės prailgins procesą, nebent jie daugiau diskusijoms stebėjimui ateitų. Kada sukame tais pačiais personažais tą pačią kovą keletą kartų ir žiūrome kaip skiriasi. Priklausomai nuo to kokią sistemą renkamės (jei abu žinome tai greitai jei tik vienas tai vidutiniškai jei nei vienas tai ilgiau) ir bendro laiko sąnaudų pačiam žaidimui bei pasirengimui gali tekti susitikimus pakartoti bent keletą kartų. ir vat tada keliame kompiuterinės simuliacijos klausimą.

Nes dabar netgi nesijungus ir nebandžius yra du kritikos vektoriai tokiam daiktui:

1. Tikslingumas. Na kam gi galų gale to reikia? Nes jei kovinis geimistas tai žaidžia žaidimą su stipriu koviniu geimistiniu elementu ir developeriai skiria balansavimui daug dėmesio, o jei ne tai kovų simuliatorius išviso nelabai aišku kam.
2. Tikslumas. Kaip ta kompiuterinė situacija susitvarko su tokiais dalykais kaip improvizuotas žaidimas, strateginis resursų paskirstymas ir situacijos analizė.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-03 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Quote:
1. Tikslingumas.
2. Tikslumas.
Omaigad. Juk rašiau: „Jau dabar milžiniška nauda ta, kad kovos ridenimas man nebebus stresas. Antra nauda, šalutinė, tai kovos rezultatų statistika.“

Turiu omenyje, įsikirtau į mechaniką, kartu paprastindamas taisykles. Statistika apytikslė, bet tikslios ir nereikia. Žodžiu tikslingumas buvo prisijaukinti sistemą, o tikslumas man ir nerūpėjo. Aš atrodo kartojuosi?
Quote:
Nes dabar netgi nesijungus ir nebandžius yra du kritikos vektoriai
OK, padėjau vaizdo citatą tiems, kam įsitikinimai ir dieta neleidžia kur nors autorizuotis dažniau nei kartą per dieną (o limitas išsinaudojo šiame forume):

http://rzu.lt/?2010-11-03
Quote:
Tad kontr pasiūlymas: kada nors random ketvirtadienį (arba kitą dieną priklausomai nuo galimybių) susibėgame pas Rudolfą
Susibėgti galima ir reikia, bet ne kauliukų mėtymui (tą gali ir kompas), o galbūt organizaciniams reikalams? Gal kokia laisvųjų meistrų asociacija? Arba kolektyvinis neturinčių kito laisvalaikio aistruolių blogas? Gali būti ir unikalių pasaulių kūrėjų konfedercija? Mielai prisijungčiau.

: ]

Kažko pasiilgau fiestos...

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-04 16:47 
Offline
User avatar

Joined: 2004-04-22 18:10
Posts: 766
Location: didelis
man tikrai įomu kodėl ta sistema o ne kita. bet šiaip labai primygtinai rekomenduoju įvartoti kokią klasikinę sistemą. pvz DnD3,5 ar 4. nesiūlau tos sistemos išmokti. bet ten yra labai daug sužiūrėtų ir sukramtytų dalykų. kad ir ta pati problema su kova per atstumą.

ir truputį pažaisti ir pameistrauti. tada bus aiškiau kur kokie grėbliai guli. ir padės jų išvengti :) arba jei melynės patinka, lengviau rasti :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-04 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-14 23:01
Posts: 198
Location: Trakai
Feel offtopic overtaking me...

Turiu idėją dėl rpg. Ar nebūtų paprasčiau ir efektyviau pabandyti sudominti žmones kurie jau turi panašaus pobūdžio hobius ar interesų sferas? Pvz. wargameriai, fantastiką skaitantys žmonės(iš fantastikos pusės), dramos būrelių nariai(iš vaidinimo pusės), istorijos entuziastai(iš "nori pagyvent kaip senovės karys?" pusės) ir t.t. Manau jie turi didesnį suinteresuotumą žaisti rpg nei eilinis žmogus iš gatvės kuris domisi mobiliaisiais telefonais ar mašinomis.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-06 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Dvi mintys, viena nelabai konstruktyvi, todėl įkišiu ją kur nors giliau į skliaustus (turiu omeny, paprašęs šiame forume pagalbos gauni tokį maždaug rinkinį iš nuostabos (kodėl nedarai tiksliai taip, kaip savo laiku darė tie, kas tau atsako), ironijos (nes kas kitas tau atsakys, jei ne tu pats) ir skepsio (nes jei klausi, tai vadinasi, nesi įsitikinęs, vadinasi nieko tau ir neišeis), bet galop pakaks apie tai), viskas, pravažiavom...

Antra konstruktyvi. Kaip galėtų atrodyti virtualus meistrus vienijantis darinys, toks, kad jo nereikėtų finansuoti iš valstybės biudžeto ir kad jis tektų naudą ir meistrams, ir tiems, kas žaidžia, ir tiems, kas dar nežaidžia? Bet būkim žmonės, aptarkime KOKS? anksčiau, nei įklimpsime į OTAIKAM? ARVERTA? ir GALNEREIKIA?

O kas jei tai būtų kolektyvinis meistrų blogas? Kurio įrašai būtų daromi ne rečiau kaip po kiekvienos uždaros sesijos. Ir tuose įrašuose būtų minimali įvykusio žaidimo analizė: kas pavyko, kas itin, ir ką daryti, kad toliau dar labiau.

Kita tema galėtų būti sistemų reklama: štai naudojame tokią, štai šitaip, ir va kuo ji gera, o ką dar patobulinsime kada.

Forumas irgi gerai, bet jo formatas kelia šiek tiek per mažus reikalavimus teksto kokybei. Gal aš klystu, bet kolektyvinis blogas būtų dar geriau?

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-06 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-28 19:48
Posts: 38
rzu wrote:
O kas jei tai būtų kolektyvinis meistrų blogas? Kurio įrašai būtų daromi ne rečiau kaip po kiekvienos uždaros sesijos. Ir tuose įrašuose būtų minimali įvykusio žaidimo analizė: kas pavyko, kas itin, ir ką daryti, kad toliau dar labiau.
Tikrai nelengva igyvendinimo prasme. Mano sesijos paprastai baigiasi apie 11 valanda - nejaugi tai reikstu kad turiu pulti aprasineti kas ir kaip vyko, kuom esu patenkinta o kuom ne? O paskui... tiesiog nelieka laiko, pasimirsta detales ir t.t.
Vienam savo zaidimui dariau bloga, taciau man kilo itarimas kad jis idomus tik mano zaidejams, kurie ir taip viska zino kas jame vyksta. Na, ir dar porai zmoniu, kuriems ir taip pati viska papasakodavau.

Dabartineje mano sesijoje as dekoju visiems mano garbinamiems Dievams ir aukoju jiems vienaragius ir kudikius, kad vienas is mano zaideju yra nepaprastai kruopstus, pareigingas ir aprasineja kiekviena sesija. Aciu tau, ghoulai.
rzu wrote:
Kita tema galėtų būti sistemų reklama: štai naudojame tokią, štai šitaip, ir va kuo ji gera, o ką dar patobulinsime kada.

Forumas irgi gerai, bet jo formatas kelia šiek tiek per mažus reikalavimus teksto kokybei. Gal aš klystu, bet kolektyvinis blogas būtų dar geriau?
Is savo patirties galiu pasakyti, kad su sistemu reklama nera labai lengva. Kai as reklamavau Houses of the Blooded, tai tiesiog vazinejau i RPGamta, Kauna ir meistravau singleshotus.

Zmoniu patirtis su rpg labai skirtinga, ir tas sistemu reklamavimas gali buti truputi netikslingas. Man jau senokai yra nusispjauti i mechanika, ar "realistini" kovu modeliavima. Daug svarbiau yra vidiniai personazu isgyvenimai, ju vystymasis, pasaulio filosofija, skirtingi poziuriai, kancia ir drama. To negali isreiksti jokiais skaiciukais, ir jeigu as ka ir reklamuoju, tai butent sita savo poziuri. Nera Kancia +3, yra "Tu nori kersto labiau uz viska". Ka as noreciau tame keisti? Kad dar labiau skaudetu, ir kad Zaidejas visiskai susitaikytu su tuom, jog jis pralaimes, prazus - ir vilties nera, nebuvo ir nebus. Tiktai iliuzija. Ir pilnavertiskai atzaistu tai per savo personaza - jo kovojimus su vejo malunais, berzdzias pastangas isaugoti sveika prota ir t.t.

Na, as labai tikiuosi kad tokie dalykai kazka ir sudomintu ne is mano rato. bet tai butu 1 ar 2 zmones. Visiems kitiems nei to reikia, nei tas idomu.

_________________
- Nenervinkite manęs!!! Aš jau neturiu kur slėpti lavonų!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-06 20:18 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
rzu wrote:
O kas jei tai būtų kolektyvinis meistrų blogas? Kurio įrašai būtų daromi ne rečiau kaip po kiekvienos uždaros sesijos. Ir tuose įrašuose būtų minimali įvykusio žaidimo analizė: kas pavyko, kas itin, ir ką daryti, kad toliau dar labiau.
kadangi praktiškai kiekvienas iš meistrš paprastai meistraują skirtingas sistemas, tai ir tie visi pavyko/nepavyko yra labai skirtingi kiekvienai sistemai. nekalbant apie tai, kad kiekvienam meistrui tai skirtingi dalykai, nes vienas gali viska labai kruopščiai kontroliuoti, tuo tarpu kitas duoda visišką laisvę žaidėjams. Ir kad teisingai suprasti kiekvieno meistro postą, reikės žinoti kontekstą, nes nusukti vaikui sprandą d20 non-evil compaine yra labai blogai, tuo tarpu kokiame nors dark fantasy dar cp pasaulyje - tai blogiausiu atveju yra neutralus veiksmas. Ir iš esmės tokia analizė gali būti tik panašaus stiliaus RPG meistrams - na high fantasy meistrui nelabai įdomu dark fantasy ar SF meistrų sutinkamos problemos.
rzu wrote:
Kita tema galėtų būti sistemų reklama: štai naudojame tokią, štai šitaip, ir va kuo ji gera, o ką dar patobulinsime kada.
Šiaip yra labai daug sistemų apžvalgu tame pačiame www.rpg.net, jos angliškai, bet be anglų kalbos dabar žaisti RPG neįmanoma - lietuviškai be Karmagių nelabai kas yra. Kam postinti tą patį, kas ir taip jau yra nesunkiai pasiekiama?

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-06 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
rzu wrote:
Antra konstruktyvi. Kaip galėtų atrodyti virtualus meistrus vienijantis darinys, toks, kad jo nereikėtų finansuoti iš valstybės biudžeto ir kad jis tektų naudą ir meistrams, ir tiems, kas žaidžia, ir tiems, kas dar nežaidžia? Bet būkim žmonės, aptarkime KOKS? anksčiau, nei įklimpsime į OTAIKAM? ARVERTA? ir GALNEREIKIA?
Tai va, visų pirma reikia atsakyti į klausimą: ar bus iš to nauda kam nors ir kokia? Kol nėra aiškaus atsakymo į tai, turime tiesiog darymą vien tam, kad daryti (arba trumpiau išsireiškus – masturbaciją).
rzu wrote:
O kas jei tai būtų kolektyvinis meistrų blogas? Kurio įrašai būtų daromi ne rečiau kaip po kiekvienos uždaros sesijos. Ir tuose įrašuose būtų minimali įvykusio žaidimo analizė: kas pavyko, kas itin, ir ką daryti, kad toliau dar labiau.
Aš žiūriu paprasčiau – tie, kurie nori rašyti blogus, tą ir daro. Tie, kurie nenori – nerašo, ir nepriversi jų tai daryti. Tai kam šitas kolektyvizmas? Nebent gali surankioti ir vienoje vietoje paskelbti nuorodas į tokius blogus.

Apskritai, susidaro toks įspūdis, kad tu su RPG kol kas esi labai menkai pažįstamas, todėl tau viskas atrodo kiek kitaip nei mums. Todėl rekomenduočiau daugiau pažaisti ir pameistrauti, susipažinti su skirtingomis sistemomis, pasauliais, žanrais. Ir tada galbūt iš naujo pergalvoti savo iniciatyvas. Aklas darymas kai net nelabai supranti, ką darai, retai kada pasiteisina.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-06 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-21 8:17
Posts: 157
Location: Vilnius
Quote:
Man jau senokai yra nusispjauti i mechanika, ar "realistini" kovu modeliavima. Daug svarbiau yra vidiniai personazu isgyvenimai, ju vystymasis, pasaulio filosofija, skirtingi poziuriai, kancia ir drama.
Puiku! Va kaip tik tai ir yra įdomu: kaip meistrė vertina mechaniką/filosofiją ir t.t. Nebūtinos tos tikslios detalės, kaip viskas vyko. Bet štai apibendrinimai, nuomonė - tikrai būtų puiku skaityti kolektyviniame bloge.

_________________
Ieškau kūrybingai nusiteikusių MCPE naudotojų.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 710 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited