Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-28 3:40

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page 1 2 »
Author Message
PostPosted: 2003-11-25 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 2003-01-09 17:24
Posts: 400
Location: Kaunas
Na va, tarkim herojus turi HT 10. Jis kovoja, gauna zhalos tai po 2, tai po 4, zodziu nedaug ir galiausiai ji dakapoja iki -3 ir jis praranda samone, neishmetes uzh HT.
Klausimas: kada ims kilti pavojus jo gyvybei? ar reikia dabar metyti uzh HT ir jei prameti jis mirshta? Ar metyti del mirties nuo HT-10? Ar ish vis nemetyti?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-25 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 2003-04-04 14:59
Posts: 572
Location: K Pax
Herojus automatiskai mirsta kai jo zala 6 kart virsyja jo ht. (10HT=60DMG=ata)
Kai virsija 2 kart meti 3 kartus:
1. ar neprarado samones
2. ar nenumire
3. ar priesininkas nesugalvojo jo tokio pribaigti

_________________
Aš netikiu astrologija, nes esu gimęs po dvynių ženklu, o mes dvyniai pasižymime skeptiškumu...
http://paranormaleco.blogspot.com/
https://www.facebook.com/paranormalu
https://www.facebook.com/ParanormalusHumoras


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-25 20:11 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
na nemanau, kad del 3chio punkto reikia kazhka mest - prieshininkas arba pribaigia arba ne :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-25 20:49 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Kadangi dauguma prisiekusių GURPSistų apleido šitą forumą, o FOXas neatsakė į klausimą, pabandysiu atsakyti aš.

Nepamenu, kad GURPSuose būtų nagrinėjama situacija, kai asmuo be samonės lieka ilgesnį laika ir kokia yra tikimybė jam nukraujuoti. Todėl asmeniškai aš darau taip: jei be samonės tįso PC, tai nieko jam nenutinka ir jis atgauna sąmonę tada, kai atsihealina iki pliuso. O jei be samonės visas žaizdotas guli NPC, tai jis garantuotai nukraujuos.

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-26 10:16 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
mudzhi mudzi, mano meila zinai o klausi vistiem cia :)))

ok.
tiksliai neatsimenu, bet humaniski gurpsai pries mirtinai nukraujuojant duoda sansa atgauti samone ir apsitvarstyti zaizdas (tarp kitko tai realistiska, as pries nukraujuodamas spejau samone atgauti ir greitaja issikviesti, o tada vel ta samone praradau, kitu atveju cia neberasyciau)

o per kiek laiko nukraujuojame - nepamenu, reik paskaityt

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-26 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 19:00
Posts: 1132
Location: Klaipeda
Besigincidami del realistiskumo daejom iki tokiu absurdu, kai duris i pilva (1/2 tikimybes pataikius i torsa) - turetu baigtis fataliskai, be to letai ir skausmingai. Tas faktas mus priverte susimastyti - o kur dingo tas didelis dalykas tokiu trumpu pavadinimu "FUN". Taigi - zaidybinis kombatas tera kombatas fantastiskas - isgalvotas ir pernelyg didelis realizmas ji subjaurotu. O sinematikoje is vis reiketu daznai uzmerkt akis i visokius ten fizikos ir fiziologijos desnius.
Tai va dabar konkreciai. Tradiciskai kai HT krenta zemiau nulio metoma uz samones netekima (kiekviena turna, arba homerule kai padarai kazka ar gauni dar zalos) kai HT pasiekia tiek pat tik su minuso zenklu (tavo atveju -10) metoma pries HT ar nemirsti. Kai x5 su minuso zenklu (tavo atveju -50) mirtis automatiska. O va kokiu budu HT nuo -10 pasieks -20 (arba kitaip sakant kelias nuo samones netekimo iki mirties) tai jau meistro sadizmo, geimplejaus stiliaus ir realizmo dozes klausimas. Galima nukraujuoti, gauti uzkrata, buti pribaigtam prieso, arba galima tiesiog prasivolioti kol po kombato kazkas nepanaudos ant taves 1st-aid. Mano manymu tavo atvejyje teisingiausia butu palikt voliotis del to, kad visos zaizdos nera baisiai gilios, o jei dar ir jos crushing pobudzio - is vis kurortas :lol:

_________________
it's all in your head


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-26 12:20 
Offline

Joined: 2002-12-06 0:32
Posts: 1514
Location: Vilnius
na tas realizmas yra slidus dalykas. kam reikalingas realizmas jei zhaidzhiama fantasy ferojika? ten juk samones nepraranda praktishkai iki mirties, nejauchia perlabai skausmo etc :)

P.S. nu nekalbekite apie du skirtingus dalykus - gurps ir realizmas vienam poste :>


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-26 14:00 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
gurps ir realizmas: du viename flakonelyje ;)

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-11-28 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-16 17:15
Posts: 465
Location: Klaipėda
tiksliai pagal taisykles daroma taip: metama uz samones netekima, jei prametama - pc guli be samones tiek valandu kiek pramazino metima. visa ta laika jis kraujuoja(1ht kas 5 minutes, rollas uz ht kad to nebutu, 3 sekmingi rolai ish eiles nutraukia krajavima). jei pasiekiama -ht imama metyti dar ir uz numirima. pagal standartines taisykles pc ish tikro krantai kai jis pasiekia tokia busena, nes firstaidas atliekamas 15 minuciu, ir per ta laika kas sekunde metantis del numirimo pc statistishkai padvesia, todel mes paprastai naudojam taisykle, kuri vercia metyti uz samones netekima ir mirti TIK gavus papildomai zalos, nesvarbu kiek zalos(didele zala duoda tik minusus rolui). deje jai pc aktyviai bando nukraujuoti, mirtis vis vien ateina(tai reishkia jei pc nesiseka metyt uz ht ir niekas nepasirupina juo po kombato).
ka daro prieshas su gulinciu be samones pc - tai priesho asmeninis reikalas. pc paprastai megsta pribaigineti npc'iukus. darena pvz pasieme orkai paaukojimui, bet padla pasirodo asasinas buvo ir kai atsipapaliojo nakti paspruko tychariom. gaila... gera shadowbeasta butu ishkviete orkai....

_________________
People are divided into two groups: those, who divide people into groups and those who don't.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2003-12-04 1:49 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Darkwind wrote:
pagal standartines taisykles pc ish tikro krantai kai jis pasiekia tokia busena, nes firstaidas atliekamas 15 minuciu, ir per ta laika kas sekunde metantis del numirimo pc statistishkai padvesia, todel mes paprastai naudojam taisykle, kuri vercia metyti uz samones netekima ir mirti TIK gavus papildomai zalos, nesvarbu kiek zalos(didele zala duoda tik minusus rolui).
Neteisingai. Kiekviena turn'a (kas sekunde) metoma tik del samones netekimo. Del mirties metoma pasiekus -HT ir paskui - kas karta, praradus 5 HT, t.y. pasiekus -HT, -(HT+5), -(HT+10), -(HT+15)... etc, iki -HTx5. Zhr. GURPS Basic Set psl. 126.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page 1 2 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 83 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited