per daug rolu geima padaro griozdishku, per mazai - panashiu i sukciavima.
duris i plaucius duos toki pati rezultata kaip ir gerkles pjovimas - gargaliavima. nori tyliai - smauk. arba pjaudamas burna uzkimshk. o shiaip GURPS pasiulytos mieganciuju skerdimo taisykles man atrodo subalansuotom: quick kontestas tarp pjaunancio skilo ir pjaunamojo ht. jei auka laimi, tiesiog skaiciuojama zala i gerkle ir jis turi savo veiksma, jei ne - amzina atlisi. grazu ir elegantishka... ir maza tikimybe kad mieganciu vienam kambary 20 snukiu imsi ir ishpjausi. sekme juk toks nepastovus dalykas...
nereikia kishti rolus kur sekme ir taip akivaizdi... kitaip kiekviena ryta atsipjaunant rieke duonos tektu mesti uz peilio skila, kritines nesekmes galimybe lygi apie 1/40(lygtai 2.5% jei tiksliai pamenu), pusryciam naudojama kokios 5 riekes duonos, jei batono gal ir daugiau... ishvada... jetau kazkur kas 10 pusryciu tau skirta susizaloti, iskaitant critical misu table iki plashtakos, pirshto amputavmo pasekmiu... na kur cia realybe? shtai ash jau daugiau nei metus per pusrycius nesu susizalojes... ga ir ilgiau, neregistuoju tokiu dalyku...