Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-09-15 23:06

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-11 3:53 
Offline

Joined: 2006-11-14 13:31
Posts: 84
Dėl GURPS. Disus galima visai išmest, advus ir skilus galima palikt po kelis svarbiausius.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-11 15:31 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3430
Location: Wilno Kochane
2 Vilktakis: gal gali paaiškinti, kam reikia palikti skillus, jei vis tiek kauliukai nemėtomi? Ir kokie tie svarbiausi skillai? Ir kodėl apskritai žaisti GURPS, jei vis tiek jų nenaudoji?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-11 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Akivaizdžiai disai šitamre kontekste reiškia disadvantages. ;D


Logikos šiek tiek, yra, gurps lite užtenka norint pravest paprasta rpg, bet man nepatinka jų veikėjo kūrimo proceso kai kurie aspektai. ;)

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-11 19:55 
Offline

Joined: 2006-11-14 13:31
Posts: 84
Svarbiausi skilai yra tie, kur įprasti toy visuomenėy. Jei laukiniai vakarai, tai guns, fastdraw, horse riding, gambling ir dar keli. Jei kauliukai nemėtomi, vis vien lieka atžaidinėjimas.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-12 10:37 
Offline

Joined: 2005-08-29 10:45
Posts: 552
Location: kaunas
o toje visuomeneje tokie skilai kaip cooking,agriculture, pasturage, farming, trading, carpentry, smith, surgery, teaching, etc. buvo, be jokios abejones, antraeiliai ir visiskai neiprasti? :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-12 11:30 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3430
Location: Wilno Kochane
olo, manau, Vilktakis turėjo omenyje ne visuomenę, o žanrą. Kažkaip nepamenu, kad westerne kažkas, išskyrus antra- ir trečiaeilius personažus (skaityk - NPC) demonstruotų aukštą ir siužetui turintį tavo paminėtų įgūdžių meistriškumą. Išimtis gal būtų pasturage, bet, manau, jei meistras planuotų daryti žaidimą apie galvijų varymą į supirkimo punktą su negeriečiais, bandančiais tam sukliudyti, tai jis šį skilą pabrėžtų kaip pagrindinį.

Bet ne tame pointas. Išskyriau šitą temą iš "Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie RPG", kad forumiečiai išsakytų savo nuomonę apie sistemų supaprastinimą.

Savaime suprantama, kad kiekvienas meistras kažkiek modifikuoja sistemą, įvesdamas naujas taisykles ir nenaudodamas kai kurių "originaliųjų". Dažniausiai tai - kosmetiniai pataisymai. Leisti clericui užsiimti spontaneous spellcastingu DnD arba duoti nemokamą fiksuotą IQ 12 GURPSuose - tai daro gana didelį smūgį žaidimo balansui, bet nekeičia sistemos principo. Tai, ką aprašė Vilktakis, apskritai nėra sistemos modifikavimas - jis tiesiog nenaudoja tam tikrų sistemos galimybių: atmetami disadvantages (kurie diktuotų role-playinimą, kam to reikia, geriau žaisti už save, o ne už kažkokius ten personažus, fui), atmetami nereikalingi skilai (nu kam man dėti taškus į intimidate ir survival, aš gi gunslingeris!), padaromas žaidimo automato lygio "personažas" - ir pirmyn dūbasinti komančių.

Tačiau gana dažnai matau fiestose deklaruojama "GURPS-based-no system" arba "DnD-based-homebrew", ir man susidaro įspūdis, kad meistrai yra linkę kurti savo pačių sistemą, paimdami gabalus iš to, ką jau žino. O ne parankiau būtų tai išspręsti, pasirenkant kitą sistemą? Ar čia pasirenkamas mažiausio pasipriešinimo kelias?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-12 16:38 
Offline

Joined: 2005-08-29 10:45
Posts: 552
Location: kaunas
shizzarai, as pilnai sutinku su tamsta. tiesiog labai jau juokingai tas zodis [visuomene] nuskambejo minetame kontekste. negalejau nepabaksnoti :poke:

atsakant i tema atsakysiu tik, kad gal kitiems paprasciau siek tiek modifikuoti ir taip homerules'ais bet kuriuo atveju jau keista sistema, nei bandyti ivaldyti visiskai nauja.. juo labiau, jei tavo sistema veikia tiek, kad tave tenkintu. kiekvienam gi savo.

kita vertus, kadangi esmi jau senokai i rezerva rpgistu perejes, galiu buti ir neteisus :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-11-16 0:43 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Gausis varrying ilgio nes nežinau ar pavyks atgamint viską ką ta tema sugalvojau:

Na, iš tiesų šioks bei toks modifikavimas privalomas (gal kiek per stipriai - patartinas, ar, dar silpniau - mėgiamas)
Prieš kuriant veikėjus pasakoma:
Negalima imti unbondable(vtm).
Neimkit atkeliavusiu laiku iš kitos epochos, man barbarų mano realistiškam detektyve nereikia. Taip pat negalima jokių supernatural powerių, wealtho didesnio nei, etc. (Gurps)
Jokių non humanų partyje, tik lawful alignment (dnd)
Ir pan.
Juk net tokie pakeitimai, kurie net nežinau ar kai kurių laikomi sistemos modifikavimu, turi poveikį ir mechaniniam balansui, ir apskritai apibrėžia taisykles, kurios bus naudojamos ar būtent nenaudojamos.
Taip mes jau kaip ir pakeitėm taisykles, bet patys to nesuprantam.
Paskui, pamatom, kad castingo sistema nepriimtina, modifikuojam ir gaunam jau labiau homebrew versiją.

Iš tiesų kažkokiu momentu turėtų kilt klausimas ar negeriau surast sistemą, kuri tiesiog labiau tinka ieškomam setingui ir siužetui ir ją modifikuot mažiau ir ar daugiau.

Čia realiai ir yra didžiausias kausimas, ne kaip modifikuojam, o kodėl neieškom kitos, nes mano nuomone, tam tikra modifikacija neišvengiama.

Pliusai modifikavimo iki priimtino varianti:
Kontroliuoji procesą.
Labiau valdai pasekmes.
Nereikia mokintis naujos sistemos.
Galima toliau sakyti, kad meistrauju sistemą A jau trečius metus, man labai patinka, nors panašumo į ja mažoka. (;p)

Minusai:
Dirbi daug kol išsprendi didesnes problemas.
Pernelyg įpranti prie savo modifikuoto varianto, nematai alternatyvų.
Pražiopsai sistemą, kuri idealiai tinka tavo žaidimui. (;p)

[akmuo į gurpsus]
Kai kurios sistemos labai mėgsta skelbt savo universalumą - pakeisk porą smulkmenų, paimk porą knygų ir tu turi puikią sistemą tavo duotam žaidimui.
Kuo tas modifikavimas skiriasi nuo kitos sistemos paėmimo? (na, taip nepasikeičia kertinė mechanika)
O tada kuo tai skiriasi nuo paprasčausio modifikavimo iš akies?
Gurpsai ne ką geriau/ prašciau modifikuojasi nei bet kokia šiek tiek platsnio profilio sistema.
Galbūt net praščiau, nes paskui žaidėjas (nekalbu ka fiestai pats sudedi kažką) užsiperka porą disadvantages, advantages ir žiopsai. Arba pasiklysta galimybių kalne.
(nemėgstu pasakymo - nereikia, nenaudpk, gurps tą leidžia. Taip, tai man daryt sarašą kokius galima imt skillus ir advantages, kurių ne? Per 5 knygas? Ai, galiu paimt Gurps lite? Nu taip, tą ir darau iš bėdos, ačiū :p)
[/gurps]

Pabaigai - Ieškojau sistemos atvaizuot drakonų kovoms ore. Neradau idealo, naudoju gurps lite. Ypač kai kuriu charus pats. Tiesiog alternatyvos suradias ėmė reikalaut per daug laiko, ypač kai visko galima nenaudot. Bet dar ieškau ;) Iš tiesų paieška yra sistemai laivų batalijom (spaceships, ships, dragons, whatever, we all know "space is an ocean")

[Vazonas į gurpsus, su gelėm] Apskritai mano asmenine nuomone, gurpsai - vienas blogiausių kadanors nutikusių dalykų ever. Tačiau mechanika su kreive labai graži. Meti 3d6, bandai gaut mažiau nei skillas. Ir viskas, to teriekia žinot norint žaist. Tobula.
Jeigu tik kartu nepardavinėtų visų problemų... [/vazonai baigėsi]

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited