Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Rpg - plačiajai visuomenei! ar visgi tai private club?
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=5347
Page 2 of 10

Author:  Skargan [ 2010-06-22 17:24 ]
Post subject: 

Tsile wrote:
Šiaip pritariu Skargan, dėl socialumo.
Nes teko sutikti žmonių, kurie lyg ir norėtų, kažką pabandyti, bet dugumoje atveju susiduria su uždarumu, kad daug maž visi susimetę į savo ratelius, chebras ir jeigu žmogus už drąsą ir atkaklumą neišmeta, tai taip ir lieks už borto.
Aišku visada galima tik juos dėl to kaltinti, bet...
Apie tai ir kalbu. Tiesiog aš į tai žvelgiu iš truputi kitokios pozicijos, nes dar visai neseniai pats tebuvau eilinis kaimietis google radęs nuorodą į D6. O ir ten nukeliavus, labai džiaugiuosi, kad sėkmingai užsiroviau ant tų žmonių, ant kurių reikia, nes šiaip naujam žmogui nėra aišku nei kas, nei kaip, tik aišku kad visi visus pažįsta, o tu esi pašalinis. Jei tai pavyktų nors dalinai pakeisti, tikrai atsirastų daugiau žmonių kurie tuo susidomėtų. :)

Author:  Pjovejas [ 2010-06-22 18:19 ]
Post subject: 

Skargan, na tai čia mūsų nuomonės beveik ir sutampa. "karingumas" tai gal aš netiksliai išsireiškiau. :) Problema yra daugiau pašnekesiai stiliaus "tu ką, tamsuoli, nežinai, kad išsisukt nuo kardo smūgio, reik išrolint D20 daugiau už AG???" (nesikabinėkit prie tikslių terminų, nes būtent tą ir turiu omenyje :)) Naujoką tas tikrai atbaidys, nes perskaityt kokį storą GURPS roolebooką neiškart visi ryžtasi. O jei žmogus po darbo savaitės nori apturėt malonumą, tai po antros tokios pastabos jis dažnai neįsižeis, bet tiesiog nuspręs, kad yra ir malonesnių būdų šeštadieniui praleisti, pvz.

Author:  XXIcentury [ 2010-06-22 18:40 ]
Post subject: 

Pjovejas wrote:
Naujoką tas tikrai atbaidys, nes perskaityt kokį storą GURPS roolebooką neiškart visi ryžtasi
Tai gal nereikia naujokui į rankas įgrūsti GURPS basic ir sakyt rytoj pagal šitą žaisim? :D

Author:  Skargan [ 2010-06-22 18:49 ]
Post subject: 

Ok, pasirodo visą šitą laiką su Pjovėju kalbėjom apie tą patį, tiesiog neteisingai vienas kitą supratome :wink:

XXIcentury, man atrodo, kad to nedarys joks nors truputi mąstantis žmogus. BET jei teoriškai manęs lauktų atėjus į naują man potencialiai idomią aplinką:
a) sunki, bet įvykdoma užduotis
b) total ignoras
tai aš rinčiausi a) ir skaityčiau tą rulebooką. :)

aišku geriausia ieškoti aukso vidurio.

Author:  XXIcentury [ 2010-06-22 21:31 ]
Post subject: 

Aš tiesiog turiu omenyje, kad naujam žmogui reikia taikyti medžiagą.


Naujoko problema juk su tuo ir susijusi, jog tik meistras vienas ar tik vienas žaidėjas negali iš šono atsivesti žmogaus pažaist.
Juk reikia "guide and mentor the new one". :D
Čia kaip undinė sakė, pas mus atmosfera neperdraugiškiausia, tažodžio prasme, kad kai ateina naujas žmogus visų reakcijos "ech reikės aiškinti", arba "ir ką jis čia išdarinėja".

Nemanau, kad dauguma dabar pastoviai meistraujančių žmonių galėtų tiesiog staiga į vidurį campaigno įmesti naują žmogų. Partis jau susižaidęs, gm'ui sukt galvą kaip naują pristatyti, kaip jam veikėją sukurti, visi tingi. O kur dar toks dalykas, kad kai jau žaidžia 6, pakviest dar vieną tai tas pats kas žudytis ;D. Todėl ir neieško naujų žaidėjų visi itin aktyviai ;)

Author:  RainDog [ 2010-06-23 21:53 ]
Post subject: 

Tiesą sakant, šituo tikslu ir organizuojamos RPG fiestos (ačiū Shizzarui), draugiškoje D6 aplinkoje (ačiū Rudolfui), kur paprastai atsiranda GM'ų meistraujančių naujokams :)

Tai ne vsikas čia taip jau ir blogai. Bet sutinku dėl fakto, kad ypač kai kuriems senesniems gm'ams reikėtų susimažinti snobizmo dozes naujokų atžvilgiu. Čia grįšiu prie savo kadaise minėtos temos, kad hobis tai ne industrija. Hobio per teliką niekas nereklamuoja, tą turime daryti mes patys. Priešingu atveju jis uždus. Ir tas turbūt jau būtų įvyke jei ne Shizzaro ir Rudolfo entuziazmas, o taip pat originally - Kastyčio Beito ir Gintaro Beresnevičiaus.

Iš savo patirties turiu pasakyti, kad matyti kaip užauga naujas žaidėjas yra tikrai malonu ir tas atperka tuos smulkius nepatogumus, kurių jis gali pradžioje sukelti.

Author:  mcleod [ 2010-07-01 0:49 ]
Post subject: 

XXIcentury wrote:
Naujoko problema juk su tuo ir susijusi, jog tik meistras vienas ar tik vienas žaidėjas negali iš šono atsivesti žmogaus pažaist.
O kokios problemos atsivesti zmogu? Paemu ir atsivedu zmonos jauneli pusbroli i viena is sesiju, bet pries tai mandagiai ispeju kitus sesiju dalyvius apie nauja zaideja. Em... ar kaip siurpriza meistras atsiveda kviestine sesijos zvaigzde.
XXIcentury wrote:
Juk reikia "guide and mentor the new one". :D
Kame beda? Su sistema galima susipazinti perskaicius player guide'a knygos ar knygos skyrelio pavidalu. No big deal. O veikejo kurimo gaires galima apipavidalinti klausimu rinkiniu. Manau, kad kiekvienam meistrui yra pravartu ji tureti kaip defacto (maciau forume labai issamu klausimyna).
XXIcentury wrote:
Čia kaip undinė sakė, pas mus atmosfera neperdraugiškiausia, tažodžio prasme, kad kai ateina naujas žmogus visų reakcijos "ech reikės aiškinti", arba "ir ką jis čia išdarinėja".
Taip, lietuviai ne is tu atlapasirdziu bendrautoju. Naujai atejusios mintys visai kitaip gali nusviesti visa kompanija ar net isgydyti isisenejusias jos ligas.
XXIcentury wrote:
Nemanau, kad dauguma dabar pastoviai meistraujančių žmonių galėtų tiesiog staiga į vidurį campaigno įmesti naują žmogų. Partis jau susižaidęs, gm'ui sukt galvą kaip naują pristatyti, kaip jam veikėją sukurti, visi tingi.
Sunku iterpti nauja veikeja i kompanija (man kelia sypsena sita pastraipa)? Siuo klausimu gali pasitarti su Aivaru.

Jei jau tingi itraukti nauja zmogu i kompanija, tai gal tingi pasiruosti ir seijai? Hmz... Cia retorika, o ne priekabis ;).

Ir dar... Zaidejas netaleidziamas nuo atsakomybes pasiruosti sesijai.

Author:  rzu [ 2010-10-27 6:02 ]
Post subject:  Jei būčiau

Įsivaizduokite RGP pradinuką (jis gali būti jau ir nepaauglys), kuris jaučia, kad kažkas čia yra, bet nežino, ką jam daryti. Kas tokiam žmogui patiktų? Ką būtų galima padaryti tokio, kas patiktų ne tik jam, bet ir visai bendruomenei?

1. Būtų visai įdomu matyti gyvą sąrašą to, kas vyksta (ne forume, o php): kiek tęstinių sesijų, kuriuose miestuose, kada de facto įvyksta, kas jose dalyvauja, po mikroatsiliepimą (po sakinį). Toks RPG metakonkursas: žaidžiančios kompanijos registruojasi, moka po 5 LT/metus ir gruodžio mėnesį apdovanoja didžiausią įtaką naujokams padariusius.

2. Būtų visai įdomu pozityviau pabaigti fiestas: ne keverzojant skaičius ant lapelių (laimi kas – produktyviausi?), o užpildant neilgą anketą apie save ir klausimyną apie žaidimą (bėgiai? brauno judėjimas? kubelio ritinimo vakaras? siužetas? atmosfera? dėmesio balansas? atradimai? apibendrinimai? whatever else).

Kas kuria atvirumo atmosferą ir magnetizmo aurą? Teisingai, daugiau (daug daugiau) informacijos.

O beje, ar yra kovos simuliatorių? Sakykime, naujai beiškepantis meistras norėtų susikalibruoti jėnkauntierius?

Author:  Kristijonas [ 2010-10-27 6:17 ]
Post subject: 

Labai geros idėjos, iš kurių galima dar geresnių idėjų išvesti.

Tiesiog reikėtų daugiau informacijos apie renginius, kiek kokių žmonių dalyvauja, ką konkrečiai veikia (ne tik esamiems fantastams suprantama kalba) ir šiaip daugiau atvirumo naujokams. O kartu ir nereikia visko sukramtytai, paviršutiniškai pateikti.

Author:  ghoul [ 2010-10-27 16:01 ]
Post subject:  Re: Jei būčiau

rzu wrote:
1. Būtų visai įdomu matyti gyvą sąrašą to, kas vyksta (ne forume, o php): kiek tęstinių sesijų, kuriuose miestuose, kada de facto įvyksta, kas jose dalyvauja, po mikroatsiliepimą (po sakinį). Toks RPG metakonkursas: žaidžiančios kompanijos registruojasi, moka po 5 LT/metus ir gruodžio mėnesį apdovanoja didžiausią įtaką naujokams padariusius.
Nelabai suprantu, kaip kam nors darys įtaką uždaros grupės žaidimas? Na, tarkime, parašoma, kad Jonas, Petras ir Anupras Vilniuje per metus sužaidė 35 sesijų GURPS campaign'ą, atsiliepimas „cool, kiek orkų užvertėme“ – ar tikrai tai kam nors įdomu būtų?
rzu wrote:
2. Būtų visai įdomu pozityviau pabaigti fiestas: ne keverzojant skaičius ant lapelių (laimi kas – produktyviausi?), o užpildant neilgą anketą apie save ir klausimyną apie žaidimą (bėgiai? brauno judėjimas? kubelio ritinimo vakaras? siužetas? atmosfera? dėmesio balansas? atradimai? apibendrinimai? whatever else).
Ir vėl iš naujo :) Visos šitos idėjos (ir daug kitų) buvo aptartos kai RPG fiestos tik prasidėjo, daug visokių schemų ir variantų prigalvojome, bet galų gale atsisakėme. Kodėl?
1. Per daug vargo, ir nebus norinčių pildyti ilgų anketų.
2. Neigiami atsiliepimai gali atbaidyti kai kuriuos meistrus ir žaidėjus.
3. Jei nori pateikti išsamų meistro ar žaidėjo įvertinimą – būtent tam skirtas RPG Hall of Fame skyrius šitame forume
rzu wrote:
O beje, ar yra kovos simuliatorių? Sakykime, naujai beiškepantis meistras norėtų susikalibruoti jėnkauntierius?
Turi galvoje kokią nors kompiuterinę programą? Nelabai teko girdėti. Su daugeliu RPG sistemų vargu ar išeis tokią padaryti, nes labai jau daug galimų veiksmų variantų.

Page 2 of 10 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/