Gausis varrying ilgio nes nežinau ar pavyks atgamint viską ką ta tema sugalvojau:
Na, iš tiesų šioks bei toks modifikavimas privalomas (gal kiek per stipriai - patartinas, ar, dar silpniau - mėgiamas)
Prieš kuriant veikėjus pasakoma:
Negalima imti unbondable(vtm).
Neimkit atkeliavusiu laiku iš kitos epochos, man barbarų mano realistiškam detektyve nereikia. Taip pat negalima jokių supernatural powerių, wealtho didesnio nei, etc. (Gurps)
Jokių non humanų partyje, tik lawful alignment (dnd)
Ir pan.
Juk net tokie pakeitimai, kurie net nežinau ar kai kurių laikomi sistemos modifikavimu, turi poveikį ir mechaniniam balansui, ir apskritai apibrėžia taisykles, kurios bus naudojamos ar būtent nenaudojamos.
Taip mes jau kaip ir pakeitėm taisykles, bet patys to nesuprantam.
Paskui, pamatom, kad castingo sistema nepriimtina, modifikuojam ir gaunam jau labiau homebrew versiją.
Iš tiesų kažkokiu momentu turėtų kilt klausimas ar negeriau surast sistemą, kuri tiesiog labiau tinka ieškomam setingui ir siužetui ir ją modifikuot mažiau ir ar daugiau.
Čia realiai ir yra didžiausias kausimas, ne kaip modifikuojam, o kodėl neieškom kitos, nes mano nuomone, tam tikra modifikacija neišvengiama.
Pliusai modifikavimo iki priimtino varianti:
Kontroliuoji procesą.
Labiau valdai pasekmes.
Nereikia mokintis naujos sistemos.
Galima toliau sakyti, kad meistrauju sistemą A jau trečius metus, man labai patinka, nors panašumo į ja mažoka. (;p)
Minusai:
Dirbi daug kol išsprendi didesnes problemas.
Pernelyg įpranti prie savo modifikuoto varianto, nematai alternatyvų.
Pražiopsai sistemą, kuri idealiai tinka tavo žaidimui. (;p)
[akmuo į gurpsus]
Kai kurios sistemos labai mėgsta skelbt savo universalumą - pakeisk porą smulkmenų, paimk porą knygų ir tu turi puikią sistemą tavo duotam žaidimui.
Kuo tas modifikavimas skiriasi nuo kitos sistemos paėmimo? (na, taip nepasikeičia kertinė mechanika)
O tada kuo tai skiriasi nuo paprasčausio modifikavimo iš akies?
Gurpsai ne ką geriau/ prašciau modifikuojasi nei bet kokia šiek tiek platsnio profilio sistema.
Galbūt net praščiau, nes paskui žaidėjas (nekalbu ka fiestai pats sudedi kažką) užsiperka porą disadvantages, advantages ir žiopsai. Arba pasiklysta galimybių kalne.
(nemėgstu pasakymo - nereikia, nenaudpk, gurps tą leidžia. Taip, tai man daryt sarašą kokius galima imt skillus ir advantages, kurių ne? Per 5 knygas? Ai, galiu paimt Gurps lite? Nu taip, tą ir darau iš bėdos, ačiū :p)
[/gurps]
Pabaigai - Ieškojau sistemos atvaizuot drakonų kovoms ore. Neradau idealo, naudoju gurps lite. Ypač kai kuriu charus pats. Tiesiog alternatyvos suradias ėmė reikalaut per daug laiko, ypač kai visko galima nenaudot. Bet dar ieškau
Iš tiesų paieška yra sistemai laivų batalijom (spaceships, ships, dragons, whatever, we all know "space is an ocean")
[Vazonas į gurpsus, su gelėm] Apskritai mano asmenine nuomone, gurpsai - vienas blogiausių kadanors nutikusių dalykų ever. Tačiau mechanika su kreive labai graži. Meti 3d6, bandai gaut mažiau nei skillas. Ir viskas, to teriekia žinot norint žaist. Tobula.
Jeigu tik kartu nepardavinėtų visų problemų... [/vazonai baigėsi]